Сабақтың басы
|
-
Ұйымдастыру кезеңі.
-
оқушылардың назарын жинақтау;
-
оқушылармен бірлесіп оқу мақсатын, сабақ мақсаттарын
анықтау.
-
оқушылардың «жақын даму аймағын», сабақ соңында күтілетін
нәтижелерді анықтау
Сабақтың мақсаттарымен,
күтілетін нәтижелермен таныстыру.
Үй тапсырмасын
тексеру.
|
Жинақтала
ды,сабаққа
ынталанады
|
Ынталандыру сөздерін қолдану
«жақсы», «жарайсың», «өте жақсы»
|
6 сынып оқулығы.
1-бөлім
|
Сабақтың
ортасы
|
Жаңа сабақ
түсіндіру.
Санды теңдік – екі
жағынан сан немесе санды өрнектері бар
теңдік.
-
санды теңдік сандардан,
жақшалардан және теңдіктің таңбасынан
тұрады;
-
санды теңдік тура және тура
емес бола алады.
Санды теңдіктердің
қасиеттері:
-
Егер тура теңдіктің екі
жағынан бірдей санға қоссақ, онда тура санды теңдік шығады. Әріптер
арқылы келесідей жаза аламыз: егер a = b болса, мұндағы a
және b кез-келген сандар,
онда c кез-келген сан
үшін a + c = b + c теңдігі
орындалады.
-
Егер тура теңдіктің екі
жағынан нөлден өзге бірдей санға көбейтсек, онда тура санды теңдік
шығады. Егер a = b болса, нөлден
өзге c кез-келген сан
үшін a ⋅ c = b ⋅ c теңдігі орындалады, ал
егер a = b және b = c болса,
онда a = c шығады
-
Егер тура санды теңдіктердің
екі жақ бөліктерін жеке-жеке қоссақ, онда тура санды теңдік шығады.
Егер a = b және c = d болса,
онда a, b, c және d кез келген сандары
үшін a + c = b + d теңдігі
орындалады.
-
Егер тура санды теңдіктердің
екі жақ бөліктерін жеке-жеке көбейтсек, онда тура санды теңдік
шығады. Егер a = b, c = d,
онда a ⋅ c = b ⋅ d шығады.
Тапсырмалар
орындау.
№1.
5? = 15 және
3?
= 6 тура
теңдігі берілген.
a) екі теңдікке 2-ні
қос;
b) екі теңдікті 2-ге
көбейт;
c) теңдіктерді жеке-жеке
қос;
d) теңдіктерді жеке-жеке
көбейт.
№2.
2? = 10 және
4?
= 8 тура
теңдігі берілген.
a) екі теңдікке (-2)-ні
қос;
b) екі теңдікті (-2)-ге
көбейт;
c) теңдіктерді жеке-жеке
қос;
d) теңдіктерді жеке-жеке
көбейт.
№3.
Айнымалылардың қандай мәндерінде теңдік дұрыс
болады?
a) 0,5 +
?
= + ?
b) 0,75 ∙
?
= ∙ ?
№4.
0,2 – 6 = –5,8 және 3,8 = 2 +
1,8 тура санды теңдіктерін мүшелеп
қос.
№5.
14 ÷ 2 – 10 = –3 тура санды теңдіктің екі жақ
бөлігіне де 3-ті
қос.
№6.
Көбейтуді
орында.
(2 : 0,25 + 2) ∙
( 3 : 5 – 0,4) =
№7. Cанды теңдік
болатындай
(–
(32) + 2)
∙ 8
өрнегінің жұбын
тап.
|
Жаңа тақырыпты
меңгереді.
Оқушылар өз беттерінше отырып
берілген тапсырмаларды орындайды. Нәтижесін тақтаға
жазады.
|
Ынталандыру сөздерін қолдану
«жақсы», «жарайсың», «өте жақсы»
1-10 баллдық жүйеде
бағаланады.
|
|
Сабақтың
соңы
|
Үй
жұмысы:
№ есеп
Рефлексия:
Оқушылар сабақ соңында келесі сөйлемдерді
толықтырады
Бүгін сабақта
мен.....үйрендім
Бүгін сабақта
маған....ұнады
Бүгін сабақта
мен.....қайталадым
Бүгін сабақта мен
өзіме....деген баға қойдым
|
Үй жұмысын
алады.
Рефлексияны ауызша
орындайды.
|
Формативті
бағаланады.
|
|