Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / Санды теңсіздіктер және олардың қасиеттері
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
Санды теңсіздіктер және олардың қасиеттері
Материал туралы қысқаша түсінік
Санды теңсіздіктер және олардың қасиеттері. Ашық сабақ. ҚМЖ
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Бекітемін
Оқу ісінің
орынбасары
Бөлім:
6.3В Бір айнымалысы бар
сызықтық теңсіздіктер және олардың
жүйелері
Педагогтің
Т.А.Ә.
Күні:
Пән/Сынып:
Математика, 6
сынып.
Қатысушылар
саны:
Қатыспағандар
саны:
Сабақтың
тақырыбы:
Санды
теңсіздіктер
Оқу бағдарламасына сәйкес
оқыту мақсаттары:
6.2.2.5 тура санды
теңсіздіктердің қасиеттерін білу және
қолдану
Сабақтың
мақсаты:
Оқушылар:
- санды теңсіздіктер
анықтамасын біледі;
- тура санды теңсіздіктер
анықтамасын біледі;
- санды теңсіздіктердің
қасиеттерін біледі;
- тура санды теңсіздіктерге
амалдар қолданады;
Құндылықтарға
баулу
Ұлттық мүдде
құндылығы: -
Қазақстан мемлекеттілігін нығайтуға
атсалысу;
Талап құндылығы:
-Білуге, жаңаны тануға құштар
болу;
-Дұрыс қарым-қатынас орната
білу
Сабақтың
барысы
Уақыты
Кезең
дері
Педагогтің
әрекеті
Оқушының
әрекеті
Бағалау
Ресурстар
1
минут
4
минут
Басы
Ұйым
дастыру
*Сәлеметсіздерме
оқушылар!
Бүгінгі сабағымызды бастамас
бұрын, бір-бірімізге сәттілік тілеп, жақсы көңіл күй
сыйлайық!
Барлық оқушы
бірге:
Бүгінгі
сабақта
Белсенді
болайық!
Шығарып
есепті,
10 балды
алайық!
*Үй тапсырмасын тексеру
№802 есеп.
*Өтілген тақырыптар бойынша
тест жұмысы. Әр сұраққа 1 оқушыдан жауап
береді.
1.Тура санды теңдіктің екі жақ
бөлігін де нөлден өзге бірдей санға көбейткенде немесе бөлгенде
қандай өрнек шығады?
1)Тура санды
теңдік2) Теңдеу 3) Санның
квадраты
2. Айнымалының теңдеуді тура
теңдікке айналдыратын мәні не деп
аталады?
1)Айнымалы 2) Сызықтық
теңдеу3)Теңдеудің
түбірі
3.Негізгі ғылыми еңбектері
математикалық теңдеулерге, теориялық және қолданбалы
механикасаласына арнаған ҚРҰҒ академиясының академигі,
Физика-математика ғылымдарының докторы,
профессор
1)Ыбырай Алтынсарин 2) Карл
Гаусс3) Орынбек
Жәутіков
4.х+2,7=5 теңдеуінің
түбірі
1)-2,32)2,33)1,3
5.теңдеуінің
түбірі
1)
8;-302)-2; -20 3)
8;0
Амандасады, барлығы бірге
сәттілк тілейді.
үй тапсырмасына жауап
береді.
Тест сұрақтарына жауап
береді
Бағалау тақтасына балдық
жүйемен бағалау
Презентация
Интербелсенді
тақта
Genially платформасында
«Боулинг» әдісі
10
минут
Ортасы
Жаңа
сабақ
Жаңа
сабақ«Мағынаны
ажырату»
Таразыдағы 2 түрлі зат өлшемі,
Ыдыстағы судың көлемі, Кітаптардың екі қатардағы санын көрсете
отырып тақырыпты ашу.
Жаңа сабақ мақсатын
түсіндіру.
Есеп. Ұзындығы 7 см, ені 4 см
тік төртбұрыштың ауданын қабырғасы 5 см қвадраттың ауданымен
салыстырыңдар. Салыстыру нәтижесін теңсіздік түрінде
жазыңдар.
Шешуі:
S1=7*4=28 (тік төртбұрыштың
ауданы)
S2=
52=25 (квадраттың
ауданы)
7*4 >
52
Екі санды өрнектің теңсіздік белгісімен
(«» немесе
«») жазылуысанды
теңсіздікдеп
аталады.
Теңсіздік белгісінің сол
жағындағы жазуды теңсіздіктің сол жақ бөлігі, ал оң жағындағы
жазуды теңсіздіктің оң жақ бөлігі деп
атайды.
Мысалы,
93+5– санды
теңсіздік.
93+5 – сол жақ
бөлігі,– оң жақ
бөлігі.
Өзара тең
емеса және b сандарын салыстыру нәтижесінде, қай
санның үлкен, одан қай санныі кіші екендігі
анықталады.
Егер а – b айырмасы оң сан болса, онда а саны
b санынан үлкен болады. Егер а – b айырмасы теріс сан болса, онда а
саны b санынан кіші
болады.
Егер а –
b0 болса, онда
аb. Егер а –
b0 болса, онда
аb.
аb
және аb
түріндегі теңсіздіктерді қатаңтеңсіздіктердеп
атайды. а b
және аbтүріндегі
теңсіздіктерді қатаңемес
деп атайды. а х b,
ахb,ахbжәне
т.б. түріндегі теңсіздіктерді қос
теңсіздіктердеп
атайды.
және;жәнетаңбаларынбір-біріне қарама-қарсы
таңбалардеп
атайды.
Тақырып бойынша ресурстарды
қарап, танысады
Ережелерді қайталайды,
түсінеді
Жалпы білім беретін мектептің
6–сыныбына арналған оқулық.
Оқулық авторлары:
Т.А.Алдамұратова, Қ.С.Байшоланова, Е.С.Байшоланов Алматы «Атамұра»
баспасы 2018 жыл, 2-бөлім
Презентация,
Интербелсенді
тақта
5
минут
10
мин
Бекіту
тапсырмасы
*Жеке
жұмыс.
№853
есеп.
Жұлдызшаның (*) орнына
тиісінше > немесе < белгілерін жазып, тура санды теңсіздік
құрастырыңдар. Кестені толтырыңдар:
a
b
a-b
a*b
3
7
3-7=-4
<
6
-4
6-(-4)=10
>
9
5
9-5=4
>
-13
-8
-13-(-8)=-5
<
*Топтық
жұмыс.
Flippityбағдарламасы арқылы 3 топқа
бөліну
1 топ. Барыс
тобы
2 топ. Тұлпар
тобы
3 топ. Қыран
тобы
Тапсырмалар. Оқулық бойынша
№852, №855, №860 тапсырмаларды орындау.
1 топ. Барыс
тобына
№852.Теңсіздік түрінде жазыңдар.
Белгісіз шаманы х - пен белгілеңдер.
1) Ыдыстағы сұйықтың көлемі 3
л – ден артық емес;
2) Өзен суының ағыс жылдамдығы
4 км/сағ – тан кем;
3) Бүгін Тараз қаласындағы
ауаның температурасы 50С – тан төмен
емес;
4) Доғал бұрыштың градустық
өлшемі 900– тан артық, бірақ
1800– тан
кем.
2 топ. Тұлпар
тобына
№855. Теңсіздік түрінде
жазыңдар
1)Сыныпта бір күнде 6-дан артық емес сабақ
болды.
2)Жеңіл атлетика үйірмесіндегі балалар саны
12-ден кем емес, бірақ 16-ден артық
емес.
3 топ. Қыран
тобы
№860. Теңсіздік белгілерін
пайдаланып жазыңдар.
Бүгін ауаның температурасы Өскеменде
-30С.
1)Павлодардағы ауаның температурасы
t0С , Өскемендегі ауаның температурасынан
жоғары емес
2) Алматыдағы ауаның температурасы
t0С. Өскемендегі ауаның температурасынан төмен
емес.
3) Судың
температурасыt0С ,
00С –тан төмен емес, бірақ
1000С-тан жоғары
емес.
№853 есепті тақтада
орындайды
Топқа
бөлінеді.
Топтық жұмыс
орындайды.
Бағалау тақтасына балдық
жүйемен бағалау
Жалпы білім беретін мектептің
6–сыныбына арналған оқулық.
525тг - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз