Сабақтың басы
2 мин.
2
мин
2
мин
|
Ұйымдастыру.
Амандасу.
Оқушылардың көңіл күйлерін
біліп, психологиялық ахуал тудыру. Оқушыларға сабаққа кіру билеті
тапсырылады. Билетте көңіл күйлерін көтеретін сөздер
жазылған.
Топтарға
біріктіру.
Бағалау парағын
түсіндіру.
Үй тапсырмасын
тексеру. Оқушыларға экранға қарап үй
тапсырмасын тексеру ұсынады.
№20.5
есеп
Сабақ тақырыбын ашу. Тақтада
әр түрлі сөздер жазылған сөздер арасынан бүгінгі тақырыпты таңдап
алу.
Мақсатын оқушыларға
айтқызу.
|
Оқушылар
амандасады
Шығу билетіндегі сөздерді
оқиды.
Мұғалімнің нұсқауы бойынша
топтарға бірігеді.
Экранда үй тапсырмасы
жазылған. Оқушылар «Көршіңмен бөліс» әдісі арқылы бір-бірінің
дәптерлерін алмастырып
тексереді.№20.5
Оқушылар тақтада жазылған
сөздерден сабақ тақырыбын
айтады.
Мақсатын өздері
айтады.
|
Үй
тапсырмасы
Дискриптор:
Көрсеткіштік теңдік арқылы
жазады
Жалпы 1
балл
|
Түрлі түсті
парақшалар
Қима
қағаздар.
Слайд
Бағалау
парағы
|
8
мин
|
Өткенді
қайталау. Өткенді еске түсіру үшін
оқушыларға Пликерс бағдарламасы бойынша
тест есептері беріледі
-
Негізі 3 болатын 81 санының логарифмі 4-ке
тең
-
-
log5 =
-
lg25+lg4=
-
3log22=
|
Оқушылар қолдарындағы кодтарын
көтеру арқылы жауап беріп отырады. Жауаптары экранда көрсетіледі.
Соңында нәтижесі шығады.
|
Оқушылар экранда көрсетілген
тест нәтижесіне қарап егер барлық 5 есепті орындаған болса 3 балл
қояды.
Жалпы
3 балл.
80
-
100% - 3
балл
60
- 79 %
- 2
балл
40-59%-1
балл
|
Код жазылған
парақшалар
Дербес
компьютер
|
Сабақтың ортасы
6
мин.
Топтық
жұмыс.
Оқулықпен
жұмыс
10
минут
|
Жаңа
сабақ.. Оқушыларға топтық жұмыс
ретінде логарифм қасиеттері беріледі. Оқушыларға дұрыс орналастыру
тапсырылады.
,
loga(bc)=logab +
logac
loga =
logab–
logac
logabn =nlogab
Оқулықпен жұмыс. Айналмалы
дөңгелек
№20.6. Негізі 10 болғандағы
төмендегі сандардың логарифмдерін
табыңдар:
-
100
-
0,001
-
10n
№20.7. Ондық логарифмді
табыңдар:
-
lg10000
-
lg0.1
-
lg0.0001
№20.8. Натурал логарифмді
есептеңдер:
-
lne
-
№20.10.Есептеңдер:
-
-
-
-
№20.11. Өрнекті
логарифмдеңдер.
-
.
-
.
-
.
-
|
Оқушылар санның логарифмінің
қасиеттерін сәйкестендіреді.
Оқушылар өздері құрастырған
логарифм қасиеттерін тақтаға іледі.
Оқушылар жаңа тақырыпты
түсінеді.
Жаңа тақырып бойынша есептер
шығарады.
Негізі 10 болатын сандардың
логарифмдерін жазады
Берілген тапсырма бойынша
есепті орындайды
Ондық логарифм бойынша
жазады
Оқушылар натурал логарифмді
есептейді.
Логарифм қасиеттерін қолданып
тақтаға шығарады
|
Дескриптор:
-қасиеттерді дұрыс
орналастырады;
Топтық
бағалау:
«Жарайсың! Жақсы! Өте
жақсы! Талпын!»
Дискриптор:
-логарифм қасиеттерін дұрыс
қолданады;
-өрнектерді
табады
Оқушы өзінің әр дұрыс жауабына
1 балл қояды
|
Плакат
Маркет
Дәптер
Оқулық
|
Жеке
жұмыс
10
мин.
|
Қорытынды тест есептері (Кахот
бағдарламасы арқылы оқушылар есеп шығарту)
-
-
-
=
-
-
=
-
-
-
Негізі е болатын санның
логарфмі ондық логарифм деп аталады
-
Негізі 10 болатын
логарифм ондық логарифм деп аталады
-
125 саны 5 санының 4
дәрежесі
|
Оқушылар сабақты
қорытындылау үшін экранда берілген логарифмге,
ондық логарифмге, натурал логарифмге берілген тест есептерін жылдам
шығарады. Есептердің жауабын белгілейді.
Уақытқа
бағынады.
|
Оқушыларға экранда баллдар
көрсетіледі.
Жоғары жинаған 3 оқушыға 3
балл қойылады.
|
Дербес
компьютер
Смартфон
|
Сабақтың
соңы.
Ой
толғаныс.
Рефлексия
5
мин.
|
Бағалау:
Үйге
тапсырма.
№20.12.Мына теңдіктерден
логарифмнің анықтамасы бойынша белгісізді
табыңдар.
-
-
-
-
Кері
байланыс:
Шығу
билеті. Сіз бүгін не
білдіңіз?
Сіз үшін не қиын
болды?
|
Оқушыларға берілген
тапсырмалар бойынша өз баллдарын қорытындылап
айтады.
Бүгінгі тақырып бойынша өз
ойларын жазады
|
Қорытынды балл
шығады
|
Шығу
билеті
Бағалау
парағы
|