Сабақ бойынша мұғалімнің
жазбалары: (мұғалім және оқушы немен
айналысады)
І.
Сәлемдесу, топқа бөлу.
Оқушылар берілген фигураларды таңдау арқылы үш топқа
топтасады. Топ активтерін сайлау және
міндеттерін түсіндіру (лидер, хатшы, бақылаушы, баяндамашы, уақыт
сақшысы).
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру.
Топтық жұмыс:
Мұғалім үйге берген бақылау
сұрақтарының ішінен үш сұрақты іріктеп алып үш топқа таратады.
Оқушылар топ ішінде талқылайды, мұғалім берген тапсырманы
орындайды.
Бақылаушы топ жұмысын бағалау парағы арқылы
критериалды бағалайды
Бағалау парағы
-
№
|
Оқушылардың аты
|
І
топ
|
ІІ
топ
|
1
|
Сұрақ бойынша мазмұнның ашылуы
|
|
|
2
|
Нақтылығы
|
|
|
3
|
Сөйлеу мәдениті
|
|
|
4
|
Топтың ынтымақтастығы
|
|
|
ІІІ. Жеке
жұмыс:
«ББҮ» кестесін толтыру.
Білемін
|
Білгім келеді
|
Үйрендім
|
|
|
|
ІV. Топтық
жұмыс: Жұмыс төмендегідей жоспармен
жүреді:
Жаңа тақырыпты меңгерту үшін
Джиксо-2 әдісі қолданылады. Әр топ өз тобының бақылаушысын
сайлайды. Оқушылар 1-ден 3-ке дейінгі сандарды алып, қайта
топтасады. Берілген мәтінді 5 минут оқып меңгереді, талқылайды.
Топтарына қайта оралып, басқа оқушыларға меңгерген тақырыпты
түсіндіреді. (бағалау критерийлерін
айқындау):
Топтың пікірлерін тыңдау,
барлық айтылған ой-пікірлерді бағалаудың мақсатына
сәйкестендіру
Бағалау парағы
-
-
№
|
Бағалау критериалары
|
І оқушы
|
ІІ оқушы
|
ІІІ оқушы
|
Ұпайлар:1,2,3,4,5
|
1
|
Мазмұнның ашылуы
|
|
|
|
2
|
Нақтылығы
|
|
|
|
3
|
Түсініктілігі
|
|
|
|
4
|
Сөйлеу шеберлігі
|
|
|
|
5
|
Топтағы ынтымақтастық
|
|
|
|
V.
Топтық
жұмыс: «Алгоритм
ойыны» Бұл ойынның мағынасы – сол
тақырыпқа байланысты анықтамаларды конвертке салып, әр топқа
беріледі. Дұрыс жазылған анықтамалардың әрбір сөздері жеке бөлініп,
қиып қойылған. Конверт ашылған соң, сол сөздерді құрап, оқып
береді. (бағалау бағдаршаммен).
Бақылаушының топ мүшелерінің жұмысын критерий
арқылы бағалауы.
Бағалау парағы
-
№
|
Оқушылардың аты
|
|
|
|
1
|
Топ
жұмысына белсенді араласуы
|
|
|
|
2
|
Топ
ережесін сақтауы
|
|
|
|
3
|
Топпен ынтымақтастығы
|
|
|
|
Практикалық
жұмыс.
Компьютерде электронды оқулықпен жұмыс жасау.
(жұлдызшамен бағалау).
Жеке
жұмыс: «ББҮ» кестесін
толтыру.
Білемін
|
Білгім келеді
|
Үйрендім
|
|
|
|
Сабақ
рефлексиясы
Ұнады:____________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
Қиын болды:
_______________________________________________________________
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
Тілегім:
___________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
|