Сандық тізбек

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Сандық тізбек

Материал туралы қысқаша түсінік
Санды тізбек, оның түрлері берілу тәсілдері
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді жоспар

9-сынып

Сабақтың тақырыбы: Сандық тізбек, оның берілу тәсілдері және қасиеттері


Бөлім:

Педагогтың аты-жөні

Күні:

Сынып: 9

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Сандық тізбек, оның берілу тәсілдері және қасиеттері

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары

9.2.1.1 – Сандық тізбектердің анықтамасын және олардың берілу тәсілдерін түсіндіру;
9.2.1.2 – Сандық тізбектердің қасиеттерін анықтау және оларды қолдану;
9.2.1.3 – Сандық тізбектердің әртүрлі түрлерін ажырату және сипаттау.

Сабақ мақсаты

- Сандық тізбектердің анықтамасын түсіндіреді және олардың берілу тәсілдерін сипаттайды.
- Сандық тізбектердің қасиеттерін анықтайды және оларды есептерде қолданады.
- Әртүрлі сандық тізбектерді ажыратады және олардың сипаттамаларын талдайды.

Құндылықтарға баулу

Оқушыларға сандық тізбектердің маңыздылығы мен қолдану салаларын түсіндіру арқылы олардың математикалық сауаттылығын арттыру.
Осы сабақта қолданылатын 2025-2026 оқу жылындағы құндылықтар:
- жасампаздық және жаңашылдық.

ЖИ құралдары

Adaptemy, Smartsparrow - Оқушылардың жауаптарын немесе әсерлерін талдай отырып, нақты нәтижелерді көрсетеді - https://www.adaptemy.com/ https://www.smartsparrow.com/

Бағалау критерийлері

Сандық тізбектердің түрлерін сипаттай алады.
✓ Топ ішінде пікір алмасуда белсенділік танытады.
✓ Сандық тізбектердің қасиеттерін дәлелдей алады.
✓ Презентацияны қорғауда ақпаратты оңай жеткізе алады.

Тілдік мақсаттар

Оқушылар «арифметикалық прогрессия», «геометриялық прогрессия» сияқты терминдермен танысып, оларды өз жұмыстарында қолдана алады.

Ойлау дағдыларының деңгейі

талдау, жинақтау, бағалау.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі / уақыты

Мұғалімнің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы (10 минут), Ұйымдастыру кезеңі
Қызығушылықты ояту – (3 минут)
Ширату тапсырмалары – (4 минут)
Жаңа сабаққа кіріспе (3 минут)

Қызығушылықты ояту:
- Сәлемдесу;
- сыныпты түгелдеу;
- оқушылардың назарын аударту;
- топқа бөлу.
Ширату тапсырмалары:
- Сандық тізбектердің негізгі ұғымдарын қайталау.
- Сабақтың мақсаты мен міндеттерін түсіндіру.

Оқушылар сұрақтарға жауап береді, сабақтың мақсатына назар аударады.

Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігіне қарай, қалыптастырушы бағалау жүргізеді.
ҚБ «Мадақтау сэндвичі» әдісі арқылы келесі тапсырмаларға ынталандырады.

Компьютер, проектор, презентация.


Shape1

Сабақтың ортасы (25 минут), Жаңа сабақ

Мәтінмен жұмыс
Сандық тізбектерді түсіну (5 минут)

Оқушылар өз ойларын жазады, талқылайды, қорғауда белсенділік танытады.

Топ динамикасы, қорытындының сапасы.

Шаблон, интернет ресурс, оқу құралдары.


Shape2

1-тапсырма
Арифметикалық прогрессияның жалпы мүшесін табу. (5 минут)
Тізбек: 2, 5, 8, 11, ...
Дескриптор:
- арифметикалық прогрессияның бірінші мүшесін анықтау;
- айырманы табу;
- жалпы мүшесін есептеу.

Оқушылар өз ойларын жазады, талқылайды, қорғауда белсенділік танытады.

ҚБ «Мадақтау сэндвичі» әдісімен бағалау.

Шаблон, интернет ресурс, оқу құралдары.


Shape3

2-тапсырма
Геометриялық прогрессияның жалпы мүшесін табу. (7 минут)
Тізбек: 3, 6, 12, 24, ...
Дескриптор:
- геометриялық прогрессияның бірінші мүшесін анықтау;
- көбейткішті табу;
- жалпы мүшесін есептеу.

Оқушылар өз ойларын жазады, талқылайды, қорғауда белсенділік танытады.

ҚБ «Алақан-жұлдыз» әдісімен бағалау.

Шаблон, интернет ресурс, оқу құралдары.


3-тапсырма
Сандық тізбектердің қасиеттерін талдау (8 минут)
Тізбек: 1, 4, 9, 16, ...
Дескриптор:
- тізбектің ерекшеліктерін анықтау;
- қасиеттерін талдау;
- тізбекті сипаттау.

Оқушылар өз ойларын жазады, талқылайды, қорғауда белсенділік танытады.

ҚБ «Ең үздік жауап» әдісімен бағалау.

Шаблон, интернет ресурс, оқу құралдары.


Shape4

Сабақтың соңы (10 минут),
Қорытынды,
Ой толғаныс,
Кері байланыс

Кері байланыс
Жалғастырыңыз:
Маған ... қызықты болды
Бұл ... қиындық туғызды
Осы ... мені ойландырды

Оқушылар білімдерін сараптайды, рефлексия жүргізеді. Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады.

Кері байланыстың бар екендігі.



Оқушылар алған білімін ары қарай шыңдау мақсатында мұғалім үй тапсырмасын береді.

Оқушылар үй жұмысын орындайды.

Кері байланыстың бар екендігі.



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
01.11.2025
83
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі