|
Бөлім |
Жақсыдан үйрен,жаманнан жирен |
|||||
|
Педагогтің аты - жөні |
Досмайлова Жанар |
|||||
|
Күні |
17.11.2022 жыл |
|||||
|
Сынып:3 «А» |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||
|
Пәні |
Математика |
|||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Санның квадраты және кубы Cәндік қолданбалы өнер |
|||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
3.1.2.1** санның квадратын - бірдей екі көбейткіштің, ал кубын - бірдей үш көбейткіштің көбейтіндісі ретінде түсіну |
|||||
|
Сабақтың мақсаты |
-бөлшекті - бүтіннің бір не бірнеше бөлігі және екі натурал санның бөліндісі ретінде берілген есептерді шығарады -сандардың квадраты мен кубын бірдей көбейткіштердің көбейтіндісі түрінде жазады,есептейді |
|||||
|
Сабақтың барысы |
||||||
|
Сабақтың кезеңі /уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Сабақтың басы 5 минут |
Үй тапсырмасын тексеру № 4, 21 бет |
Үй тапсырмасын тексертеді. |
«Комментарий» әдісі арқылы. ҚБ: Дұрыс орындалған үй тапсырмасына (1балл) |
|
||
|
«Бинго» әдісі бойынша өткен сабақпен жаңа сабақты байланыстыру |
Оқушылар лото ішінен шарды алып сол санның квадратын,кубын айтады |
1балл |
«Бинго» әдісі |
|||
|
Сабақтың ортасы 5 минут |
Сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстырады ОД:білу және түсіну Топтық жұмыс. №1 Заттардың қандай материалдардан жасалғанын анықтау,сәйкестендіру Дескриптор: -амалдардың мәнін дұрыс есептейді -жауабын сәйкестендіреді |
Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен танысады. Ұлттық нақыштағы берілген бұйымдардың астындағы есептеулерді есептейді |
1 балл |
Ұлттық нақыштағы берілген бұйымдар-дың суреті |
||
|
12 минут |
ОД:қолдану Өзіндік жұмыс. №2 а) Көбейтіндіні сандардың квадратына ауыстыр,мәнін тап. ә) Сандардың квадратын бірдей көбейткіштердің көбейтіндісі түрінде алмастыр және мәнін тап. б) Сандардың кубын бірдей үш көбейткіштердің көбейтіндісіне алмастыр және мәнін тап. Дескриптор: - сандардың квадратын,кубын бірдей көбейткіштердің көбейтіндісі түрінде алмастырады; - амалдардың мәнін дұрыс есептейді |
Оқушылар өз бетінше өрнектердің мәндерін табады. |
1 балл 1 балл 1 балл |
Жұмыс дәптерлері |
||
|
3 минут |
ОД: жинақтау Логикалық есеп №3 Барлығы-18 Безендірілді- 1/3 Безендіру қажет-? Шешуі: 18*1/3=6 18-6=12 Жауабы: 12 киіз үй |
Оқушылар ауызша жауап береді. |
1 балл |
Киіз үй макеттері |
||
|
2 минут |
Сергіту сәті Нейро жаттығу |
Оқушылар екі нүктені екі қолымен бірдей оюдың үстімен бастыра жүргізуі керек |
|
Оюлы кеспе қағаздар |
||
|
10 минут |
ОД:талдау №4 а) Сандардың квадратына берілген мысалдардың мәнін тап. ә) Сандардың кубына берілген мысалдардың мәнін тап. Дескриптор: - сандардың квадратына, кубына берілген мысалдардың мәнін дұрыс есептейді |
|
1 балл 1 балл |
Жұмыс дәптерлері |
||
|
3 минут |
ОД:бағалау «Ия», «жоқ» ойыны |
|
1 балл |
|
||
|
Сабақтың соңы Кері байланыс 5 минут |
«Бағдршам» әдісі -Бүгінгі сабақта не үйрендің? -Сен үшін не қиын болды? -Саған қандай тапсырма қызықты болды? Үйге тапсырма № 7, 23 бет |
Оқушы мұғалім қойған сұраққа жауап береді |
Барлығы 10 балл |
«Бағдршам» әдісі |
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Санның квадраты және кубы Cәндік қолданбалы өнер
Санның квадраты және кубы Cәндік қолданбалы өнер
|
Бөлім |
Жақсыдан үйрен,жаманнан жирен |
|||||
|
Педагогтің аты - жөні |
Досмайлова Жанар |
|||||
|
Күні |
17.11.2022 жыл |
|||||
|
Сынып:3 «А» |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||
|
Пәні |
Математика |
|||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Санның квадраты және кубы Cәндік қолданбалы өнер |
|||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
3.1.2.1** санның квадратын - бірдей екі көбейткіштің, ал кубын - бірдей үш көбейткіштің көбейтіндісі ретінде түсіну |
|||||
|
Сабақтың мақсаты |
-бөлшекті - бүтіннің бір не бірнеше бөлігі және екі натурал санның бөліндісі ретінде берілген есептерді шығарады -сандардың квадраты мен кубын бірдей көбейткіштердің көбейтіндісі түрінде жазады,есептейді |
|||||
|
Сабақтың барысы |
||||||
|
Сабақтың кезеңі /уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Сабақтың басы 5 минут |
Үй тапсырмасын тексеру № 4, 21 бет |
Үй тапсырмасын тексертеді. |
«Комментарий» әдісі арқылы. ҚБ: Дұрыс орындалған үй тапсырмасына (1балл) |
|
||
|
«Бинго» әдісі бойынша өткен сабақпен жаңа сабақты байланыстыру |
Оқушылар лото ішінен шарды алып сол санның квадратын,кубын айтады |
1балл |
«Бинго» әдісі |
|||
|
Сабақтың ортасы 5 минут |
Сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстырады ОД:білу және түсіну Топтық жұмыс. №1 Заттардың қандай материалдардан жасалғанын анықтау,сәйкестендіру Дескриптор: -амалдардың мәнін дұрыс есептейді -жауабын сәйкестендіреді |
Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен танысады. Ұлттық нақыштағы берілген бұйымдардың астындағы есептеулерді есептейді |
1 балл |
Ұлттық нақыштағы берілген бұйымдар-дың суреті |
||
|
12 минут |
ОД:қолдану Өзіндік жұмыс. №2 а) Көбейтіндіні сандардың квадратына ауыстыр,мәнін тап. ә) Сандардың квадратын бірдей көбейткіштердің көбейтіндісі түрінде алмастыр және мәнін тап. б) Сандардың кубын бірдей үш көбейткіштердің көбейтіндісіне алмастыр және мәнін тап. Дескриптор: - сандардың квадратын,кубын бірдей көбейткіштердің көбейтіндісі түрінде алмастырады; - амалдардың мәнін дұрыс есептейді |
Оқушылар өз бетінше өрнектердің мәндерін табады. |
1 балл 1 балл 1 балл |
Жұмыс дәптерлері |
||
|
3 минут |
ОД: жинақтау Логикалық есеп №3 Барлығы-18 Безендірілді- 1/3 Безендіру қажет-? Шешуі: 18*1/3=6 18-6=12 Жауабы: 12 киіз үй |
Оқушылар ауызша жауап береді. |
1 балл |
Киіз үй макеттері |
||
|
2 минут |
Сергіту сәті Нейро жаттығу |
Оқушылар екі нүктені екі қолымен бірдей оюдың үстімен бастыра жүргізуі керек |
|
Оюлы кеспе қағаздар |
||
|
10 минут |
ОД:талдау №4 а) Сандардың квадратына берілген мысалдардың мәнін тап. ә) Сандардың кубына берілген мысалдардың мәнін тап. Дескриптор: - сандардың квадратына, кубына берілген мысалдардың мәнін дұрыс есептейді |
|
1 балл 1 балл |
Жұмыс дәптерлері |
||
|
3 минут |
ОД:бағалау «Ия», «жоқ» ойыны |
|
1 балл |
|
||
|
Сабақтың соңы Кері байланыс 5 минут |
«Бағдршам» әдісі -Бүгінгі сабақта не үйрендің? -Сен үшін не қиын болды? -Саған қандай тапсырма қызықты болды? Үйге тапсырма № 7, 23 бет |
Оқушы мұғалім қойған сұраққа жауап береді |
Барлығы 10 балл |
«Бағдршам» әдісі |
||
шағым қалдыра аласыз













