Сабақтың кезені/
уақыт
|
Педагогтың
әрекеті
|
Оқушының
әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
8
минут
|
1.Сыныппен амандасу. Оқушыларды
түгендеу.
Псхологиялық
ахуал. «Түстер
галереясы» әдісі.
Мақсаты: Оқушылардың шығармашылық
қабілеттілігін арттыру, ұйымшылдыққа
баулу.
2.Үй тапсырмасын
тексеру:
Үйге берілген тақырып бойынша
10 сұрақтан тұратын тест алу.Оны
ZipGrade бағдарламасы арқылы
тексеру.
3.
Жаңа сабақтың тақырыбы мен
мақсаттарымен таныстыру.
|
1.
Мұғаліммен
амандасады.
Оқушылар ортаға шығып түрлі
түсті беттерді алып өленге билеп, бірнеше бөлікке (4-ке,8-ге,10-ға)
бөліп шығады. Кейін оны төбеге шашып, тезірек өз түстерін жинап
алып сол қиындылардан бір сурет
құрастырады.
2.
Жауап парағына тесттің дұрыс
нұсқаларын белгілейді
3.
Сабақтың тақырыбын дәптерге
жазады.
4. Сабақтың мақсаттарымен
танысады.
|
«Шапалақтау»
әдісі
Смайликтер арқылы
бағалау
|
Түрлі түсті
беттер


|
Сабақтың
ортасы
30
минут
|
Жаңа сабақты
түсіндіру.
|
Мұғалімді
тыңдайды
|
|
|
Жеке
жұмыс. 1-тапсырма.
Дидар 4-сыныпта оқиды. Дидарға
математика сабағында үйге 4 амалмен (+, –, * , /) орындалатын
тапсырмалар берілді. Дидардың ағасы (әпкесі) ретінде математикалық
тапсырмаларды программалау тілінде орындауға көмектес. Есептерді
математикадағы жазылу ережесімен экранға
шығар.
ҚБ: «Фри» әдісі арқылы
тапсырмаларды орындау барысында қорапқа балдар қойылған фри
жинайды
|
1-тапсырманы
орындайды
|
Дескриптор:
-есептің программасын
құрастырады;
-енгізілген жолдардың ішінен
сандарды ажырату үшін іnput() функиясына split() және map әдістерін
қолданады;
-есептерді математикадағы
жазылу ережесімен экранға жеке жолдарға шығару үшін end=’\n’әдісін
қолданады.
«Фри»
әдісі
2
балл
|

Оқулық § 3.7, 95-бет
(«Алматыкiтап баспасы», 2020.)
Қосымша
1
Компьютер/ноутбук
|
|
Сергіту
сәті
Көзге
жаттығу
|
Сергіту сәтінде көрсетілген
жаттығуларды қайталайды
|
|
https://www.youtube.com/watch?v=_lx7d4eIkVE
|
|
Жұптық
жұмыс.
2-тапсырма.
Марат пен Еркін ауладағы
кірпіштерді тасыды. Марат Р кірпіш, ал оған қарағанда К кірпіш кем
тасыған болса, екі бала барлығы неше кірпіш тасыған? Есептің
программасын жазыныз.
|
2-тапсырманы
орындайды
|
Дескриптор:
- Input(), print(),
функцияларын қолдана алады.
- берілген өрнектерді орындау
үшін программа құрастырады.
- нәтижесін
шығарады.
«Фри»
әдісі
2
балл
|
Қосымша
2
(«Алматыкiтап баспасы», 2020.
96 бет)
|
3-тапсырма.
Әселдің
а теңге ақшасы бар. Бір
өшіргіштің құны к-ға және бір қаламсаптың
құны с-ға тең. Әсел қолындағы барлық
ақшасына қанша өшіргіш немесе қанша қаламсап сатып алады? Есептің
программасын жаз.
Мысалы: 100 10
15
Нәтиже: 10
6
|
Тапсырманы орындап
программасын жазады.
|
Дескриптор:
-есептің шартын
құрады;
-іnput(), print(),
функцияларын қолданып есептің программасын
жазады;
- нәтижесін
шығарады.
«Фри»
әдісі
2
балл
|
|
4
тапсырма
ЕБҚ тапсырмасы жеке
жұмыс
Learningapps бағдарламасында
орындау
|
Learningapps бағдарламасында
берілген тапсырмада мәліметтер типін
анықтайды.
|
Дескриптор: Мәліметтер типін ажырата
алады.
«Фри»
әдісі
3
балл
|
https://learningapps.org/watch?v=pt7dzezyc22
|
5-тапсырма.«Жұбыңмен бөліс»
әдісі
Сабақты бекіту:Анықтамасын
жазыңдар
Print
()
Input()
Sep
Map
Split
|
Бекіту тапсырмасын дәптерге
орындайды.
Жанындағы жұбымен дәптер
алмастырып тексереді
|
Дескриптор:
-функциялардың анықтамаларын
жаза алады
«Фри»
әдісі
1
балл
|
Сабақтың
соңы
5 мин
|
1.Оқушыларға өзін-өзі
бағалауды ұйымдастырады. Жинаған фри санын анықтап, балдарын
есептейді
2.Кері
байланыс:
LINOIT сайты арқылы сабақа кері
байланыс орнату
|
Өзін-өзі
бағалау.
|
|
Someday - lino
(linoit.com)
|
Үй
тапсырмасы
2 мин
|
§ 3.7, 96-бет, «Үй
тапсырмасы»
|
|
|
|