|
Тақырыбы: Санның жартысы |
Мектеп:№59 орта мектек |
|||
|
Күні: 11.12.2018ж. |
Мұғалімнің аты-жөні: Шалабаева А.К. |
|||
|
Сынып: 1 «В» |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||
|
Оқу мақсаттары: |
1.1.1.5 2-ден 20-ға дейін сандық топтармен тура және кері санау; 2, 4, 6, 8, 10 сандарының жартысын практикалық амал арқылы табу |
|||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар : |
|||
|
|
Сыныптағы заттарды тәжірибеде екіге тең бөліп нәтижесінде тек саны жұп болып келген заттарды ғана екіге бөлуге болатынын біледі |
|||
|
|
Оқушылардың басым бөлігі: |
|||
|
|
Оқушылар 2-20 дейін аттап санауды түсінеді |
|||
|
|
Кейбір оқушылар: |
|||
|
|
Сандары жұп заттардың жартысын табуға болады деген ұғымды түсінеді |
|||
|
Сабақтың түрі |
Аралас сабақ |
|||
|
Сабақтың типі |
Жаңа сабақ |
|||
|
Тілдік мақсаттар |
-тақырыпқа байланысты оқушыларды түйінді сөздермен таныстыру -жарты, бүтін сөздерін үш тілде танып білуге үйрету |
|||
|
Түйінді сөздер мен сөз тіркестері: |
Жарты-полавина-half |
|||
|
Ойлау деңгейлері:
|
Білу Түсіну Қолдану |
|||
|
Талқылауға арналған сұрақтар: |
|
|||
|
Жоспар |
||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарлданған іс-әрекет |
Ресурстар |
||
|
Басталуы 5 мин |
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру Аққу болып ұшамыз, Көлге келіп қонамыз. Көлдің бетін құшамыз, Қайта самғап ұшамыз Топқа бөліну 1 топ - тіктөртбұрыш 2топ – шаршы 3 топ- ұшбұрыш 4 топ – дөңгелек |
фигуралар |
||
|
Ортасы 20 – 25 мин |
Оқулықпен жұмыс. Кіріспе тапсырма. Сабақты оқулықтағы «Сандары жұп заттардың жартысын табуға болады» ұғымды түсіндіру Алты қонжықтың жартысы үш қонжық болады. Ал, сегіз қонжықтың жартысы қанша болатынын анықтау
Топпен жұмыс: 1топқа- қарлығаш
2 топқа- көгершін
3 топқа – үйрек
4- топқа суықторғайдың суреттері беріледі.
Оқушылар топқа бөліп жабыстырады. Жұппен жұмыс: «Құмарадағы гүлдер» Қызғалдақтың саны- 5
Түймедақтың саны -12
Яғни, тең бөлінбейтін гүлді табу. Дәптермен жұмыс: а)Суреттегі үшбұрыштар мен шаршыларды санап.Олардың жартысын бояу. ә) Сандардың жартысын тауып жазу. |
Таныстырылым, оқулықпен жұмыс Тақтамен жұмыс Постер |
||
|
Сергіту сәті |
«Австрия жаңбыры» |
|
||
|
Аяқталуы 8 -10 мин |
«Сұрақтар банкасы» 10-нан 20-ға дейін сандар берілген Жартысын есептеп табуға болатын сандарды бір банкаға,жартысын есептеуге болмайтын сандарды екінші банкаға жинау.
10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
|
||
|
Бағалау |
Формативті және суммативті бағалау түрлерін пайдалану |
|
||
|
Кері байланыс: |
|
Кеменің суреттері |
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Санның жартысы
Санның жартысы
|
Тақырыбы: Санның жартысы |
Мектеп:№59 орта мектек |
|||
|
Күні: 11.12.2018ж. |
Мұғалімнің аты-жөні: Шалабаева А.К. |
|||
|
Сынып: 1 «В» |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||
|
Оқу мақсаттары: |
1.1.1.5 2-ден 20-ға дейін сандық топтармен тура және кері санау; 2, 4, 6, 8, 10 сандарының жартысын практикалық амал арқылы табу |
|||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар : |
|||
|
|
Сыныптағы заттарды тәжірибеде екіге тең бөліп нәтижесінде тек саны жұп болып келген заттарды ғана екіге бөлуге болатынын біледі |
|||
|
|
Оқушылардың басым бөлігі: |
|||
|
|
Оқушылар 2-20 дейін аттап санауды түсінеді |
|||
|
|
Кейбір оқушылар: |
|||
|
|
Сандары жұп заттардың жартысын табуға болады деген ұғымды түсінеді |
|||
|
Сабақтың түрі |
Аралас сабақ |
|||
|
Сабақтың типі |
Жаңа сабақ |
|||
|
Тілдік мақсаттар |
-тақырыпқа байланысты оқушыларды түйінді сөздермен таныстыру -жарты, бүтін сөздерін үш тілде танып білуге үйрету |
|||
|
Түйінді сөздер мен сөз тіркестері: |
Жарты-полавина-half |
|||
|
Ойлау деңгейлері:
|
Білу Түсіну Қолдану |
|||
|
Талқылауға арналған сұрақтар: |
|
|||
|
Жоспар |
||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарлданған іс-әрекет |
Ресурстар |
||
|
Басталуы 5 мин |
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру Аққу болып ұшамыз, Көлге келіп қонамыз. Көлдің бетін құшамыз, Қайта самғап ұшамыз Топқа бөліну 1 топ - тіктөртбұрыш 2топ – шаршы 3 топ- ұшбұрыш 4 топ – дөңгелек |
фигуралар |
||
|
Ортасы 20 – 25 мин |
Оқулықпен жұмыс. Кіріспе тапсырма. Сабақты оқулықтағы «Сандары жұп заттардың жартысын табуға болады» ұғымды түсіндіру Алты қонжықтың жартысы үш қонжық болады. Ал, сегіз қонжықтың жартысы қанша болатынын анықтау
Топпен жұмыс: 1топқа- қарлығаш
2 топқа- көгершін
3 топқа – үйрек
4- топқа суықторғайдың суреттері беріледі.
Оқушылар топқа бөліп жабыстырады. Жұппен жұмыс: «Құмарадағы гүлдер» Қызғалдақтың саны- 5
Түймедақтың саны -12
Яғни, тең бөлінбейтін гүлді табу. Дәптермен жұмыс: а)Суреттегі үшбұрыштар мен шаршыларды санап.Олардың жартысын бояу. ә) Сандардың жартысын тауып жазу. |
Таныстырылым, оқулықпен жұмыс Тақтамен жұмыс Постер |
||
|
Сергіту сәті |
«Австрия жаңбыры» |
|
||
|
Аяқталуы 8 -10 мин |
«Сұрақтар банкасы» 10-нан 20-ға дейін сандар берілген Жартысын есептеп табуға болатын сандарды бір банкаға,жартысын есептеуге болмайтын сандарды екінші банкаға жинау.
10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
|
||
|
Бағалау |
Формативті және суммативті бағалау түрлерін пайдалану |
|
||
|
Кері байланыс: |
|
Кеменің суреттері |
||
шағым қалдыра аласыз















