Сандар сыры

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Сандар сыры

Материал туралы қысқаша түсінік
Сандар сыры
Материалдың қысқаша нұсқасы

275 орта мектеп Бекітемін ________оқу ісінің жөніндегі орынбасары Г.Кожагулова

Педагогтің аты жөні

Баратова С

Күні

19.11.2025

Сыныбы

Өтілетін орны

5 -сыныптар

320 кабинет, Уақыт: 12.15-13.00

Сыныптан тыс жұмыстың тақырыбы

Сандар сыры

Сыныптан тыс жұмыстың мақсаты

Математикалық білімге , оқушылардың логикалық ойлау, есте сақтау қабілетін дамыту, пәнге қызығушылығын арттыру. Танымдық қызығушылықты, интуицияны, коммуникативті дағдыларды және бірлескен іс-әрекеттерді дамыту, математикалық ойлау мәдениетін тәрбиелеу,

Құндылықты дарыту

-өз әрекетін жоспарлау және ұйымдастыру;

-әдеп нормасына сәйкес өзінің және басқалардың іс әрекеттерін талдау;

-оқу тапсырмасын орындауда табандылық таныту;

-берілген ортақ іс үшін ұжым алдындағы жауапкершілікті түсіну;

-басқаға көмектесуге, мейірімділік танытуға дайын болу;

Әдісі

Топтық сайыс

Сабақ барысы

Сыныптан тыс жұмыстың кезеңі/уақыты

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті


Бағалау

Ресурстар


Сабақтың басы

Психологиялық ахуал. Сәлемдесу.

«Ғасырдың үш тірегі» атты апталығымызға

қош келдініздер!

Бүгінгі сыныптан тыс жұмысымыздың тақырыбы:











«Сандар сыры»

Жоспар

І.Кіріспе.

а)Ұйымдастыру

ә) Таныстыру

І.«Киелі сандар сыры» үй тапсырма

ІІ.«Ғажайып үштік» (есеп)

ІІІ. «Қазақ өлшем бірліктері»

ІV. «Қалай тез кубиктерді құрастыруға болады?»

V.Қорытындылау.

Математика -бұралаңсыз, нақты ілім.

Үйрететін бақыт тілін, бақ тілін.

Айдынында сүңгіп, сүңгіп жүзсең бір,

Тарқалмайды қуаныш пен шаттығың.

Шығамын десең биік таудың басына,

Адал досың-Біліміңді ал қасына.

Зула, топ жар! Бәйгеге түс, бекем бол,

Тула, толқы, тебірен, бірақ тасыма!






1 топ «Алғырлар» 5 «А» сынып ІІ орын

2 топ «Тапқырлар» 5 «Ә» сынып І орын

3 топ «Ойшылдар» 5 «Б» сынып ІІІ орын



1 топ Алғырлар тобы алға,

Биіктерге самға,

Достығымыз барда

Жүреміз тек алда.

2 топ 3 топ

Тапқырлар тобы алға, Ойшылар тобы алға,

Биіктерге самға Ойлаймыз, ойнаймыз,

Біліміміз барда, Қандай қиындық болса да,

Жүреміз тек алда Жеңбей оны қоймаймыз.





3 ұпай





слайд

Сабақ ортасы


«Математика пәні соншалықты маңызды, оны қызықты әрі пайдалы ету мүмкіндігін жіберіп алмау керек» Б. Паскаль



Шақырамыз келіңдер жарысуға

Күш өнер, білімменен алысуға

Бар өнерді, салайық ортамызға

Ал кәне, кім шығады сайысуға

Қазақ тілінде сандарды әр түрлі қырынан зерттеу үрдісі байқалады. Мәселен сандардың ішінен киелі сандарды бөліп алып қарастыру үрдісі бар, сондай-ақ сан төңірегінде шоғырланған ойлардың мағынасы мен тарихы, сандардың жалпы фольклордағы немесе әдебиеттегі қызметі, көркемдік ерекшеленеді.

«7»

1.Жеті күн: дүйсенбі, сейсенбі, сәрсенбі, бейсенбі, жұма, сенбі, жексенбі.

2. Жеті ата: әке, бала, немере, шөбере, шөпшек, немене, туажат

3.Жеті жұт: құрғақшылық, мал қырылу, өрт, оба, соғыс, топан су, зілзала

4. Жеті құбылыс: күншығыс, күнбатыс, түстік, терістік, аспан әлемі, жер орта, жер асты

5.Жеті қазына: жүйрік ат, қыран бүркіт, құмай тазы, берен мылтық, қанды ауыз қақпан, майланғыш ау, өткір кездік кіреді дейді.

ІІ.«Ғажайып үштік» (есеп)



Айдоста 5 бүтін қауын, екі жарты қауын, төрт ширек қауын бар, Айдоста барлығы қанша қауын бар?

Елдоста 3 бүтін қарбыз, екі жарты қарбыз, төрт ширек қарбыз бар, Елдоста барлығы қанша қарбыз бар?

Арманда 4 бүтін алма, екі жарты алма, төрт ширек алма бар, Арманда барлығы қанша алма бар?

Теңдіктің сол жағындағы сандардың арасына теңдік орындалатындай етіп қосу таңбасын қой.

44444444 =500


Теңдіктің сол жағындағы сандардың арасына теңдік орындалатындай етіп, амал таңбаларын қой.

333333 = 1000

Теңдіктің сол жағындағы сандардың арасына теңдік орындалатындай етіп, амал таңбаларын қой.

555555 = 1000

Райхан, Гүлназ, Назерке, Сымбат-достар.

Олардың мамандықтары инженер, ақын, тігінші, дәрігер. Ақын Райхан мен Сымбатқа арнап өлең жазды. Ақын және тігінші Гүлназбен концертке барды. Райхан мен Гүлназ дәрігердің қабылдауында болды. Кім ақын? Кім инженер ? Кім дәрігер?



Сергіту сәтті






ІІІ. Қазақ өлшем бірліктер:


1) Әр оқушы бір уыс күріштен алады, сонда бізде 5 уыс, оны өлшейміз таразы ( өлшемі ұпай саналады)

2) Әр оқушы бір шөкім 5 саусақпен тұзды алады, оны өлшейміз таразы ( өлшемі ұпай саналады)

ІV.«Қалай тез кубиктерді құрастыруға болады?»


Shape1





Әр топ сандар беріледі: 3, 5, 7


«3»

1.Үш көз: Су анасы – бұлақ, жол анасы – тұяқ, сөз анасы – құлақ
2.Үш талғам: мейірім – сауап, жақсылықтан шарапат, жамандықтан кесепат.
3.Үш жүз: Ұлы жүз, Орта жүз, Кіші жүз
4.Үш қуат: ақыл, жүрек, тіл:
5.Үш арсыз: күлкі, ұйқы, тамақ

«5»

1.Бес қару: садақ, мылтық, найза, қылыш, айбалта

2.Бес жаратылыс: күн, ай, жұлдыз, күндіз, түн

3.Бес қатер: от, жау, борыш, ауру, сөз

4.Бес нәрседен қашық бол: Өсек, өтірік, мақтаншақ,
Еріншек, бекершілік.

5. 5 саусақ : Бас бармақ, балалы үйрек,
ортан терек, шылдыр шүмек,
кішкентай бөбек, 









«Ғажайып үштік» (есеп)



Айдоста 5 бүтін қауын, екі жарты қауын, төрт ширек қауын бар, Айдоста барлығы қанша қауын бар?

Елдоста 3 бүтін қарбыз, екі жарты қарбыз, төрт ширек қарбыз бар, Елдоста барлығы қанша қарбыз бар?

Арманда 4 бүтін алма, екі жарты алма, төрт ширек алма бар, Арманда барлығы қанша алма бар?

Теңдіктің сол жағындағы сандардың арасына теңдік орындалатындай етіп қосу таңбасын қой.

44444444 = 500


Теңдіктің сол жағындағы сандардың арасына теңдік орындалатындай етіп, амал таңбаларын қой.

333333 = 1000

Теңдіктің сол жағындағы сандардың арасына теңдік орындалатындай етіп, амал таңбаларын қой.

555555 = 1000

Райхан, Гүлназ, Назерке, Сымбат-достар.

Олардың мамандықтары инженер, ақын, тігінші, дәрігер. Ақын Райхан мен Сымбатқа арнап өлең жазды. Ақын және тігінші Гүлназбен концертке барды. Райхан мен Гүлназ дәрігердің қабылдауында болды. Кім ақын? Кім инженер ? Кім дәрігер?





Сергіту сәтті





ІІІ. Қазақ өлшем бірліктер:


1)Әр оқушы бір уыс күріштен алады, сонда бізде 5 уыс, оны өлшейміз таразы ( өлшемі ұпай саналады)

2) Әр оқушы бір шөкім 5 саусақпен тұзды алады, оны өлшейміз таразы ( өлшемі ұпай саналады)

ІShape2 V. «Қалай тез кубиктерді құрастыруға болады?»






5 ұпай


























5 ұпай









5 ұпай

















5 ұпай











слайд










слайд












видео


















Видео







Соңы



V.Қорытындылау.

Жюри мүшелері әр сайыс барысында ұпайлар санын есептеп әр топқа әділетті баға берді.


Алдыңызда жайнаған жүздер әні.

Сіздермен кездесеміз біздер әлі,

Әділ-қазы , көрермен сау тұрыңдар,

Күтеді бізді жарқын күндер әлі.


























Әр топ сандар беріледі:

3, 5, 7

«Ғажайып үштік» (есеп)


«Қалай тез кубиктерді құрастыруға болады?»

Жалпы ұпайлар

саны

1

1

1

1

1

5

5

5

5

5

5

1 топ «Алғырлар»

5 «А» сынып













2 топ «Тапқырлар»

5 «Ә» сынып













3 топ «Ойшылдар»

5 «Б» сынып















Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
01.12.2025
9
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі