Материалдар / Санның бөлігін табу және бөлігі бойынша санды табу
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Санның бөлігін табу және бөлігі бойынша санды табу

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалім сабақ жоспар ретінде қолданады
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
24 Қаңтар 2018
739
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ: 5.1.2.245.5.1.4Мектеп: Чернигов орта мектебі
КүніМұғалімнің аты-жөні: Мубаракова Айғаным Толешевна
Сынып: 5Қатысқандар:Қатыспағандар:
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттарыСанның бөлігін табу және бөлігі бойынша санды табу;Санның немесе шаманың бөлігін табу және бөлігі бойынша санды немесе шаманы табуға арналған есептерді құрастыру және шығару
Ойлау дағдыларының деңгейіБілуТүсіну
СілтемеАКТ, СТО, Блум таксономиясы, 5 сынып оқулығы
Сабақтың типіЖаңа тақырыпты игеру
Сабақтың мақсаттарыСанның бөлігін, бөлігі бойынша санды табады
Бағалау критерийлері
  • Аралас сандарға амалдар қолданады
  • Санның бөлігін табуды біледі, бөлігі бойынша санды табады
  • Санның немесе шаманың бөлігін табуға арналған есептерді құрастыруды және шығаруды біледі
  • Қолданылатын әдіс – тәсілдер Жас ерекшеліктерін ескеріп оқыту, жеке, топтық жұмыс
    Құндылықтарға баулуЖалпыға бірдей еңбек қоғамы
    Пәнаралық байланысХимия, география
    Тілдік мақсатСанның бөлігі-дробь от числа-part of number

    Күтілетін нәтиже

    Санның бөлігін және бөлігі бойынша санды табуды орындай біледі.Санның бөлігін табуды үйренеді, санның немесе шаманың бөлігі бойынша есептерді толық орындап жеке, жұп болып жұмыс жасауға үйренеді

    Алдыңғы білімЖай бөлшектер және аралас сандарға амалдар қолдана алады. Жай бөлшектер және аралас сандарға амалдар қолдану ережелерін біледі
    Сабақтың барысы
    Жоспарланған уақыт есебі40 минутЖоспарланған жаттығу түрлері Ресурстар
    Сабақтың басыҰйымдастырукезеңі топқа бөлу. (3 мин)Психологиялық тренинг. Сергіту сәті(екі топқа бөлу)Сөздерді жинап мақал- мәтел құрастыруБілекті бірді жығады, білімді мыңды жығады.Мектеп- кеме, білім -теңіз

    Компьютер Мәқал-мәтелдер
    Білу (5 мин)

    Ашық сұрақтар.1.Бөлімдері бірдей аралас сандар қалай азайтылады? Мысалы: 3 - 2 = ?2.Жай бөлшектер аралас санға қалай көбейтіледі? Мысалы: = ?

    3.Натурал саннан аралас санды қалай азайтады? Мысалы: 3 - 2 = ?4.Аралас сандарды қалай көбейтеді? Мысалы: 7 * 2 = ?

    (Оқушылардың не білетіндері анықталады)






    Түсіну. Жаңа материалды меңгерту. Кітаппен жұмыс

    (10 мин)
    Оқушылармен бірге есепті және сөзді есепті талдау.1-мысал. 1санының бөлігін табайық.1 * = * = = ; Санның бөлігін табу үшін санды осы бөлшекке көбейту керек2- мысал. 5санының1бөлігін табайық.5* 1 = * = 6; Енді мына есепті қарастырайық Бөлігі бойынша санды табу үшін бөлікке сәйкес санды осы бөлшекке бөлу керек.2- есеп. Машина 145 км жол жүрді.Бұл оның барлық жүруге тиісті жолының – індей. Машинаның барлық жүруге тиісті жолы неше километр? Шешуі(үлгі): 145 : = = 26 (км ). Жауабы: 261 км.

    Сабақтың ортасы Түсіну.(12 мин)



























































    (7 мин)
    №830. (жеке жұмыс)1) 15-тің -ін; 4) 60-тың -ін;

    2) 20-ның -ін; 5) 45-тің -ін;

    3) 48-дің - ін; 6) 70-тің -ін;



    №834. (1 топ)Бірінші жәшікте 8 кг алма бар.Бұл екінші жәшіктегінің - індей.Екі жәшкте неше килограмм алма бар?№835. (2 топ)1)Марат барлық ақшасының - іне кітап сатып алғанда,оның 50 тг ақшасы қалды.Алғашқыда Маратта қанша ақша болды? Әр топтағы бір оқушы тақтаға барып орындайдыҚай топ жылдам шешеді?Оқушылар мектеп кітапханасындағы кітаптарды түптеуге көмектесті. Олар бірінші күні түптеуге тиісті барлық кітаптың , екінші күні –ін түптейді. Үшінші күні қалған 40 кітапты түптеді. Оқушылар үш күнде барлығы неше кітап түптеді?Қалыптастырушы бағалау «Өте жақсы! Бүгін көп нәрсе істедің!»– 16-18 балл «Жақсы! Осы бағытта жалғастыр» -13-15 балл«Жақсы! Бірақ саған тырысу керек»- 10 -12«Келесі сабаққа жақсылап дайындал- 0-9 балл



    Дәптермен жұмыс (бірін-бірі тексереді)































    Оқулықпен жұмыс
    Сабақтың соңы(3 мин)Қорытындылау Кері байланыс Паравоз Сабақтың басында әр балаға стикерлер беріледі. Сабақтың соңында паравоздың суреті ілінеді. Әр вагоны сабақты қалай меңгергені стикерді сол вагонға жапсырадыБірінші вагон –мен үйрендімЕкінші вагон- бүгін мен білдімҮшінші вагон- қиындық тудырадыПаровоздың суреті
    Үй жұмысы № 848оқулық


    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!