Сабақ
тың
басы
5
минут
Өткен сабақты
пысықтау
5
минут
Сабақтың
ортасы
20
минут
Сергіту
сәті
2
минут
Сабақты
қорыту
8мин
Кері
байланыс
5
минут
|
Амандасады
«Біз қандаймыз?» әдісі арқылы
ынтымақтастық атмосферасын
қалыптастырады.
Балалар, бүгінгі күнге
бәрімізге сәттілік тілеймін! Бар білімімізді ортаға салып, жақсы
нәтиже көрсетейік!
Балалар, өткен сабақта қандай
тақырып өттік? Кім айтады?
https://www.educaplay.com/learning-resources/20735336-learning_resource.html
-
82 –
36=
46
-
55+12=
67
-
45+52=97
-
72 –
50=22
-
12 +
21=33
-
41 + 10 =
51
-
55 – 44 =
11
-
23 + 5 =
28
-
21 –
18=3
-
30 – 15=
15
-
12 +18 =
30
-
16 + 19=
35
Жарайсыңдар!
Балалар, біз математика
әлемінің әлі де қызықты әлемімен танысуымызды
жалғастырамыз;
Балалар, сендерге ерекше қонақ
келіпті, қазақ балаларына мектеп ашқан кім
еді?
(Ыбырай
Алтынсарин)
Ыбырай аталарыңның сендерге
айтар тілегі бар екен, қане құлақ
түрелік;
(ЖИ)
Сабақтың
мақсаты:
Бір амалмен шығарылатын
есептерді модельдеу және
шығару;
1 –
тапсырма
Берілген есептерді жылдам
есептеңдер;
Берілген сандарды 3 – ке
арттыр
https://wordwall.net/play/79661/832/184
7 + 3
= 10
15+
3 =18
26
+ 3=29
45+
3 =48
Берілген сандарды 8 – ге
кеміт
https://wordwall.net/play/79662/777/610
78
– 8 = 70
8 –
8= 0
24
– 8= 16
36
– 8= 28
2 –
тапсырма
Есептерді
шығар:
-
Менде 12 бетбелгі, ал досымда
менен 2 – еуі кем бетбелгі бар. Досымда неше бетбелгі
бар?
-
Досымда 10 бетбелгі, ал менде
одан 2 – еуі артық бетбелгі бар. Менде неше бетбелгі
бар?
3 – тапсырма (топтық
жұмыс)
Функционалдық сауаттылыққа
берілген тапсырма
Саралау –
диалог
«Математикалық
боуллинг»
Берілген есептерді жылдам
есептей отырып, әрқайысының дұрыс жауабын
табады;
СЕРГІТУ
СӘТІ
4 – тапсырма (жұптық
жұмыс)
Әсет 37 жолы дәптер және одан
а – ға артық торкөз дәптер сатып алды. Әсет неше торкөз дәптер
сатып алды?
Осы есепке кері есеп
құрастырыңдар:
5 –
тапсырма
Сұрақтарға жылдам жауап
беріңдер:
https://wordwall.net/play/79673/846/674
-
Бір жылда неше ай бар?
(12)
-
Бір тәулікте неше сағат бар?
(24)
-
Бір ғасырда неше жыл бар?
(100)
-
Аптада неше күн бар?
(7)
-
2 ондық 7 бірлік
(27)
-
Қандай саннан 6 ны азайтқанда
20 шығады? (26)
-
Ең кіші екі таңбалы сан?
(10)
-
Ең кіші бір таңбалы сан?
(1)
-
Ең үлкен екі таңбалы сан?
(99)
Жарайсыңдар!
53 – бет №7
есеп
«Білім шыңы» әдісі ақылы кері
байланыс береді
|
Амандасады
Өткен сабақ бойынша сұрақтарға
жауап береді
Қосу және алу амалдарын жылдам
есептеп, мәнін айтады
ЖИ арқылы жасалған
Ы.Алтырсаринды тыңдайды
Сабақ мақсатымен
танысады
Сандарды есептей отырып 3 ке
арттырады
Сандарды жылдам есептей отырып
8 ге кемітеді
Есептерді
салыстырады
Олардың айырмашылығы мен
ұқсастығын табады
Топтық жұмыста оқушылар
математикалық боуллинг ойынын
ойнайды;
Дұрыс жауап жазылған шарларды
өз ұяшығына жапсырады
Сергіту сәтіне
қатысады
Есептерді теңдеуге айналдыра
отырып шешеді
Кері есеп
құрастырады
Қортынды сұрақтарға жауап
береді
Үйге тапсырма
алады
Кері байланыс
береді
|
Оқушылар өздері алған
ұпайларды бағалау парағына жазып
отырады
Дескриптор:
Берілген есептерді қатесіз
шығарады;
ҚБ:
Өте жақсы!
Тамаша!
Дескриптор:
Берілген сандарды 3 – ке
арттырады – 1 б
Берілген сандарды 8 – ге
кемітеді – 1 б
Жалпы – 2 б
ҚБ:
Өте жақсы!
Керемет!
Дескриптор:
Есептерді дұрыс шығарады – 1
б
Олардың ұқсастығын табады –
1б
Олардың айырмашылығын табады –
1 б
Жалпы – 3
б
ҚБ:
Өте жақсы!
Жарайсың!
Дескриптор:
Есептерді қатесіз, жылдам
шығарады – 1 б
ҚБ:
Тамаша!
Дескриптор:
Есепті қатесіз шығарады – 1
б
Кері есеп құрастырады – 1
б
Жалпы – 2
б
ҚБ:
Өте жақсы!
Дескриптор:
Сұрақтарға қатесіз жауап
береді – 1 б
Өз ойларын дәлелдейді – 1
б
Жалпы – 2
б
|
Слайд
https://www.educaplay.com/learning-resources/20735336-learning_resource.html
ЖИ
https://wordwall.net/play/79661/832/184
https://wordwall.net/play/79662/777/610
Оқулық
Дәптер
оқулық
https://wordwall.net/play/79673/846/674
|