Материалдар / Сандарға амалдар қолдану. Есептер

Сандарға амалдар қолдану. Есептер

Материал туралы қысқаша түсінік
Сандарға амалдар қолдану. Есептер.Бір таңбалы сандарды ондықтан аттап қосу және азайтуды орындауды үйренеді.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
01 Қазан 2024
149
0 рет жүктелген
900 ₸
Бүгін алсаңыз
+45 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +45 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Білім беру ұйымының атауы


Пәні:

Математика

Бөлім:

Сандарға амалдар қолдану. Есептер

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сынып:

2 сынып


Сабақтың тақырыбы:

13 сабақ. Бір таңбалы сандарды разрядтан аттап қосу

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

2.1.2.5.Бір таңбалы сандарды ондықтан аттап қосу және азайтуды орындау.

Сабақтың мақсаты

Бір таңбалы сандарды разрядтан аттап қосуды үйренеді


Құндылықтар және оның мақсаты:

ӘДІЛДІК ЖӘНЕ ЖАУАПКЕРШІЛІК

Басқалар үшін маңызды тапсырмаларды орындаудың

қажеттілігі мен маңыздылығын түсіну

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//

уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақ

тың басы

5 минут







Өткенді пысықтау

5 минут









Сабақ

тың ортасы

22 минут

































Рукописный ввод 1








































Сергіту сәті

2 минут
























Сабақты қорыту

6минут







































Кері байланыс

5 минут



Психологиялық ахуалды жақсарту


Өткенді пысықтау

Үй тапсырмасы

7-тапсырма

Өрнектердің мәнін тап

58-23=35 (7+4)+5=11+5=16 6+5=11

46-21=25 (9+6)+3=15+3=18 8+7=15

28+31=59 (7+8)+1=15+1=16 9+4=13


Тақырыпты ашу

«Алма ағашы» әдісі

Алмаларда жазулы тұрған амалдарды орындап, ағашқа іледі


34-4=30 48+12=60

25-15=10 70-20=50

43-3=40 80+20=100


Жаңа тақырып

1-тапсырма

Компоненттердің арасындағы байланыс негізінде белгісіз компоненттерін анықтайды.

3 7 4

13 – ... = 10 87 – ... = 80 54 – ... = 50


2-тапсырма

Ондықтан аттап, 20 көлеміндегі екі таңбалы саннан бір таңбалы санды қалай азайтуға болатынын жазу бойынша түсіндіреді:

1­тәсіл: 14 – 9

14 – азайғыш, 9 – азайтқыш.

Азайтқышты екі санның қосындысымен ауыстыру. Олардың бірі азайғыштың бірлігіне тең болу керек. Азайғыштың бірліктер разрядында 4 цифры жазылған, ендеше 9 санын 4 пен 5 сандарының қосындысы түрінде жазу. Демек, 14 – 9 = 14 – (4 + 5).

Саннан қосындыны азайту қасиетін пайдаланып, азайғыштан алдымен азайғыштың бірлігіне тең сан азайтылады, соңынан келесі қосылғыш азайтылады. Демек, 14 – 9 = 14 – (4 + 5) = (14 – 4) – 5 = 5. 2­тәсіл: 14 – 9

Азайғышты разрядтық қосылғыштардың қосындысымен алмастыру:

14 – 9 = (10 – 9) + 4 = 1 + 4 = 5.

Қосындыдан санды азайту қасиетін қолдану: 14 – 9 = (10 + 4) – 9 = (10 – 9) + 4 = 5.

3­тәсіл: 14 – 9 = 5, өйткені 9 + 5 = 14.

Қосу мен азайтудың өзара байланысы негізінде.

Топтық жұмыс

1-топ

37 – 8 өрнегінің мәнін есептейді;

2-топ

65 – 6 өрнегінің мәнін есептейді;

3-топ

84 – 7 өрнегінің мәнін есептейді.



Топтық жұмыс

3-тапсырма

Белгі орнына тиісті санды қой

12-2-2=8 13-3-1=9 15-5+1=11

17-10-1=6 19-9-2-8



ЕБҚ

АРукописный ввод 2 Рукописный ввод 6 Рукописный ввод 7 Рукописный ввод 8 Рукописный ввод 9 Рукописный ввод 10 Рукописный ввод 11 Рукописный ввод 12 Рукописный ввод 13 малдарды орында

14-4-2= 24-4-5=

15+5-5= 26+4-5=



ФС тапсырмасы

Жұптық жұмыс

4-тапсырма

Есепті шығар

Барлығы -18

Ересек адам-9

Балалар-?

18-9=9

Жауабы: 9 бала келді


Бір - екі - үш - төрт - бес» әдісі

Қатысушылардың бәрі бір мезгілде, алдымен оң қолын, сонан соң сол қолын жоғары қарай сермеп тұрып, бірден беске дейін санайды. Келесі жолы төртке дейін, сосын үшке, сосын екіге дейін, ең соңынан бірге дейін санайды. Әр тілде санаудың орнына «Ха - ха», «Хи - хи» деп айтуға да болады.



5-тапсырма

Айырмалардың мәндерін салыстыр.

1)Қосылғыштарды ондық пен бірліктің қосындысы түрінде жазады.

2)Ондықтан ондықты, бірліктен бірлікті азайтады.

3)Айырмалардың мәнін салыстырады.

44>43




6-тапсырма

Салыстыр

А)1 сағ * 60 мин

1 сағ = 60 мин, себебі 1 сағатта 60 минут бар.

5 дм * 6 см

5 дм > 6 см, себебі 5 дм = 50 см,

50 см > 6 см

1ай > 21 күн 30см=3дм 10

ә) Белгісіз сандарды анықтайды.

1 дм = 10 см, 1 дм артық болу үшін 10 (см) санынан кем (0, 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9) сандарды алу қажеттігі талданады т.с.с.



«Кім жылдам?» ойыны

8-тапсырма

1) 17 – 8 = 9 (Қ)

2) 14 – 9 = 5 (Ұ)

3) 11 – 8 = 3 (Р)

4) 12 – 8 = 4 (М)

5) 11 – 9 = 7 (Е)

6) 16 – 9 = 7 (Т)

7) 10 – 9 = 1 (Т)

8) 13 – 7 = 6 (Е)

9) 12 – 4 = 8 (У)




Ә) 1-қабаттағы пәтерлер – 1, 2, 3, 4

2-қабаттағы пәтерлер – 5, 6, 7, 8

3-қабаттағы пәтерлер – 9, 10, 11, 12

4-қабаттағы пәтерлер – 13, 14, 15, 16

5-қабаттағы пәтерлер – 17, 18, 19, 20

Ж: 5-қабатта 17, 18, 19, 20 пәтерлер орналасқан.



Үй тапсырмасы

7-тапсырма

Белгі орнына тиісті санды қой

11-5=6 13-6=7 (16-8) +2=10

15-7=8 (11-7)+3=7 18-(1+8)=9






Жақсы тілектер айтады







Үй тапсырмасын оқиды







Ойын ойнайды







Тапсырманы орындайды








Жаңа ұғыммен танысады









Тапсырманы орындайды




Мұғалімнің көмегімен орындайды



















Тиісті сандарды қойып жазады




Жеке жұмыс жасайды



Есепті жұппен шығарады






Есепті шығарады




Жаттығу жасайды









Тапсырманы орындайды












Тапсырманы орындайды















Шығармашы

лық тапсырма орындайды











Ойланып, жауап береді






Үй тапсырмасын түсініп алады









Кері байланыс жасайды



Мақтап, мадақтап отыру





Дескриптор:

Бір таңбалы сандарды разрядтан аттап қосу білігін санды өрнектердің мәндерін тапқанда қолданады.-1б

Өрнектердің мәнін табады-1б



ҚБ:

« Алма» әдісі


Рисунок 1

Дескриптор:

Белгісіз компоненттерд3 анықтайды-1б

Қосу кестесін біледі-1б




Дескриптор:

Бір таңбалы сандарды ондықтан аттап азайту тәсілдерін біледі, қолданады-1б

Жаңа ұғымды түсінеді-1б






Жарайсыңдар



Дескриптор:

37 – 8 өрнегінің мәнін есептейді-1б

65 – 6 өрнегінің мәнін есептейді-1б

84 – 7 өрнегінің мәнін есептейді-1б







Дескриптор:

Белгі орнына тиісті сандарды қояды-1б

Амалдарды орындай алады-1б






Жарайсың!




Дескриптор:

Есептің шартын түсінеді-1б

Есепті шығара алады-1б







Дескриптор:

Айырмалардың мәнін табады-1б

Салыстыруды біледі-1б





Тамаша!




Дескриптор:

Уақыт өлшем бірлік- терін салыстырады

ұзындық өлшем бірліктерін салыстырады-1б

Теңдіктер мен теңсіздіктер құрады-1б






Дескриптор:

Өрнектердің мәнін есептейді-1б

Жауаптарының астына сәйкес әріптерді жазады-1б

5-қабаттағы пәтерлердің нөмірін анықтайды-1б










Дескриптор:

Белгісіз сандарды анықтау үшін ондықтан аттап азайту, қосу амалдарын орындайды-1б

Өтілген материалдарды біледі, білімін қолданады-1б






«СМС» әдісі







суреттер


Суреттер







Жұмыс дәптері





Кесте






оқулық














оқулық








Жұмыс дәптері








Рукописный ввод 3 Рукописный ввод 4 Рукописный ввод 5



оқулық








Оқулық













Жұмыс дәптері












Оқулық










Жұмыс дәптері








Оқулық










Жұмыс дәптері






Оқулық








Суреттер















Оқулық








Жұмыс дәптері










Кері байланыс тақтасы































Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ