«Бекітемін»
Мектеп директорының оқу
ісі жөніндегі орынбасары:____________М.Камалова
|
6 апта |
1 күн(информатика) |
03.10.2016ж |
8-сынып |
||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
«Санау жүйелері» тақырыбы бойынша тәжірибелік жұмыстар. |
||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
|
||||||||||||||||||||||||||
|
Күтілетін нәтиже |
|
||||||||||||||||||||||||||
|
Тапсырмалар |
|
||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары: (мұғалім және оқушы немен айналысады) І. Сәлемдесу, топқа бөлу. Оқушылар берілген фигураларды таңдау арқылы үш топқа топтасады. Топ активтерін сайлау және міндеттерін түсіндіру (лидер, хатшы, бақылаушы, баяндамашы, уақыт сақшысы). ІІ. Үй тапсырмасын тексеру. Жеке жұмыс: «Тізбек бойынша сұрау» әдісі: Қойылған сұраққа беріліп жатқан оқушының жауабы кез келген жерінен тоқтатылып, ары қарай басқа оқушының жауап беруі сұралады. Бұл әдіс оқушылардың зейінін аудару және байқағыштығын дамытуға пайдалы.
Оқушылар оқулықтағы мәтінді оқиды, меңгеруіне 5-минут уақыт беріледі. IІІ. Жеке жұмыс: Сандарды әр түрлі санау жүйелерінде өрнектеу кестесін толтырыңдар:
IV. Жеке жұмыс: 1-тапсырма: Қосуды орындаңдар:
2-тапсырма: Азайту орындаңдар:
3-тапсырма: Амалдарды орындаңдар:
Бағалау: өзін өзі бағалау 3-тапсырма: Практикалық жұмыс. Компьютерде калькулятор бағдарламасын қолданып есептерді шығару. (жұлдызшамен бағалау). Оқып-үйрену нәтижелері: Білдім:____________________________________________________________________ __________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________ Түсіндім: __________________________________________________________________ __________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________ Жасай аламын: _____________________________________________________________ __________________________________________________________________________ |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Үйге тапсырма |
§4. Тақырыптағы тапсырмаларды орындап келу |
||||||||||||||||||||||||||
«Бекітемін»
Мектеп директорының оқу
ісі жөніндегі орынбасары:____________М.Камалова
|
6 апта |
1 күн(информатика) |
03.10.2016ж |
6-сынып |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Ақпаратты қорғау. Вирусқа қарсы программалар. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күтілетін нәтиже |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тапсырмалар |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары: (мұғалім және оқушы немен айналысады) І. Сәлемдесу, топқа бөлу. Оқушылар берілген фигураларды таңдау арқылы үш топқа топтасады. Топ активтерін сайлау және міндеттерін түсіндіру (лидер, хатшы, бақылаушы, баяндамашы, уақыт сақшысы). ІІ. Үй тапсырмасын тексеру. Топтық жұмыс: Мұғалім үйге берген бақылау сұрақтарының ішінен үш сұрақты іріктеп алып үш топқа таратады. Оқушылар топ ішінде талқылайды, мұғалім берген тапсырманы орындайды. Бақылаушы топ жұмысын бағалау парағы арқылы критериалды бағалайды Бағалау парағы
ІІІ. Жеке жұмыс: «ББҮ» кестесін толтыру.
ІV. Топтық жұмыс: Жұмыс төмендегідей жоспармен жүреді: Жаңа тақырыпты меңгерту үшін Джиксо-2 әдісі қолданылады. Әр топ өз тобының бақылаушысын сайлайды. Оқушылар 1-ден 3-ке дейінгі сандарды алып, қайта топтасады. Берілген мәтінді 5 минут оқып меңгереді, талқылайды. Топтарына қайта оралып, басқа оқушыларға меңгерген тақырыпты түсіндіреді. (бағалау критерийлерін айқындау): Топтың пікірлерін тыңдау, барлық айтылған ой-пікірлерді бағалаудың мақсатына сәйкестендіру Бағалау парағы
V. Топтық жұмыс: «Алгоритм ойыны» Бұл ойынның мағынасы – сол тақырыпқа байланысты анықтамаларды конвертке салып, әр топқа беріледі. Дұрыс жазылған анықтамалардың әрбір сөздері жеке бөлініп, қиып қойылған. Конверт ашылған соң, сол сөздерді құрап, оқып береді. (бағалау бағдаршаммен). Бақылаушының топ мүшелерінің жұмысын критерий арқылы бағалауы. Бағалау парағы
Практикалық жұмыс. Компьютерде электронды оқулықпен жұмыс жасау. (жұлдызшамен бағалау). Жеке жұмыс: «ББҮ» кестесін толтыру.
Ұнады:____________________________________________________________________ __________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________ Қиын болды: _______________________________________________________________ __________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________ Тілегім: ___________________________________________________________________ __________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________ |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Үйге тапсырма |
Ақпаратты қорғау. Вирусқа қарсы программалар. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
«Санау жүйелері» тақырыбы бойынша тәжірибелік жұмыстар.8-сынып
«Санау жүйелері» тақырыбы бойынша тәжірибелік жұмыстар.8-сынып
«Бекітемін»
Мектеп директорының оқу
ісі жөніндегі орынбасары:____________М.Камалова
|
6 апта |
1 күн(информатика) |
03.10.2016ж |
8-сынып |
||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
«Санау жүйелері» тақырыбы бойынша тәжірибелік жұмыстар. |
||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
|
||||||||||||||||||||||||||
|
Күтілетін нәтиже |
|
||||||||||||||||||||||||||
|
Тапсырмалар |
|
||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары: (мұғалім және оқушы немен айналысады) І. Сәлемдесу, топқа бөлу. Оқушылар берілген фигураларды таңдау арқылы үш топқа топтасады. Топ активтерін сайлау және міндеттерін түсіндіру (лидер, хатшы, бақылаушы, баяндамашы, уақыт сақшысы). ІІ. Үй тапсырмасын тексеру. Жеке жұмыс: «Тізбек бойынша сұрау» әдісі: Қойылған сұраққа беріліп жатқан оқушының жауабы кез келген жерінен тоқтатылып, ары қарай басқа оқушының жауап беруі сұралады. Бұл әдіс оқушылардың зейінін аудару және байқағыштығын дамытуға пайдалы.
Оқушылар оқулықтағы мәтінді оқиды, меңгеруіне 5-минут уақыт беріледі. IІІ. Жеке жұмыс: Сандарды әр түрлі санау жүйелерінде өрнектеу кестесін толтырыңдар:
IV. Жеке жұмыс: 1-тапсырма: Қосуды орындаңдар:
2-тапсырма: Азайту орындаңдар:
3-тапсырма: Амалдарды орындаңдар:
Бағалау: өзін өзі бағалау 3-тапсырма: Практикалық жұмыс. Компьютерде калькулятор бағдарламасын қолданып есептерді шығару. (жұлдызшамен бағалау). Оқып-үйрену нәтижелері: Білдім:____________________________________________________________________ __________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________ Түсіндім: __________________________________________________________________ __________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________ Жасай аламын: _____________________________________________________________ __________________________________________________________________________ |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Үйге тапсырма |
§4. Тақырыптағы тапсырмаларды орындап келу |
||||||||||||||||||||||||||
«Бекітемін»
Мектеп директорының оқу
ісі жөніндегі орынбасары:____________М.Камалова
|
6 апта |
1 күн(информатика) |
03.10.2016ж |
6-сынып |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Ақпаратты қорғау. Вирусқа қарсы программалар. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күтілетін нәтиже |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тапсырмалар |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары: (мұғалім және оқушы немен айналысады) І. Сәлемдесу, топқа бөлу. Оқушылар берілген фигураларды таңдау арқылы үш топқа топтасады. Топ активтерін сайлау және міндеттерін түсіндіру (лидер, хатшы, бақылаушы, баяндамашы, уақыт сақшысы). ІІ. Үй тапсырмасын тексеру. Топтық жұмыс: Мұғалім үйге берген бақылау сұрақтарының ішінен үш сұрақты іріктеп алып үш топқа таратады. Оқушылар топ ішінде талқылайды, мұғалім берген тапсырманы орындайды. Бақылаушы топ жұмысын бағалау парағы арқылы критериалды бағалайды Бағалау парағы
ІІІ. Жеке жұмыс: «ББҮ» кестесін толтыру.
ІV. Топтық жұмыс: Жұмыс төмендегідей жоспармен жүреді: Жаңа тақырыпты меңгерту үшін Джиксо-2 әдісі қолданылады. Әр топ өз тобының бақылаушысын сайлайды. Оқушылар 1-ден 3-ке дейінгі сандарды алып, қайта топтасады. Берілген мәтінді 5 минут оқып меңгереді, талқылайды. Топтарына қайта оралып, басқа оқушыларға меңгерген тақырыпты түсіндіреді. (бағалау критерийлерін айқындау): Топтың пікірлерін тыңдау, барлық айтылған ой-пікірлерді бағалаудың мақсатына сәйкестендіру Бағалау парағы
V. Топтық жұмыс: «Алгоритм ойыны» Бұл ойынның мағынасы – сол тақырыпқа байланысты анықтамаларды конвертке салып, әр топқа беріледі. Дұрыс жазылған анықтамалардың әрбір сөздері жеке бөлініп, қиып қойылған. Конверт ашылған соң, сол сөздерді құрап, оқып береді. (бағалау бағдаршаммен). Бақылаушының топ мүшелерінің жұмысын критерий арқылы бағалауы. Бағалау парағы
Практикалық жұмыс. Компьютерде электронды оқулықпен жұмыс жасау. (жұлдызшамен бағалау). Жеке жұмыс: «ББҮ» кестесін толтыру.
Ұнады:____________________________________________________________________ __________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________ Қиын болды: _______________________________________________________________ __________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________ Тілегім: ___________________________________________________________________ __________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________ |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Үйге тапсырма |
Ақпаратты қорғау. Вирусқа қарсы программалар. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз













