Қысқа мерзімді жоспар
9-сынып
Сабақтың тақырыбы: Сандық тізбек, оның берілу тәсілдері және қасиеттері
|
Бөлім: |
||||
|
Педагогтың
аты-жөні |
||||
|
Күні: |
||||
|
Сынып:
9 |
Қатысушылар
саны: |
Қатыспағандар
саны: |
||
|
Сабақтың
тақырыбы |
Сандық
тізбек, оның берілу тәсілдері және
қасиеттері |
|||
|
Оқу
бағдарламасына сәйкес оқу
мақсаттары |
9.2.1.1 –
Сандық тізбектердің анықтамасын және олардың берілу тәсілдерін
түсіндіру; |
|||
|
Сабақ
мақсаты |
- Сандық
тізбектердің анықтамасын түсіндіреді және олардың берілу тәсілдерін
сипаттайды. |
|||
|
Құндылықтарға
баулу |
Оқушыларға
сандық тізбектердің маңыздылығы мен қолдану салаларын түсіндіру
арқылы олардың математикалық сауаттылығын арттыру. |
|||
|
ЖИ
құралдары |
Adaptemy,
Smartsparrow - Оқушылардың жауаптарын немесе әсерлерін талдай
отырып, нақты нәтижелерді көрсетеді - https://www.adaptemy.com/
https://www.smartsparrow.com/ |
|||
|
Бағалау
критерийлері |
✓ Сандық тізбектердің түрлерін сипаттай
алады. |
|||
|
Тілдік
мақсаттар |
Оқушылар
«арифметикалық прогрессия», «геометриялық прогрессия» сияқты
терминдермен танысып, оларды өз жұмыстарында қолдана
алады. |
|||
|
Ойлау
дағдыларының деңгейі |
– талдау, жинақтау,
бағалау. |
|||
|
Сабақтың
барысы |
||||
|
Сабақтың кезеңі /
уақыты |
Мұғалімнің
әрекеті |
Оқушының
әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы (10 минут), Ұйымдастыру
кезеңі |
Қызығушылықты ояту: |
Оқушылар
сұрақтарға жауап береді, сабақтың мақсатына назар
аударады. |
Мұғалім
оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігіне қарай, қалыптастырушы
бағалау жүргізеді. |
Компьютер,
проектор, презентация.
|
|
Сабақтың ортасы (25 минут), Жаңа
сабақ |
Мәтінмен
жұмыс |
Оқушылар
өз ойларын жазады, талқылайды, қорғауда белсенділік
танытады. |
Топ
динамикасы, қорытындының
сапасы. |
Шаблон,
интернет ресурс, оқу құралдары.
|
|
1-тапсырма |
Оқушылар
өз ойларын жазады, талқылайды, қорғауда белсенділік
танытады. |
ҚБ
«Мадақтау сэндвичі» әдісімен
бағалау. |
Шаблон,
интернет ресурс, оқу құралдары.
|
|
|
2-тапсырма |
Оқушылар
өз ойларын жазады, талқылайды, қорғауда белсенділік
танытады. |
ҚБ
«Алақан-жұлдыз» әдісімен
бағалау. |
Шаблон,
интернет ресурс, оқу құралдары. |
|
|
3-тапсырма |
Оқушылар
өз ойларын жазады, талқылайды, қорғауда белсенділік
танытады. |
ҚБ «Ең
үздік жауап» әдісімен
бағалау. |
Шаблон,
интернет ресурс, оқу құралдары.
|
|
|
Сабақтың соңы (10 минут), |
Кері
байланыс |
Оқушылар
білімдерін сараптайды, рефлексия жүргізеді. Тақырып бойынша не
білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін
жазады. |
Кері
байланыстың бар екендігі. |
|
|
|
Оқушылар алған білімін ары қарай шыңдау
мақсатында мұғалім үй тапсырмасын
береді. |
Оқушылар
үй жұмысын орындайды. |
Кері
байланыстың бар екендігі. |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Сандық тізбек
Сандық тізбек
Қысқа мерзімді жоспар
9-сынып
Сабақтың тақырыбы: Сандық тізбек, оның берілу тәсілдері және қасиеттері
|
Бөлім: |
||||
|
Педагогтың
аты-жөні |
||||
|
Күні: |
||||
|
Сынып:
9 |
Қатысушылар
саны: |
Қатыспағандар
саны: |
||
|
Сабақтың
тақырыбы |
Сандық
тізбек, оның берілу тәсілдері және
қасиеттері |
|||
|
Оқу
бағдарламасына сәйкес оқу
мақсаттары |
9.2.1.1 –
Сандық тізбектердің анықтамасын және олардың берілу тәсілдерін
түсіндіру; |
|||
|
Сабақ
мақсаты |
- Сандық
тізбектердің анықтамасын түсіндіреді және олардың берілу тәсілдерін
сипаттайды. |
|||
|
Құндылықтарға
баулу |
Оқушыларға
сандық тізбектердің маңыздылығы мен қолдану салаларын түсіндіру
арқылы олардың математикалық сауаттылығын арттыру. |
|||
|
ЖИ
құралдары |
Adaptemy,
Smartsparrow - Оқушылардың жауаптарын немесе әсерлерін талдай
отырып, нақты нәтижелерді көрсетеді - https://www.adaptemy.com/
https://www.smartsparrow.com/ |
|||
|
Бағалау
критерийлері |
✓ Сандық тізбектердің түрлерін сипаттай
алады. |
|||
|
Тілдік
мақсаттар |
Оқушылар
«арифметикалық прогрессия», «геометриялық прогрессия» сияқты
терминдермен танысып, оларды өз жұмыстарында қолдана
алады. |
|||
|
Ойлау
дағдыларының деңгейі |
– талдау, жинақтау,
бағалау. |
|||
|
Сабақтың
барысы |
||||
|
Сабақтың кезеңі /
уақыты |
Мұғалімнің
әрекеті |
Оқушының
әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы (10 минут), Ұйымдастыру
кезеңі |
Қызығушылықты ояту: |
Оқушылар
сұрақтарға жауап береді, сабақтың мақсатына назар
аударады. |
Мұғалім
оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігіне қарай, қалыптастырушы
бағалау жүргізеді. |
Компьютер,
проектор, презентация.
|
|
Сабақтың ортасы (25 минут), Жаңа
сабақ |
Мәтінмен
жұмыс |
Оқушылар
өз ойларын жазады, талқылайды, қорғауда белсенділік
танытады. |
Топ
динамикасы, қорытындының
сапасы. |
Шаблон,
интернет ресурс, оқу құралдары.
|
|
1-тапсырма |
Оқушылар
өз ойларын жазады, талқылайды, қорғауда белсенділік
танытады. |
ҚБ
«Мадақтау сэндвичі» әдісімен
бағалау. |
Шаблон,
интернет ресурс, оқу құралдары.
|
|
|
2-тапсырма |
Оқушылар
өз ойларын жазады, талқылайды, қорғауда белсенділік
танытады. |
ҚБ
«Алақан-жұлдыз» әдісімен
бағалау. |
Шаблон,
интернет ресурс, оқу құралдары. |
|
|
3-тапсырма |
Оқушылар
өз ойларын жазады, талқылайды, қорғауда белсенділік
танытады. |
ҚБ «Ең
үздік жауап» әдісімен
бағалау. |
Шаблон,
интернет ресурс, оқу құралдары.
|
|
|
Сабақтың соңы (10 минут), |
Кері
байланыс |
Оқушылар
білімдерін сараптайды, рефлексия жүргізеді. Тақырып бойынша не
білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін
жазады. |
Кері
байланыстың бар екендігі. |
|
|
|
Оқушылар алған білімін ары қарай шыңдау
мақсатында мұғалім үй тапсырмасын
береді. |
Оқушылар
үй жұмысын орындайды. |
Кері
байланыстың бар екендігі. |
|
шағым қалдыра аласыз

















