Материалдар / Санды және әріпті өрнектер.
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Санды және әріпті өрнектер.

Материал туралы қысқаша түсінік
Қысқа мерзімдік жоспар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Ақпан 2021
269
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


 6 сынып  Математика


Тақырыбы   1

Санды  және  әріпті  өрнектер.

Мақсаты

Оқушылар санды және әріпті өрнек  ұғымы жайлы түснік алады,  оны қолданып есептер шығаруға үйренеді

Жалпы мақсат

Оқушыларға оқытудың  жаңа  әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше  және топпен  жұмыс  істеу дағдылару арқылы адамның сезім мүшелерін, көз-көру қызметін толығымен түсінеді  қалыптастырып дамыту

Күтілетін нәтиже

Қасиеттерін жаттай отырып біледі, оны қолданып   тілін, сөйлеу мәдениетін, ой өрісін дамытуға  пайдаланады, есептер шығарады 

7 модульдің қолданылуы

АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін  бағалау және оқуды  бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”,  “Оқытуды басқару және көшбасшылық”. 

Қолданылатын әдіс-тәсілдер

Кім жылдам,Сәйкестендіру, Адасқа әріптер,Семантикалық карта

Қолданылатын ресурстар

Флипчарт, маркерлер, портреттер, тақта, стикерлер, ноутбук

Ұйымдастыру кезеңі 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тренинг

СәлемдесуСынып оқушыларына  жағымды ахуал туғызу

Түгелдеу

Топқа бөлу (Мозайка арқылы 3 топқа бөлінеді)

 

Әр топ өзорнына отырып сабаққа дайындалады

Сабақ кезеңдері

Тапсырма

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушылардың іс-әрекеті

Білім 

Қызығушылық

тарын  ояту

Кім жылдамарқылы  сабақты  ашады, үй тапсырмасын тексереді

Әр топтан   оқушы ортаға шығып сұрақтарға жауап береді , тапсвырмаларды орындайды

Топтар өзара жарысады, ойларын ортаға салады, үй тапсырмасын жинақтап жаңа сабаққа қадам басады

Түсіну

Адасқан әріптерӨтке тақырыпты еске түсіру және жаңа тақырыпты  ашу

Өткен тақырыпты тексеру жэәне жаңав тақырыпқа көшу мақсатында тақтаға  шатасқан әріптерді ілу, оқушылар әріптерден құрастырыз сөз жазу, әр топтан оқушы шығып тақтаға өткен тақырыппен  жаңа тақырыптың мағанасын ашады,  айтып түсіндіреді

Әр топтан оқушы шығып шатасққан әріптерден ссөз құрап мағанасын ашады,түсіндіреді, талқылайдды , өткен тақырыпты жаңа тақырыппен байланыстыру үшін сөден жаңа тақырыпқа шатасқан әріптерден сөз құрайды

Қолдану

Сәйкестендіру  тақырыпқа қатысты жауаптарын сәйкестендіруарқылы сабақты   қолдану

 

Топтарға жаңа тақырып бойынша және өткен сабақты толық меңгерту мақсатында сәйкестендіру әдісін пайдалану арқылы тапсырмалар беріледі.Ол әдіс арқылы оқушы  жаңа тапсырманы түсінеді,ойланады тапсырмаға байланысты тапсырмаларды сәйкестендіреді

Берілген жаңа тақырыпты топтан талқылайды, өз ойларын ортаға салады, тексереді, нәтижесін   қазаға жазылған тапсырмаға қатысты сйкестендіріп жауабын көрсетеді.Берілген сұрақтар арқылы топтар бір-біріне сұрақ қою арқылы диалогке түседі.

 

Сергіту сәті

«Қара жорға биі» атты жаттығу жасау

Оқушылармен бірге сергіту сәтін жасау

Интербелсеңді тақтадағы бейнероиктегідей жаттығулар жасайды.

Талдау

Семантикалық картаны толтыру   арқылы  сабақты  жинақтайды

Тарау бойынша білімдерін жинақтау үшін әр топқа семантикалық картаны толтыру тапсырылады

Әр топ өзара тақырыпқа қатысты  семантикалық кртаны толтырып жауабын тақаға шығып қорғайды, тарауды жинақтайды

Жинақтау

 Жаттығу жұмыстарыТоп бойынша тапсырмалар орындау

Топ бойынша тақырыпты жинақтау үшін тақырыпқа қатысты  кітаптан жаттығу жқұмыстарын орындайды

Тақырыпты меңгере отырып жаттығу жұмыстарын орындау арқылы сабақты жинақтайды

Бағалау

Өзін-өзі бағалау (2 мин)Бағдарша, бағалау парақшалары

Бағалау парақшасы мен бағалау шкаласын тарату

Өзін өзі топпн бағалайды

Рефлексия

Стикерлерді толтыру

Оқушыларға стикер толтыруды ұсыну

Ұсынылған стикерді толтыру

 

 

 

 

 

Тақырыбы  2

Теңдеу

Мақсаты

Теңдеудің  негізі қасиеттері  туралы түсініктер қалыптастыды, қысқарту  ережесін түсінеді.Теңдеу жайлы есептер шығара отырып қасиеттерін анықтайды,есптерді шығаруға, үйреніп практикада қолданады

Жалпы мақсат

Оқушыларға оқытудың  жаңа  әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше  және топпен  жұмыс  істеу дағдылару арқылы адамның сезім мүшелерін, көз-көру қызметін толығымен түсінеді  қалыптастырып дамыту

Күтілетін нәтиже

Өз бетімен ойлау, сөйлеу дағдысы дамиды.Өзара сұхбаттаса алады.Сыни ойлай біледі.Сабақ барысында алған мағлұматты, өмірде пайдалануға дайын болады.

7 модульдің қолданылуы

АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін  бағалау және оқуды  бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”,  “Оқытуды басқару және көшбасшылық”. 

Қолданылатын әдіс-тәсілдер

Конверт-сұрақ» әдісі, Сәйкестендіру,Миға шабуыл, Кім жүйрік ойыны  

Қолданылатын ресурстар

Флипчарт, маркерлер, портреттер, тақта, стикерлер, ноутбук

Ұйымдастыру кезеңі 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тренинг

Жаңа тақырыпқа байланысты  сыныпты сурет арқылы 3  топқа бөлу

Оқушылардың мұндағы мақсаты суреттер арқылы өз жұптарын тауып, топ болып құралу

Сабақ кезеңдері

Тапсырма

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушылардың іс-әрекеті

Білім 

Қызығушылық

тарын  ояту

Миға шабуыларқылыСұрақ жауапты пайдалану

Үйге берілген тапсырманы сұрақ-жауап арқылы әр топты  диалогқа түсіру,Өткен тақырып аррналған а үй тасырмасын қайталау ға сұрақтар жасалып, арнайы плакатқа жазылып тақтаға ілінеді, крассворд, карточкалар

Оқушылардың мұндағы мақсаты берілген тапсырмаларды қатесіз топпен орындау,  білімдерін тексеру.Топпен жұмыс жасау, жарыс арқылы сабаққа деген ынталары артады

Түсіну

 Өткен тақырыптымеңгертуде «Конверт-сұрақ» әдісінқолдану  және жаңа тақырыпқа бастама

Сабақта қолданылатын әдіс оқушыларды сыни ойлауына ықпал етеді. Мұнда әр бала, өз ойын айтып,шығармашылығын қалыптастырады. Ол дегеніміз – бала бұрын тек тыңдаушы болса, енді ізденуші, өз ойын дәлелдеуші, ұйымдастырушы рөлін атқарады. Сын тұрғысынан ойлау қабілеттері сабақ үстіндегі проблемалық сұрақтарды шешу кезінде, бір сұраққа бірнеше нұсқада жауап берумен және ситуациялық жағдайлардан жол тауып шығу әрекеттерінен байқалады. 

Оқушылардың мұндағы мақсаты берілген сұрақтарға жауап беріп, өз ой-пікірлерімен санаса білу, өткен сабақтарды қайталауТоппен жұмыс жасау

Қолдану

«Теңдеу »тақырыпқа байланысты «Сөздер банкасы» әдісі пайдалану арқылы тапсырмалар қолдану

 

Жаңа сабақты ашу мақсатында «Сөздер банкасы» ойынын қолданамын. Бұл ойында интерактивті тақтада екі шеңбер бейнеленген. Біріншісіне тақырыпқа сәйкес және тақырыпқа сәйкес емес сөздер жазылады. Оқушылар тақырыпқа сәйкес сөздерді тауып екінші шеңберге жазады. Топпен ақылдасып тақырыпты  аша білді

Оқушылардың мақсаты мұғалімді тыңдау, өз ойлары мен пікірлерін айтуӘдіс бойынша жаңа тақырыпты меңгереді және өз пікірлерін ортаға салады.

Сергіту сәті

«Балапандар биі» атты жаттығу жасау

Оқушылармен бірге сергіту сәтін жасау

Интербелсеңді тақтадағы бейнероиктегідей жаттығулар жасайды.

Талдау

Әр топқа деңгейлік тапсырмаларды тест түрінде  беріледі. 

Топ жетекшілеріне топ мүшелерін бағалау үшін критерийлер беріледі.

Оқушылар тест шешіп, критерий арқылы топ жетекшісі топ мүшелерін бағалайды, топ жетекшісін топ мүшелерінің бірі  бағалайды. 

Жинақтау

Эссе жазу   арқылы  сабақты  жинақтайдыТеңдеу жайлы не білем

Топ бойынша тақырыпты жинақтау үшін тақырыпқа қатысты әңгіме құрастыру арқылы тақырыпты жинақтайды

Әр топ өзара тақырыпқа қатысты қысқаша шағын әнгіме құрастырады ортаға шығып оқиды

Бағалау

Өзін-өзі бағалау (2 мин)Бағдарша, бағалау парақшалары

Бағалау парақшасы мен бағалау шкаласын тарату

Өзін өзі топпн бағалайды

Рефлексия

Стикерлерді толтыру

Оқушыларға стикер толтыруды ұсыну

Ұсынылған стикерді толтыру

 

 

 

 



Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!