"Сандық сәуле" дүниетану 1 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

"Сандық сәуле" дүниетану 1 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушыларға санау барысында натурал сандардың реттік номері анықталатындығын түсінуге; 10 көлемінде тура және кері санау; олардың натурал сандар қатарындағы орнын анықтауға; сан сәулесінде белгіленген нүктелердің бір-біріне қатысты орналасуын анықтауға үйрету мақсатында өткізуге арналған. Оқушылар натурал сандар қатарындағы санның орнын табу және санап үйренеді. Бұндай сабақ нәтижесінде оқушылар сандық сәуледегі сандардың орнын анықтай алады. Түсіп қалған сандарды таба алады. Қанша сан түсіп қалғанын анықтай алады.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сабақ жоспары

САБАҚ: математика

САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ:

Сандық сәуле

Мектеп: Көксай негізгі мектебі

Күні:07.09.2017ж

Мұғалімнің аты-жөні:С.К.Бозмбекова

СЫНЫП:1

Қатысқандар:

Қатыспағандар: жоқ

Оқу мақсаттары

1.1.1.1 санау барысында натурал сандардың реттік номері анықталатындығын түсіну;

10 көлемінде тура және кері санау; олардың натурал сандар қатарындағы орнын анықтау;

1.3.3.1 сан сәулесінде белгіленген нүктелердің бір-біріне қатысты орналасуын анықтау

Сабақтың мақсаты:

Натурал сандар қатарындағы санның орнын табу және санап үйрету

Бағалау критериилері

Ойлау деңгейлері

1. Бір таңбалы сандарды оқиды,жазады және салыстыра алады. 10 көлемінде тура және кері санайды; натурал сандар қатарындағы орнын анықтайды;

2.Сандық сәуледен әр санның орнын анықтай алады

Білу

түсіну

қолдану


Тілдік мақсат

Сандық сәулеге байланысты сөздерді үш тілде айтуды үйрену.


Тірек сөздер

Сандық сәуле-цифравое экранирование-diqital screeninq-,алдыңғы сан-предыдущий номер-previons number,келесі сан-следующий номер-next number

Талқылауға арналған сұрақтар:

-Сандарды ретсіз санауға бола ма?

Не себепті ............ деп ойлайсың?

Алдыңғы сан келесі саннан кіші болады?

ишара:мақтау,мадақтау,жетелеу

Алдыңғы оқу:

Сандарды салыстыру «Балық ұстау »ойыны арқылы пысықтау

Жоспар:

Жоспарланған уақыт есебі

Жоспарланған жаттығу түрлері (төмендегі жазбаларды өзіңіз жоспарлаған жаттығу түрлерімен ауыстырыңыз)

Ресурс-тар

Дерек-көздер

Басы

Психологиялық сәт:

Біз әдепті баламыз,

Айтқан тілді аламыз.

Жетілсін деп санамыз,

Оқып білім аламыз.



Ортасы



Тапсырмалар.

1.«Кім жылдам?»ойыны

А)1-ден 10-ға дейін тура және кері сана.

Ә)-тен 8-ге дейін сана

Б)9-дан 4-ке дейін кері сана

В)Түсіп қалған сандарды тап

Г)Қанша сан түсіп қалған?Бұл қандай сан?

,

Оқулықтағы үлгіге сәйкес нүктелері бар парақшалар


1-ден 20-ға дейінгі сандар жазылған парақшалар

суреттер




Бағалау критериилері

1. Бір таңбалы сандарды оқиды,жазады және салыстыра алады. 10 көлемінде тура және кері санайды; натурал сандар қатарындағы орнын анықтайды.

Дескриптор

1.Сандық сәуледегі сандардың орнын анықтай алады.

2.Түсіп қалған сандарды таба алады.

3.Қанша сан түсіп қалғанын анықтай алады.




Тапсырмалар

1.Оқулықпен жұмыс

Сандық сәуледен алдыңғы және келесі санды ата.

2 және 5 сандары үшін алдыңғы және келесі санды ата.

.

3.Орындап көр

Домино парақшаларын ретпен орналастыру

4.Жұмыс дәптері

7-8 жұмыс парағы 9-10 бет

Оқулықтағы үлгіге сәйкес нүктелері бар парақшалар













Домино тасының топтамасы



Бағалау критериилері 2.Сандық сәуледе әр санның өз орын барын біледі.

Дескриптор

1.Сандық сәуледен алдыңғы және келесі санды атай алады.

2. 2 және 5 сандары үшін алдыңғы және келесі санды атайды.

3. Домино парақша-ларын ретпен орналастыра алады.

4.Жұмыс дәптердегі тапсырмаларды орындай алады.

Жұмыс дәптері



Сергіту сәті:

Орнымыздан тұрамыз,

Алақанды ұрамыз.

Бiр отырып, бiр тұрып,

Тез шынығып аламыз.





Соңы


Бағалау

1Shape3 Shape2 Shape1 . Геометриялық фигуралар арқылы бағалау.


2. Мадақтау сөздер арқылы «Жарайсың, жақсы, әттеген-ай»

Кері байланыс

«Басбармақ»әдісі




Қосымша мəліметтер оқулықтан тыс










Саралау – оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз?

Мадақтау формативті бағалау арқылы

Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз?

Д- деңгей.

Сандық сәуледен екіден аттай отырып сана.Екіден аттай отырып кері сана.

Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Смайликтер арқылы


Пəнаралық байланыс –

Өзін-өзі тану , жаратылыс-тану,қазақ тілі,орыс тілі,ағылшын.

Денсаулық жəне қауіпсіздік, АКТ-мен байланыс.

« Қимыл –қозғалыс» жаттығуларын жасату

АКТ-ны пайдалану кезіндегі қауіпсіздік ережелерін түсіндіру.

Құндылықтар мен байланыс(тəрбие элементі).

Өзара достыққа, ынтымақтастық қарым-қатынасқа тәрбиелеу

Рефлексия


1.Сабақтың мақсатымен оқу міндеттеріорындалды ма?

2.Бүгін оқушылар не үйренді?





3.Сабақ қалай өтті,қандай деңгейде өтті?

4.Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма?

(тапсырмаларс əйкес болды ма?)

5.Уақытты қалай пайдаландым?


Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз.

1.Сабақтың мақсатымен оқу міндеттері орындалды.


2.Натурал сандар және нөл санының құрылу жолын түсінеді; 10 көлемінде тура және кері санайды; натурал сандар қатарындағы орнын, сан сәулесіндегі белгіленген нүктелердің бір-біріне қатысты орналасу қалпын анықтауды үйренді.

3.Сабақ жақсы өтті


4.Жоспарланған саралау жақсы іске асты.Тапсырмалар сәйкес болды.



5.Уақытты тиімді пайдалана алмадым.Себебі оқушылар өте баяу.




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
22.12.2017
820
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі