Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
Материалдар / Санды теңсіздіктер және олардың қасиеттері
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Бөлім:
6.3В Бір айнымалысы
бар сызықтық теңсіздіктер және олардың
жүйесі.
Мұғалімнің
аты-жөні:
Сұлтанхан Ақерке
Нұрмаханқызы
Күні:
31.01.23ж
Сынып: 6
«Б»
Сабаққа қатысқандар
саны: қатыспағандар саны:
Сабақтың
тақырыбы:
Санды
теңсіздіктер және олардың қасиеттері
Оқу
бағдарламасына сәйкес оқу
мақсаты:
6.2.2.5 тура санды
теңсіздіктердің қасиеттерін білу және
қолдану;
6.2.2.6
теңсіздіктерді қосу, азайту, көбейту және бөлуді түсіну,
қолдану;
Сабақтың
мақсаты:
санды теңсіздіктер
анықтамасын біледі;
тура санды теңсіздіктер
анықтамасын біледі;
санды теңсіздіктердің
қасиеттерін біледі;
тура санды
теңсіздіктерге амалдар қолдана
алады;
Сабақтың
барысы
Сабақтың
кезеңі
Мұғалім
әрекеті
Оқушының
әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың
басы
Сабақтың
ортасы
1
минут
I.Ұйымдастыру
кезеңі.
Оқушылармен
сәлемдесу.
Сыныпты
түгендеу.
Сабаққа дайындығын
тексеру.
Топқа
бөлу.
1 топ – « Қатаң теңсіздік
»
2 топ – « Қатаң емес теңсіздік
»
3 топ – « Қостеңсіздік
»
II.Үй жұмысын
тексеру.
«Бағдаршам»әдісі арқылы үй жұмысын
тексереді.
№917
теңсіздігінің екі
жақ бөлігінсанына бөлгенде шығатын
тура теңсіздікті жазыңдар.
III.Топтық
жұмыс.
(Өткен сабаққа
шолу)
Санды теңсіздіктердің
6-қасиетін әр топқа 2-қасиетінен беріледі.Әр топ берілген
тапсырманы қорғап шығады.
1-қасиет.
Деңгейлік
тапсырма:
«Ой толғаныс»
әдісі
IV.Жеке жұмыс. «Кір жайғыш»
әдісі.
№918
Теңсіздіктерді
қосыңдар:
Сергіту
сәті.«Мені
қайтала»әдісі.
V.Жұптық жұмыс. «Пазл»
әдісі.
1)
2)
3)
4)
VI.Сабақты
қорытындылау:
«Кім жылдам»
әдісі
1)
2)
3)
4)
Үйге
тапсырма:
Кері байланыс.
«Instagram»әдісі
«Лайк»
-Сабақты жақсы
түсіндім
«Пікір»
-Сұрақтарым
бар
«Бөлісу»
-Түсінгеніммен бөлісе
аламын.
Оқушылар түрлі-түсті қағаздағы
белгілерді таңдау арқылы үш топқа бөлініп, орындарына
отырады
Слайдтағы есептердің
жауаптарымен дәптердегі жауаптар сәйкестігін тексереді. Барлық
есебі дұрыс болса-«жасыл»
көзін,
жартылай дұрыс болса-«сары»
көзін,
дұрыс болмаса-«қызыл» көзін
көтереді.
№917
Кестеде шатасқан
әріптерден математика сабағына байланысты сөздерді
табады.
Жіпте ілініп тұрған
киімдерді таңдап, тақтаға есептерді
орындайды.
Дескриптор:
-
-
1 топтың 4 жұбы
пазлдағы есептерді шығару арқылы суретті
құрайды.
Экран бетіне есеппен
4 жауап шығады. Оқушылар дұрыс жауабын
айтады.
Карточкаларға ник
жазылатын жерге есімін, фото тұратын жерге өз ойымен немесе
пікірімен бөліседі.
«Мадақтау сөз» әдісі
арқылы бағалау.
2
балл
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Соңғы бір жылда:
45 000 000 ₸
Авторлар тапқан ақша
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз