Материалдар / Санның бөлігін және бөлігі бойынша санды табуға берілген есептер
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Санның бөлігін және бөлігі бойынша санды табуға берілген есептер

Материал туралы қысқаша түсінік
Санның бөлігін және бөлігі бойынша санды табуға берілген есептер.ҚМЖ
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлім:

Мәтінді есептер

Тақырыбы:

Санның бөлігін және бөлігі бойынша санды табуға берілген есептер

Педагогтің Тегі, Аты, Әкесінің аты

Қыдырбаева Райхан Бәкірқызы

Сынып: 5 «А»

Сабаққа қатысқан оқушылар саны:

Сабаққа қатыспаған оқушылар саны:

Күні:


Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты:

5.5.1.4 санның немесе шаманың бөлігін табу және бөлігі бойынша санды немесе шаманы табуға арналған есептерді құрастыру және шығару;

Сабақтың мақсаты:

Оқушыларды шығармашылық қабілеттерін жетілдіру және олардың есептермен қатесіз жұмыс істей білу дағдыларын одан әрі дамыта білу;

Тақырып жайлы түсіктерін қалыптасыра отырып тақырыптың өзекті түйінді жерлерін практикада қолдана алу

Топпен жұмыс істеуге үйрену

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Үй тапсырмасын тексеру

 Сабақтың басы(5 минут)

 

 

 

(МК)Оқушылардың сабаққа дайындығы.Сабақтың басталуына жағымды ықпал ететін көңіл күй қалыптастыру. Сабақ мақсатымен таныстыру.

Үй тапсырмасының дұрыс орындалғанын анықтап, қате орындалған жұмыстарды оқушылармен бірлесе отырып талқылау.

Пысықтау сұрақтары:

Саннын болігін калай табамыз?

Бөлігі бойынша калай табамыз?

Бир бир таза парак алып 1-1 мысалдан келтір

Окшылар мугалиммен амандасып уй тапсырмаларн корсетеді.

Тапсырма бойынша мысалдар көрсетеді.

Мадактау бойынша

Оку куралдары, такта


Сабақтың ортасы (35минут)

Сабақ барысында әрбір кезеңге атау беріп, соңында алғашқы асыл қасиет жазылған сөзді аламыз. Ең бірінші кезеңіміз «ТАЛАП» деп аталады, бұл кезеңде сендерге бұрыннан таныс жай бөлшектер, олардың қасиеттерін білу және еске түсіру талап етіледі.

Т

А

Л

А

П

 

1. Бөлімдері бірдей бөлшектер қалай  қосылады? Мысал келтіріңдер.

2. Бөлімдері әр түрлі бөлшектер қалай қосылады? Мысал келтіріңдер.

3. Бөлімдері бірдей бөлшектер қалай азайтылады? Мысал келтіріңдер.

4. Бөлімдері әр түрлі бөлшектер қалай азайтылады? Мысал келтіріңдер.

5. Аралас сан бұрыс бөлшек түрінде қалай жазылады? Мысал келтіріңдер.

Осы сөзге байланысты оқушылардан мақал сұрау мыс: «Талаптыға нұр жауар»



Мугалім окушыларды 3 топка бөледі. Топтық таппсыраларды улестиреді

Окушылар өткен тақырыптар бойынша сурактарга жауап береді. Мысалдар келтіреді.

Белсенді оқушыларды мадақтау арқылы бағалау.

Бас бармақ арқылы бағалау

Оқулық,

Математи

ка 5-сынып, 2-бөлім

А.Е.Әбіл

Қасымов Т.П.Кучер,

З.Ә.Жұма

ғұлова

2018 ж.





Үлестірме беттер









І топқа:

Әкесі жуынатын бөлме мен дәліздің еденіне кафель төсеп, жөндеу жұмыстарын жүргізбекші болды. Үш күннің ішінде ол жуынатын бөлменің еденіне ғана кафель төсеп болды, бұл барлық жоспарланған ауданның бөлігі. Егер жөндеуге жоспарланған барлық аудан 1500 болса, жуынатын бөлменің ауданы қанша болғаны?



2топқа:

Арман дүкеннен 300 теңгеге алма алды. Арман алма алу үшін барлық ақшасының бөлігін жұмсады, сонда бастапқыда Арманда қанша ақша болған?

ІІІ топқа:

Математика кабинетінің еденнің ауданы 36 м2. Еденнің бөлігіне парталар орналасқан. Парталар орналасқан еденнің ауданын табыңдар.







Светофор адісімен бағалау.















Оқулықтан тақтада есептер шығару, кеспе парақшалар, топтык жұмыстар Тақта, слайд, оқу құралдары; 5 сыныпқа арналған оқулық





Сыныппен жұмыс. «Ойлан, жұптас, бөліс»

Берілген есепті шешіңіз және кері есеп құрастырыңыз.

І нұсқа.

Саматтың 182 тг ақшасы бар еді. Ол осы ақшаның -іне кітап сатып алды. Кітаптың бағасы неше теңге?

Шешуі:

Жауабы: 130 тг.

ІІ нұсқа.

Руданың бөлігі мыс. 450 г рудада қанша мыс бар?

Шешуі:

Жауабы: 180 г мыс бар



Шешуі:

Жауабы: Барлық жол 200 км.

Бағалау. «Серпілген сұрақтар».

Топпен жұмыс.

І топ.

Шешуі:

Жауабы: .



ІІ топ.

Қалды – 66 л.

Шешуі:

Жауабы: Бөшкенің сыйымдылығы 528 л.

ІІІ топ.

Шешуі:

Жауабы: Сарышаян ұзындығы108 см.

Бағалау. «Кері байланыс»







Дескриптор:

1. есеп мазмұнына сай есеп шартын жазады.

2.Санның бөлігін таба алады.

3.Бөлігі бойынша санды табады













Тақта, слайд, оқубулумбетовамеруерттинжумысы құралдары; 5 сыныпқа арналған оқулық





557 . Машина жолдын 4\5 бөлігін курайтын 160 км жолды

журіп өтті. Оган алі канша жол журу керек?



558 . Каскырдын массасы 60 кт. Борсыктын массасы каскыр

массасЫнЫН 2\5 сін курайды.

Борсыктын массасын табындар.



559 . Балкаш көлінін уЗЫНДыЕЫ 600 KM.

Зайсан көлінін узындыгы онын 1\6- іне тен. Зайсан көлінін узындығы кандай?





560. Шетен агашы100 жыл

Өмір суреді және кайыңнын өмір суру

Мерзімінін 2\3-сін курайды.

Кайын канша жыл өмір суреді?



561. туске дейін муражайга

27 окушы, тустен кейін онын

1\3-не тен окушы келді. Тустен кейн муражайда канша окушы болган?





Дескриптор:

1. есеп мазмұнына сай есеп шартын жазады.

2.Санның бөлігін таба алады.

3.Бөлігі бойынша санды табады

Тақта, слайд, оқу құралдары; 5 сыныпқа арналған оқулық



5 минут



Сабақтың соңы

Қорытынды.

Рефлексия

- Мен осы сабақта не білдім ......

- Осы сабақта алған білімдерімді қайда қолданамын.....

- Сабақтан кейінгі менің көңіл-күйім (смайликпен таңдау)

Мен ешнарсе түсінбедім Мен түсіндім, бірақ әле де маған сабақ ұнады. түсіндім

білімімді толықтыру керек

Үйге тапсырма.

  • Кері байланыс: «Бес қадам» әдісі арқылы осы сабақта білгендері мен үйренгенін тұжырымдайды, өздерінің жаңа біліміне баға береді, сабақтан алған әсерін бағалайды.

  • Бағалау критерийлеріне сәйкес оқушылардың білімін бағалау.

Үйге тапсырма:№562



Материалды жүктеу
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!