Материалдар / Санның жартысы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Санның жартысы

Материал туралы қысқаша түсінік
1 сынып Сауат ашу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Маусым 2018
788
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пән: математика

Сынып: 1

Күні:

Сабақ тақырыбы:


Санның жартысы

Мектеп:

Мұғалімнің аты-жөні:

Қатысқандар саны: 16 Қатыспағандар саны:


Ұзақ мерзімдегі оқу мақсаты:


1.1.1.5. 2-ден 20-ға дейін сандық топтармен тура және кері санау;

2,4,6,8,10 сандарының жартысын практикалық амал арқылы табу

Сабақ

мақсаттары

Барлық оқушылар:

2 - ден 20 дейінгі сандарды санай алады .

Көптеген оқушылар:

2-ден 20-ға дейінгі сандық топтармен жұп сандармен тура және кері санай алады.

Кейбір оқушылар:

2,4,6,8,10 сандарының жартысын практикалық амал арқылы таба алады.

Бағалау

критерийлері

2-ден 20-ға дейін сандық топтармен тура және кері санайды;

2,4,6,8,10 сандарының жартысын практикалық амал арқылы таба алады.

Сөздік қор


Негізгі сөздер мен терминдерді ауызша және жазбаша қолдана алады. 2,4,6,8,10 сандарының жартысын практикалық амал арқылы таба алады

Жұппен талқылау кезінде оқушылардың коммуникативті дағдылары дамиды.

Қандай сандар жоқ?

Жұп сандардың орнын тап

Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

Қарлығаштың саны қанша ?

Көгершіннің саны қанша ?

Үйректердің саны қанша ?

Суықторғайдың саны қанша ?

Қай құстардың тобы екіге бірдей бөліне алады ?

Қай құстардың тобы бірдей бөліне алмайды ?

Неліктен екенін айта аласыз ба?


Жазылым:

20-ға дейінгі сандарды сана.

Құндылықтарды

дарыту

"Мәңгілік Ел" идеясын іске асыру.

Бір-бірімен татулықпен қарым-қатынаста болу.

Құрмет, ынтымақтастық, ашықтық

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

Белсенді әрекеттер, сабақта қолданылатын қауіпсіздік ережесі

Пәнаралық байланыстар

дүниетану, сауат ашу, орыс тілі, ағылшын тілі

АКТ қолдану дағдылары

Оқушы қызығушылығын арттыруда, таныстырылым көрсетуде АКТ-ны пайдаланамын.

Алдыңғы меңгерілген білім


Сандарға қатысты амалдарды қолданып, орындай алады. Сандық өрнектерді құрайды, оқиды, жазады және таниды.

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар

Сабақтың басы

2 минут







1 минут








5 минут

Психологиялық ахуал "Сыртқы шеңбер және ішкі шеңбер"әдісі.

Мақсаты: Сыныпта жағымды ахуал қалыптастыру.

Оқушылар сыртқы және ішкі шеңберге тұрып бір-біріне қарама-қарсы тұрып жақсы тілектер айтып, сыныпта жағымды ахуал қалыптастырады.

Топқа бөлу . " Конфеттер " арқылы топқа бөлу

Мақсаты: Бірлескен оқу ортасын құру

Оқушылар жұппен бір сызықтың бойына сапқа тұрады (балалардың қолдарында алма стикерлер беру .

Ұжымдық әдіс .«Кір жаю » әдісі бойынша өтілген тақырыпқа байланысты жұп сандар ретін анықтайды

Мақсаты: Алдыңғы білімді пысықтау.

Қалыптастырушы бағалау: Басбармақ

Мақсаты: Оқушы ынтасын арттыру









сандар жазылған карталар


смайликтер

Picture 2

2,4,6,8,10,12,14,16,18,20


Сабақтың ортасы

5 минут














2 минут







5 минут














5 минут




































5 минут










7 минут

Shape1



"Кәрзеңке " әдісі

Жұп сандар мен тақ сандарды бөліп алу .

Дискриптор:

Сандар қатарын анықтайды .

Сандарды алып бір бөлек салады , тақ сандарды бір бөлек салады .


Тура және кері ретпен екі-екіден санап үйренейік.


Тура ретпен екі-екіден былай сана:

2, 4, 6, 8, 10, 12, 14, 16, 18, 20.

Кері ретпен екі-екіден былай сана:

20, 18, 16, 14, 12, 10, 8, 6, 4, 2.

Жұптық жұмыс

"Сұрақ қою , талқылау " әдісі

Мақсаты: Оқушылар ойына келген жауаптарды немесе идеяларды өз идеяларын жұбымен біріктіру ,талқылау

Тапсырма.

Қарлығаштың саны қанша ?

Көгершіннің саны қанша ?

Үйректердің саны қанша ?

Суықторғайдың саны қанша ?

Қай құстардың тобы екіге бірдей бөліне алады ?

Қай құстардың тобы бірдей бөліне алмайды ?

Неліктен екенін айта аласыз ба?


?Picture 4

6 қонжықтан тұратын топтың жартысы — бұл 3 қонжық.

Ал 8 қонжықтан тұратын топтың жартысы — бұл ...?



Қалыптастырушы бағалау. "Қол шапалақтау "әдісі

Жұптық бағалау жүргізіледі.

Мақсаты: Оқушылардың сабақты ұғу деңгейін анықтау

Дәптермен жұмыс



Жазылым бойынша: 20-ға дейінгі сандарды сана.

Мақсаты: Оқушылардың оқу жетістіктері туралы шынайы ақпарат алу

а) фигураларды санайды .

ә) фигуралардың жартысын табады

б) 6 санынан жартысын табады

в) 12 санының жартысын табады

10 санының жартысын табады

20 санының жартысын табады

8 санының жартысын табады



Қалыптастырушы бағалау.

Қошеметтеу

Мақсаты: Оқушы ынтасын арттыру.


"Доңғалақты тап " әдісі .

Саралау тапсырмасы .

1 топ 2.4.6 сандарының жартысын табу

2 топ 8,10,12 сандарының жартысын табу .

3 топ 14,16,18, 20 сандарының жартысын табу


Топпен жұмыс

1 топ

Үшбұрыштардың санын анықтап жартысын табады.

2 топ

Жұлдызшалардың санын анықтап жартысын табады

3 топ

Төртбұрыштардың санын анықтап жартысын табады





Слайд

Қоржын, сандар қимасы














танысты-рылым

интербел-сенді тақта

оқулық,

дәптер,

карандаш,

қаламсап













дәптер, қаламсап,

оқулық



кесте






















суреттер








Сабақтың соңы

3 минут

Кері байланыс





Мақсаты: Бүгінгі сабақтан нені меңгергенін, нені меңгермегенін анықтау.

Бүгінгі сабақта болған көңіл күйді бет әлпеті салынған смайлктерді таңдау арқылы кері байланыс

береді.



смайликтер

Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы


А: Жұптық жұмыс жасау арқылы бір-біріне қолдау көрсетеді

В: Шығармашылық жұмыспен шұғылдану арқылы оқушы жан-жақты ізденісте болады

С:Оқулықтан тыс жаңа дүниемен таныса отырып, шығармашылық қабілеті артады

Мадақтау,

"Басбармақ" әдісі,

Қошеметтеу, смайликтер


Белсенді әрекеттер, сабақта қолданылатын қауіпсіздік ережесі

Сабақ бойынша рефлексия


Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.


Жалпы баға



Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:


2:


Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:


2:


Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?


Picture 15






































Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!