Түсінік хат
Бүгінігі ұрпақ өзінің мінез - құлқын, тілін, өнерін жоғалтпауы
қажет. Өнер жас ұрпаққа жақсы әсер ететін және оны тәрбиелейтін
нәзік дүние. Осы мақсатта құрылған 8 сыныпқа мектеп компонентінен
алынған «Сәндік өнер» қолөнерге баулу үйірмесі оқушылардың ықылас -
ынтасын дамытып, болашақ маман ретінде өзін - өзі тануға мүмкіндік
береді.
Үйірменің апталық жүктемесі 1 сағат, жылға 34
сағатқа арналып құрастырылған. Сабақтарда дарынды оқушылардың
қабілетін ашып, шығармашылығын дамытып, ізденуге, іс - әрекетін,
жобалаушылығын дамытуға жағдай жасап, бар зейінін аударып ынта -
жігерлігін арттыру басты
мақсат.
Әр түрлі материалдан қолөнер жұмыстарын
жасауды, матамен жұмыс тағы басқа жұмыс жасауды тереңірек
меңгереді.
Мақсаты:
-
Оқушыларды қолөнерге баулу, өнерге деген қызығушылықтарын, шығармашылық белсенділіктерін арттыру.
2. Оқушыларды жинақтылыққа, төзімділікке, икемділікке, ұқыптылыққа, тиянақтылыққа тәрбиелеу.
Міндеттері:
1. Жұмысты ұйымдастырып, керекті
материалдарды тиімді, ұқыпты пайдалана
білу
2. Оқушылардың іскерліктері мен дағдыларын
қалыптастыру.
3. Оқушыларды еңбекке тәрбиелеп, еңбек
мәдениеті мен техника қауіпсіздігінің бастапқы элементтерін
меңгеруге бағыттау.
4. Оқушының еңбекке қызығушылық ынтасын
нығайту және ой - өрісін
кеңейту.
5. Еңбектің қажеттілігін білуін, бастаған
ісін талғаммен аяқтауын
қадағалау.
6. Балаларды тек жеке бастары үшін еңбек
етуге емес, халықтық ортақ үшін еңбектенуге
үйрету.
Күтілетін
нәтижелер:
Еңбекқорлыққа, ұқыптылыққа, тиянақтылыққа,
ізденімпаздыққа
үйренеді;
Өз жұмысына және өз жолдастарының жұмысына
әділ баға беруді
үйренеді;
Пәнге деген қызығушылығы, шығармашылық
қабілеттері
артады.
Сәндік қолданбалы өнер элементтері негізіндегі көркемдік қолөнер технологиясы.
|
№ |
Сабақтың тақырыбы |
Сағат саны |
Мерзімі |
Ескерту
|
|
1 |
Қауіпсіздік техникасы және еңбекті қорғау |
1 |
|
|
|
2 |
Қол жұмыстары кезінде қолданылатын құрал-жабдықтар және қауіпсіздік ережесін сақтау |
1 |
|
|
|
3 |
Сәндік қолөнер түрімен танысу |
1 |
|
|
|
4 |
Пішу,тігуді өңдеуге дайындау |
1 |
|
|
|
5 |
Қол тігістерінің түрлері |
1 |
|
|
|
6 |
Айқас тігісінің түрі |
1 |
|
|
|
7 |
Шынжыр тігіс |
1 |
|
|
|
8 |
Матамен жұмыс
|
1 |
|
|
|
9 |
Ою-өрнектердің түрлері және атаулары,үлгісі |
1 |
|
|
|
10 |
Ою-өрнектердің шығу тарихы,жасалу жолдары |
1 |
|
|
|
11 |
Мата бетіне ою ізімен кестелеу |
1 |
|
|
|
12 |
Матаға ою-өрнектерді бастырма түрінде тігу |
1 |
|
|
|
13 |
Қос аққу ою-өрнектерін кестелеу |
1 |
|
|
|
14 |
Өрнекті композиция құру |
1 |
|
|
|
15 |
Қағаздан бүктеп ою |
1 |
|
|
|
16 |
Оюларды флизилинге жапсыру,машинада бастыру |
1 |
|
|
|
17 |
Ою шеттерін кестелеу,астарлау |
1 |
|
|
|
18 |
Кестелеу өнері |
1 |
|
|
|
19 |
Оригами-қағаз өнері |
1 |
|
|
|
20 |
Жіппен бейнелеу |
1 |
|
|
|
21 |
Бисермен кестелеп үйрету |
1 |
|
|
|
22 |
Моншақпен «роза» жасау |
1 |
|
|
|
23 |
Гүл тоқып үйрену |
1 |
|
|
|
24 |
Сәнді жапсырма жасау (сурет бойынша) |
1 |
|
|
|
25 |
Көркемдік кесте,құрал-жабдықтар |
1 |
|
|
|
26 |
Жапсырма (сәндік кесте) |
1 |
|
|
|
27 |
Сумоншақпен кестелеу өнері |
1 |
|
|
|
28 |
Аппликация.Үлгі жоспарлау |
1 |
|
|
|
29 |
Қазақтың ұлттық киімдерінің тарихы |
1 |
|
|
|
30 |
Ұлттық бас киімнің жасалу жолдары |
1 |
|
|
|
31 |
Құрақтың жасалу жолдары |
1 |
|
|
|
32 |
Тігін бұйымдарын құрастыру |
1 |
|
|
|
33 |
Көктеу жұмысы |
1 |
|
|
|
34 |
Жұмыстарды қорытындылау |
1 |
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Сәндік қолданбалы өнер элементтері негізіндегі көркемдік қолөнер технологиясы.
Сәндік қолданбалы өнер элементтері негізіндегі көркемдік қолөнер технологиясы.
Түсінік хат
Бүгінігі ұрпақ өзінің мінез - құлқын, тілін, өнерін жоғалтпауы
қажет. Өнер жас ұрпаққа жақсы әсер ететін және оны тәрбиелейтін
нәзік дүние. Осы мақсатта құрылған 8 сыныпқа мектеп компонентінен
алынған «Сәндік өнер» қолөнерге баулу үйірмесі оқушылардың ықылас -
ынтасын дамытып, болашақ маман ретінде өзін - өзі тануға мүмкіндік
береді.
Үйірменің апталық жүктемесі 1 сағат, жылға 34
сағатқа арналып құрастырылған. Сабақтарда дарынды оқушылардың
қабілетін ашып, шығармашылығын дамытып, ізденуге, іс - әрекетін,
жобалаушылығын дамытуға жағдай жасап, бар зейінін аударып ынта -
жігерлігін арттыру басты
мақсат.
Әр түрлі материалдан қолөнер жұмыстарын
жасауды, матамен жұмыс тағы басқа жұмыс жасауды тереңірек
меңгереді.
Мақсаты:
-
Оқушыларды қолөнерге баулу, өнерге деген қызығушылықтарын, шығармашылық белсенділіктерін арттыру.
2. Оқушыларды жинақтылыққа, төзімділікке, икемділікке, ұқыптылыққа, тиянақтылыққа тәрбиелеу.
Міндеттері:
1. Жұмысты ұйымдастырып, керекті
материалдарды тиімді, ұқыпты пайдалана
білу
2. Оқушылардың іскерліктері мен дағдыларын
қалыптастыру.
3. Оқушыларды еңбекке тәрбиелеп, еңбек
мәдениеті мен техника қауіпсіздігінің бастапқы элементтерін
меңгеруге бағыттау.
4. Оқушының еңбекке қызығушылық ынтасын
нығайту және ой - өрісін
кеңейту.
5. Еңбектің қажеттілігін білуін, бастаған
ісін талғаммен аяқтауын
қадағалау.
6. Балаларды тек жеке бастары үшін еңбек
етуге емес, халықтық ортақ үшін еңбектенуге
үйрету.
Күтілетін
нәтижелер:
Еңбекқорлыққа, ұқыптылыққа, тиянақтылыққа,
ізденімпаздыққа
үйренеді;
Өз жұмысына және өз жолдастарының жұмысына
әділ баға беруді
үйренеді;
Пәнге деген қызығушылығы, шығармашылық
қабілеттері
артады.
Сәндік қолданбалы өнер элементтері негізіндегі көркемдік қолөнер технологиясы.
|
№ |
Сабақтың тақырыбы |
Сағат саны |
Мерзімі |
Ескерту
|
|
1 |
Қауіпсіздік техникасы және еңбекті қорғау |
1 |
|
|
|
2 |
Қол жұмыстары кезінде қолданылатын құрал-жабдықтар және қауіпсіздік ережесін сақтау |
1 |
|
|
|
3 |
Сәндік қолөнер түрімен танысу |
1 |
|
|
|
4 |
Пішу,тігуді өңдеуге дайындау |
1 |
|
|
|
5 |
Қол тігістерінің түрлері |
1 |
|
|
|
6 |
Айқас тігісінің түрі |
1 |
|
|
|
7 |
Шынжыр тігіс |
1 |
|
|
|
8 |
Матамен жұмыс
|
1 |
|
|
|
9 |
Ою-өрнектердің түрлері және атаулары,үлгісі |
1 |
|
|
|
10 |
Ою-өрнектердің шығу тарихы,жасалу жолдары |
1 |
|
|
|
11 |
Мата бетіне ою ізімен кестелеу |
1 |
|
|
|
12 |
Матаға ою-өрнектерді бастырма түрінде тігу |
1 |
|
|
|
13 |
Қос аққу ою-өрнектерін кестелеу |
1 |
|
|
|
14 |
Өрнекті композиция құру |
1 |
|
|
|
15 |
Қағаздан бүктеп ою |
1 |
|
|
|
16 |
Оюларды флизилинге жапсыру,машинада бастыру |
1 |
|
|
|
17 |
Ою шеттерін кестелеу,астарлау |
1 |
|
|
|
18 |
Кестелеу өнері |
1 |
|
|
|
19 |
Оригами-қағаз өнері |
1 |
|
|
|
20 |
Жіппен бейнелеу |
1 |
|
|
|
21 |
Бисермен кестелеп үйрету |
1 |
|
|
|
22 |
Моншақпен «роза» жасау |
1 |
|
|
|
23 |
Гүл тоқып үйрену |
1 |
|
|
|
24 |
Сәнді жапсырма жасау (сурет бойынша) |
1 |
|
|
|
25 |
Көркемдік кесте,құрал-жабдықтар |
1 |
|
|
|
26 |
Жапсырма (сәндік кесте) |
1 |
|
|
|
27 |
Сумоншақпен кестелеу өнері |
1 |
|
|
|
28 |
Аппликация.Үлгі жоспарлау |
1 |
|
|
|
29 |
Қазақтың ұлттық киімдерінің тарихы |
1 |
|
|
|
30 |
Ұлттық бас киімнің жасалу жолдары |
1 |
|
|
|
31 |
Құрақтың жасалу жолдары |
1 |
|
|
|
32 |
Тігін бұйымдарын құрастыру |
1 |
|
|
|
33 |
Көктеу жұмысы |
1 |
|
|
|
34 |
Жұмыстарды қорытындылау |
1 |
|
|
шағым қалдыра аласыз













