Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы



    Бекітемін

    Білім беру ұйымының атауы:

    173мл

    Пәні:

    Математика

    Бөлім:

    Жақсыдан үйрен, жаманнан жирен

    Педагогтің аты-жөні:

    Айна

    Күні:

    16.11.2023.

    Сынып:

    2 «Б»

    Сабақтың тақырыбы:

    Сандар тізбегі

    Бөлім:

    2A Екі таңбалы сандарды қосу және азайту. Жүздіктер. Есептер.

    Бөлімше:

    4.3 Тізбектер

    Ортақ тақырып:

    Менің мектебім

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты:

    2.4.3.1 100-ге дейінгі сандар/ 1000-ға дейінгі жүздіктер тізбектерінің заңдылығын анықтау;
    2.4.3.2 берілген заңдылық бойынша тізбекті құрастыру, тізбектегі заңдылықтың бұзылуын табу

    Сабақтың мақсаты

    • 100-ге дейінгі сандар мен 1000-ға дейінгі жүздіктер тізбектерінің заңдылығын анықтайды;

    • Түрлі заңдылықтар бойынша сандар тізбектерін құрастырады.

    • Тізбектегі заңдылықтың бұзылу себебін анықтайды.

    Бағалау критерийлері

    • Толық ондықтар мен жүздіктер тізбектерінің құрылу заңдылығын анықтай алады;

    • Көрсетілген заңдылықтар бойынша сандар тізбектерін құрастыра алады.

    • Тізбектегі заңдылықтың бұзылу себебін анықтай алады.

    Құндылықтарды дарыту


    • Оқушыларды шығармашылыққа және еңбексүйгіштікке тәрбиелеу.

    АКТ құралдары

    Интерактивті тақта, ноутбук,слайд.

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    10 минут
















    Сабаққа психологиялық ахуал қалыптастыру. 1 минут

    Сәлеметсіңдер ме, менің сүйікті шәкірттерім!

    Математика сабағына қош келдіңіздер!

    Көңіл-күйлерің қалай? Керемет!

    «Сәлем, сәлем» әдісі

    Көршіңіздің әрбір аттас саусағына өз саусағыңызды тигізіп, былай деңіз:



    1. Барлығыңа (бас бармақ)

    2. Барлық жерде (сұқ саусақ);

    3.Үлкен бақыт (ортан қол)

    4. Мол табыс (аты жоқ);

    5. тілеймін. (шынашақ);

    Сәлем! Сәлем! (алақанды бір-біріне соғамыз)

    Шағын топтарға топтасу:

    Міне, біз қазір шағын топтарға бөлініп отырдық. Енді топтың атын табу үшін сұрақтарға жауап берейік.

    1. Мүшелерін нөмірлеп шығаруға болатын шексіз сандар жиыны қалай аталады? (Сандар тізбегі)

    2. Сандар мен фигуралардың белгілі бір тәртіппен орналасуы не деп аталады? (Заңдылық)

    3. Жауабы арифметикалық амалдардың көмегімен тұжырымдалатын сұрағы бар мәтін не? (Есеп)

    4. Құрамында мәнін табу керек болатын белгісізі бар теңдік қалай аталады? (Теңдеу)

    5. Өлшеуге болатын және өлшенген нәтижені санмен көрсетуге болатын ұғым қалай аталады? (Шамалар)

    «Сандар тізбегі» тобы «Есеп» тобы

    «Заңдылық» тобы «Теңдеу» тобы

    «Шамалар» тобы


    Шағын топтарға топтасып, топтың атын біліп алдық.Енді осы топтарымызбен сабақтың қызықты тартымды, мағыналы өтуіне барлықтарың атсалысайық.

    Бәріңе мен де сәттілік тілеймін. Ал кеттік, жұмысымызды бастаймыз.

    Өткен сабақтарға шолу.

    «Миға шабуыл» тәсілі «Лупа» әдісі.

    Топтық жұмыс

    1-топ: Жылдам есепте:

    Толық ондықтарды бір –біріне қосу және азайту


    тапсырмасы беріледі. (8 өрнек)

    Дескриптор:

    1. Толық ондықтарды қосады.

    2. Толық ондықтарды азайтады.

    3.Ұсынылған тапсырма бойынша жауапты белгілейді.


    2-топ: Мәні бірдей өрнектерді белгіле:

    Толық ондықтарды бір –біріне қосу және азайту тапсырмасы орындалып, сол жерден мәні бірдей өрнектерді белгілейді. (6 өрнек)

    3-топ: Есепте, нәтижесі 90 болатын өрнектерді белгіле:

    Толық ондықтарды бір –біріне қосу және азайту тапсырмасы орындалып, нәтижесі 90 болатын өрнектерді белгілейді. (8 өрнек)

    4-топ: Бос орындарды толықтыр:

    Бос орындарды толықтыру тапсырмасы беріледі. (6өрнек)

    5-топ: Есепте, салыстыр:

    Толық ондықтарды бір –біріне қосу және азайту тапсырмасын орындап, өрнектерді салыстыру тапсырмасы беріледі. (4/8 өрнек)


    Жалпы тапсырма:

    Толық ондықтармен тура санаймыз. (10,20,.......80, 90)

    Толық ондықтармен кері санаймыз. (90, 80, ...... 20, 10)

    Осы сандардың орналасу атауы туралы не айтуға болады? (Толық ондықтар тізбегі)


    Ендеше, бүгінгі ашық сабағымыздың тақырыбы Сандар тізбегі деп аталады. Осы сабақта сен не үйрену керексің:

    -Сабақтың мақсаты:

    1. 100-ге дейінгі сандар мен 1000-ға дейінгі жүздіктер тізбектерінің заңдылығын анықтайсың;

    2. Түрлі заңдылықтар бойынша сандар


    тізбектерін құрастырасың.

    3. Тізбектегі заңдылықтың бұзылуын табуды үйренесің.


    Психологиялық дайындық жаттығуын бірге айтады.









    Шағын топтарға алдын ала топтастырылған.



    Сұрақтарға жауап беру арқылы топ аттарын анықтайды.











    Топ аттары жазылған бұрыштаманы үлестіреді.



















    Өткен тақырыпты пысықтайды.



    Тапсырмаларды орындайды.

    Сұрақтарға жауап береді.





























    Жаңа сабақтың тақырыбы мен мақсатымен танысады.



    ҚБ «Үш шапалақ» әдісі



    ҚБ: «Бас бармақ» әдісі


































    «Өзара бағалау» әдісі





    Презентация









    Топ аттары жазылған бұрыштамалар






    «Сандар тізбегі» тобы «Есеп» тобы

    «Заңдылық» тобы «Теңдеу» тобы

    «Шамалар» тобы

















    Үлестірмелер.




    Сабақтың ортасы

    25 минут









    «Менің болжамым» әдісі. Ұжымдық жұмыс

    Демек, біз сандар тізбегін құруымыз керек.

    -Сандар тізбегі дегеніміз не ?

    -Ал ол тізбекті қалай құрамыз? Ол үшін неге сүйену керек? Болжап көрейікші.

    Заңдылыққа...

    Ал заңдылық деген не?

    Сандар мен фигуралардың белгілі бір тәртіппен орналасуы.

    Жақсы, жақсы, ендеше

    «Бірге ойлаймыз» әдісі бойынша топтық жұмыс орындайық.

    (Саралау тапсырмасы)

    1-топ: 50 санының алдындағы ондықты жаз.

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Абилкасымова Айна Нурадиновна
    27 Наурыз 2024
    437
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Сандар тізбегі

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Сандар тізбегі

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Математикадан 2-сыныпқа ашық сабақ Сандар тізбегі
    Материалдың қысқаша нұсқасы



    Бекітемін

    Білім беру ұйымының атауы:

    173мл

    Пәні:

    Математика

    Бөлім:

    Жақсыдан үйрен, жаманнан жирен

    Педагогтің аты-жөні:

    Айна

    Күні:

    16.11.2023.

    Сынып:

    2 «Б»

    Сабақтың тақырыбы:

    Сандар тізбегі

    Бөлім:

    2A Екі таңбалы сандарды қосу және азайту. Жүздіктер. Есептер.

    Бөлімше:

    4.3 Тізбектер

    Ортақ тақырып:

    Менің мектебім

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты:

    2.4.3.1 100-ге дейінгі сандар/ 1000-ға дейінгі жүздіктер тізбектерінің заңдылығын анықтау;
    2.4.3.2 берілген заңдылық бойынша тізбекті құрастыру, тізбектегі заңдылықтың бұзылуын табу

    Сабақтың мақсаты

    • 100-ге дейінгі сандар мен 1000-ға дейінгі жүздіктер тізбектерінің заңдылығын анықтайды;

    • Түрлі заңдылықтар бойынша сандар тізбектерін құрастырады.

    • Тізбектегі заңдылықтың бұзылу себебін анықтайды.

    Бағалау критерийлері

    • Толық ондықтар мен жүздіктер тізбектерінің құрылу заңдылығын анықтай алады;

    • Көрсетілген заңдылықтар бойынша сандар тізбектерін құрастыра алады.

    • Тізбектегі заңдылықтың бұзылу себебін анықтай алады.

    Құндылықтарды дарыту


    • Оқушыларды шығармашылыққа және еңбексүйгіштікке тәрбиелеу.

    АКТ құралдары

    Интерактивті тақта, ноутбук,слайд.

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    10 минут
















    Сабаққа психологиялық ахуал қалыптастыру. 1 минут

    Сәлеметсіңдер ме, менің сүйікті шәкірттерім!

    Математика сабағына қош келдіңіздер!

    Көңіл-күйлерің қалай? Керемет!

    «Сәлем, сәлем» әдісі

    Көршіңіздің әрбір аттас саусағына өз саусағыңызды тигізіп, былай деңіз:



    1. Барлығыңа (бас бармақ)

    2. Барлық жерде (сұқ саусақ);

    3.Үлкен бақыт (ортан қол)

    4. Мол табыс (аты жоқ);

    5. тілеймін. (шынашақ);

    Сәлем! Сәлем! (алақанды бір-біріне соғамыз)

    Шағын топтарға топтасу:

    Міне, біз қазір шағын топтарға бөлініп отырдық. Енді топтың атын табу үшін сұрақтарға жауап берейік.

    1. Мүшелерін нөмірлеп шығаруға болатын шексіз сандар жиыны қалай аталады? (Сандар тізбегі)

    2. Сандар мен фигуралардың белгілі бір тәртіппен орналасуы не деп аталады? (Заңдылық)

    3. Жауабы арифметикалық амалдардың көмегімен тұжырымдалатын сұрағы бар мәтін не? (Есеп)

    4. Құрамында мәнін табу керек болатын белгісізі бар теңдік қалай аталады? (Теңдеу)

    5. Өлшеуге болатын және өлшенген нәтижені санмен көрсетуге болатын ұғым қалай аталады? (Шамалар)

    «Сандар тізбегі» тобы «Есеп» тобы

    «Заңдылық» тобы «Теңдеу» тобы

    «Шамалар» тобы


    Шағын топтарға топтасып, топтың атын біліп алдық.Енді осы топтарымызбен сабақтың қызықты тартымды, мағыналы өтуіне барлықтарың атсалысайық.

    Бәріңе мен де сәттілік тілеймін. Ал кеттік, жұмысымызды бастаймыз.

    Өткен сабақтарға шолу.

    «Миға шабуыл» тәсілі «Лупа» әдісі.

    Топтық жұмыс

    1-топ: Жылдам есепте:

    Толық ондықтарды бір –біріне қосу және азайту


    тапсырмасы беріледі. (8 өрнек)

    Дескриптор:

    1. Толық ондықтарды қосады.

    2. Толық ондықтарды азайтады.

    3.Ұсынылған тапсырма бойынша жауапты белгілейді.


    2-топ: Мәні бірдей өрнектерді белгіле:

    Толық ондықтарды бір –біріне қосу және азайту тапсырмасы орындалып, сол жерден мәні бірдей өрнектерді белгілейді. (6 өрнек)

    3-топ: Есепте, нәтижесі 90 болатын өрнектерді белгіле:

    Толық ондықтарды бір –біріне қосу және азайту тапсырмасы орындалып, нәтижесі 90 болатын өрнектерді белгілейді. (8 өрнек)

    4-топ: Бос орындарды толықтыр:

    Бос орындарды толықтыру тапсырмасы беріледі. (6өрнек)

    5-топ: Есепте, салыстыр:

    Толық ондықтарды бір –біріне қосу және азайту тапсырмасын орындап, өрнектерді салыстыру тапсырмасы беріледі. (4/8 өрнек)


    Жалпы тапсырма:

    Толық ондықтармен тура санаймыз. (10,20,.......80, 90)

    Толық ондықтармен кері санаймыз. (90, 80, ...... 20, 10)

    Осы сандардың орналасу атауы туралы не айтуға болады? (Толық ондықтар тізбегі)


    Ендеше, бүгінгі ашық сабағымыздың тақырыбы Сандар тізбегі деп аталады. Осы сабақта сен не үйрену керексің:

    -Сабақтың мақсаты:

    1. 100-ге дейінгі сандар мен 1000-ға дейінгі жүздіктер тізбектерінің заңдылығын анықтайсың;

    2. Түрлі заңдылықтар бойынша сандар


    тізбектерін құрастырасың.

    3. Тізбектегі заңдылықтың бұзылуын табуды үйренесің.


    Психологиялық дайындық жаттығуын бірге айтады.









    Шағын топтарға алдын ала топтастырылған.



    Сұрақтарға жауап беру арқылы топ аттарын анықтайды.











    Топ аттары жазылған бұрыштаманы үлестіреді.



















    Өткен тақырыпты пысықтайды.



    Тапсырмаларды орындайды.

    Сұрақтарға жауап береді.





























    Жаңа сабақтың тақырыбы мен мақсатымен танысады.



    ҚБ «Үш шапалақ» әдісі



    ҚБ: «Бас бармақ» әдісі


































    «Өзара бағалау» әдісі





    Презентация









    Топ аттары жазылған бұрыштамалар






    «Сандар тізбегі» тобы «Есеп» тобы

    «Заңдылық» тобы «Теңдеу» тобы

    «Шамалар» тобы

















    Үлестірмелер.




    Сабақтың ортасы

    25 минут









    «Менің болжамым» әдісі. Ұжымдық жұмыс

    Демек, біз сандар тізбегін құруымыз керек.

    -Сандар тізбегі дегеніміз не ?

    -Ал ол тізбекті қалай құрамыз? Ол үшін неге сүйену керек? Болжап көрейікші.

    Заңдылыққа...

    Ал заңдылық деген не?

    Сандар мен фигуралардың белгілі бір тәртіппен орналасуы.

    Жақсы, жақсы, ендеше

    «Бірге ойлаймыз» әдісі бойынша топтық жұмыс орындайық.

    (Саралау тапсырмасы)

    1-топ: 50 санының алдындағы ондықты жаз.

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Бастауыш сынып Ашық сабақ 2 сынып
    27.03.2024
    437
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Абилкасымова Айна Нурадиновна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации