Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Санның жартысы
Материал туралы қысқаша түсінік
1 сынып Сауат ашу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
03 Маусым 2018
712
1 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Пән: математикаСынып: 1Күні:Сабақ тақырыбы: Санның жартысы | Мектеп: Мұғалімнің аты-жөні: Қатысқандар саны: 16 Қатыспағандар саны: | |
Ұзақ мерзімдегі оқу мақсаты: | 1.1.1.5. 2-ден 20-ға дейін сандық топтармен тура және кері санау; 2,4,6,8,10 сандарының жартысын практикалық амал арқылы табу | |
Сабақмақсаттары | Барлық оқушылар: 2 - ден 20 дейінгі сандарды санай алады . Көптеген оқушылар:2-ден 20-ға дейінгі сандық топтармен жұп сандармен тура және кері санай алады.Кейбір оқушылар:2,4,6,8,10 сандарының жартысын практикалық амал арқылы таба алады. | |
Бағалаукритерийлері | •2-ден 20-ға дейін сандық топтармен тура және кері санайды;• 2,4,6,8,10 сандарының жартысын практикалық амал арқылы таба алады. | |
Сөздік қор | Негізгі сөздер мен терминдерді ауызша және жазбаша қолдана алады. 2,4,6,8,10 сандарының жартысын практикалық амал арқылы таба аладыЖұппен талқылау кезінде оқушылардың коммуникативті дағдылары дамиды. Қандай сандар жоқ?Жұп сандардың орнын тап Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: Қарлығаштың саны қанша ?Көгершіннің саны қанша ?Үйректердің саны қанша ?Суықторғайдың саны қанша ?Қай құстардың тобы екіге бірдей бөліне алады ?Қай құстардың тобы бірдей бөліне алмайды ?Неліктен екенін айта аласыз ба? Жазылым:• 20-ға дейінгі сандарды сана. | |
Құндылықтардыдарыту | "Мәңгілік Ел" идеясын іске асыру.Бір-бірімен татулықпен қарым-қатынаста болу.Құрмет, ынтымақтастық, ашықтық | |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы | Белсенді әрекеттер, сабақта қолданылатын қауіпсіздік ережесі | |
Пәнаралық байланыстар | дүниетану, сауат ашу, орыс тілі, ағылшын тілі | |
АКТ қолдану дағдылары | Оқушы қызығушылығын арттыруда, таныстырылым көрсетуде АКТ-ны пайдаланамын. | |
Алдыңғы меңгерілген білім | Сандарға қатысты амалдарды қолданып, орындай алады. Сандық өрнектерді құрайды, оқиды, жазады және таниды. | |
Сабақ барысы | ||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар |
Сабақтың басы 2 минут 1 минут 5 минут | Психологиялық ахуал "Сыртқы шеңбер және ішкі шеңбер"әдісі.Мақсаты: Сыныпта жағымды ахуал қалыптастыру. Оқушылар сыртқы және ішкі шеңберге тұрып бір-біріне қарама-қарсы тұрып жақсы тілектер айтып, сыныпта жағымды ахуал қалыптастырады. Топқа бөлу . " Конфеттер " арқылы топқа бөлуМақсаты: Бірлескен оқу ортасын құру Оқушылар жұппен бір сызықтың бойына сапқа тұрады (балалардың қолдарында алма стикерлер беру . Ұжымдық әдіс .«Кір жаю » әдісі бойынша өтілген тақырыпқа байланысты жұп сандар ретін анықтайды Мақсаты: Алдыңғы білімді пысықтау.Қалыптастырушы бағалау: Басбармақ Мақсаты: Оқушы ынтасын арттыру | сандар жазылған карталар смайликтер 2,4,6,8,10,12,14,16,18,20 |
Сабақтың ортасы 5 минут 2 минут 5 минут 5 минут 5 минут 7 минут | "Кәрзеңке " әдісіЖұп сандар мен тақ сандарды бөліп алу .Дискриптор:Сандар қатарын анықтайды .Сандарды алып бір бөлек салады , тақ сандарды бір бөлек салады . Тура және кері ретпен екі-екіден санап үйренейік. Тура ретпен екі-екіден былай сана: 2, 4, 6, 8, 10, 12, 14, 16, 18, 20. Кері ретпен екі-екіден былай сана: 20, 18, 16, 14, 12, 10, 8, 6, 4, 2. Жұптық жұмыс "Сұрақ қою , талқылау " әдісіМақсаты: Оқушылар ойына келген жауаптарды немесе идеяларды өз идеяларын жұбымен біріктіру ,талқылау Тапсырма. Қарлығаштың саны қанша ?Көгершіннің саны қанша ?Үйректердің саны қанша ?Суықторғайдың саны қанша ?Қай құстардың тобы екіге бірдей бөліне алады ?Қай құстардың тобы бірдей бөліне алмайды ?Неліктен екенін айта аласыз ба? ?6 қонжықтан тұратын топтың жартысы — бұл 3 қонжық. Ал 8 қонжықтан тұратын топтың жартысы — бұл ...? Қалыптастырушы бағалау. "Қол шапалақтау "әдісіЖұптық бағалау жүргізіледі.Мақсаты: Оқушылардың сабақты ұғу деңгейін анықтауДәптермен жұмыс Жазылым бойынша: 20-ға дейінгі сандарды сана.Мақсаты: Оқушылардың оқу жетістіктері туралы шынайы ақпарат алу а) фигураларды санайды . ә) фигуралардың жартысын табадыб) 6 санынан жартысын табадыв) 12 санының жартысын табады10 санының жартысын табады20 санының жартысын табады8 санының жартысын табады Қалыптастырушы бағалау. ҚошеметтеуМақсаты: Оқушы ынтасын арттыру. "Доңғалақты тап " әдісі .Саралау тапсырмасы .1 топ 2.4.6 сандарының жартысын табу2 топ 8,10,12 сандарының жартысын табу .3 топ 14,16,18, 20 сандарының жартысын табу Топпен жұмыс1 топҮшбұрыштардың санын анықтап жартысын табады.2 топЖұлдызшалардың санын анықтап жартысын табады3 топТөртбұрыштардың санын анықтап жартысын табады | Слайд Қоржын, сандар қимасы танысты-рылыминтербел-сенді тақтаоқулық,дәптер,карандаш,қаламсап дәптер, қаламсап,оқулық кесте суреттер |
Сабақтың соңы3 минут | Кері байланыс Мақсаты: Бүгінгі сабақтан нені меңгергенін, нені меңгермегенін анықтау.Бүгінгі сабақта болған көңіл күйді бет әлпеті салынған смайлктерді таңдау арқылы кері байланыс береді. | смайликтер |
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? | Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? | Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
А: Жұптық жұмыс жасау арқылы бір-біріне қолдау көрсетеді В: Шығармашылық жұмыспен шұғылдану арқылы оқушы жан-жақты ізденісте болады С:Оқулықтан тыс жаңа дүниемен таныса отырып, шығармашылық қабілеті артады | Мадақтау, "Басбармақ" әдісі,Қошеметтеу, смайликтер | Белсенді әрекеттер, сабақта қолданылатын қауіпсіздік ережесі |
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? | Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. | |
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1: 2: Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1: 2: Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/ 770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |