Математика
|
Уақыты:
|
Кабинет:
|
Мұғалім:
|
Сабақтың
тақырыбы
|
Санды ондықтарға
көбейту және бөлу
|
Сілтеме
|
Математика оқулығының
әдістемесі,ғаламтор
|
Сабақтың
жабдығы
|
суретті кестелер,
қосымша тапсырмалар жазылған
үлестірмелер.
|
Жалпы
мақсаттар
Оқыту
нәтижесі
|
Ондықтар мен
жүздіктерді бір таңбалы санға көбейту және бөлу жолдарын қарастыру,
меңгерту.
2.Дамытушылық: логикалық ойлау қабілетін, ой-өрісін, есептеу
дағдыларын қалыптастыру, математикалық тілін дамыту, пәнге
қызығушылығын арттыру.
3.Тәрбиелік: ұқыптылыққа, тапқырлыққа
тәрбиелеу.
|
Мұғалімнің
әрекеті
|
Оқушының
әрекеті
|
Бағалау парақшасымен
таныстыру
|
Топқа
бөлу
|
Оқушыларға кесілген
суреттер үлестіріледі.
|
Қолдарына алған
қиындыларды құрастырып,сол бойынша топқа бөлінеді. Суреттерді
тақтаға іледі.
|
Ынтымақтастық
атмосферасы
|
Балалар, бір – біріңе
қарап жымиыңдар, жайланып отырып, көздеріңді жұмыңдар. Менің
айтқанымды іштеріңнен қайталаңдар.
Мен бақытты
баламын,
Жан дүниемде күн
нұрлы
Жылуым мол
бойымда.
|
Оқушылар бір-біріне
жақсы тілек тілеп, сыныпта жақсы ахуал
қалыптастырады.
|
Үй тапсырмасын
пысықтау
|
Көбейту кестесін еске
түсіру
|
Оқушылар ауызша
орындайды
|
Жаңа
сабақ
|
Оқулықтағы
тапсырмаларды топтарда бөліп
орындау.
Дәптермен
жұмыс.
Қосымша
тапсырма:
|
Сергіту
сәті
|
Бес саусақ
Бас бармақ бауға барды,
Бір дегенім бүркіт,
Қалады аңдар үркіп.
Екі дегенім есік,
Білмейді ол есеп.
Үш дегенім үкі,
Ұстап жеді түлкі.
Төрт дегенім тиін.
Бес дегенім бұлбұл,
Сайрағанда дүл–дүл.
Алты дегенім арғымақ,
Бір дегенім таяқ қой,
Дөңдеу жерден қарғымақ.
Жеті дегенім жайын
Жайынның жейміз майын.
Сегіз дегенім серке.
Енесіне ерке.
Тоғыз дегенім–түлкі,
Жүрген жері күлкі.
Он дегенім оймақ,
Осымен сөзді қоймақ.. (Т.Қанаев)
|
Ой
толғаныс
|
|
Сабақты
бекіту
|
Бүгінгі сабақта біз не
істедік?
|
Саған қайсы тапсырма
қиын болды?
|
Үй
тапсырмасы
|
Оқулықта берілген тапсырмаларды
орындау
|
Оқушылар күнделіктеріне
жазады
|
Бағалау
|
Бүгінгі сабақ ұнады
ма?
Өз көңіл күйлерін стикерге жазу.
|
Бағалау парақшасын
толтырады
|
Кері
байланыс
|