Материалдар / "Сәнді қолданбалы өнер "
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

"Сәнді қолданбалы өнер "

Материал туралы қысқаша түсінік
ұстаздарға
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
19 Қараша 2020
377
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бекітемін: ОІЖОУлмесекова А.А

Бөлім:

Сәндік-қолданбалы өнер

Педагогтің аты-жөні

Темесов Бауыржан Кабушевич

Күні:

18.11.2020ж

Сынып:5

Қатысушылар саны: 9

Қатыспағандар саны: 0

Сабақтың тақырыбы

Сәндік-қолданбалы өнер, негізгі пішіндер мен ерекшеліктері. Қазақстан халқының сәндік-қолданбалы өнері. Қазақтың ұлттық ою-өрнектері (түрлері, стилизация мен мотивтері)

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

5.1.2.1-Әлем және қазақ ұлттық мәдениетіндегі өнер, қолөнер мен дизайн туындыларының ерекшеліктерін анықтау және зерделеу

Сабақтың мақсаты

А қол өнер мен дизайн туындыларының ерекшеліктерін біледі.

В.әлем және қазақ ұлттық мәдениетіндегі қолөнер ерекшеліктерін біледі.

С. Білімдерін өмірде қолдана алады.

      Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

5 минут

Ертеңгілік шеңбері

Қол алысып, қәне, біз,

Достасайық бәріміз.

Айтарым бар сендерге,

Тез тұрыңдар шеңберге.

Қандай жақсы бір тұру,

Достарменен бір жүру!

Қандай жақсы дос болу!

Оқушылар орындарынан тұрып қимылмен көрсетеді.

10балл

Шаттық шеңбері

Сабақтың ортасы

8 минут

Сәнді қолданбалы өнер деп тұрмыста қолданылатын көркем бұйымдарды жасауды айтады.оларға жиһаз, әшекейлер, еңбек құралдары,киім, үй жабдықтары,тоқымалар, ойыншықтар жатады.

Сәндік қолданбалы өнер туындыларын жіктеу

Материал бойынша

Орындау техникасы бойынша

Металл, керамика, мата,және,т.б

Көркем ою, өрнек салу,кесте,құрақ құрау және басқалары

Өнер ,искуство,art

Тапсырма№1

Суреттегі сәндік қолданбалы бұйымдарын қараңдар

Бұйымдар бір бірімен қалай ерекшеленеді?

Қалай ойлайсыңдар, жұмыстар қандай материалдардан жасалған?

Дескриптор:

Суреттегі сәнді қолданбалы бұйымдардың ерекшеліктерін айтады.

Жұмыстар қандай материалдардан жасалғанын айтады.





















3балл

Смайлинктер

Сергіту сәті

1 минут

Қатты нөсер басылды (жаймен тырсылдатады)

Күн жарқырай ашылды (қолдарымен күн жасайды)

Көктен төмен  әдемi кемпiрқосақ шашылды (жарты доға жасайды)

Қимылмен көрсетеді.


Сергіту сәтіне арналған жинақ

Қызықты тапсырма

8 минут

Тапсырма№2

Суретке қара бұйымдар неден жасалған, суретті сал

Дескриптор:

Бұйымдарды неден жасалатынын айтады

Суретін салады

Тапсырма №3

Көркемдеп жону, ағашты көркемдеп ою, сомдау,былғарыны көркемдеп өңдеу,былғарыға бедер басу суреттерін салу ,әдемілеп бояу.

Дескриптор

Суретті сала алады.

Әсемдеп бояй алады.


Оқушылар суреттегі заттардың қандай бұйым екенін айтады.


2 балл









2 балл


Аяқталуы


16 минут

Тапсырма №4

Теріші шеберлердің жасаған өнімдері.тон, саптама етік, торсық.

Дескриптор:

Осы бұйымдарды неден жасалғанын айтады

Суретін салып, әдемілеп бояйды.

Тапсырма №5

Ат әбзелдері тақырыбына зерттеу жасайық.

Ер тоқым, жүген, терілік, құйысқан, тебінді, шап айыл,үзеңгінің бауы, үзеңгі, төс айыл, өмілдірік, шылбыр, тізгін,жүген.

Дескриптор:

Ат әбзелдеріне зерттеу жасай алады.

Оқушылар берілген тапсырманы ынтамен ұқыпты орындайды.

















1 балл









2 балл









Сабақтың соңы

2 минут

Рефлексия

О қушылар «Еркін микрофон» әдісі бойынша сабаққа кері байланысты ауызша айтты. Кері байланыста оқушылар өз топтарының жұмысымен бірге басқа топтың да жұмыстарын бағалады және ұсыныстарын берді

Бұл сабақта оқушылар шығармашылықпен жұмыста топтық жұмыстың пайдасын түсінді деп ойлаймын.

Еркін микрафон әдісі арқылы бүгінгі алған білімдерін саралайды.


Микрафон арқылы



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!