Санды енгізу және шығару. Жоба құру. 6 сынып

Тақырып бойынша 28 материал табылды

Санды енгізу және шығару. Жоба құру. 6 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Қысқа мерзімді жоспары
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді жоспары

Бөлім

Python тілінде программалау

Педагогтың аты-жөні

Джураева Г.

Тексерілді:

Күні


Сынып 6

Қатысушылар саны

Қатыспағандар саны

Сабақтың тақырыбы:

Санды енгізу және шығару. Жоба құру

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

6.3.2.1 Python тіліндегі сызықтық алгоритмдерді жазу;

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар:

Python-да арифметикалық өрнектерді орындау ережелерін біледі

Көптеген оқушылар:

Өрнектің программалау тілінде жазылуын біледі

Кейбір оқушылар:

берілген өрнектердің нәтижесін анықтайды;

Құндылықтарға баулу

Бірлестік, өзара құрметтеу.

Сабақтың барысы:

Сабақтың кезені/ уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

1.Оқушылармен амандасу.

2.Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру.

3.Өткенді қайталау. «Тест» әдісі


ҚБ: стикер /5 балл/

1.Мұғаліммен амандасады.

2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады.

3.Сабақтың мақсаттарымен танысады.

4.Тест сұрақтарына жауап береді


Стикер

5 балл




Тест парағы

Сабақтың ортасы

Топтық жұмыс. 1-тапсырма.

Оқулық § 3.9, 101-бет, 1-тапсырма

Дескриптор:

-берілген өрнектердің мәнін есептейді.

ҚБ: стикер / 2 балл/

2-тапсырма.

Оқулық § 3.9, 101-бет, 2-тапсырма

Дескриптор:

-берілген өрнектердің нәтижесін анықтайды;

-типін көрсетеді.

ҚБ: стикер / 3 балл/

3-тапсырма.

Оқулық § 3.9, 101-бет, 3-тапсырма

Дескриптор:

- Python тілінде жазылған өрнектің математикалық жазылуын табады.

ҚБ: стикер / 2 балл/

4-тапсырма.

Оқулық § 3.9, 101-бет, 4-тапсырма

Дескриптор:

-математикалық өрнектердің Python тілінде жазылуын көрстеді.

ҚБ: стикер /3 балл/

1-тапсырманы орындайды




2-тапсырманы орындайды





3-тапсырманы орындайды




4-тапсырманы орындайды

Стикер

2 балл




Стикер

3 балл





Стикер

2 балл




Стикер

3 балл

Оқулық




Жұмыс дәптері

Сабақтың соңы

1.Оқушыларға өзін-өзі бағалауды ұйымдастырады.

2.Кері байланыс:

жалғастыруға дайынмын

бір нәрсе түсінемін, бірақ бәрін емес

жұмысыма қанағат емеспін


Өзін-өзі бағалау.


Плакат /слайд/

Үй тапсырмасы

§ 3.9





























Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
08.03.2025
206
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі