Сабақ
тың
басы
5
минут
Өткенді
пысықтау
5
минут
Сабақ
тың
ортасы
22
минут
Сергіту
сәті
2
минут
Сабақты
қорыту
6минут
Кері
байланыс
5
минут
|
Психологиялық ахуалды
жақсарту
Өткенді
пысықтау
Үй
тапсырмасы
7-тапсырма
Өрнектердің мәнін
тап
58-23=35 (7+4)+5=11+5=16
6+5=11
46-21=25 (9+6)+3=15+3=18
8+7=15
28+31=59 (7+8)+1=15+1=16
9+4=13
Тақырыпты
ашу
«Алма ағашы»
әдісі
Алмаларда жазулы тұрған
амалдарды орындап, ағашқа
іледі
34-4=30 48+12=60
25-15=10 70-20=50
43-3=40 80+20=100
Жаңа
тақырып
1-тапсырма
Компоненттердің арасындағы
байланыс негізінде белгісіз компоненттерін
анықтайды.
3 7
4
13 – ... = 10 87 – ... = 80 54
– ... = 50
2-тапсырма
Ондықтан аттап, 20 көлеміндегі
екі таңбалы саннан бір таңбалы санды қалай азайтуға болатынын жазу
бойынша түсіндіреді:
1тәсіл: 14 –
9
14 – азайғыш, 9 –
азайтқыш.
Азайтқышты екі санның
қосындысымен ауыстыру. Олардың бірі азайғыштың бірлігіне тең болу
керек. Азайғыштың бірліктер разрядында 4 цифры жазылған, ендеше 9
санын 4 пен 5 сандарының қосындысы түрінде жазу. Демек, 14 – 9 = 14
– (4 + 5).
Саннан қосындыны азайту
қасиетін пайдаланып, азайғыштан алдымен азайғыштың бірлігіне тең
сан азайтылады, соңынан келесі қосылғыш азайтылады. Демек, 14 – 9 =
14 – (4 + 5) = (14 – 4) – 5 = 5. 2тәсіл: 14 –
9
Азайғышты разрядтық
қосылғыштардың қосындысымен
алмастыру:
14 – 9 = (10 – 9) + 4 = 1 + 4
= 5.
Қосындыдан санды азайту
қасиетін қолдану: 14 – 9 = (10 + 4) – 9 = (10 – 9) + 4 =
5.
3тәсіл: 14 – 9 = 5, өйткені 9
+ 5 = 14.
Қосу мен азайтудың өзара
байланысы негізінде.
Топтық
жұмыс
1-топ
37 – 8 өрнегінің мәнін
есептейді;
2-топ
65 – 6 өрнегінің мәнін
есептейді;
3-топ
84 – 7 өрнегінің мәнін
есептейді.
Топтық
жұмыс
3-тапсырма
Белгі орнына тиісті санды
қой
12-2-2=8 13-3-1=9
15-5+1=11
17-10-1=6
19-9-2-8
ЕБҚ
А малдарды орында
14-4-2=
24-4-5=
15+5-5=
26+4-5=
ФС
тапсырмасы
Жұптық
жұмыс
4-тапсырма
Есепті
шығар
Барлығы
-18
Ересек
адам-9
Балалар-?
18-9=9
Жауабы: 9 бала
келді
Бір - екі - үш - төрт - бес»
әдісі
Қатысушылардың бәрі бір
мезгілде, алдымен оң қолын, сонан соң сол қолын жоғары қарай сермеп
тұрып, бірден беске дейін санайды. Келесі жолы төртке дейін, сосын
үшке, сосын екіге дейін, ең соңынан бірге дейін санайды. Әр тілде
санаудың орнына «Ха - ха», «Хи - хи» деп айтуға да
болады.
5-тапсырма
Айырмалардың мәндерін
салыстыр.
1)Қосылғыштарды ондық пен
бірліктің қосындысы түрінде
жазады.
2)Ондықтан ондықты, бірліктен
бірлікті азайтады.
3)Айырмалардың мәнін
салыстырады.
44>43
6-тапсырма
Салыстыр
А)1 сағ * 60
мин
1 сағ = 60 мин, себебі 1
сағатта 60 минут бар.
5 дм * 6
см
5 дм > 6 см, себебі 5 дм =
50 см,
50 см > 6
см
1ай
>
21 күн
30см=3дм
10
ә) Белгісіз сандарды
анықтайды.
1 дм = 10 см, 1 дм артық болу
үшін 10 (см) санынан кем (0, 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9) сандарды
алу қажеттігі талданады
т.с.с.
«Кім жылдам?»
ойыны
8-тапсырма
1) 17 – 8 = 9
(Қ)
2) 14 – 9 = 5
(Ұ)
3) 11 – 8 = 3
(Р)
4) 12 – 8 = 4
(М)
5) 11 – 9 = 7
(Е)
6) 16 – 9 = 7
(Т)
7) 10 – 9 = 1
(Т)
8) 13 – 7 = 6
(Е)
9) 12 – 4 = 8
(У)
Ә) 1-қабаттағы пәтерлер – 1,
2, 3, 4
2-қабаттағы пәтерлер – 5, 6,
7, 8
3-қабаттағы пәтерлер – 9, 10,
11, 12
4-қабаттағы пәтерлер – 13, 14,
15, 16
5-қабаттағы пәтерлер – 17, 18,
19, 20
Ж: 5-қабатта 17, 18, 19, 20
пәтерлер орналасқан.
Үй
тапсырмасы
7-тапсырма
Белгі орнына тиісті санды
қой
11-5=6 13-6=7 (16-8)
+2=10
15-7=8 (11-7)+3=7
18-(1+8)=9
|
Жақсы тілектер
айтады
Үй тапсырмасын
оқиды
Ойын
ойнайды
Тапсырманы
орындайды
Жаңа ұғыммен
танысады
Тапсырманы
орындайды
Мұғалімнің көмегімен
орындайды
Тиісті сандарды қойып
жазады
Жеке жұмыс
жасайды
Есепті жұппен
шығарады
Есепті
шығарады
Жаттығу
жасайды
Тапсырманы
орындайды
Тапсырманы
орындайды
Шығармашы
лық тапсырма
орындайды
Ойланып, жауап
береді
Үй тапсырмасын түсініп
алады
Кері байланыс
жасайды
|
Мақтап, мадақтап
отыру
Дескриптор:
Бір таңбалы сандарды разрядтан
аттап қосу білігін санды өрнектердің мәндерін тапқанда
қолданады.-1б
Өрнектердің мәнін
табады-1б
ҚБ:
« Алма»
әдісі
Дескриптор:
Белгісіз компоненттерд3
анықтайды-1б
Қосу кестесін
біледі-1б
Дескриптор:
Бір таңбалы сандарды ондықтан
аттап азайту тәсілдерін біледі,
қолданады-1б
Жаңа ұғымды
түсінеді-1б
Жарайсыңдар
Дескриптор:
37 – 8 өрнегінің мәнін
есептейді-1б
65 – 6 өрнегінің мәнін
есептейді-1б
84 – 7 өрнегінің мәнін
есептейді-1б
Дескриптор:
Белгі орнына тиісті сандарды
қояды-1б
Амалдарды орындай
алады-1б
Жарайсың!
Дескриптор:
Есептің шартын
түсінеді-1б
Есепті шығара
алады-1б
Дескриптор:
Айырмалардың мәнін
табады-1б
Салыстыруды
біледі-1б
Тамаша!
Дескриптор:
Уақыт өлшем бірлік- терін
салыстырады
ұзындық
өлшем бірліктерін
салыстырады-1б
Теңдіктер мен теңсіздіктер
құрады-1б
Дескриптор:
Өрнектердің мәнін
есептейді-1б
Жауаптарының астына сәйкес
әріптерді жазады-1б
5-қабаттағы
пәтерлердің нөмірін
анықтайды-1б
Дескриптор:
Белгісіз сандарды анықтау үшін
ондықтан аттап азайту, қосу амалдарын
орындайды-1б
Өтілген материалдарды біледі,
білімін қолданады-1б
«СМС»
әдісі
|
суреттер
Суреттер
Жұмыс
дәптері
Кесте
оқулық
оқулық
Жұмыс
дәптері
оқулық
Оқулық
Жұмыс
дәптері
Оқулық
Жұмыс
дәптері
Оқулық
Жұмыс
дәптері
Оқулық
Суреттер
Оқулық
Жұмыс
дәптері
Кері байланыс
тақтасы
|