Бөлім:
|
Мәтінді есептер
№1 сабақ
|
Педагогтің Тегі,
Аты, Әкесінің аты (бар болса)
|
Бермаханова
Г.К.
|
Сынып:
|
5 сынып;
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:
|
Күні:
|
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
Санның бөлігін
және бөлігі бойынша санды табуға берілген
есептер
|
Оқу
бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
|
5.1.2.24
санның бөлігін табу және
бөлігі бойынша санды табу;
|
Сабақтың
мақсаттары:
|
санның бөлігін және бөлігі
бойынша санды табуды түсіну;
санның бөлігін және
бөлігі бойынша санды табуға берілген есептерді
шығара
алу;.
|
Құндылықтарды
дарыту
|
«Ар-ұят» құндылығына:
Топпен, жұппен жұмыс орындау
барысында құрмет, серіктестік және жеке жұмыс орындау кезінде
жауапкершілік, шешім қабылдай білу
және
жауапкершілікті
сезіну; Достарына,сыныптастарына
мейірімділік таныту құндылықтарын
дарыту.
|
|
Сабақтың
барысы:
|
Уақыты
|
Кезең
дері
|
Педагогтің
әрекеті
|
Оқушының
әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
5мин
|
Ұйымдастыру
кезеңі
|
Сәлеметсіздерме!
Бүгін, Санды теңдіктер. Тура
санды теңдіктердің қасиеттері тақырыбын
қарастырамыз
Бүгінгі сабақта
меңгеретініңіз:
-саның бөлігін табуды
үйрену
-бөлігі бойынша санды табуды
үйренесіңдер
Қайталау
сұрақтары:
1. Бөлімдері бірдей бөлшектер
қалай қосылады, азайтылады?
2. Бөлімдері әртүрлі бөлшектер
қалай азайтылады?
|
Амандасады, үй
тапсырмасына жауап береді.
|
Өз ойын дұрыс мағынада
білдіріп, талқылауға белсенділікпен
қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген
мадақтау
сөзімен ынталандыру
|
Оқулық, жұмыс
дәптері
Тақта
слайд
|
10
мин
|
Жаңа
сабақ
|
Жаңа сабақты бастамас бізге
бұрыннан белгілі білімдерімізді еске түсіруден
бастасақ.
-
Есеп шығару.
-
1)Сары жұмыртқа барлық
жұмыртқаның қандай бөлігін
құрайды? Үштен бір
2)
Тортты тең 8 бөлікке бөлдік.
Түскі аста 3 бөлігін жедік. Торттың қандай бөлігі желінді?
Қайсысы үлкен? Бүтін торт па әлде торттың
бөлігі ме?
Анықтама: Санның бөлігін табу үшін санды осы бөлшекке
көбейту керек.
Кез келген a
санының бөлігін табу үшін, а
санын бөлшегіне
көбейтеміз.
Мысалы:
А)
15-тің бөлігін табайық
15* =3*2=6
Б)
16-тің бөлігін табайық
16* =4*3=12
-
Егер бөлшек 1-ден кіші
болса, онда санның бөлігі осы саннан кіші
болады.
Мысалы:
3 тің
-ін табу үшін:
3 * = * = =2 ;
2 <3
2. Егер бөлшек 1-ден
үлкен болса, онда санның бөлігі осы саннан үлкен
болады.
16-ның
1 -ін табу үшін:
16*1 =16*1 =20;
16<20
Анықтама. Бөлігі бойынша санды табу үшін бөлікке сәйкес санды осы бөлшекке бөлу
керек.
Мысалы:
А) -сі 24 –ке тең санды
табу үшін:
|
Өз ойын дұрыс
мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен
қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген
мадақтау
сөзімен ынталандыру
|
Тақта, слайд, оқу
құралдары; 5 сыныпқа арналған оқулық
Тақта, слайд, оқу
құралдары; 5 сыныпқа арналған оқулық
|
25
минут
|
Бекіту
тапсырмасы
|
А
деңгейі. жеке
жұмыс
Бөлігі бойынша санды
табыңдар:
1) –і 80-ге
тең;
2) –і 10-ға
тең;,
3) –і 30-ға
тең
|
Әр катардан бір оқушыдан
тактага шыгып
Есептерді
шығарады
|
|
Жалпы білім беретін
мектептің 5–сыныбына арналған оқулық.
|
|
|
В
деңгейі. Жұптық
жұмыс
1-тапсырма
№557
1.
Машина жолдың 4\5 бөлігін құрайтын 160 км
жолды жүріп өтті.Оған әлі қанша жол жүру
керек?
Барлық жол –
х
Жүргені - бөлігі – 160
км
Қалғаны --
?
2-тапсырма
№562
Саябақта 639 ағаш бар.
Қайыңдар барлық ағаштың бөлігін,. Ал қалғанын шыршалар
құрайды.Саябақта қанша қайың және қанша шырша бар? Барлығы – 639
Қайың -- ? Шырша
|
Оқулықтан тақырыпқа
қатысты есептерді шығарады
|
Бас бармақ арқылы
бағалау
|
Жалпы білім беретін мектептің
5–сыныбына арналған оқулық.
Оқулық
авторлары:
|
|
|
Топпен
жұмыс.
Аяқтаған топ тақтаға
жазады. Бәрі жазып біткен соң тексеріліп,
талданады.
І
топ.
Шешуі:
Жауабы: Борсықтың
массасы 24
кг.
|
ІІ
топ.
Шешуі:
Жауабы: Зайсан көлінің
ұзындығы 100 км.
ІІІ
топ.
Шешуі:
Жауабы: Түстен кейін 9 оқушы келген.
|
Бағалау. «Шапалақ»
әдісі.
|
|
|
Оқулықпен
жұмыс
|
Машина жолдың бөлігін құрайтын 160 км жолды
жүріп өтті.Оған әлі қанша жол жүру
керек?
Барлық жол –
х
Жүргені - бөлігі – 160
км
Қалғаны --
?
Есепті
шығарады
|
Дескриптор:
1.
есеп мазмұнын
түсінеді.
2.Санның бөлігін таба
алады.
3.Жауабын
анықтайды.
|
«Басбармақ»
әдісімен бір – бірін бағалау
жүргізіледі
|
Тақта, слайд, оқу
құралдары; 5 сыныпқа арналған оқулық
|
|
|
|
|
Дескриптор:
1.
есеп мазмұнын
түсінеді.
2.Санның бөлігін таба
алады.
3.Бөлігі бойынша санды
табады
|
Тақта, слайд, оқу
құралдары; 5 сыныпқа арналған оқулық
|
|
|
тапсырма
1.Есепті
шығар:
Айдана шоколадты 3
минутта, ал Дамир 6 минутта жейді.Олар осы шоколадты бірге неше
минутта жеп бітіреді?
|
Дескриптор:
Жалпы - 4
балл
1. Есепті шығарады.
Айдана шоколадты 3 минутта, ал Дамир 6 минутта жейді.Олар
осы шоколадты бірге неше минутта жеп
бітіреді
|
|
ДК
экраны
5-сынып
оқулығы.
Жұмыс
дәптерлері.
Слайд.
|
|
|
тапсырма
1. Жердің диаметрінің жуық шамасы 12800 км. Ол
Күннің
диаметрінің құраса, Күннің диаметрін
табыңдар.
|
Тапсырманы
орындайды
Дескриптор: Жалпы - 3
балл
1. Жердің диаметрінің жуық шамасы 12800 км. Ол
Күннің
диаметрінің құраса, Күннің диаметрін
табыңыз.
|
Оқушылар дайын
жауаппен, жұпта қатар отырған оқушылар бірін-бірі тексеріп
бағалайды.
|
Тақта, слайд, оқу
құралдары; 5 сыныпқа арналған оқулық
|
5
минут
|
Сабақтың
соңы
|
Бүгінгі
сабақта:
Рефлексия:
Үйге тапсырма.
№
|
Тақырыпты
меңгергенін анықтау
|
Кері
байланыс
|
Оқулық
|