|
Күні: 7.09.2017ж Сынып: 2 |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
||
|
Сабақтың тақырыбы |
екі таңбалы сандардың ондық құрамы |
||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
; |
||
|
Сабақтың мақсаттары |
Екі таңбалы сандарды ондықтарға және бірліктерге жіктеуді,екі таңбалы сандарды қосуды және азайтуды меңгерту. |
||
|
Жетістік критерийлері |
Екі таңбалы сандарды ондықтарға және бірліктерге жіктеуді білді Бірнеше тапсырмалар орындау Жұппен,топпен тапсырмалар орындайды.э екі таңбалы сандар, олардың ондық құрамын йрену |
||
|
Құндылықтарды дарыту |
Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
||
|
Пәнаралық байланыс |
Өнер, ана тілі сабағы |
||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Аудиожазба , таныстырылым. |
||
|
Тілдік құзыреттілік |
Қар-снег |
||
|
Сабақ барысы |
|||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|
|
Сабақтың басы Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру 5 минут |
«Миға шабуыл» стратегиясы (Карточкалар көмегімен берілген сұрақтарға жауап беру) Есептеу машинасы» ойыны |
Шаттық шебері |
|
|
Сабақтың ортасы 8 минут |
Кестедегі бейнеленген сандарды ата. Ондықтар мен бірліктер көрнекілікті пайдалану. № №4 тапсырма.3 онд.+5 бірл.= 35 4 онд.+6 бірл.=46 30+5=35 3 топқа тапсырма беру. 60+7 = 67-7= 67-60 №1,ндықтары мен бірліктерін ажыратып жаз. 34=3онд. 4бірл. 49=4онд. 9бірл. 99=9онд. 9бірл. 83=8онд. 3бірл. 51=5онд. 1бірл. 68=6онд. 8бірл. 2. 5онд. 3бірл. =53 2онд. 9бірл. =29 7онд. 7бірл. =77 6онд. 5бірл. =65 4онд. 1бірл. =41 8онд. 6бірл. =86 2- тапсырма Теңдеулерді ғана жаз, шығар. Топтан бір оқушы шығып орындау х-6=2 х+30=40 2+х=7 50+х=60 х=6+2 х=40-30 х=7-2 х=60-50 х=8 х=10 х=5 х=10 8-6=2 10+30=40 2+5=7 50+10=60 2 =2 40=40 7=7 Әр қатардағы артық санды
ата. Сұрақтарға жауапр бер және өрнекті
жаз. |
Таныстырылым, оқулықпен жұмыс |
|
|
Сергіту сәті 1 минут |
Қатты нөсер басылды (жаймен тырсылдатады) Күн жарқырай ашылды (қолдарымен күн жасайды) Көктен төмен әдемi кемпiрқосақ шашылды (жарты доға жасайды) |
Сергіту сәтіне арналған жинақ |
|
|
Аяқталуы 16 минут Қызықты тапсырма 8 минут |
Топтық жұмыс |
Оқулық, дәптерлер. |
|
|
Сабақтың соңы 2 минут |
Рефлексия Оқушылар «Еркін микрофон» әдісі бойынша сабаққа кері байланысты ауызша айтты. Кері байланыста оқушылар өз топтарының жұмысымен бірге басқа топтың да жұмыстарын бағалады және ұсыныстарын берді. Б |
Микрафон |
|
|
Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз? |
Пәнаралық байланыс Денсаулық және қауіпсіздік
техникасының сақталуы |
|
|
Қолдау көрсету. Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. |
Оқушылар өздері жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы) |
Математика сабағы Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
сандардың ондық құрамы
сандардың ондық құрамы
|
Күні: 7.09.2017ж Сынып: 2 |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
||
|
Сабақтың тақырыбы |
екі таңбалы сандардың ондық құрамы |
||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
; |
||
|
Сабақтың мақсаттары |
Екі таңбалы сандарды ондықтарға және бірліктерге жіктеуді,екі таңбалы сандарды қосуды және азайтуды меңгерту. |
||
|
Жетістік критерийлері |
Екі таңбалы сандарды ондықтарға және бірліктерге жіктеуді білді Бірнеше тапсырмалар орындау Жұппен,топпен тапсырмалар орындайды.э екі таңбалы сандар, олардың ондық құрамын йрену |
||
|
Құндылықтарды дарыту |
Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
||
|
Пәнаралық байланыс |
Өнер, ана тілі сабағы |
||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Аудиожазба , таныстырылым. |
||
|
Тілдік құзыреттілік |
Қар-снег |
||
|
Сабақ барысы |
|||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|
|
Сабақтың басы Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру 5 минут |
«Миға шабуыл» стратегиясы (Карточкалар көмегімен берілген сұрақтарға жауап беру) Есептеу машинасы» ойыны |
Шаттық шебері |
|
|
Сабақтың ортасы 8 минут |
Кестедегі бейнеленген сандарды ата. Ондықтар мен бірліктер көрнекілікті пайдалану. № №4 тапсырма.3 онд.+5 бірл.= 35 4 онд.+6 бірл.=46 30+5=35 3 топқа тапсырма беру. 60+7 = 67-7= 67-60 №1,ндықтары мен бірліктерін ажыратып жаз. 34=3онд. 4бірл. 49=4онд. 9бірл. 99=9онд. 9бірл. 83=8онд. 3бірл. 51=5онд. 1бірл. 68=6онд. 8бірл. 2. 5онд. 3бірл. =53 2онд. 9бірл. =29 7онд. 7бірл. =77 6онд. 5бірл. =65 4онд. 1бірл. =41 8онд. 6бірл. =86 2- тапсырма Теңдеулерді ғана жаз, шығар. Топтан бір оқушы шығып орындау х-6=2 х+30=40 2+х=7 50+х=60 х=6+2 х=40-30 х=7-2 х=60-50 х=8 х=10 х=5 х=10 8-6=2 10+30=40 2+5=7 50+10=60 2 =2 40=40 7=7 Әр қатардағы артық санды
ата. Сұрақтарға жауапр бер және өрнекті
жаз. |
Таныстырылым, оқулықпен жұмыс |
|
|
Сергіту сәті 1 минут |
Қатты нөсер басылды (жаймен тырсылдатады) Күн жарқырай ашылды (қолдарымен күн жасайды) Көктен төмен әдемi кемпiрқосақ шашылды (жарты доға жасайды) |
Сергіту сәтіне арналған жинақ |
|
|
Аяқталуы 16 минут Қызықты тапсырма 8 минут |
Топтық жұмыс |
Оқулық, дәптерлер. |
|
|
Сабақтың соңы 2 минут |
Рефлексия Оқушылар «Еркін микрофон» әдісі бойынша сабаққа кері байланысты ауызша айтты. Кері байланыста оқушылар өз топтарының жұмысымен бірге басқа топтың да жұмыстарын бағалады және ұсыныстарын берді. Б |
Микрафон |
|
|
Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз? |
Пәнаралық байланыс Денсаулық және қауіпсіздік
техникасының сақталуы |
|
|
Қолдау көрсету. Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. |
Оқушылар өздері жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы) |
Математика сабағы Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
|
шағым қалдыра аласыз

ұл сабақта
оқушылар шығармашылықпен жұмыста топтық жұмыстың пайдасын түсінді
деп ойлаймын.












