Санның бөлігін және бөлігі бойынша санды табуға берілген есептер 5-сынып

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Санның бөлігін және бөлігі бойынша санды табуға берілген есептер 5-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
қысқа мерзімді жоспар
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары

Бөлім:

5.3a Мәтінді есептер

Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда)


Күні:

09.01.2025

Сынып:

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Санның бөлігін және бөлігі бойынша санды табуға берілген есептер

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

5.1.2.24 санның бөлігін табу және бөлігі бойынша санды табу;

Сабақтың мақсаты

санның бөлігін табады;

санның бөлігі бойынша санды табады.

Құндылық

Талап бар жерде тәртіп бар

      Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Ұйымдастыру кезеңі

Оқушылармен сәлемдесу, түгелдеу, сабаққа дайындығын тексеру.

Үй жұмысын тексеру

«Word wall» бағдарламасы


Қызығушылығын ояту


Сабақтың тақырыбын, оқу мақсатын хабарлау

Оқушылар амандасады.







Қб. Плюс-минус әдісі

Бөлшектерді көбейту және бөлу.5 сынып




Сабақтың ортасы

Жаңа тақырып


«Бірге ойлаймыз» әдісі (жұптық)

669-670

«Кім алғыр» Функционалдық-сауаттылық тапсырмасы: (топпен)


Жеке жұмыс (ЕБҚБ)





Дескриптор

Санның бөлігін табады; Бөлігі бойынша санды табады.


Дескриптор: Білім алушы - сурет бойынша cанның бөлігін табады.

Дескриптор: Білім алушы - cанның бөлігін есептейді; - қосуды / азайтуды орындайды.


Дескриптор

Санның бөлігін табады; Бөлігі бойынша санды табады.






Қб. Бірін-бірі бағалау


















Қб. Мұғалімнің бағалауы




Қб. Өзін-өзі бағалау



таратпа материалдар

Сабақтың соңы

Бекіту тапсырмасы


Сабақтың тақырыбын, оқу мақсатын талқылау

Біз мақсатқа жеттік пе?


Рефлексия. «Қызық. Қиын. Құнды»


қиын

қызық

құнды

 

 

 

 



Бағалау. 10 баллдық жүйе бойынша қалыптастырушы бағалау


Оқушылар бүгінгі сабаққа кері байланыс береді.









1-10 балл








Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
08.01.2025
304
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі