Материалдар / Санның бөлігін және бөлігі бойынша санды табуға берілген есептер
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Санның бөлігін және бөлігі бойынша санды табуға берілген есептер

Материал туралы қысқаша түсінік
Санның бөлігін және бөлігі бойынша санды табуға берілген есептер
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Сәуір 2024
33
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
450 тг 338 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Бөлім:

Мәтінді есептер №1 сабақ

Педагогтің Тегі, Аты, Әкесінің аты (бар болса)

Бермаханова Г.К.

Сынып:

5 сынып; Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:

Күні:


Сабақтың тақырыбы:

Санның бөлігін және бөлігі бойынша санды табуға берілген есептер

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

5.1.2.24

санның бөлігін табу және бөлігі бойынша санды табу;

Сабақтың мақсаттары:

санның бөлігін және бөлігі бойынша санды табуды түсіну;

санның бөлігін және бөлігі бойынша санды табуға берілген есептерді шығара алу;.

Құндылықтарды дарыту

«Ар-ұят» құндылығына:

Топпен, жұппен жұмыс орындау барысында құрмет, серіктестік және жеке жұмыс орындау кезінде жауапкершілік, шешім қабылдай білу және

жауапкершілікті сезіну; Достарына,сыныптастарына мейірімділік таныту құндылықтарын дарыту.

Сабақтың барысы:

Уақыты

Кезең дері

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

5мин

Ұйымдастыру кезеңі

Сәлеметсіздерме!

Бүгін, Санды теңдіктер. Тура санды теңдіктердің қасиеттері тақырыбын қарастырамыз

Бүгінгі сабақта меңгеретініңіз:

-саның бөлігін табуды үйрену

-бөлігі бойынша санды табуды үйренесіңдер

Қайталау сұрақтары:

1. Бөлімдері бірдей бөлшектер қалай қосылады, азайтылады?

2. Бөлімдері әртүрлі бөлшектер қалай азайтылады?

Амандасады, үй тапсырмасына жауап береді.

Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру

Оқулық, жұмыс дәптері


Тақта

слайд

10 мин

Жаңа сабақ

Жаңа сабақты бастамас бізге бұрыннан белгілі білімдерімізді еске түсіруден бастасақ.

  1. Есеп шығару.

1)Сары жұмыртқа  барлық  жұмыртқаның  қандай  бөлігін құрайды?     Үштен бір

2) Тортты  тең  8 бөлікке  бөлдік. Түскі аста 3 бөлігін жедік. Торттың  қандай бөлігі желінді? Қайсысы  үлкен?  Бүтін торт па  әлде  торттың бөлігі ме?


Анықтама: Санның бөлігін табу үшін санды осы бөлшекке көбейту керек.



Кез келген a санының бөлігін табу үшін, а санын бөлшегіне көбейтеміз.

Мысалы:

А) 15-тің бөлігін табайық 15* =3*2=6


Б) 16-тің бөлігін табайық 16* =4*3=12


  1. Егер бөлшек 1-ден кіші болса, онда санның бөлігі осы саннан кіші болады.


Мысалы:

3 тің -ін табу үшін: 3 * = * = =2 ; 2 <3

2. Егер бөлшек 1-ден үлкен болса, онда санның бөлігі осы саннан үлкен болады.

16-ның 1 -ін табу үшін: 16*1 =16*1 =20; 16<20

 Анықтама. Бөлігі бойынша санды табу үшін бөлікке сәйкес санды осы бөлшекке бөлу керек.

Мысалы:

А) -сі 24 –ке тең санды табу үшін:




Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру




Тақта, слайд, оқу құралдары; 5 сыныпқа арналған оқулық











Тақта, слайд, оқу құралдары; 5 сыныпқа арналған оқулық


25

минут


Бекіту тапсырмасы

А деңгейі. жеке жұмыс

Бөлігі бойынша санды табыңдар:

1) –і 80-ге тең;

2) –і 10-ға тең;,

3) –і 30-ға тең


Әр катардан бір оқушыдан тактага шыгып


Есептерді шығарады



Жалпы білім беретін мектептің 5–сыныбына арналған оқулық.



В деңгейі. Жұптық жұмыс

1-тапсырма №557

1. Машина жолдың 4\5 бөлігін құрайтын 160 км жолды жүріп өтті.Оған әлі қанша жол жүру керек?

Барлық жол – х

Жүргені - бөлігі – 160 км

Қалғаны -- ?

2-тапсырма №562

Саябақта 639 ағаш бар. Қайыңдар барлық ағаштың бөлігін,. Ал қалғанын шыршалар құрайды.Саябақта қанша қайың және қанша шырша бар? Барлығы – 639 Қайың -- ? Шырша





Оқулықтан тақырыпқа қатысты есептерді шығарады


Бас бармақ арқылы бағалау


Жалпы білім беретін мектептің 5–сыныбына арналған оқулық.

Оқулық авторлары:



Топпен жұмыс.

Аяқтаған топ тақтаға жазады. Бәрі жазып біткен соң тексеріліп, талданады.



І топ.

Шешуі:

Жауабы: Борсықтың массасы 24 кг.


ІІ топ.

Шешуі:

Жауабы: Зайсан көлінің ұзындығы 100 км.

ІІІ топ.

Шешуі:

Жауабы: Түстен кейін 9 оқушы келген.




Бағалау. «Шапалақ» әдісі.




Оқулықпен жұмыс


Машина жолдың бөлігін құрайтын 160 км жолды жүріп өтті.Оған әлі қанша жол жүру керек?

Барлық жол – х

Жүргені - бөлігі – 160 км

Қалғаны -- ?

Есепті шығарады


Дескриптор:

1. есеп мазмұнын түсінеді.

2.Санның бөлігін таба алады.

3.Жауабын анықтайды.

«Басбармақ» әдісімен бір – бірін бағалау жүргізіледі

Тақта, слайд, оқу құралдары; 5 сыныпқа арналған оқулық




Дескриптор:

1. есеп мазмұнын түсінеді.

2.Санның бөлігін таба алады.

3.Бөлігі бойынша санды табады

Тақта, слайд, оқу құралдары; 5 сыныпқа арналған оқулық




тапсырма

1.Есепті шығар:

Айдана шоколадты 3 минутта, ал Дамир 6 минутта жейді.Олар осы шоколадты бірге неше минутта жеп бітіреді?


Дескриптор:

Жалпы - 4 балл

1. Есепті шығарады.

Айдана шоколадты 3 минутта, ал Дамир 6 минутта жейді.Олар осы шоколадты бірге неше минутта жеп бітіреді


ДК экраны

5-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері.

Слайд.



тапсырма

1. Жердің диаметрінің жуық шамасы 12800 км. Ол Күннің

диаметрінің   құраса, Күннің диаметрін табыңдар.

Тапсырманы орындайды

Дескриптор: Жалпы - 3 балл

1. Жердің диаметрінің жуық шамасы 12800 км. Ол Күннің

диаметрінің   құраса, Күннің диаметрін табыңыз.

Оқушылар дайын жауаппен, жұпта қатар отырған оқушылар бірін-бірі тексеріп бағалайды.

Тақта, слайд, оқу құралдары; 5 сыныпқа арналған оқулық


5 минут







Сабақтың соңы

Бүгінгі сабақта:

  • берілген санды теңдіктерге мәндес теңдіктер құрастырады;

  • санды теңдіктердің қасиеттерін тұжырымдайды;

Рефлексия:

Үйге тапсырма. №






Тақырыпты меңгергенін анықтау







Кері байланыс











Оқулық




Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!