Материалдар / «Санау жүйелері» тақырыбы бойынша тәжірибелік жұмыстар.8-сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

«Санау жүйелері» тақырыбы бойынша тәжірибелік жұмыстар.8-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Жас мамандарға жұмысты жоспарлау кезінде қосымша көмек ретінде қолдануға болады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Желтоқсан 2017
402
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

«Бекітемін»

Мектеп директорының оқу

ісі жөніндегі орынбасары:____________М.Камалова




6 апта

1 күн(информатика)

03.10.2016ж

8-сынып

Сабақтың тақырыбы

«Санау жүйелері» тақырыбы бойынша тәжірибелік жұмыстар.

Сабақтың мақсаты

  • Санау жүйелерін және екілік арифметика ережелерін білу.

  • Екілік сандармен арифметикалық амалдар орындау жолдарын түсіндіру.

  • Сандарды бір санау жүйесінен екінші санау жүйесіне аударуды үйрету.

Күтілетін нәтиже

  • Санау жүйелерін және екілік арифметика ережелерін білетін болады.

  • Екілік сандармен арифметикалық амалдар орындау жолдарын түсінетін болады.

  • Сандарды бір санау жүйесінен екінші санау жүйесіне түрлендіруді білетін болады.

Тапсырмалар

  1. Жеке жұмыс «Тізбек бойынша сұрау» әдісі

  2. Жұптық жұмыс «Емтихан әдісі»

  3. Жеке жұмыс «Компьютермен жұмыс»

Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары: (мұғалім және оқушы немен айналысады)

І. Сәлемдесу, топқа бөлу. Оқушылар берілген фигураларды таңдау арқылы үш топқа топтасады. Топ активтерін сайлау және міндеттерін түсіндіру (лидер, хатшы, бақылаушы, баяндамашы, уақыт сақшысы).

ІІ. Үй тапсырмасын тексеру. Жеке жұмыс: «Тізбек бойынша сұрау» әдісі: Қойылған сұраққа беріліп жатқан оқушының жауабы кез келген жерінен тоқтатылып, ары қарай басқа оқушының жауап беруі сұралады. Бұл әдіс оқушылардың зейінін аудару және байқағыштығын дамытуға пайдалы.

    1. Санды ондық санау жүйесінен екілік санау жүйесіне аудару ережесін айтып беріңдер?

    2. Санау жүйесі деген не?

    3. Позициялық санау жүйесі деген не?

    4. Сандарды екілік санау жүйесінен ондық санау жүйесіне қалай аударамыз?

    5. Екілік санау жүйесі дегеніміз не?

Оқушылар оқулықтағы мәтінді оқиды, меңгеруіне 5-минут уақыт беріледі.

IІІ. Жеке жұмыс:

Сандарды әр түрлі санау жүйелерінде өрнектеу кестесін толтырыңдар:


Екілік санау жүйесі

Сегіздік санау жүйесі

Оналтылық санау жүйесі

10810




4708410




67,9410




965,210




365,35710




IV. Жеке жұмыс:

1-тапсырма: Қосуды орындаңдар:

  1. 01102+01102; 3) 110012+101112; 5) 100012+011012;

  2. 11012+01102; 4) 10102+01012; 6) 10002+11102.

2-тапсырма: Азайту орындаңдар:

  1. 10102-1102; 3) 10012-1112; 5) 100012-11012;

  2. 11012-1102; 4) 11012-102; 6) 10002+1012.

3-тапсырма: Амалдарды орындаңдар:

  1. 10102+1102; 3) 10112+1112; 5) 101012-11012.

  2. 10112-1012; 4) 10012-112;

Бағалау: өзін өзі бағалау

3-тапсырма: Практикалық жұмыс.

Компьютерде калькулятор бағдарламасын қолданып есептерді шығару. (жұлдызшамен бағалау).

Оқып-үйрену нәтижелері:

Білдім:____________________________________________________________________

__________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________

Түсіндім: __________________________________________________________________

__________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________

Жасай аламын: _____________________________________________________________

__________________________________________________________________________


Үйге тапсырма

§4. Тақырыптағы тапсырмаларды орындап келу





















































«Бекітемін»

Мектеп директорының оқу

ісі жөніндегі орынбасары:____________М.Камалова




6 апта

1 күн(информатика)

03.10.2016ж

6-сынып

Сабақтың тақырыбы

Ақпаратты қорғау. Вирусқа қарсы программалар.

Сабақтың мақсаты

  • Архивтеу программаларын білу.

  • Ақпаратты қорғау туралы түсіндіру.

  • Архивтеу программаларымен жұмыс істеуді үйрету.

Күтілетін нәтиже

  • Архивтеу программаларын білетін болады.

  • Ақпаратты қорғау туралы түсінетін болады.

  • Архивтеу программаларымен жұмыс жасай алатын болады.

Тапсырмалар

  1. Жеке жұмыс «БҮҮ»

  2. Топтық жұмыс «Джиксо-2 әдісі», «Алгоритм ойыны»,«Сұрақ-жауап»

  3. Жеке жұмыс «Компьютермен жұмыс»

Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары: (мұғалім және оқушы немен айналысады)

І. Сәлемдесу, топқа бөлу. Оқушылар берілген фигураларды таңдау арқылы үш топқа топтасады. Топ активтерін сайлау және міндеттерін түсіндіру (лидер, хатшы, бақылаушы, баяндамашы, уақыт сақшысы).

ІІ. Үй тапсырмасын тексеру. Топтық жұмыс:

Мұғалім үйге берген бақылау сұрақтарының ішінен үш сұрақты іріктеп алып үш топқа таратады. Оқушылар топ ішінде талқылайды, мұғалім берген тапсырманы орындайды.

Бақылаушы топ жұмысын бағалау парағы арқылы критериалды бағалайды

Бағалау парағы


Оқушылардың аты

І топ

ІІ топ

1

Сұрақ бойынша мазмұнның ашылуы



2

Нақтылығы



3

Сөйлеу мәдениті



4

Топтың ынтымақтастығы



ІІІ. Жеке жұмыс:

«ББҮ» кестесін толтыру.

Білемін

Білгім келеді

Үйрендім






ІV. Топтық жұмыс: Жұмыс төмендегідей жоспармен жүреді:

Жаңа тақырыпты меңгерту үшін Джиксо-2 әдісі қолданылады. Әр топ өз тобының бақылаушысын сайлайды. Оқушылар 1-ден 3-ке дейінгі сандарды алып, қайта топтасады. Берілген мәтінді 5 минут оқып меңгереді, талқылайды. Топтарына қайта оралып, басқа оқушыларға меңгерген тақырыпты түсіндіреді. (бағалау критерийлерін айқындау): Топтың пікірлерін тыңдау, барлық айтылған ой-пікірлерді бағалаудың мақсатына сәйкестендіру

Бағалау парағы

Бағалау критериалары

І оқушы

ІІ оқушы

ІІІ оқушы

Ұпайлар:1,2,3,4,5

1

Мазмұнның ашылуы




2

Нақтылығы




3

Түсініктілігі




4

Сөйлеу шеберлігі




5

Топтағы ынтымақтастық




V. Топтық жұмыс: «Алгоритм ойыны» Бұл ойынның мағынасы – сол тақырыпқа байланысты анықтамаларды конвертке салып, әр топқа беріледі. Дұрыс жазылған анықтамалардың әрбір сөздері жеке бөлініп, қиып қойылған. Конверт ашылған соң, сол сөздерді құрап, оқып береді. (бағалау бағдаршаммен).

Бақылаушының топ мүшелерінің жұмысын критерий арқылы бағалауы.

Бағалау парағы

Оқушылардың аты




1

Топ жұмысына белсенді араласуы




2

Топ ережесін сақтауы




3

Топпен ынтымақтастығы




Практикалық жұмыс.

Компьютерде электронды оқулықпен жұмыс жасау. (жұлдызшамен бағалау).

Жеке жұмыс: «ББҮ» кестесін толтыру.

Білемін

Білгім келеді

Үйрендім





Сабақ рефлексиясы

Ұнады:____________________________________________________________________

__________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________

Қиын болды: _______________________________________________________________

__________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________

Тілегім: ___________________________________________________________________

__________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________

Үйге тапсырма

Ақпаратты қорғау. Вирусқа қарсы программалар.





























Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!