Сабақтың
басы
7
мин
|
1.Ұйымдастыру
кезеңі.
«Біртұтас тәрбие» бағдарламасындағы құндылықтарды оқу
процесіне ұйымдастыру кезеңінен бастап, сабақтың әрбір кезеңінде
жүргіземін. Әділдік және жауапкершілік бойынша психологиялық ахуал
қалыптастыру. «Күш білімде, Білім
кітапта»
2.Үй тапсырмасын
пысықтау.

Өзектендіру. Жаңа тақырыпты
ашу
Input() және Print()
функциялары программада қандай қызмет
атқарады?
Программаға деректерді
қанша әдіспен енгізуге
болады?
|
Берілген нақыл сөздерді оқу, білу,
түсіну
Барлық оқушылар белсенділік
танытты
Сұрақтарға жауап берді
|
ҚБ: ауызша
мадақтау,
бас бармақ арқылы, смаиликтер арқылы
бағалау.
Бағалау парақшасы қосымша
№1
(10 балдық)
Дескриптор:
-кестені дұрыс
толтырады
1 балл
|
Слайд
А4
парағы



|
|
Сабақтың
ортасы
35
мин
|
Сабақтың тақырыбы мен мақсатын
таныстырады.
Жаңа тақырыпты
түсіндіру.
Санды енгізу және
шығару.
Input() функциясы
деректерді программаға енгізеді. Бұл деректерді программада қолдану
үшін айнымалыларға жүктеуге
болады.
Программа коды
|
Енгізу-нәтиже
|
K=int(input(“engiz:”))
Print(K)
|
еngiz:1000
1000
|
Input() функциясын
қолданып енгізген дерек жолдық типке жатады. Жолды тізімге
түрлендіру үшін split() әдісін қолданамыз. Тізімдегілердің арасында
символ болса, оны split() әдісіндегі жақшаның ішінде көрсету
керек.
Программа коды
|
Енгізу-нәтиже
|
K=input().split()
print(K)
|
1 2 3 4 5 6 7
[‘1’,’2’,’3’,’4’,’5’,’6’,’7’]
|
K=input().split(-)
print(K)
|
1-2-3-4-5-6-7
[‘1’,’2’,’3’,’4’,’5’,’6’,’7’]
|
Сандар тізімін
оқып отырып, оны бірден
бүтін санға
түрлендіру үшін, жоғарыдағы құрылымға map функциясын қолдану
керек. Бұл жерде list тізімді
білдіреді.
Программа коды
|
Енгізу-нәтиже
|
K=map(int,input().split())
print(list
(K))
|
1 2 3 4 5 6 7
[1,2,3,4,5,6,7]
|
print() функциясы
деректерді экран бетіне шығарады немесе файлға жол ретінде
жазады.
print() функциясының
толық синтаксисі:
print(‘Басуға арналған
жол’,sep=’’, end=’\n’)
‘Басуға арналған
жол’-экранға шығарылатын
жол.
sep=’’-айнымалылардың
арасын ажырататын символды көрсетеді, үнсіз келісім бойынша бос
орынмен ажыратылады.
end=’\n’-жолды қандай
символмен аяқтау керектігін
көрсетеді.
Егер print() функциясы
end=’\n’әдісімен аяқталса, жол келесі қатарға өтумен
аяқталады.
1-тапсырма. «Ойлан, топтас,
бөліс» әдісі. Топтық жұмыс.
Енгізу функцияларымен жұмыс
жасау.
Python тіліндегі енгізу элементтерімен жұмыс
жасау.

2-тапсырма. Жұптық
жұмыс.
map() функциясын
қолдану.
Берілген математикалық өрнектің мәнін табатын программа
құрыңыз. Енгізу барысында map() функциясын
қолданыңыз.
. 
Сергіту сәті. Көзге
жаттығу.
Сабақты бекіту.
Функционалдық сауаттылық және
математикалық функция ұғымын талдау
дағдыларын дамытуға бағытталған практикалық тапсырма
беріледі.
3-тапсырма. Жеке
жұмыс
Али 6-сыныпта оқиды.
Алиге математика сабағында үйге 4 амалмен (+, -, *, /) орындалатын
тапсырмалар берілді. Алидің бауыры ретінде математикалық
тапсырмаларды программалау тілінде орындауға көмектес. Есептерді
математикадағы жазылу ережесімен экранға
шығар
Python программасында тапсырмаларды жылдам, әрі дұрыс
орындаған оқушылар өз жұмысын аяқтағаннан кейін үлгермейтін
оқушылармен жұптасып, қолдау
жасалынады.
Үй тапсырмасы
Сұрақтарға жауап жазу.
95-бет
|
Жаңа сабақты
түсінеді
Тапсырманы
орындайды
Оқушылар тапсырманы
топтасып орындайды
Оқушылар тапсырманы
бірігіп орындайды
Оқушылар тапсырманы
орындайды
Оқушылар тапсырманы дәптерге жазып, орындап
келеді
|
Дескриптор
1.Python бағдарламасын іске қосып, код
жазады;
2.input(), print() функцияларын қолданып берілген санды
енгізеді және экранға шығарады.
2 балл
Дескриптор
1.Математикалық өрнекті бағдарламаға
айналдырады;
2.Python бағдарламасында код
жазады;
3.map() функциясын
қолданады.
3 балл
Дескриптор
1.Математикалық модельді қолданып есептеп
шешеді;
2.Python бағдарламасында код
жазады;
3.Тапсырманы шешу кезінде map() функциясын
пайланады;
4. input(), print() функцияларын қолданып мәліметтерді
енгізеді және экранға шығарады;
4 балл
|
Слайд
Компьютер
Оқулық
Информатика 6 сынып
Компьютер
Python бағдарламасы
Компьютер
Python бағдарламасы
Күнделік
|
|
Саралау.
Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау
көрсетпексіз?
Қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырма
ұсынасыз?
-
Оқушылардың деңгейін ескере отырып, сабақ мақсатын
сараладым.
-
Үй тапсырмасын сұрау кезінде оқушылардың деңгейін ескере
отырып қоямын.
-
Оқушылар жеке, топтық жұмыс барысында жалпы оқу мақсатына
сәйкес бірдей тапсырмамен жұмыс істейді, бірақ әр баладан әртүрлі
нәтиже күтемін.
|
Бағалау.
Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай
тексеруді жоспарлап отырсыз?
Балдық жүйе арқылы
бағалаймын
9-10
7-8
6-5
|
Денсаулық және
қауіпсіздік
техникасын сақтау.
Компьютер кабинетінде жұмыс істеудің қауіпсіздігін
қамтамасыз етіп, ұзақ уақыт бойы
бір қалыпта отырмай көзге жаттығулар жасауға көңіл
бөлемін.
|