Білу.
Түсіну.
Тыңдалым. «Миға
шабуыл» әдісі
Видеожазба. Сандарды
салыстыру
https://www.youtube.com/watch?v=Pfit1rywZgc
-
Видеодан не
көрдіңдер? (Балаларды)
-
Олар нестеп
жатыр? (Шаңғы теуіп
жүр)
-
Барлығы қанша
бала? (11)
-
Қыздар
қаншау? (қыздар
5)
-
Ұлдар
қанша? (ұлдар
6)
-
Ұлдар мен қыздар
саны тең ба?
(Жоқ)
-
Ұлдар көп па, қыздар
көп па? (ұлдар)
-
Қаншаға
көп? (1
–еуге)
-
Қаншаға
кем? (1-еуге)
-
Біз ұлдар саны мен
қыздар санын нестедік? (Салыстырдық)
Жарайсыңдар балалар!
Өте жақсы жауап бердіңдер.
Ал енді біздің
бүгінгі тақырыбымыз қандай деп
ойлайсыңдар?
Сабағымыздың
мақсаты:
-
Бір таңбалы сандарды
жазуды, салыстыруды
білесіңдер
-
Заттардың санының
тең және тең емес екендігін салыстыра
аласыңдар.
Айтылым.
(Т.Ж) «ТВ шоу»
әдісі.
І
топ: Заттарды ретімен
санайды.
ІІ
топ: Реттік санау қай жерде
қолданылатындығын айтады.
ІІІ
топ: 2, 5, 8 сандарының көршісін
атайды.
(Тапсырманы аяқтаған
топ қол шапалақтау арқылы білдіреді. Соңында бірін бірі «Бас
бармақ», «От шашу» әдістері арқылы
бағалайды.)
Жарайсыңдар, өте
жақсы!
Қолдану.
Оқулықпен жұмыс.
(Ж.Ж) «Ойлан,
тап»әдісі суреттегі заттарды
санайды, салыстырады.
(1сурет)
- бірінші топтағы
заттардың саны қанша?
- екінші топтағы
заттардың саны қанша?
бірінші топтағы
заттардың саны қанша болса, екінші топтағы заттардың саны сонша.
Демек, екі топтағы заттар саны
тең.
(2
сурет)
- суретте неше
қызанақ бейнеленген?
- сәбіз
ше?
- сәбіз бен
қызанақтың саны қандай?
- қызанақ пен
сәбіздің саны тең емес.

Дискрипор:
(Ж.Ж.)
Оқушылардың білімін саралау
тапсырмалары.
Бөлімше 1.1 «Натурал сандар және 0 саны.
Бөлшектер»
|
Оқу мақсаты
|
1.1.1.2** Бір таңбалы сандарды оқу, жазу және
салыстыру
|
Бағалау критерийі
|
Білім алушы
•Бір
таңбалы сандарды таниды және атайды
•10
көлеміндегі сандарды салыстырады
|
Ойлау
дағдыларының
деңгейі
|
Білу және түсіну
Қолдану
|
1-тапсырма
Суреттерді сәйкес сандармен байланыстырып
сыз.
Сандарды оқы.
|

|
Бағалау
критерийі:
- Бір таңбалы сандарды
таниды және атайды
- 10 көлеміндегі сандарды
салыстырады
Дескриптор
- заттардың санына сәйкес
цифрды белгілейді;
-
сандарды дұрыс оқиды.
|
|
Сергіту
сәті:
1ден-10-ға
дейінгісандарды үш тілде
санау.
Жазылым.
Талдау.
Дәптермен жұмыс.
Фигуралардан жұп
құрастыр.
Жұбы жоқ фигураларды
боя. Сандарды салыстыр және = және ≠ белгілерін
қой.





Дискриптор:
Қанша болса
сонша.
Шаршының саны қанша
болса, дөңгелектің де саны сонша болатындай етіп суретті
толықтыр



Дискриптор:
Жинақтау.
Саралау.
(Ж.Ж) «Кім зерек»
әдісі.
Суреттегі заттар қатарын
салыстыр.
-
Қайсысы артық? Қалам
ба, әлде қарындаш па?
-
Өшіргіш пе, әлде
ұштағыш па?

Бағалау
критерийі:
|