Материалдар / Санның квадраты

Санның квадраты

Материал туралы қысқаша түсінік
Санның квадраты 3 сынып
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Мамыр 2024
154
1 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Педагогтің аты-жөні

Әріпжан Аяулым

Күні:


Сынып:3 «M»

Қатысушылар саны:31

Қатыспағандар саны:0

Сабақтың тақырыбы

Санның квадраты

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

3.1.2.1** бөлшекті - бүтіннің бір не бірнеше бөлігі және екі натурал санның бөліндісі ретінде түсіну, санның квадратын - бірдей екі көбейткіштің, ал кубын - бірдей үш көбейткіштің көбейтіндісі ретінде түсіну

Сабақтың барысы.


Сабақтың кезең

уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Басы

Психологиялық ахуал қалыптастыру.

«Мен ақылды баламын» әр бала өздерінің жақсы қасиеттерін атап, қалай өсіп келе жатқандарын айтады.

Мыс: Мен Балнұр, балдай тәтті үйдің еркесімін. Мен Асқар, барлығынан біліміммен барлығынан асып түссем деймін т.б.

«Бір сөзбен» әдісі барысында оқушылар берілген сөздердің ішінен бүгінгі сабақтағы жағдайын сипаттайтын үш сөзді таңдайды.

(қуаныш, немқұрайлылық, шабыт, зерігу, сенімсіздік,сенімділік,рахаттану,алаңдау)

Жұмыс ережесін келісу

Алдыңғы білімді еске түсіру (ұжымда)

Білімді өзектендіру.

Көбейту кестесін қайталауға арналған ойын.

Мұғалім саябаққа жету үшін мысалдар тізімін шешуді ұсынады. Әр топ (қатар) көбейту кестесі бойынша тапсырмалар жазылған мысалдары бар қағаз алады және тізбектеп бір-біріне береді. Содан

кейін қағаздарын ауыстырып, бір-бірін тексереді. Ең бірінші шығарған және қателеспеген топ (саябаққа барар жолда сүрінбеген) жеңімпаз болып есептеледі.

Психологиялық ахуалға берілген тақпақтарды дауыстап айтып, тілді жаттықтыру және жаңа сабаққа назар аудару.

Оқушылар сұраққа жауап береді, жұмысты берілген түріне қарай орындайды.


ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін бағалау.



Психологиялық ахуал.


Алдыңғы білімді еске түсірутапсырмалары.

Ортасы

Ширату тапсырмасы.

Белсенді оқу тапсырмалары(топта, ұжымда)

Жаңаны ашу.

Жаңаны ашу үшін балалар шахмат тақтасының шаршыларын санау бойынша практикалық жұмыс орындайды.

Балаларды топқа бөлуге болады. Алдымен топтар санау әдістерін ұсынады. Өз нұсқаларын ұсынады.

Қосудың көмегімен санаудың нәтижесін жазуға бола ма? Ал көбейтудің көмегімен ше?

Сіз қандай бірдей екі көбейткішті жазасыз?

Көбейту кестесінен бірдей көбейткіштерді көбейту жағдайларын таңдап алады.2- тапсырма орындалады. Бұдан кейін балалар бұл

жазбаны санның квадратымен алмастыруға болатыны туралы шешім шығарады және 2 санының жазбаларын қарайды.

Түсіндіре отырып алғашқы бекіту.3-тапсырмада оқушылар бір таңбалы сандар квадратының мүмкін болатын барлық жағдайын

жазып алады. Әр оқушы санның квадратының қалай алынғанына түсінік береді. Содан кейін сандарды өсу немесе кему тәртібі бойынша қою тапсырылады.

Өзіндік жұмыс

Дәптерден қалыптастырушы бағалауға арналған есепті шығару: санның квадратын бірдей екі көбейткіштің көбейтіндісі ретінде көрсет. Есепте.

Ары қарай мұғалім өзін-өзі тексеру үшін үлгі

береді:1 2=1х1=1 3 2=3х3=9 52=5х5=2522=2х2=4 42=4х4=16 62=6х6=3672=7х7=49 82=8х8=64 92=9х9=81

Осылайша әр оқушының жаңа тақырыпты түсінгенін, не түсінбегенін анықтайды. Жетістік критерийін белгілеу қажет.

Дескриптор:

Есептеудің ауызша және жазбаша тәсілдерін пайдалана отырып, қосу және азайту амалдарын орындау біліктері, безендіру, түсініктеме беру, дәлелдеу, оқу тапсырмаларын шешуде болжамдар айтып, оларды тексеру қажеттілігін түсіну үшін математикалық көрнекілік құралдарын (суреттер, сызбалар, схемалар, т.б.) түсіну және пайдалану білігі дамиды.

Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындау

Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмала

рын орындау

«Қар кесегі»

Бір оқушы тақырып бойынша бір тұжырым айтады.

ҚБ: Бағдаршам көздері арқылы бір-бірін бағалау.






Оқылым, жазылым тапсырмалары.





Соңы

Жаңа білім мен тәжірибені қолдану

Топтық жұмыс. «Галлерияда ой шарлау»





Сабақты пысықтау тапсырмаларын орындау..

ҚБ: Бас бармақ арқылы бір-бірін бағалау.


Топтық тапсырма

лар.

Кері байланыс

Рефлексия (жеке,жұпта,топта, ұжымда)













Оқушыларға «Көңілді қоңырау» кері байланыс парағы таратылады. Оқушылар өздері белгілейді.


«СМС»

Кері байланыс парағы.




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ