Оқу бағдарламасына
сәйкес оқыту мақсаттары
|
1.2.1.1 санды
өрнектерді (қосынды, айырма) ажырату, жазу және
оқу;
1.5.2.2 «+», «–»,
«=»
|
Сабақтың ортасы
(4
мин)
10 мин
Сергіту сәті
2 минут
|
«Ой қозғау»
Суретке қара. Не көріп
тұрсың,сипатта
Сурет бойынша «неше» сөзін пайдаланып, сұрақтар
құрастыр.
Сабақтың тақырыбы мен мақсатын
хабарлау
Сандарды қосу және азайту/Отбасылық
мерекелер
Сандардың қосындылары мен айырмаларын оқимыз және
жазамыз.
Олардың мәнің табамыз
1-тапсырма
Сандарды теңдей үш қосылғыштың қосындысы түрінде
жаз.
Өзіндік жұмыс
2-тапсырма
«Жаз, есепте» әдісі
Мысалдарды жазып, оларды
есепте.
Дескриптор:
-азайту компоненттерін
ретімен жазады
-мысалдың мәнін
есептейді
HoIIy
DoIIy биі
|
Сурет бойынша сұрақтар
құрастырады
Оқушылар сабаққа назар
аударады.
1.азайтуға мысалдар
құрастырып, жазады
2.мысалдың мәнін
есептейді
3. азайтудың
компоненттерін ретімен жазады
|
Мадақтау
мақтау
Жарайсың
Керемет
|
Оқулық
№1,106-бет
Оқулық
№2, 107 бет
ламинат маркер
көрнекіліктер
Дәптер
қаламсап
|
10 мин
|
2-
тапсырма
Жұптық жұмыс
«Анықта»
әдісі
Бос орындарға тиісті сандарды
қой.
Дескриптор:
-қосындының мәні 100 болатын мысалдың белгісіз қосылғышын
жазады
- қосындының мәні 90 болатын мысалдың белгісіз қосылғышын
жазады
- қосындының мәні 80
болатын мысалдың белгісіз қосылғышын
жазады
- қосындының мәні 70 болатын мысалдың белгісіз қосылғышын
жазады
|
1.қосындының мәні 100 болатын мысалдың белгісіз қосылғышын
жазады
2.қосындының мәні 90 болатын мысалдың белгісіз қосылғышын
жазады
3.қосындының мәні 80
болатын мысалдың белгісіз қосылғышын
жазады
4.қосындының мәні 70 болатын мысалдың белгісіз қосылғышын
жазады
|
«Басбармақ» арқылы
|
Таратпа
маркер
|
Сабақтың
соңы
9
мин
|
3 –тапсырма Топтық
жұмыс
« Кім жылдам? » әдісі
Әр топ бағандағы мысалдың мәнін есептеп
жазады.
Нәтижесін тексер.
Дескриптор:
-азайтудың мәнін есептейді
-қосудың мәнін есептейді
|
1.азайтудың мәнін
есептейді
2.қосудың мәнін есептейді
|
«Комментарий»
арқылы
Жарайсың
|
Таратпа ламинат
маркер қалам
|