Сабақтың кезеңі/
уақыт
|
Педагогтің әрекеті
|
Оқушының әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Ынтымақтастық атмосферасын
қалыптастыру
5
минут
|
Ертеңгілік
шеңбері
Қол алысып, қәне,
біз,
Достасайық
бәріміз.
Айтарым бар сендерге,
Тез
тұрыңдар шеңберге.
Қандай жақсы бір тұру,
Достарменен бір жүру!
Қандай жақсы дос болу!
|
Оқушылар орындарынан тұрып
қимылмен көрсетеді.
|
10балл
|
Шаттық
шеңбері
|
Сабақтың
ортасы
8
минут
|
Сәнді қолданбалы өнер деп
тұрмыста қолданылатын көркем бұйымдарды жасауды айтады.оларға
жиһаз, әшекейлер, еңбек құралдары,киім, үй жабдықтары,тоқымалар,
ойыншықтар жатады.
Сәндік қолданбалы өнер
туындыларын жіктеу
Материал
бойынша
|
Орындау техникасы
бойынша
|
Металл, керамика,
мата,және,т.б
|
Көркем ою, өрнек
салу,кесте,құрақ құрау және
басқалары
|
Өнер
,искуство,art
Тапсырма№1
Суреттегі сәндік қолданбалы
бұйымдарын қараңдар
Бұйымдар бір бірімен қалай
ерекшеленеді?
Қалай ойлайсыңдар, жұмыстар
қандай материалдардан жасалған?
Дескриптор:
Суреттегі сәнді қолданбалы
бұйымдардың ерекшеліктерін айтады.
Жұмыстар қандай материалдардан
жасалғанын айтады.
|
|
3балл
|
Смайлинктер
|
Сергіту
сәті
1
минут
|
Қатты нөсер басылды (жаймен
тырсылдатады)
Күн жарқырай ашылды
(қолдарымен күн жасайды)
Көктен төмен әдемi
кемпiрқосақ шашылды (жарты доға жасайды)
|
Қимылмен
көрсетеді.
|
|
Сергіту сәтіне арналған
жинақ
|
Қызықты
тапсырма
8
минут
|
Тапсырма№2
Суретке қара бұйымдар неден
жасалған, суретті сал
Дескриптор:
Бұйымдарды неден жасалатынын
айтады
Суретін
салады
Тапсырма
№3
Көркемдеп жону, ағашты
көркемдеп ою, сомдау,былғарыны көркемдеп өңдеу,былғарыға бедер басу
суреттерін салу ,әдемілеп бояу.
Дескриптор
Суретті сала
алады.
Әсемдеп бояй
алады.
|
Оқушылар суреттегі заттардың
қандай бұйым екенін айтады.
|
2
балл
2
балл
|
|
Аяқталуы
16
минут
|
Тапсырма
№4
Теріші шеберлердің жасаған
өнімдері.тон, саптама етік, торсық.
Дескриптор:
Осы бұйымдарды неден
жасалғанын айтады
Суретін салып, әдемілеп
бояйды.
Тапсырма
№5
Ат әбзелдері тақырыбына
зерттеу жасайық.
Ер тоқым, жүген, терілік,
құйысқан, тебінді, шап айыл,үзеңгінің бауы, үзеңгі, төс айыл,
өмілдірік, шылбыр, тізгін,жүген.
Дескриптор:
Ат әбзелдеріне зерттеу жасай
алады.
|
Оқушылар берілген тапсырманы
ынтамен ұқыпты орындайды.
|
1
балл
2
балл
|
|
Сабақтың
соңы
2
минут
|
Рефлексия
О қушылар
«Еркін микрофон» әдісі бойынша сабаққа кері байланысты ауызша
айтты. Кері байланыста оқушылар өз топтарының жұмысымен бірге басқа
топтың да жұмыстарын бағалады және ұсыныстарын
берді
Бұл сабақта оқушылар
шығармашылықпен жұмыста топтық жұмыстың пайдасын түсінді деп
ойлаймын.
|
Еркін микрафон әдісі арқылы
бүгінгі алған білімдерін саралайды.
|
|
Микрафон
арқылы
|