Қысқа мерзімді сабақ жоспары
|
Көркем еңбек 6 |
Мектеп: Абылай хан атындағы №4 орта мектеп |
|||||
|
Күні: |
Оқытушының аты-жөні: Тайлакбаев Манамс Жайырбекұлы |
|||||
|
Сынып: |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||
|
Бөлім: |
Сәндік-қолданбалы өнер |
|||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Пирография өнерімен танысу. Көркемдеп күйдіру техникасы мен тәсілдері |
|||||
|
Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары |
7.1.2.1-Тарихи және мәдени шығу тегі әртүрлі өнер, қолөнер мен дизайн туындыларының ерекшеліктерін өз бетінше зерделеу және сипаттау |
|||||
|
Сабақтың мақсаты: |
|
|||||
|
Сабақтың барысы |
||||||
|
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушылардың әрекеті |
Бағалау
|
Ресурстар |
||
|
Басталуы |
Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылармен сәлемдесу. Психологиялық ахуалды қалыптастыру. Назарларын сабаққа аудару. Психологиялық ахуал Мен мықтымын себебі .... Мен білімдімін себебі .... Мен алғырмын себебі.....
|
Оқушылар амандасып ,бір-біріне сәттілік тілейді.
психологиялық ахуал арқылы оқушылар назары сабаққа ауады .Көңіл күйлері көтеріледі.
|
Қалыптастырушы бағалау: Бірін –бірі бағалау. |
Оқулықтағы түсініктемелер мен иллюстрациялық суреттер Мен қосымша тапсырмалар
|
||
|
Ортасы |
Жаңа сабаққа арнал,ған видео сабақ . Оқушылар шағын топтарда АКТ технологияларын қолданып отырып, таңдап алған СҚӨ бұйымдарының шығу тарихын, ерекшеліктері мен дәстүрлі түрлерін зерттейді. Пирография өнерімен танысу. Көркемдеп күйдіру техникасы мен тәсілдері Жайлы ақпараттар алмасады «Интервью» әдісі
|
. Оқушылар тақырып аясында сұрақтар құрастырады Оқушыларға «Шебер» атты кері байланыс парағы Онда: балға суреті - «мен меңгердім», қол ара суреті - «мен білгенмін» және шеге суреті - «толықтырғым келеді» деген үш бағанға оқушылар бүгінгі сабақтан түйген ойларын жазып береді.
|
|
Алуан түрлі қағаздар мен картон қағаз т.б табиғи сәндік бұйымдар
|
||
|
Аяқталуы |
Кері байланыс Екі түрлі түсініктеме күнделігі. Оқушылардан дәптердің бетін (не таратылып берген парақты) ортасынан вертикаль сызықпен бөлу сұралады. Мәтінді оқу барысында олар: Дәптердің бетіне сызба сызып оны екі бөлікке бөледі.Сабақ бойынша жақсы жақтарымен әлсіз жақтарын жазып ұстазымен бөліседі. |
Оқушылар бүгінгі сабақты қандай деңгейде түсініп,білгендерін дәптерге толтырған сызбаларына байланысты білемін |
Оқушылардың жасаған жұмыстарына пікір қалдыру. |
Қағазға салынған қызыл, сары және жасыл алма суреттері |
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Сәндік қолданбалы өнер
Сәндік қолданбалы өнер
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
|
Көркем еңбек 6 |
Мектеп: Абылай хан атындағы №4 орта мектеп |
|||||
|
Күні: |
Оқытушының аты-жөні: Тайлакбаев Манамс Жайырбекұлы |
|||||
|
Сынып: |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||
|
Бөлім: |
Сәндік-қолданбалы өнер |
|||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Пирография өнерімен танысу. Көркемдеп күйдіру техникасы мен тәсілдері |
|||||
|
Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары |
7.1.2.1-Тарихи және мәдени шығу тегі әртүрлі өнер, қолөнер мен дизайн туындыларының ерекшеліктерін өз бетінше зерделеу және сипаттау |
|||||
|
Сабақтың мақсаты: |
|
|||||
|
Сабақтың барысы |
||||||
|
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушылардың әрекеті |
Бағалау
|
Ресурстар |
||
|
Басталуы |
Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылармен сәлемдесу. Психологиялық ахуалды қалыптастыру. Назарларын сабаққа аудару. Психологиялық ахуал Мен мықтымын себебі .... Мен білімдімін себебі .... Мен алғырмын себебі.....
|
Оқушылар амандасып ,бір-біріне сәттілік тілейді.
психологиялық ахуал арқылы оқушылар назары сабаққа ауады .Көңіл күйлері көтеріледі.
|
Қалыптастырушы бағалау: Бірін –бірі бағалау. |
Оқулықтағы түсініктемелер мен иллюстрациялық суреттер Мен қосымша тапсырмалар
|
||
|
Ортасы |
Жаңа сабаққа арнал,ған видео сабақ . Оқушылар шағын топтарда АКТ технологияларын қолданып отырып, таңдап алған СҚӨ бұйымдарының шығу тарихын, ерекшеліктері мен дәстүрлі түрлерін зерттейді. Пирография өнерімен танысу. Көркемдеп күйдіру техникасы мен тәсілдері Жайлы ақпараттар алмасады «Интервью» әдісі
|
. Оқушылар тақырып аясында сұрақтар құрастырады Оқушыларға «Шебер» атты кері байланыс парағы Онда: балға суреті - «мен меңгердім», қол ара суреті - «мен білгенмін» және шеге суреті - «толықтырғым келеді» деген үш бағанға оқушылар бүгінгі сабақтан түйген ойларын жазып береді.
|
|
Алуан түрлі қағаздар мен картон қағаз т.б табиғи сәндік бұйымдар
|
||
|
Аяқталуы |
Кері байланыс Екі түрлі түсініктеме күнделігі. Оқушылардан дәптердің бетін (не таратылып берген парақты) ортасынан вертикаль сызықпен бөлу сұралады. Мәтінді оқу барысында олар: Дәптердің бетіне сызба сызып оны екі бөлікке бөледі.Сабақ бойынша жақсы жақтарымен әлсіз жақтарын жазып ұстазымен бөліседі. |
Оқушылар бүгінгі сабақты қандай деңгейде түсініп,білгендерін дәптерге толтырған сызбаларына байланысты білемін |
Оқушылардың жасаған жұмыстарына пікір қалдыру. |
Қағазға салынған қызыл, сары және жасыл алма суреттері |
||
шағым қалдыра аласыз













