|
Бөлім |
PYTHON тілінде программалау |
||||||||||||||||||||
|
Пән мұғалімі |
|
||||||||||||||||||||
|
Күні: |
20.02.2025ж |
||||||||||||||||||||
|
Сынып: 6 |
Қатысушылар саны: |
|
Қатыспағанадар саны: |
||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Санды енгізу және шығару |
||||||||||||||||||||
|
Оқу мақсаты: |
6.3.2.1 Python тіліндегі сызықтық алгоритмдерді жазу; |
||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаты: |
|
||||||||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
|||||||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 7 мин |
1.Ұйымдастыру кезеңі. «Біртұтас тәрбие» бағдарламасындағы құндылықтарды оқу процесіне ұйымдастыру кезеңінен бастап, сабақтың әрбір кезеңінде жүргіземін. Әділдік және жауапкершілік бойынша психологиялық ахуал қалыптастыру. «Күш білімде, Білім кітапта» 2.Үй тапсырмасын пысықтау.
Өзектендіру. Жаңа тақырыпты ашу Input() және Print() функциялары программада қандай қызмет атқарады? Программаға деректерді қанша әдіспен енгізуге болады? |
Берілген нақыл сөздерді оқу, білу, түсіну
Барлық оқушылар белсенділік танытты
Сұрақтарға жауап берді |
ҚБ: ауызша мадақтау, бас бармақ арқылы, смаиликтер арқылы бағалау. Бағалау парақшасы қосымша №1 (10 балдық) Дескриптор: -кестені дұрыс толтырады 1 балл
|
Слайд А4 парағы
|
|
||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 35 мин |
Сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстырады. Жаңа тақырыпты түсіндіру. Санды енгізу және шығару. Input() функциясы деректерді программаға енгізеді. Бұл деректерді программада қолдану үшін айнымалыларға жүктеуге болады.
Input() функциясын қолданып енгізген дерек жолдық типке жатады. Жолды тізімге түрлендіру үшін split() әдісін қолданамыз. Тізімдегілердің арасында символ болса, оны split() әдісіндегі жақшаның ішінде көрсету керек.
Сандар тізімін оқып отырып, оны бірден бүтін санға түрлендіру үшін, жоғарыдағы құрылымға map функциясын қолдану керек. Бұл жерде list тізімді білдіреді.
print() функциясы деректерді экран бетіне шығарады немесе файлға жол ретінде жазады. print() функциясының толық синтаксисі: print(‘Басуға арналған жол’,sep=’’, end=’\n’) ‘Басуға арналған жол’-экранға шығарылатын жол. sep=’’-айнымалылардың арасын ажырататын символды көрсетеді, үнсіз келісім бойынша бос орынмен ажыратылады. end=’\n’-жолды қандай символмен аяқтау керектігін көрсетеді. Егер print() функциясы end=’\n’әдісімен аяқталса, жол келесі қатарға өтумен аяқталады. 1-тапсырма. «Ойлан, топтас, бөліс» әдісі. Топтық жұмыс. Енгізу функцияларымен жұмыс жасау.
Python тіліндегі енгізу элементтерімен жұмыс жасау.
2-тапсырма. Жұптық жұмыс. map() функциясын қолдану. Берілген математикалық өрнектің мәнін табатын программа құрыңыз. Енгізу барысында map() функциясын қолданыңыз.
.
Сергіту сәті. Көзге жаттығу.
Сабақты бекіту. Функционалдық сауаттылық және математикалық функция ұғымын талдау дағдыларын дамытуға бағытталған практикалық тапсырма беріледі. 3-тапсырма. Жеке жұмыс Али 6-сыныпта оқиды. Алиге математика сабағында үйге 4 амалмен (+, -, *, /) орындалатын тапсырмалар берілді. Алидің бауыры ретінде математикалық тапсырмаларды программалау тілінде орындауға көмектес. Есептерді математикадағы жазылу ережесімен экранға шығар
Python программасында тапсырмаларды жылдам, әрі дұрыс орындаған оқушылар өз жұмысын аяқтағаннан кейін үлгермейтін оқушылармен жұптасып, қолдау жасалынады.
Үй тапсырмасы Сұрақтарға жауап жазу. 95-бет
|
Жаңа сабақты түсінеді Тапсырманы орындайды
Оқушылар тапсырманы топтасып орындайды
Оқушылар тапсырманы бірігіп орындайды
Оқушылар тапсырманы орындайды
Оқушылар тапсырманы дәптерге жазып, орындап келеді
|
Дескриптор 1.Python бағдарламасын іске қосып, код жазады; 2.input(), print() функцияларын қолданып берілген санды енгізеді және экранға шығарады. 2 балл
Дескриптор 1.Математикалық өрнекті бағдарламаға айналдырады; 2.Python бағдарламасында код жазады; 3.map() функциясын қолданады. 3 балл
Дескриптор 1.Математикалық модельді қолданып есептеп шешеді; 2.Python бағдарламасында код жазады; 3.Тапсырманы шешу кезінде map() функциясын пайланады; 4. input(), print() функцияларын қолданып мәліметтерді енгізеді және экранға шығарады; 4 балл
|
Слайд Компьютер Оқулық Информатика 6 сынып
Компьютер Python бағдарламасы
Компьютер Python бағдарламасы
Күнделік |
|
||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы 3 мин |
Бағалау. Бағалау парағы.
Рефлексия.
|
Оқушылар өз-өзін бағалайды.
|
Топ басшылары оқушылардың жинаған балын бағалау парақшасына жалпы балды жазып береді.
Мұғалім бағалайды. |
А4 парағы Қосымша №1 |
|
||||||||||||||||
|
Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырма ұсынасыз?
|
Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?
Балдық жүйе арқылы бағалаймын 9-10 7-8 6-5 |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау.
Компьютер кабинетінде жұмыс істеудің қауіпсіздігін қамтамасыз етіп, ұзақ уақыт бойы бір қалыпта отырмай көзге жаттығулар жасауға көңіл бөлемін. |
|||||||||||||||||||
|
Қабілетті оқушыларға:
Көбірек қолдауды қажет ететін оқушыларға: Оқушыларды топтарға бөліп, бір-біріне көмектесуге мүмкіндік беремін. Топтық жұмыс барысында оқушылар бір-бірінен үйреніп, қиындықтарды бірге шешуге тырысады.
|
|
|
|||||||||||||||||||
|
Жалпы бағалау Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек? 1: 2:
|
|||||||||||||||||||||
Қосымша №1
І топ (INPUT)
Бағалау парағы
|
№ |
Оқушының аты-жөні |
Үй тапсырмасы (1 балл) |
1-тапсырма (2 балл) |
2-тапсырма (3 балл)
|
3-тапсырма (4 балл) |
Қорытынды баға |
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
Пәні: информатика
Сыныбы: 6 Б
Топ басшысы ______________________________
Қосымша №1
ІI топ (PRINT)
Бағалау парағы
|
№ |
Оқушының аты-жөні |
Үй тапсырмасы (1 балл) |
1-тапсырма (2 балл) |
2-тапсырма (3 балл)
|
3-тапсырма (4 балл) |
Қорытынды баға |
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
Пәні: информатика
Сыныбы: 6 Б
Топ басшысы ______________________________
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Санды енгізу және шығару. 6 сынып
Санды енгізу және шығару. 6 сынып
|
Бөлім |
PYTHON тілінде программалау |
||||||||||||||||||||
|
Пән мұғалімі |
|
||||||||||||||||||||
|
Күні: |
20.02.2025ж |
||||||||||||||||||||
|
Сынып: 6 |
Қатысушылар саны: |
|
Қатыспағанадар саны: |
||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Санды енгізу және шығару |
||||||||||||||||||||
|
Оқу мақсаты: |
6.3.2.1 Python тіліндегі сызықтық алгоритмдерді жазу; |
||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаты: |
|
||||||||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
|||||||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 7 мин |
1.Ұйымдастыру кезеңі. «Біртұтас тәрбие» бағдарламасындағы құндылықтарды оқу процесіне ұйымдастыру кезеңінен бастап, сабақтың әрбір кезеңінде жүргіземін. Әділдік және жауапкершілік бойынша психологиялық ахуал қалыптастыру. «Күш білімде, Білім кітапта» 2.Үй тапсырмасын пысықтау.
Өзектендіру. Жаңа тақырыпты ашу Input() және Print() функциялары программада қандай қызмет атқарады? Программаға деректерді қанша әдіспен енгізуге болады? |
Берілген нақыл сөздерді оқу, білу, түсіну
Барлық оқушылар белсенділік танытты
Сұрақтарға жауап берді |
ҚБ: ауызша мадақтау, бас бармақ арқылы, смаиликтер арқылы бағалау. Бағалау парақшасы қосымша №1 (10 балдық) Дескриптор: -кестені дұрыс толтырады 1 балл
|
Слайд А4 парағы
|
|
||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 35 мин |
Сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстырады. Жаңа тақырыпты түсіндіру. Санды енгізу және шығару. Input() функциясы деректерді программаға енгізеді. Бұл деректерді программада қолдану үшін айнымалыларға жүктеуге болады.
Input() функциясын қолданып енгізген дерек жолдық типке жатады. Жолды тізімге түрлендіру үшін split() әдісін қолданамыз. Тізімдегілердің арасында символ болса, оны split() әдісіндегі жақшаның ішінде көрсету керек.
Сандар тізімін оқып отырып, оны бірден бүтін санға түрлендіру үшін, жоғарыдағы құрылымға map функциясын қолдану керек. Бұл жерде list тізімді білдіреді.
print() функциясы деректерді экран бетіне шығарады немесе файлға жол ретінде жазады. print() функциясының толық синтаксисі: print(‘Басуға арналған жол’,sep=’’, end=’\n’) ‘Басуға арналған жол’-экранға шығарылатын жол. sep=’’-айнымалылардың арасын ажырататын символды көрсетеді, үнсіз келісім бойынша бос орынмен ажыратылады. end=’\n’-жолды қандай символмен аяқтау керектігін көрсетеді. Егер print() функциясы end=’\n’әдісімен аяқталса, жол келесі қатарға өтумен аяқталады. 1-тапсырма. «Ойлан, топтас, бөліс» әдісі. Топтық жұмыс. Енгізу функцияларымен жұмыс жасау.
Python тіліндегі енгізу элементтерімен жұмыс жасау.
2-тапсырма. Жұптық жұмыс. map() функциясын қолдану. Берілген математикалық өрнектің мәнін табатын программа құрыңыз. Енгізу барысында map() функциясын қолданыңыз.
.
Сергіту сәті. Көзге жаттығу.
Сабақты бекіту. Функционалдық сауаттылық және математикалық функция ұғымын талдау дағдыларын дамытуға бағытталған практикалық тапсырма беріледі. 3-тапсырма. Жеке жұмыс Али 6-сыныпта оқиды. Алиге математика сабағында үйге 4 амалмен (+, -, *, /) орындалатын тапсырмалар берілді. Алидің бауыры ретінде математикалық тапсырмаларды программалау тілінде орындауға көмектес. Есептерді математикадағы жазылу ережесімен экранға шығар
Python программасында тапсырмаларды жылдам, әрі дұрыс орындаған оқушылар өз жұмысын аяқтағаннан кейін үлгермейтін оқушылармен жұптасып, қолдау жасалынады.
Үй тапсырмасы Сұрақтарға жауап жазу. 95-бет
|
Жаңа сабақты түсінеді Тапсырманы орындайды
Оқушылар тапсырманы топтасып орындайды
Оқушылар тапсырманы бірігіп орындайды
Оқушылар тапсырманы орындайды
Оқушылар тапсырманы дәптерге жазып, орындап келеді
|
Дескриптор 1.Python бағдарламасын іске қосып, код жазады; 2.input(), print() функцияларын қолданып берілген санды енгізеді және экранға шығарады. 2 балл
Дескриптор 1.Математикалық өрнекті бағдарламаға айналдырады; 2.Python бағдарламасында код жазады; 3.map() функциясын қолданады. 3 балл
Дескриптор 1.Математикалық модельді қолданып есептеп шешеді; 2.Python бағдарламасында код жазады; 3.Тапсырманы шешу кезінде map() функциясын пайланады; 4. input(), print() функцияларын қолданып мәліметтерді енгізеді және экранға шығарады; 4 балл
|
Слайд Компьютер Оқулық Информатика 6 сынып
Компьютер Python бағдарламасы
Компьютер Python бағдарламасы
Күнделік |
|
||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы 3 мин |
Бағалау. Бағалау парағы.
Рефлексия.
|
Оқушылар өз-өзін бағалайды.
|
Топ басшылары оқушылардың жинаған балын бағалау парақшасына жалпы балды жазып береді.
Мұғалім бағалайды. |
А4 парағы Қосымша №1 |
|
||||||||||||||||
|
Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырма ұсынасыз?
|
Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?
Балдық жүйе арқылы бағалаймын 9-10 7-8 6-5 |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау.
Компьютер кабинетінде жұмыс істеудің қауіпсіздігін қамтамасыз етіп, ұзақ уақыт бойы бір қалыпта отырмай көзге жаттығулар жасауға көңіл бөлемін. |
|||||||||||||||||||
|
Қабілетті оқушыларға:
Көбірек қолдауды қажет ететін оқушыларға: Оқушыларды топтарға бөліп, бір-біріне көмектесуге мүмкіндік беремін. Топтық жұмыс барысында оқушылар бір-бірінен үйреніп, қиындықтарды бірге шешуге тырысады.
|
|
|
|||||||||||||||||||
|
Жалпы бағалау Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек? 1: 2:
|
|||||||||||||||||||||
Қосымша №1
І топ (INPUT)
Бағалау парағы
|
№ |
Оқушының аты-жөні |
Үй тапсырмасы (1 балл) |
1-тапсырма (2 балл) |
2-тапсырма (3 балл)
|
3-тапсырма (4 балл) |
Қорытынды баға |
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
Пәні: информатика
Сыныбы: 6 Б
Топ басшысы ______________________________
Қосымша №1
ІI топ (PRINT)
Бағалау парағы
|
№ |
Оқушының аты-жөні |
Үй тапсырмасы (1 балл) |
1-тапсырма (2 балл) |
2-тапсырма (3 балл)
|
3-тапсырма (4 балл) |
Қорытынды баға |
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
Пәні: информатика
Сыныбы: 6 Б
Топ басшысы ______________________________
шағым қалдыра аласыз


















