Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Бөлім: |
Мәтінді есептер |
|
Тақырыбы: |
Санның бөлігін және бөлігі бойынша санды табуға берілген есептер |
|
Педагогтің Тегі, Аты, Әкесінің аты |
Қыдырбаева Райхан Бәкірқызы |
|
Сынып: 5 «А» |
Сабаққа қатысқан оқушылар саны: |
Сабаққа қатыспаған оқушылар саны: |
Күні: |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты: |
5.5.1.4 санның немесе шаманың бөлігін табу және бөлігі бойынша санды немесе шаманы табуға арналған есептерді құрастыру және шығару; |
|
Сабақтың мақсаты: |
Оқушыларды шығармашылық қабілеттерін жетілдіру және олардың есептермен қатесіз жұмыс істей білу дағдыларын одан әрі дамыта білу; Тақырып жайлы түсіктерін қалыптасыра отырып тақырыптың өзекті түйінді жерлерін практикада қолдана алу Топпен жұмыс істеуге үйрену |
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||
Үй тапсырмасын тексеру Сабақтың басы(5 минут)
|
(МК)Оқушылардың сабаққа дайындығы.Сабақтың басталуына жағымды ықпал ететін көңіл күй қалыптастыру. Сабақ мақсатымен таныстыру. Үй тапсырмасының дұрыс орындалғанын анықтап, қате орындалған жұмыстарды оқушылармен бірлесе отырып талқылау. Пысықтау сұрақтары: Саннын болігін калай табамыз? Бөлігі бойынша калай табамыз? Бир бир таза парак алып 1-1 мысалдан келтір |
Окшылар мугалиммен амандасып уй тапсырмаларн корсетеді. Тапсырма бойынша мысалдар көрсетеді. |
Мадактау бойынша |
Оку куралдары, такта |
|||||
Сабақтың ортасы (35минут) |
Сабақ барысында әрбір кезеңге атау беріп, соңында алғашқы асыл қасиет жазылған сөзді аламыз. Ең бірінші кезеңіміз «ТАЛАП» деп аталады, бұл кезеңде сендерге бұрыннан таныс жай бөлшектер, олардың қасиеттерін білу және еске түсіру талап етіледі.
1. Бөлімдері бірдей бөлшектер қалай қосылады? Мысал келтіріңдер. 2. Бөлімдері әр түрлі бөлшектер қалай қосылады? Мысал келтіріңдер. 3. Бөлімдері бірдей бөлшектер қалай азайтылады? Мысал келтіріңдер. 4. Бөлімдері әр түрлі бөлшектер қалай азайтылады? Мысал келтіріңдер. 5. Аралас сан бұрыс бөлшек түрінде қалай жазылады? Мысал келтіріңдер. Осы сөзге байланысты оқушылардан мақал сұрау мыс: «Талаптыға нұр жауар»
Мугалім окушыларды 3 топка бөледі. Топтық таппсыраларды улестиреді |
Окушылар өткен тақырыптар бойынша сурактарга жауап береді. Мысалдар келтіреді. |
Белсенді оқушыларды мадақтау арқылы бағалау. Бас бармақ арқылы бағалау |
Оқулық, Математи ка 5-сынып, 2-бөлім А.Е.Әбіл Қасымов Т.П.Кучер, З.Ә.Жұма ғұлова 2018 ж.
Үлестірме беттер
|
|||||
|
І топқа: Әкесі жуынатын бөлме мен дәліздің еденіне кафель төсеп, жөндеу жұмыстарын жүргізбекші болды. Үш күннің ішінде ол жуынатын бөлменің еденіне ғана кафель төсеп болды, бұл барлық жоспарланған ауданның бөлігі. Егер жөндеуге жоспарланған барлық аудан 1500 болса, жуынатын бөлменің ауданы қанша болғаны?
2топқа: Арман дүкеннен 300 теңгеге алма алды. Арман алма алу үшін барлық ақшасының бөлігін жұмсады, сонда бастапқыда Арманда қанша ақша болған? ІІІ топқа: Математика кабинетінің еденнің ауданы 36 м2. Еденнің бөлігіне парталар орналасқан. Парталар орналасқан еденнің ауданын табыңдар.
|
|
Светофор адісімен бағалау.
|
Оқулықтан тақтада есептер шығару, кеспе парақшалар, топтык жұмыстар Тақта, слайд, оқу құралдары; 5 сыныпқа арналған оқулық
|
|||||
|
Сыныппен жұмыс. «Ойлан, жұптас, бөліс» Берілген есепті шешіңіз және кері есеп құрастырыңыз. І нұсқа. Саматтың 182 тг ақшасы бар еді. Ол осы ақшаның -іне кітап сатып алды. Кітаптың бағасы неше теңге? Шешуі: Жауабы: 130 тг. ІІ нұсқа. Руданың бөлігі мыс. 450 г рудада қанша мыс бар? Шешуі: Жауабы: 180 г мыс бар
Шешуі: Жауабы: Барлық жол 200 км. Бағалау. «Серпілген сұрақтар». Топпен жұмыс. І топ. Шешуі: Жауабы: .
|
ІІ топ. Қалды – 66 л. Шешуі: Жауабы: Бөшкенің сыйымдылығы 528 л. ІІІ топ. Шешуі: Жауабы: Сарышаян ұзындығы108 см. Бағалау. «Кері байланыс» |
Дескриптор: 1. есеп мазмұнына сай есеп шартын жазады. 2.Санның бөлігін таба алады. 3.Бөлігі бойынша санды табады |
Тақта, слайд, оқубулумбетовамеруерттинжумысы құралдары; 5 сыныпқа арналған оқулық
|
|||||
|
№ 557 . Машина жолдын 4\5 бөлігін курайтын 160 км жолды журіп өтті. Оган алі канша жол журу керек?
№558 . Каскырдын массасы 60 кт. Борсыктын массасы каскыр массасЫнЫН 2\5 сін курайды. Борсыктын массасын табындар.
№559 . Балкаш көлінін уЗЫНДыЕЫ 600 KM. Зайсан көлінін узындыгы онын 1\6- іне тен. Зайсан көлінін узындығы кандай?
|
№560. Шетен агашы100 жыл Өмір суреді және кайыңнын өмір суру Мерзімінін 2\3-сін курайды. Кайын канша жыл өмір суреді?
№561. туске дейін муражайга 27 окушы, тустен кейін онын 1\3-не тен окушы келді. Тустен кейн муражайда канша окушы болган?
|
Дескриптор: 1. есеп мазмұнына сай есеп шартын жазады. 2.Санның бөлігін таба алады. 3.Бөлігі бойынша санды табады |
Тақта, слайд, оқу құралдары; 5 сыныпқа арналған оқулық
|
|||||
5 минут
Сабақтың соңы |
Қорытынды. Рефлексия - Мен осы сабақта не білдім ...... - Осы сабақта алған білімдерімді қайда қолданамын..... - Сабақтан кейінгі менің көңіл-күйім (смайликпен таңдау)
Мен ешнарсе түсінбедім Мен түсіндім, бірақ әле де маған сабақ ұнады. түсіндім білімімді толықтыру керек Үйге тапсырма. |
Үйге тапсырма:№562 |
Материалды жүктеу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2022-2023 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған. 2022-2023 оқу жылына арналған
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар Іс-шаралар кестесі Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары |