Ширату
тапсырмасы.
Белсенді оқу
тапсырмалары(топта,
ұжымда)
Жаңаны
ашу.
Жаңаны ашу үшін балалар шахмат
тақтасының шаршыларын санау бойынша практикалық жұмыс
орындайды.
Балаларды топқа бөлуге болады.
Алдымен топтар санау әдістерін ұсынады. Өз нұсқаларын
ұсынады.
–
Қосудың көмегімен санаудың
нәтижесін жазуға бола ма? Ал көбейтудің көмегімен
ше?
–Сіз қандай бірдей екі
көбейткішті жазасыз?
Көбейту кестесінен бірдей
көбейткіштерді көбейту жағдайларын таңдап алады.2- тапсырма
орындалады. Бұдан кейін балалар
бұл
жазбаны санның квадратымен
алмастыруға болатыны туралы шешім шығарады және 2 санының
жазбаларын қарайды.
Түсіндіре отырып алғашқы
бекіту.3-тапсырмада оқушылар бір
таңбалы сандар квадратының мүмкін болатын барлық
жағдайын
жазып алады. Әр оқушы санның
квадратының қалай алынғанына түсінік береді. Содан кейін сандарды
өсу немесе кему тәртібі бойынша қою
тапсырылады.
Өзіндік
жұмыс
Дәптерден қалыптастырушы
бағалауға арналған есепті шығару: санның квадратын бірдей екі
көбейткіштің көбейтіндісі ретінде
көрсет. Есепте.
Ары
қарай мұғалім өзін-өзі тексеру үшін
үлгі
береді:1 2=1х1=1 3 2=3х3=9 52=5х5=2522=2х2=4
42=4х4=16 62=6х6=3672=7х7=49 82=8х8=64
92=9х9=81
Осылайша әр оқушының жаңа тақырыпты түсінгенін,
не түсінбегенін анықтайды. Жетістік критерийін белгілеу
қажет.
Дескриптор:
Есептеудің ауызша және
жазбаша тәсілдерін пайдалана отырып, қосу және азайту амалдарын
орындау біліктері, безендіру, түсініктеме беру, дәлелдеу, оқу
тапсырмаларын шешуде болжамдар айтып, оларды тексеру қажеттілігін
түсіну үшін математикалық көрнекілік құралдарын (суреттер,
сызбалар, схемалар, т.б.) түсіну және пайдалану білігі
дамиды.
Жұмыс дәптеріндегі жазылым
тапсырмаларын орындау
|