Материалдар / Саңырауқұлақтардың ерекшелік белгілерін сипаттау

Саңырауқұлақтардың ерекшелік белгілерін сипаттау

Материал туралы қысқаша түсінік
биология пәнінен сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Қаңтар 2019
510
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ кезеңдеріМұғалімнің іс -әрекетіОқушының іс -әрекеті
Ұйымдастыру кезеңі 5 минСалемдесу, оқушыларды түгелдеу,сабаққа психологиялық дайындау, топқа бөлу (адам бейнелері арқылы)Амандасу, тыныштық сәтіне дайындалып отыру, топқа бөлінеді
Үй тапсырмасын тексеруҚорытындылауқысымның 70-80мм сын.бағ.дейін төмендеуі.2.Сен білесің бе?«Диалогтық оқыту» әдісі сұрақ-жауап арқылы.12 сұрақты екі топқа бірдей тастап жауаптары тыңдалады 3. Сәйкестендіру тесті

Берілген сұрақтарға жауап беру, оқылған тесттерге ауызша жауап беру.
Жаңа сабақты меңгерту

Мағынаны тану: Ой қозғау «Кім көп біледі» ойыны.Балалар дені сау адамның белгілерін атап шығады (көңілді, сергек, оқтай түзу, дұрыс тамақтанады, терісі таза, спортпен шұғылданады және т.б.).- Балалар, адам тыныс алу үшін қандай газ қажет? (Оттегі) Қане, бәріміз аузымызды жауып, мұрнымызды қысып тұрып демалып көрейік. Не байқадыңдар? (Ауа жетпей, тынысымыз тарылды.)Топқа бөліп беру арқылы: (Мәтінмен жұмыс)І топ – Тыныс алудың маңызы ІІ топ – Тыныс алу мүшелерінің құрылысы ІІІ топ – Өкпе, өкпедегі газ алмасу















ІҮ топ – Ұлпалардағы газ алмасу«Ойлан, жұптас, топтас» ТалдауВенн диограммасы І топ – _Өкпе мен ұлпадағы газ алмасу ІІ топ –Кіші және үлкен қанайналым ІІІ топ – Өкпенің қызметіІҮ топ – Тыныс алу жолдарының маңызы (Формативті бағалау «жұлдызша арқылы»)Жаңа сөздер (Дәптерге жазып алу)
Топпен белгіленген жерге дейін оқып І топ ІІ топқа түсіндіріп шығады. Әр топтан сұрақтар қойылады







Топтардың түсіндіруін тыңдау, постер қорғайды.
Ой қозғауРАФТ әдісі

Р - роль,А - аудитория,Ф - форма,Т - тақырып,
Р - роль, мұғалім тақырып айтады. Тақырып(Формативті бағалау «ҚОЛ ШАПАЛАҚТАУ АРҚЫЛЫ»)А - 1 - топ тақырып бойынша әңгімелейдіФ - 2 - топ осы тақырып бойынша құмырсқа мен шегірткеге сипаттама береді,кейіпкерлерге жақтау және даттау жайында хат жазадыТ - бірге қорытындылау
Бәріміз біріміз үшін, Біріміз бәріміз үшін.«Топбасшылар сайысы? »І. Тыныс алу жолдарын атаңыз?ІІ. Өкпедегі газ алмасу деген не?ІІІ. Ұлпадағы газ алмасу деген не?ІҮ. Қорытындылау 2- топтың көшбасшылары тапсырмалар орындайды Суретпен жұмыс.
Сабақты бекітуБекіту тапсырмалары:Тыныс алу мүшелерінің аттары Тыныс алу мүшелеріне сипаттама бер1.Мұрын қуысы2.Көмей3.Кеңірдек4.Бронхылар5.Оң және сол жақ өкпе3.Тәжірибе :Есеп: Әр тыныс алу қозғалысында адамның өкпесі арқылы орта есеппен 500см3 ауа өтеді. Егер оқушы 1минутта 18 рет тыныс алса, 45 минутта қанша рет тыныс алады?Берілген тапсырмаларды топпен бірлесе орындап шығады.
Жинақтау

Рефлексивті байланыс. Сіз үшін не жақсы болды?Білетінім.Үйренгенім.Үйренгім келеді.Оқушылар пікірлерін стикерге жазып ағашқа іледі.
БағалауФормативті бағалау. Оқушыларлың өзін – өзі бағалау.Бағалау жүргізеді


Үйге тапсырма
“Ізденіс жұмысы” Кеңірдек туралы бес жолды өлең жазып келеді.Өкпе туралы бес жолды өлең жазып келеді..

Оқу,іздену,ойлану, зерттеу,анықтау,жаттау.


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ