Материалдар / Санды енгізу шығару
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Санды енгізу шығару

Материал туралы қысқаша түсінік
Тақырып бойынша ҚМЖ таныстырылымымен
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Тамыз 2024
128
1 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Сабақтың тақырыбы: Санды енгізу және шығару

Бөлім:

Python тілінде программалау

Педагогтің аты-жөні:

Г.Едигенова

Күні:

20.02.2022ж

Сыныбы: 6ә

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Санды енгізу және шығару


Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

6.3.2.1 Python тіліндегі сызықтық алгоритмдерді жазу

Сабақтың мақсаты:

  • Python программалау тілінде деректерді енгізу және шығару әдістерін үйрену;

  • Python-да енгізу және шығару әдістерін қолданып программа құруды меңгеру

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту

8 мин.

Ұйымдастыру.

1.Оқушылармен амандасу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу. «Сиқырлы сағат» әдісі арқылы жүзеге асырылады.

Мақсаты: Оқушылар бір- бірімен ынтымақтастық атмосферасын түзеді, сыйластық, құрметтеу, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.

Сағат тілі бойынша орындалатын қадамдар:

1.Қолын қысыңыз

2.Екі алақаныңызды түйістіріңіз

3.Күлімсіреңіз

4.Қол бұлғаңыз

5.Көзіңізді қысыңыз

6.Комплимент айтыңыз

7.Бір тілек айтыңыз

8.Басынан сипаңыз

9.Шоколад алып беруге уәде беріңіз

10.Арқаларыңызды түйістіріңіздер

11.Құшақтаңыз

12.Қол ұстасып екі рет секіріңіз


Топқа бөлу «Сиқырлы сағат» әдісі

(Мұғалім өзінің сағаттарының әр

тұсына оқушылардың атын жазып

қойып,сол бойынша 3 топқа бөледі)


Үй тапсырмасын өткен тақырып бойынша

«Сиқырлы сағаттың» жұп сандарында орналасқан оқушылар жауап береді

1. Дәрежеге шығару амалын көрсет?

2. Input( ) функциясының қызметі қандай?

3. print( ) функциясының қызметі қандай?

4. "%" амалы нені есептейді?

5. Санның модулін беретін функцияны анықта?

6. "//" амалы нені есептейді?



Мақсаты: Оқушылардың көңілдері көтеріліп, сабаққа белсенділігі артады.











Сыныпта белсенді қозғалыс болады.















Оқушылар жауап береді



















ҚБ «Үш шапалақ»

















Қима қағаздар

https://quizizz.com /join?gc=440423


Жаңа сабаққа кіріспе


Ойқозғау

«Пазл» әдісі бойынша таратылып берілген кеспе қағаздарымен жаңа тақырыпты ашу.



Сабақтың тақырыбы,мақсаты айтылады

Дәптерге күн,тақырып жазылады

Сабақтың мақсаты қойылады


Пазлдағы шыққан суретке қарап тақырыпты ашады.

Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың жылдам ойлау дағдысы қалыптасады

Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

Кеспе қағаздар

Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

2 9 мин.

Жаңа тақырыпты түсіндіру.

Бейнематериал көрсету









«Борт журналы» әдісі

Бұл әдіс арқылы оқушылар жаңа материалмен танысып болған соң, әр топ келесі сұрақтарға жауап береді.

Мұғалім әр топқа төмендегі сұрақтарға жауап берулерін сұрайды.

  1. Берілген тақырып бойынша маған не белгілі?

  2. Мен не білемін?

  3. Қандай жаңалық туралы білдім?





1-тапсырма. «Идеялар себеті» әдісі бойынша топтық жұмыс

Берілген тұжырымдамалардан бүгінгі тақырыпқа қатыстысын іріктеңіз















2-тапсырма. Компьютерде практикалық жұмыс.

Python тілінде өрнектерді жазып, нәтижесін алу








Оқушылар дәптермен жұмыс жүргізеді.











































































Постермен топта жұмыс жасайды







Әр топ өзіне берілген логикалық амалдардың қызметін тексеруге арналған мысалдарды компьютерде жазып, нәтижесін талқылайды.













Практикалық тапсырма орындайды.







































































Бағалау критерийі: Бүгінгі тақырыпқа қатысты тұжырымдамаларды іріктейді.

1) Дескриптор: 3 балл

- тақырыпты түсінеді

- тақырыпқа сәйкес тұжырымдамаларды ажыратады

- терминдерді ажыратады


2) Дескриптор: 4 балл

- амалдардың орындалу ретін сақтайды

- өрнекті программалау тілінде дұрыс жазады

-map функциясын дұрыс қолданады

- нәтижесін шығарады


Ноутбук

6-сынып оқулығы, жұмыс дәптері









































Интербелсенді тақта



























Компьютер, ноутбук, таратпа қағааз

Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

8 мин.




Wordwall программасында «Дұрысын тап!» әдісімен бекіту тапсырмалары беріледі.

sep=’’ айнымалылыардың арасын ажырататын символды көрсетеді.

Жолды тізімге түрлендіру үшін split() әдісін қолданамыз.

Егер print () функциясы end=’\n’ әдісімен аяқталса, жол келесі қатарға өтумен аяқталады.

Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабақ бойынша қорытынды идеясына «Padlet» тақтасы арқылы кері байланыс алады.

Үй тапсырмасы: 96-бет, 3-тапсырма


Оқушылар смартфонмен орындайды.

3) Дескриптор: 3 балл

- әр ақиқат жауап үшін 1 балл




Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне тиісті баллын қойып бағалайды.












Қаспан орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығымен КММ












Ашық сабақ

Тақырыбы: «Санды енгізу және шығару»

6 «А» сынып






Информатика пәнінің мұғалімі

Едигенова Гүлнұр Бестібайқызы










Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!