Сабақ жоспары
|
САБАҚ: математика САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ: Сандық сәуле |
Мектеп: Көксай негізгі мектебі |
||||||||||||||
|
Күні:07.09.2017ж |
Мұғалімнің аты-жөні:С.К.Бозмбекова |
||||||||||||||
|
СЫНЫП:1 |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: жоқ |
|||||||||||||
|
Оқу мақсаттары |
1.1.1.1 санау барысында натурал сандардың реттік номері анықталатындығын түсіну; 10 көлемінде тура және кері санау; олардың натурал сандар қатарындағы орнын анықтау; 1.3.3.1 сан сәулесінде белгіленген нүктелердің бір-біріне қатысты орналасуын анықтау |
||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты: |
Натурал сандар қатарындағы санның орнын табу және санап үйрету |
||||||||||||||
|
Бағалау критериилері |
Ойлау деңгейлері |
||||||||||||||
|
1. Бір таңбалы сандарды оқиды,жазады және салыстыра алады. 10 көлемінде тура және кері санайды; натурал сандар қатарындағы орнын анықтайды; 2.Сандық сәуледен әр санның орнын анықтай алады |
Білу түсіну қолдану
|
||||||||||||||
|
Тілдік мақсат Сандық сәулеге байланысты сөздерді үш тілде айтуды үйрену.
|
Тірек сөздер |
||||||||||||||
|
Сандық сәуле-цифравое экранирование-diqital screeninq-,алдыңғы сан-предыдущий номер-previons number,келесі сан-следующий номер-next number |
|||||||||||||||
|
Талқылауға арналған сұрақтар: -Сандарды ретсіз санауға бола ма? |
|||||||||||||||
|
Не себепті ............ деп ойлайсың? Алдыңғы сан келесі саннан кіші болады? |
|||||||||||||||
|
ишара:мақтау,мадақтау,жетелеу |
|||||||||||||||
|
Алдыңғы оқу: |
Сандарды салыстыру «Балық ұстау »ойыны арқылы пысықтау |
||||||||||||||
|
Жоспар: |
|||||||||||||||
|
Жоспарланған уақыт есебі |
Жоспарланған жаттығу түрлері (төмендегі жазбаларды өзіңіз жоспарлаған жаттығу түрлерімен ауыстырыңыз) |
Ресурс-тар |
Дерек-көздер |
||||||||||||
|
Басы |
Психологиялық сәт: Біз әдепті баламыз, Айтқан тілді аламыз. Жетілсін деп санамыз, Оқып білім аламыз. |
|
|
||||||||||||
|
Ортасы
|
Тапсырмалар. 1.«Кім жылдам?»ойыны А)1-ден 10-ға дейін тура және кері сана. Ә)-тен 8-ге дейін сана Б)9-дан 4-ке дейін кері сана В)Түсіп қалған сандарды тап Г)Қанша сан түсіп қалған?Бұл қандай сан? , |
Оқулықтағы үлгіге сәйкес нүктелері бар парақшалар 1-ден 20-ға дейінгі сандар жазылған парақшалар суреттер |
|
||||||||||||
|
Бағалау критериилері 1. Бір таңбалы сандарды оқиды,жазады және салыстыра алады. 10 көлемінде тура және кері санайды; натурал сандар қатарындағы орнын анықтайды. |
Дескриптор 1.Сандық сәуледегі сандардың орнын анықтай алады. 2.Түсіп қалған сандарды таба алады. 3.Қанша сан түсіп қалғанын анықтай алады. |
|
|
||||||||||||
|
Тапсырмалар 1.Оқулықпен жұмыс Сандық сәуледен алдыңғы және келесі санды ата. 2 және 5 сандары үшін алдыңғы және келесі санды ата.
. 3.Орындап көр Домино парақшаларын ретпен орналастыру 4.Жұмыс дәптері 7-8 жұмыс парағы 9-10 бет |
Оқулықтағы үлгіге сәйкес нүктелері бар парақшалар Домино тасының топтамасы |
|
|||||||||||||
|
Бағалау критериилері 2.Сандық сәуледе әр санның өз орын барын біледі. |
Дескриптор 1.Сандық сәуледен алдыңғы және келесі санды атай алады. 2. 2 және 5 сандары үшін алдыңғы және келесі санды атайды. 3. Домино парақша-ларын ретпен орналастыра алады. 4.Жұмыс дәптердегі тапсырмаларды орындай алады. |
Жұмыс дәптері |
|
||||||||||||
|
|
Сергіту сәті: Орнымыздан тұрамыз, Алақанды ұрамыз. Бiр отырып, бiр тұрып, Тез шынығып аламыз. |
|
|
|
|||||||||||
|
Соңы
|
Бағалау
1
2. Мадақтау сөздер арқылы «Жарайсың, жақсы, әттеген-ай» |
Кері байланыс «Басбармақ»әдісі |
|
|
|||||||||||
|
Қосымша мəліметтер оқулықтан тыс |
|||||||||||||||
|
|
Саралау – оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Мадақтау формативті бағалау арқылы Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз? Д- деңгей. Сандық сәуледен екіден аттай отырып сана.Екіден аттай отырып кері сана. |
Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз? Смайликтер арқылы
|
Пəнаралық байланыс – Өзін-өзі тану , жаратылыс-тану,қазақ тілі,орыс тілі,ағылшын. Денсаулық жəне қауіпсіздік, АКТ-мен байланыс. « Қимыл –қозғалыс» жаттығуларын жасату АКТ-ны пайдалану кезіндегі қауіпсіздік ережелерін түсіндіру. Құндылықтар мен байланыс(тəрбие элементі). Өзара достыққа, ынтымақтастық қарым-қатынасқа тәрбиелеу |
||||||||||||
|
Рефлексия
1.Сабақтың мақсатымен оқу міндеттеріорындалды ма? 2.Бүгін оқушылар не үйренді?
3.Сабақ қалай өтті,қандай деңгейде өтті? 4.Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма? (тапсырмаларс əйкес болды ма?) 5.Уақытты қалай пайдаландым? |
Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||||||||||||
|
1.Сабақтың мақсатымен оқу міндеттері орындалды.
2.Натурал сандар және нөл санының құрылу жолын түсінеді; 10 көлемінде тура және кері санайды; натурал сандар қатарындағы орнын, сан сәулесіндегі белгіленген нүктелердің бір-біріне қатысты орналасу қалпын анықтауды үйренді. 3.Сабақ жақсы өтті
4.Жоспарланған саралау жақсы іске асты.Тапсырмалар сәйкес болды.
5.Уақытты тиімді пайдалана алмадым.Себебі оқушылар өте баяу. |
|||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
"Сандық сәуле" дүниетану 1 сынып
"Сандық сәуле" дүниетану 1 сынып
Сабақ жоспары
|
САБАҚ: математика САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ: Сандық сәуле |
Мектеп: Көксай негізгі мектебі |
||||||||||||||
|
Күні:07.09.2017ж |
Мұғалімнің аты-жөні:С.К.Бозмбекова |
||||||||||||||
|
СЫНЫП:1 |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: жоқ |
|||||||||||||
|
Оқу мақсаттары |
1.1.1.1 санау барысында натурал сандардың реттік номері анықталатындығын түсіну; 10 көлемінде тура және кері санау; олардың натурал сандар қатарындағы орнын анықтау; 1.3.3.1 сан сәулесінде белгіленген нүктелердің бір-біріне қатысты орналасуын анықтау |
||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты: |
Натурал сандар қатарындағы санның орнын табу және санап үйрету |
||||||||||||||
|
Бағалау критериилері |
Ойлау деңгейлері |
||||||||||||||
|
1. Бір таңбалы сандарды оқиды,жазады және салыстыра алады. 10 көлемінде тура және кері санайды; натурал сандар қатарындағы орнын анықтайды; 2.Сандық сәуледен әр санның орнын анықтай алады |
Білу түсіну қолдану
|
||||||||||||||
|
Тілдік мақсат Сандық сәулеге байланысты сөздерді үш тілде айтуды үйрену.
|
Тірек сөздер |
||||||||||||||
|
Сандық сәуле-цифравое экранирование-diqital screeninq-,алдыңғы сан-предыдущий номер-previons number,келесі сан-следующий номер-next number |
|||||||||||||||
|
Талқылауға арналған сұрақтар: -Сандарды ретсіз санауға бола ма? |
|||||||||||||||
|
Не себепті ............ деп ойлайсың? Алдыңғы сан келесі саннан кіші болады? |
|||||||||||||||
|
ишара:мақтау,мадақтау,жетелеу |
|||||||||||||||
|
Алдыңғы оқу: |
Сандарды салыстыру «Балық ұстау »ойыны арқылы пысықтау |
||||||||||||||
|
Жоспар: |
|||||||||||||||
|
Жоспарланған уақыт есебі |
Жоспарланған жаттығу түрлері (төмендегі жазбаларды өзіңіз жоспарлаған жаттығу түрлерімен ауыстырыңыз) |
Ресурс-тар |
Дерек-көздер |
||||||||||||
|
Басы |
Психологиялық сәт: Біз әдепті баламыз, Айтқан тілді аламыз. Жетілсін деп санамыз, Оқып білім аламыз. |
|
|
||||||||||||
|
Ортасы
|
Тапсырмалар. 1.«Кім жылдам?»ойыны А)1-ден 10-ға дейін тура және кері сана. Ә)-тен 8-ге дейін сана Б)9-дан 4-ке дейін кері сана В)Түсіп қалған сандарды тап Г)Қанша сан түсіп қалған?Бұл қандай сан? , |
Оқулықтағы үлгіге сәйкес нүктелері бар парақшалар 1-ден 20-ға дейінгі сандар жазылған парақшалар суреттер |
|
||||||||||||
|
Бағалау критериилері 1. Бір таңбалы сандарды оқиды,жазады және салыстыра алады. 10 көлемінде тура және кері санайды; натурал сандар қатарындағы орнын анықтайды. |
Дескриптор 1.Сандық сәуледегі сандардың орнын анықтай алады. 2.Түсіп қалған сандарды таба алады. 3.Қанша сан түсіп қалғанын анықтай алады. |
|
|
||||||||||||
|
Тапсырмалар 1.Оқулықпен жұмыс Сандық сәуледен алдыңғы және келесі санды ата. 2 және 5 сандары үшін алдыңғы және келесі санды ата.
. 3.Орындап көр Домино парақшаларын ретпен орналастыру 4.Жұмыс дәптері 7-8 жұмыс парағы 9-10 бет |
Оқулықтағы үлгіге сәйкес нүктелері бар парақшалар Домино тасының топтамасы |
|
|||||||||||||
|
Бағалау критериилері 2.Сандық сәуледе әр санның өз орын барын біледі. |
Дескриптор 1.Сандық сәуледен алдыңғы және келесі санды атай алады. 2. 2 және 5 сандары үшін алдыңғы және келесі санды атайды. 3. Домино парақша-ларын ретпен орналастыра алады. 4.Жұмыс дәптердегі тапсырмаларды орындай алады. |
Жұмыс дәптері |
|
||||||||||||
|
|
Сергіту сәті: Орнымыздан тұрамыз, Алақанды ұрамыз. Бiр отырып, бiр тұрып, Тез шынығып аламыз. |
|
|
|
|||||||||||
|
Соңы
|
Бағалау
1
2. Мадақтау сөздер арқылы «Жарайсың, жақсы, әттеген-ай» |
Кері байланыс «Басбармақ»әдісі |
|
|
|||||||||||
|
Қосымша мəліметтер оқулықтан тыс |
|||||||||||||||
|
|
Саралау – оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Мадақтау формативті бағалау арқылы Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз? Д- деңгей. Сандық сәуледен екіден аттай отырып сана.Екіден аттай отырып кері сана. |
Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз? Смайликтер арқылы
|
Пəнаралық байланыс – Өзін-өзі тану , жаратылыс-тану,қазақ тілі,орыс тілі,ағылшын. Денсаулық жəне қауіпсіздік, АКТ-мен байланыс. « Қимыл –қозғалыс» жаттығуларын жасату АКТ-ны пайдалану кезіндегі қауіпсіздік ережелерін түсіндіру. Құндылықтар мен байланыс(тəрбие элементі). Өзара достыққа, ынтымақтастық қарым-қатынасқа тәрбиелеу |
||||||||||||
|
Рефлексия
1.Сабақтың мақсатымен оқу міндеттеріорындалды ма? 2.Бүгін оқушылар не үйренді?
3.Сабақ қалай өтті,қандай деңгейде өтті? 4.Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма? (тапсырмаларс əйкес болды ма?) 5.Уақытты қалай пайдаландым? |
Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||||||||||||
|
1.Сабақтың мақсатымен оқу міндеттері орындалды.
2.Натурал сандар және нөл санының құрылу жолын түсінеді; 10 көлемінде тура және кері санайды; натурал сандар қатарындағы орнын, сан сәулесіндегі белгіленген нүктелердің бір-біріне қатысты орналасу қалпын анықтауды үйренді. 3.Сабақ жақсы өтті
4.Жоспарланған саралау жақсы іске асты.Тапсырмалар сәйкес болды.
5.Уақытты тиімді пайдалана алмадым.Себебі оқушылар өте баяу. |
|||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз














