|
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Көрсеткіштік және логарифмдік теңдеулер мен теңсіздіктер |
Маңғыстау облысының білім басқармасының Бейнеу ауданы бойынша білім бөлімінің « Жұмағали Қалдығараев атындағы жалпы білім беретін мектеп» КММ |
|||||||||||||||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
Карайдарова Фариза Уринбасаровна |
|||||||||||||||||
|
Күні: |
09.02.2024 |
|||||||||||||||||
|
Сыныбы: 11 |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Санның логарифмі және оның қасиеттері |
|||||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
11.3.1.16-санның логарифмі, ондық және натурал логарифмдер анықтамаларын білу; 11.3.1.17-логарифм қасиеттерін білу және оларды логарифмдік өрнектерді түрлендіруде қолдану; |
|||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты: |
- санның логарифмі, ондық және натурал логарифмдер анықтамаларын біледі; -логарифм қасиеттерін білу және оларды логарифмдік өрнектерді түрлендіруде қолданады; |
|||||||||||||||||
|
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||
|
|
Сабақтың басы |
І. Ұйымдастыру кезеңі: Топқа бөлу (ұлттық нақышта) асықтармен 1-топ: АЛШЫ 2 топ ТАЙКЕ ІІ Танграм әдісі арқылы тақырыптарға шолу жасап,жаңа тақырыпты ашу.
ІІ1. Жаңа тақырып Санның логарифмі және қасиеттері Анықтама.
1-мысал. Мәнін табайық:
а) а)
НЕгізі е болатын логарифм натурал логарифм деп аталады. Негізі 10 болатын логарифм ондық логарифм деп аталады.
Логарифм табиғатпен үндеседі СЛАЙД шоу
|
Сәлемдесу.Оқушылардың сабаққа дайындығын пысықтау. Танграм арқылы өткен тақырыптарға шолу жасап ,жаңа тақырыпта құрастырады.
f(x)=
жаңа тақырыптағы керекті формулаларды жазып алады
|
Мұғалім ұйымдастыру кезеңінде белсенділік танытқан оқушыларды «Мадақтау сөз» әдісіарқылы бағалайды: «Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы! Талпын!»
|
Түрлі түсті қима қағаздар
|
|||||||||||||
|
|
Сабақтың ортасы
|
4, Пазл құрастыру арқылы
топтық жұмыс:
5, тест тапсырмалары
1) А)5 б)6 с)7 д)8 е)9 2) А)-2 б)-6 с)-7 д)2 е)7 3) теңдеудің түбірлерінің қосындысын табыңдар:
А)2 б)4 с)5 д)3 е)6
6 Кахот (Тест ) жеке жумыс
7. Қорытынды РЕФЛЕКСИЯ Асық ату арқылы бүгінгі сабақтың бекіту сұрақтары қойылады 1, Санның логарифмі дегеніміз не?
1)
2)
|
.1.
2,
9* 3,
4,
5
Тест жұмысы:
2)
3)
4)
|
Дескриптор: -1-ші сұраққа жауап береді. 1-балл -2-ші сұраққа жауап береді. 1-балл -3-ші сұраққа жауап береді. 1-балл
Әрбір дұрыс жауапка 1 балл қойылады
|
ДК экраны
Сұрақтар топтамасы.
Оқулық 11-сынып.
|
|||||||||||||
|
|
Сабақтың соңы |
Үйге тапсырма
|
Қорытынды. Сабақ соңында оқушылар ұялы телефондарымен QR код арқылы рефлексия жүргізеді:
|
Бағалау. Оқушылар бір-бірін ауызша критерий бойынша бағалайды. - Кейбір оқушыларға мұғалім тарапынан кері байланыс беріледі.
|
http://itest.kz/lekciya_logarifmdik_tengdeuler_men_tengsizdikteri_sheshuding_adisteri |
|||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Санның логарифмі және оның қасиеттері
Санның логарифмі және оның қасиеттері
|
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Көрсеткіштік және логарифмдік теңдеулер мен теңсіздіктер |
Маңғыстау облысының білім басқармасының Бейнеу ауданы бойынша білім бөлімінің « Жұмағали Қалдығараев атындағы жалпы білім беретін мектеп» КММ |
|||||||||||||||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
Карайдарова Фариза Уринбасаровна |
|||||||||||||||||
|
Күні: |
09.02.2024 |
|||||||||||||||||
|
Сыныбы: 11 |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Санның логарифмі және оның қасиеттері |
|||||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
11.3.1.16-санның логарифмі, ондық және натурал логарифмдер анықтамаларын білу; 11.3.1.17-логарифм қасиеттерін білу және оларды логарифмдік өрнектерді түрлендіруде қолдану; |
|||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты: |
- санның логарифмі, ондық және натурал логарифмдер анықтамаларын біледі; -логарифм қасиеттерін білу және оларды логарифмдік өрнектерді түрлендіруде қолданады; |
|||||||||||||||||
|
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||
|
|
Сабақтың басы |
І. Ұйымдастыру кезеңі: Топқа бөлу (ұлттық нақышта) асықтармен 1-топ: АЛШЫ 2 топ ТАЙКЕ ІІ Танграм әдісі арқылы тақырыптарға шолу жасап,жаңа тақырыпты ашу.
ІІ1. Жаңа тақырып Санның логарифмі және қасиеттері Анықтама.
1-мысал. Мәнін табайық:
а) а)
НЕгізі е болатын логарифм натурал логарифм деп аталады. Негізі 10 болатын логарифм ондық логарифм деп аталады.
Логарифм табиғатпен үндеседі СЛАЙД шоу
|
Сәлемдесу.Оқушылардың сабаққа дайындығын пысықтау. Танграм арқылы өткен тақырыптарға шолу жасап ,жаңа тақырыпта құрастырады.
f(x)=
жаңа тақырыптағы керекті формулаларды жазып алады
|
Мұғалім ұйымдастыру кезеңінде белсенділік танытқан оқушыларды «Мадақтау сөз» әдісіарқылы бағалайды: «Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы! Талпын!»
|
Түрлі түсті қима қағаздар
|
|||||||||||||
|
|
Сабақтың ортасы
|
4, Пазл құрастыру арқылы
топтық жұмыс:
5, тест тапсырмалары
1) А)5 б)6 с)7 д)8 е)9 2) А)-2 б)-6 с)-7 д)2 е)7 3) теңдеудің түбірлерінің қосындысын табыңдар:
А)2 б)4 с)5 д)3 е)6
6 Кахот (Тест ) жеке жумыс
7. Қорытынды РЕФЛЕКСИЯ Асық ату арқылы бүгінгі сабақтың бекіту сұрақтары қойылады 1, Санның логарифмі дегеніміз не?
1)
2)
|
.1.
2,
9* 3,
4,
5
Тест жұмысы:
2)
3)
4)
|
Дескриптор: -1-ші сұраққа жауап береді. 1-балл -2-ші сұраққа жауап береді. 1-балл -3-ші сұраққа жауап береді. 1-балл
Әрбір дұрыс жауапка 1 балл қойылады
|
ДК экраны
Сұрақтар топтамасы.
Оқулық 11-сынып.
|
|||||||||||||
|
|
Сабақтың соңы |
Үйге тапсырма
|
Қорытынды. Сабақ соңында оқушылар ұялы телефондарымен QR код арқылы рефлексия жүргізеді:
|
Бағалау. Оқушылар бір-бірін ауызша критерий бойынша бағалайды. - Кейбір оқушыларға мұғалім тарапынан кері байланыс беріледі.
|
http://itest.kz/lekciya_logarifmdik_tengdeuler_men_tengsizdikteri_sheshuding_adisteri |
|||||||||||||
шағым қалдыра аласыз














=



















