Күтілетін
нәтиже:
|
А. Санды бірнеше есе
арттыру және кеміту туралы біліп
түсінеді.
В. Есе арттыра және есе
кеміте отырып, оларды бір-бірінен ажырата
алады.
С. Есе арттыруға және
кемітуге берілген есептерді шығарып, олардың ерекшеліктеріне
қорытынды жасай алады.
|
І.
Кіріспе
2
минут
ІІ.
5
минут
1
минут
ІІІ.
Негізгі
бөлім
10
минут
7
минут
3
минут
5
минут
7
минут
ІҮ.
Қорытынды
2
минут
|
Ынтымақтастық
атмосферасын қалыптастыру
Сыныппен амандасып,
Сабақта жоқ оқушыларды
белгілеу.
үй тапсырмасын
тексеру
- Балалар, бүгінгі сабақта
санды бірнеше есе арттыруды және кемітуді біліп түсінетін
боламыз.
Салыстырып, қорытынды
жаса!
Кесте арқылы санды бірнеше есе
арттыру және кеміту туралы түсініктерін
қалыптастыру.
Қорытынды: Санды 2-ге арттыру үшін
санға 2-ні қосу керек. Санды 2 есе арттыру үшін санды 2-ге көбейту
керек.
Қорытынды: Санды 2-ге кеміту үшін
саннан 2-ні азайту керек. Санды 2 есе кеміту үшін санды 2-ге бөлу
керек.
-
Жоғарғы қатарда неше
печеьне бар?төменгі қатарда 2 печеньеден неше рет салынған?печенье
қай жерде артық? Былай деп айтуға болады:Төменгі қатарда жоғарғы
қатарға қарағанда печенье 3 есе артық. Төменгі қатарда неше печенье
бар? Оны қандай амалмен білуге болады? Жаз:
2*3=
-
Сол жақтағы суретте
қанша ақша бар? Оң жақтағы суретте қанша ақша бар? Ақша қай жерде
артық? Сөйлемді аяқта: Оң жақтағы ақша ......
қарағанда,........артық.
8.1) Жоғарғы қатарда неше
кампит бар? Төменгі қатарда 2 кампиттен неше рет салынған? Төменгі
қатарда барлығы неше кампит бар? Кмпит қайда артық? Қайда кем?
Былай айтуға болады: төменгі қатардағы кампит жоғарғы қатардағы
кампиттен 4 есе артық, яғни жоғарғы қатардағы кампит төменгі
қатардағы кампиттен 4 есе кем.
2) 4 есе кеміту деген -4-ке
бөлу деген. Жаз:8: 4=
"Бас бармақпен"
өз-өздерінбағалау
Сабақ аяқталды. Сау
болыңыздар!!!
|
Мұғаліммен амандасады.
Жаңа сабақтың тақырыбы мен
мақсатын түсінеді.
Мұғалім жетекшілігімен
салыстыра отырып, санды бірнеше есе арттыру мен кемітуді
меңгереді.
Әр оқушы өз ойын
жазады.
Әр оқушы өздерінің сабақтағы
деңгейін көрсетеді.
.
|