Материалдар / «Санды енгізу және шығару» 6 сынып Пәні: Информатика

«Санды енгізу және шығару» 6 сынып Пәні: Информатика

Материал туралы қысқаша түсінік
«Санды енгізу және шығару» 6 сынып Пәні: Информатика Оқу мақсаты: 6.3.2.1 Python тіліндегі сызықтық алгоритмдерді жазу; Сабақтың мақсаты: Программаға деректерді енгізу және шығару әдістерін біледі, енгізу және шығару әдістерін қолданып программа құруды үйренеді Тәрбие құндылығы: Жеке және командамен жұмыс істей білуі; Технологиялық және цифрлық дағдыларды ілгерлету. Бағалау. Дескриптор.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
25 Ақпан 2024
273
0 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



«№177 орта мектебі» КММ















«Санды енгізу және шығару»







6 «В» сыныбы

Пәні: Информатика

Пән мұғалімі: Молдабекова А



















13 ақпан 2024 жыл



Бөлім:

Python тілінде программалау

Педагогтің аты-жөні:

Молдабекова А

Күні:

13.02.2024ж

Сынып: 6в

Қатысушылар саны: 13

Қатыспағандар саны:0

Сабақтың тақырыбы:

Санды енгізу және шығару

Оқу мақсаты:

6.3.2.1 Python тіліндегі сызықтық алгоритмдерді жазу;

Сабақтың мақсаты:

Программаға деректерді енгізу және шығару әдістерін біледі, енгізу және шығару әдістерін қолданып программа құруды үйренеді

Тәрбие құндылығы:


Жеке және командамен жұмыс істей білуі;

Технологиялық және цифрлық дағдыларды ілгерлету.

Сабақтың барысы:

Сабақтың кезеңі

Мұғалім іс-әрекеті

Оқушы іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Сәлемдесу, түгендеу.

Жағымды ахуал қалыптастыру

«Қал қалай?»

-Қал қалай?

-Жүріс қалай?

-Жүгіріс ше?

-Бергенде ше?

-Алғанда ше?

-Түнгі ұйқы қалай?

-Ойнағанда қалай?

-Қазіргі көңіл-күйіміз қалай?

Бағалау парағын тарату «Ұялы телефон».


Жұптық жұмыс. Үй тапсырмасын пысықтау: «Жұбыңды тап». Берілген қима қағаздардан арифметикалық амалдардың жазылу ережелері мен сипаттамаларын сәйкестендіру.

Қосу амалы (+)

Азайту амалы (-)

Көбейту амалы (*)

Бөлу амалы (/)

Бөлгендегі қалдық (%)

Бөлгендегі бүтін бөлікті есептеу (//)

Дәрежелеу амалы (**)

Дескриптор:

- арифметикалық амалдардың жазылу ережелерімен сәйкестендіреді.


«Құпия хат». Жасырын сөзді табу арқылы сабақ тақырыбын ашу. «енгізу», «шығару».

Дескриптор:

- жасырын сөзді табады


Тақырып: Санды енгізу және шығару

Сабақтың мақсатымен таныстыру.

Программаға деректерді енгізу және шығару әдістерін біледі, енгізу және шығару әдістерін қолданып программа құруды үйренеді.

Сәлемдесу


Сұрақтарға жауап береді








Әр оқушы алған баллын өзі белгілеп отырады арифметикалық амалдардың жазылу ережелерімен сәйкестендіреді.












Хатты ашып, жасырын сөзді табады





Сабақта меңгеретін мақсаттарды біледі



























1балл






1балл











Ұялы телефон бейнесіндегі фотолар

Қима қағаздар














«Құпия хат»





слайд


Сабақтың ортасы

Ұжымдық жұмыс. «Құпия хатты» балалар оқиды. Термин сөздерді тақтаға лампаларға жазуын сұраймын. Термин сөздер арқылы сабақты толықтыра түсіндіремін.

Дескриптор:

- термин сөздерді табады


Топтық жұмыс. Тақырыпты меңгергенін анықтау.

Екі топқа есептер беріледі. «print()», «input()». Берілген есепті шығару.

1. sep параметрін пайдаланып, бүгінгі болатын сабақтардың тізімін құрыңдар. Жолдардың ортасына мына белгіні орналастыр «***».

2. input() функциясын пайдаланып «Жарайсыңдар, 6в сыныбы» мәтінін шығаратын программа жазыңыздар.

Дескриптор:

- берілген мәтін есепті талдай алады;

- есептің кодын құрастырады;

- есепті ортада қорғайды.


Сергіту сәті. «Күн шуағы» бейнелеу



Жеке жұмыс. Компьютермен жұмыс. Топта шығарылған есепті жеке компьютерде орындау.

Дескриптор:

- Python редакторды іске қосады;

- берілген есепті программада жазады;

- есепті программада сақтайды;

- нәтижесін экраннан көреді.

Жаңа тақырыпты меңгеру. Құпия хатты оқиды. Термин сөздерді теріп, тақтадағы лампаларға жазады.



Сабақ басында берілген қима қағаздар арқылы топқа бөлінеді.

Берілген мәтін есепті талдайды, есептің программа кодын құрастырады, есепті ортада қорғайды.











Шығарылған есепті компьютерде орындайды. Нәтижесін экран бетіне шығарады.







1балл














3 балл











4балл




«Құпия хат», плакат, лампа бейнесі, презентация






Плакат













А4 формат, маркер



Дербес компьютер



Сабақтың соңы

Кері байланыс. «Бүгінгі сабағымыз сізге ұнады ма? Өз ой пікіріңізді білдіріңіз».


Алақай!



Үйрендім!



Ойй!


Үй тапсырмасы: 0–10 аралығындағы сандарды экранға шығаратын программа құрыңдар

Қолдарындағы ұялы телефон бетіне жазады.


Ұялы телефонды жинап алып өздерінің есептеуімен шыққан баллмен бағаланады. Қосымша купон беріледі

Ұялы телефон










Дәптерге орындау









Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ