Сабақ: 5.1.2.245.5.1.4 | Мектеп: Чернигов орта мектебі |
Күні | Мұғалімнің аты-жөні: Мубаракова Айғаным Толешевна |
Сынып: 5 | Қатысқандар: | Қатыспағандар: |
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары | Санның бөлігін табу және бөлігі бойынша санды табу;Санның немесе шаманың бөлігін табу және бөлігі бойынша санды немесе шаманы табуға арналған есептерді құрастыру және шығару |
Ойлау дағдыларының деңгейі | БілуТүсіну |
Сілтеме | АКТ, СТО, Блум таксономиясы, 5 сынып оқулығы |
Сабақтың типі | Жаңа тақырыпты игеру |
Сабақтың мақсаттары | Санның бөлігін, бөлігі бойынша санды табады |
Бағалау критерийлері | Аралас сандарға амалдар қолданадыСанның бөлігін табуды біледі, бөлігі бойынша санды табадыСанның немесе шаманың бөлігін табуға арналған есептерді құрастыруды және шығаруды біледі |
Қолданылатын әдіс – тәсілдер | Жас ерекшеліктерін ескеріп оқыту, жеке, топтық жұмыс |
Құндылықтарға баулу | Жалпыға бірдей еңбек қоғамы |
Пәнаралық байланыс | Химия, география |
Тілдік мақсат | Санның бөлігі-дробь от числа-part of number
|
Күтілетін нәтиже
| Санның бөлігін және бөлігі бойынша санды табуды орындай біледі.Санның бөлігін табуды үйренеді, санның немесе шаманың бөлігі бойынша есептерді толық орындап жеке, жұп болып жұмыс жасауға үйренеді
|
Алдыңғы білім | Жай бөлшектер және аралас сандарға амалдар қолдана алады. Жай бөлшектер және аралас сандарға амалдар қолдану ережелерін біледі |
Сабақтың барысы |
Жоспарланған уақыт есебі40 минут | Жоспарланған жаттығу түрлері | Ресурстар |
Сабақтың басыҰйымдастырукезеңі топқа бөлу. (3 мин) | Психологиялық тренинг. Сергіту сәті(екі топқа бөлу)Сөздерді жинап мақал- мәтел құрастыруБілекті бірді жығады, білімді мыңды жығады.Мектеп- кеме, білім -теңіз |
Компьютер Мәқал-мәтелдер |
Білу (5 мин)
| Ашық сұрақтар.1.Бөлімдері бірдей аралас сандар қалай азайтылады? Мысалы: 3 - 2 = ?2.Жай бөлшектер аралас санға қалай көбейтіледі? Мысалы: = ?
3.Натурал саннан аралас санды қалай азайтады? Мысалы: 3 - 2 = ?4.Аралас сандарды қалай көбейтеді? Мысалы: 7 * 2 = ?
| (Оқушылардың не білетіндері анықталады) |
|
|
|
Түсіну. Жаңа материалды меңгерту. Кітаппен жұмыс
(10 мин) | Оқушылармен бірге есепті және сөзді есепті талдау.1-мысал. 1санының бөлігін табайық.1 * = * = = ; Санның бөлігін табу үшін санды осы бөлшекке көбейту керек2- мысал. 5санының1бөлігін табайық.5* 1 = * = 6; Енді мына есепті қарастырайық Бөлігі бойынша санды табу үшін бөлікке сәйкес санды осы бөлшекке бөлу керек.2- есеп. Машина 145 км жол жүрді.Бұл оның барлық жүруге тиісті жолының – індей. Машинаның барлық жүруге тиісті жолы неше километр? Шешуі(үлгі): 145 : = = 26 (км ). Жауабы: 261 км. |
|
Сабақтың ортасы Түсіну.(12 мин)
(7 мин) | №830. (жеке жұмыс)1) 15-тің -ін; 4) 60-тың -ін;
2) 20-ның -ін; 5) 45-тің -ін;
3) 48-дің - ін; 6) 70-тің -ін;
№834. (1 топ)Бірінші жәшікте 8 кг алма бар.Бұл екінші жәшіктегінің - індей.Екі жәшкте неше килограмм алма бар?№835. (2 топ)1)Марат барлық ақшасының - іне кітап сатып алғанда,оның 50 тг ақшасы қалды.Алғашқыда Маратта қанша ақша болды? Әр топтағы бір оқушы тақтаға барып орындайдыҚай топ жылдам шешеді?Оқушылар мектеп кітапханасындағы кітаптарды түптеуге көмектесті. Олар бірінші күні түптеуге тиісті барлық кітаптың , екінші күні –ін түптейді. Үшінші күні қалған 40 кітапты түптеді. Оқушылар үш күнде барлығы неше кітап түптеді?Қалыптастырушы бағалау «Өте жақсы! Бүгін көп нәрсе істедің!»– 16-18 балл «Жақсы! Осы бағытта жалғастыр» -13-15 балл«Жақсы! Бірақ саған тырысу керек»- 10 -12«Келесі сабаққа жақсылап дайындал- 0-9 балл
|
Дәптермен жұмыс (бірін-бірі тексереді)
Оқулықпен жұмыс |
Сабақтың соңы(3 мин)Қорытындылау Кері байланыс Паравоз | Сабақтың басында әр балаға стикерлер беріледі. Сабақтың соңында паравоздың суреті ілінеді. Әр вагоны сабақты қалай меңгергені стикерді сол вагонға жапсырадыБірінші вагон –мен үйрендімЕкінші вагон- бүгін мен білдімҮшінші вагон- қиындық тудырады | Паровоздың суреті |
Үй жұмысы | № 848 | оқулық |