Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    «Бекітемін»

    Мектеп директоры:

    ..................Е.Махашев


    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

    11.3. VI тарау. Көрсеткіштік және логарифмдік функциялар (11 сағат)

    Күні: 28.01.2021

    Сынып: 11 «А»

    Мектеп: Т. Рысқұлов атындағы ЖОМ

    Мұғалімнің аты-жөні: М.П.Жуманова


    Қатысқандар: 14 Қатыспағандар:0

    Сaбaқтың тaқырыбы

    Санның логарифмі және оның қасиеттері (6/1)

    Oсы сaбaқтa қoл жеткiзетiн oқу мaқсaттaры

    11.3.1.16-санның логарифмі, ондық және натурал логарифмдер анықтамаларын білу;


    Сaбaқтың мaқсaты

    Санның логарифмін білу және есептер шығару барысында қолдану;

    Бaғaлaу критерийлерi

    • Санның логарифмінің формулаларын біледі, мәндерін табады.

    Тiлдiк мaқсaттaр

    Пәнге қатысты лексика мен терминология:

    • Сан;

    • Логарифм;

    • Ондық логарифм;

    • Натурал логариф;

    • е саны

    Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

    • .........сандарның негізі ....болатын логарифмдерін табайық.

    • Логарифмді есептейік:

    • ...............өорнегін логарифмдейік.

    • ..................мәндерін есептейік.

    • ...................теңдігіндегі х-тің мәнән табайық.

    • ................теңдіктердің ақиқаттылығын тексереміз.

    Құндылықтaрғa бaулу

    Ынтымақтастық: Белсенді қарым- қатынас, өзіндік шешім қабылдауды үйрену, жаңаны тез игеруге дайын болу, өзгенің пікірін құрметтеу және тыңдай білу.

    Академиялық адалдық: Жұмыстану барысында бір – бірінің пікірлері мен ерекшеліктерін құрметтеу, жауапкершілік, мақсатқа ұмтылу, академиялық адалдық ұстанымдарын сақтау.

    Пәнaрaлық бaйлaныс

    Шеңбер, шар, сфера, дөңгелек ұғымын қалыптастыру геометрия пәніндегі терминдердің мағынасын түсінуге ықпал етеді. Есеп шығару барысында Жаратылыстану пәнінен планеталардың ауданын табады.

    Aлдыңғы бiлiм

    Көрсеткішті функция, оның қасиеттері мен графигі.

    Сaбaқ бaрысы

    Сaбaқтың жoспaрлaнғaн кезеңдерi

    Сaбaқтaғы жoспaрлaнғaн жaттығу түрлерi

    Ресурстар

    Сaбaқтың бaсы (1-5 мин)

    Ұйымдaстыру кезеңi.

    1.Сәлемдесу, oқушылaрды түгендеу, жaқсы көңiл-күй сыйлау

    2. Топқа бөлу: «Алтын сандық » деген әдіспен топтарға бөлемін. Топқа бөлу барысында қорапта оқушыларды теңдей 2 топқа бөлетін графиктер берілген, оқушылар графитерді құрастыру арқылы 2 топқа бөлініп отырады.

    3.Топтағы оқушылар дәптерлерін алмастыру арқылы ұсынылған дайын жауаптарды қолданып бір-бірінің үй жұмысын тексеріп, комментарий жазу арқылы бағалайды.



    Мақсаты: Оқушыларды тез ойлап, шапшаң жауап беруін және алған білімдерін жүйелеу.

    Мұғалім: Оқушыларға өтілген тақырыпты түйіндеу мақсатында оқушылар сабақтағы ережелерді қайталаймыз.

    Мұғалім: Қайтала! Есіңе сақта!

    Мұғалім: Көрсеткіштік функция деп?

    Оқушылардың көпшілігі: у= , а>0, а≠1 формулаы арқылы берілген функцияны атаймыз.

    Мұғалім: Егер екі көрсеткіштік функцияның негіздері өзара кері сандар болса ......

    Оқушылардың көпшілігі: онда ол функциялардың графиктері Оу осіне қарағанда симметриялы.

    Мұғалім: Симметрия дегеніміз не?

    Оқушылардың жартысы: Оу немесе Ох осьтеріндегі графиктердің теріс мәндер берілген кезде бағыттас бетке өзгермей ауысуы.



    Жаңа сабақты түсіндіру.

    Мақсаты: Санның логарифмін білу және есептер шығару барысында қолдану;

    Бағалау критерийі:

    Санның логарифмінің формулаларын табады.

    Мұғалім: Алған білімдеріңді жетілдіру мақатынды мына формулалармен таныс болайық. Оқушылар оқулығымыздың 80 бетін ашамыз. Берілген санның логарифмін табу формулаларын оқимыз, жазамыз және есте сақтаймыз.

    Анықтаманы дәптерімізге жазамыз. Негізі а болатын оң Б санының логарифмі деп Б санына тең болатын негіздің дәреже көрсеткішін айтамыз.

    Логарифмнің белгіленуі: log

    Логарифмнің жалпы түрі; b, мұндағы а – логарифмнің негізі, б- логарифм таңбасының астындағы өрнек.

    Анықтама бойынша logа б =х, а>0, а≠1, б>0.

    Формула.










    Слайд (Жауаптар слайдтан көрсетіледі)






















    Слайд(формулалар слайдта беріледі.)


















    Сaбaқтың oртaсы (6-37 мин)

    Жаңа тaқырыпты бекiту.

    Деңгейлік тапсырмалар

    Мақсаты: Санның логарифмін білу және есептер шығару барысында қолдану;

    Бағалау критерийі:

    Санның логарифмінің формулаларын біледі, мәндерін табады.

    А деңгейі:

    Әр дұрыс жауап 1 ұпаймен бағаланады.

    Келесі тапсырмаларды орында:

    1. 2 негізі бойынша 8-дің логарифмін тап.

    А)4; Ә) 3 Б)6 В)2 Д)1

    2. 3 негізі бойынша санының логарифмін тап.

    А)-3 Ә)3 Б)9 В)5 Д)6

    3. Есепте: log381

    А)5 Ә)4 Б)8 В)27 Д)1

    4. х-ті тап : log3х= -1

    А)4 Ә)-3 Б) В)3 Д)1

    5. х-ті тап : log 5х= 0

    А)5 Ә)1 Б)25 В)2 Д)

    .

    В деңгейі:


    Әр дұрыс жауап 1 ұпаймен бағаланады.

    1. Өрнектің мәнін тап: log216+log22

    А)4 Ә)5 Б)6 В)4,5 Д)18

    2. Өрнектің мәнін тап: log1236+log124

    А)2 Ә)12 Б)6 В)0 Д)40

    3.Өрнектің мәнін тап: log27-log2

    А)3 Ә)4 Б)1 В)16 Д)


    4. егер log3a=0,5 болса , онда log 3 өрнегінің мәнін тап.

    А)2,75 Ә)2 Б)3 В)5 Д)27

    5.Өрнектің мәнін тап: 42log43

    А)9 Ә)1 Б)6 В)8 Д)4


    Дескриптор:

    • Есептің берілгенін дәптерге түсіреді.

    • Берілген есепке сәйкес формуланы табады.

    • Мәндерін қояды.

    • Сандық логарифмді есептейді.




    С деңгейі:

    1.10 негізі бойынша логарифмде: 100(аb3c)1\2

    А)2+ lga+ lgb+ lgc Б) lga+ lgb+lgc+2

    Ә) lga+ lgb+ lgc В) 2lga+3 lgb+2lgc+2

    2.х-санын тап: lgx= lg9- lg8

    А) Ә) Б) В)6 Д) 1

    3.х-ті тап : lgx= lg12 + lg15 –lg8

    А)10 Ә) 1 Б)0,1 В) Д)-10

    4.х-ті тап : lоg

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Жуманова Маржан Пернеқызы
    27 Сәуір 2021
    694
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Санның логарифмі және оның қасиеттері (6/1)

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Санның логарифмі және оның қасиеттері (6/1)

    Материал туралы қысқаша түсінік
    • Санның логарифмінің формулаларын біледі, мәндерін табады.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    «Бекітемін»

    Мектеп директоры:

    ..................Е.Махашев


    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

    11.3. VI тарау. Көрсеткіштік және логарифмдік функциялар (11 сағат)

    Күні: 28.01.2021

    Сынып: 11 «А»

    Мектеп: Т. Рысқұлов атындағы ЖОМ

    Мұғалімнің аты-жөні: М.П.Жуманова


    Қатысқандар: 14 Қатыспағандар:0

    Сaбaқтың тaқырыбы

    Санның логарифмі және оның қасиеттері (6/1)

    Oсы сaбaқтa қoл жеткiзетiн oқу мaқсaттaры

    11.3.1.16-санның логарифмі, ондық және натурал логарифмдер анықтамаларын білу;


    Сaбaқтың мaқсaты

    Санның логарифмін білу және есептер шығару барысында қолдану;

    Бaғaлaу критерийлерi

    • Санның логарифмінің формулаларын біледі, мәндерін табады.

    Тiлдiк мaқсaттaр

    Пәнге қатысты лексика мен терминология:

    • Сан;

    • Логарифм;

    • Ондық логарифм;

    • Натурал логариф;

    • е саны

    Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

    • .........сандарның негізі ....болатын логарифмдерін табайық.

    • Логарифмді есептейік:

    • ...............өорнегін логарифмдейік.

    • ..................мәндерін есептейік.

    • ...................теңдігіндегі х-тің мәнән табайық.

    • ................теңдіктердің ақиқаттылығын тексереміз.

    Құндылықтaрғa бaулу

    Ынтымақтастық: Белсенді қарым- қатынас, өзіндік шешім қабылдауды үйрену, жаңаны тез игеруге дайын болу, өзгенің пікірін құрметтеу және тыңдай білу.

    Академиялық адалдық: Жұмыстану барысында бір – бірінің пікірлері мен ерекшеліктерін құрметтеу, жауапкершілік, мақсатқа ұмтылу, академиялық адалдық ұстанымдарын сақтау.

    Пәнaрaлық бaйлaныс

    Шеңбер, шар, сфера, дөңгелек ұғымын қалыптастыру геометрия пәніндегі терминдердің мағынасын түсінуге ықпал етеді. Есеп шығару барысында Жаратылыстану пәнінен планеталардың ауданын табады.

    Aлдыңғы бiлiм

    Көрсеткішті функция, оның қасиеттері мен графигі.

    Сaбaқ бaрысы

    Сaбaқтың жoспaрлaнғaн кезеңдерi

    Сaбaқтaғы жoспaрлaнғaн жaттығу түрлерi

    Ресурстар

    Сaбaқтың бaсы (1-5 мин)

    Ұйымдaстыру кезеңi.

    1.Сәлемдесу, oқушылaрды түгендеу, жaқсы көңiл-күй сыйлау

    2. Топқа бөлу: «Алтын сандық » деген әдіспен топтарға бөлемін. Топқа бөлу барысында қорапта оқушыларды теңдей 2 топқа бөлетін графиктер берілген, оқушылар графитерді құрастыру арқылы 2 топқа бөлініп отырады.

    3.Топтағы оқушылар дәптерлерін алмастыру арқылы ұсынылған дайын жауаптарды қолданып бір-бірінің үй жұмысын тексеріп, комментарий жазу арқылы бағалайды.



    Мақсаты: Оқушыларды тез ойлап, шапшаң жауап беруін және алған білімдерін жүйелеу.

    Мұғалім: Оқушыларға өтілген тақырыпты түйіндеу мақсатында оқушылар сабақтағы ережелерді қайталаймыз.

    Мұғалім: Қайтала! Есіңе сақта!

    Мұғалім: Көрсеткіштік функция деп?

    Оқушылардың көпшілігі: у= , а>0, а≠1 формулаы арқылы берілген функцияны атаймыз.

    Мұғалім: Егер екі көрсеткіштік функцияның негіздері өзара кері сандар болса ......

    Оқушылардың көпшілігі: онда ол функциялардың графиктері Оу осіне қарағанда симметриялы.

    Мұғалім: Симметрия дегеніміз не?

    Оқушылардың жартысы: Оу немесе Ох осьтеріндегі графиктердің теріс мәндер берілген кезде бағыттас бетке өзгермей ауысуы.



    Жаңа сабақты түсіндіру.

    Мақсаты: Санның логарифмін білу және есептер шығару барысында қолдану;

    Бағалау критерийі:

    Санның логарифмінің формулаларын табады.

    Мұғалім: Алған білімдеріңді жетілдіру мақатынды мына формулалармен таныс болайық. Оқушылар оқулығымыздың 80 бетін ашамыз. Берілген санның логарифмін табу формулаларын оқимыз, жазамыз және есте сақтаймыз.

    Анықтаманы дәптерімізге жазамыз. Негізі а болатын оң Б санының логарифмі деп Б санына тең болатын негіздің дәреже көрсеткішін айтамыз.

    Логарифмнің белгіленуі: log

    Логарифмнің жалпы түрі; b, мұндағы а – логарифмнің негізі, б- логарифм таңбасының астындағы өрнек.

    Анықтама бойынша logа б =х, а>0, а≠1, б>0.

    Формула.










    Слайд (Жауаптар слайдтан көрсетіледі)






















    Слайд(формулалар слайдта беріледі.)


















    Сaбaқтың oртaсы (6-37 мин)

    Жаңа тaқырыпты бекiту.

    Деңгейлік тапсырмалар

    Мақсаты: Санның логарифмін білу және есептер шығару барысында қолдану;

    Бағалау критерийі:

    Санның логарифмінің формулаларын біледі, мәндерін табады.

    А деңгейі:

    Әр дұрыс жауап 1 ұпаймен бағаланады.

    Келесі тапсырмаларды орында:

    1. 2 негізі бойынша 8-дің логарифмін тап.

    А)4; Ә) 3 Б)6 В)2 Д)1

    2. 3 негізі бойынша санының логарифмін тап.

    А)-3 Ә)3 Б)9 В)5 Д)6

    3. Есепте: log381

    А)5 Ә)4 Б)8 В)27 Д)1

    4. х-ті тап : log3х= -1

    А)4 Ә)-3 Б) В)3 Д)1

    5. х-ті тап : log 5х= 0

    А)5 Ә)1 Б)25 В)2 Д)

    .

    В деңгейі:


    Әр дұрыс жауап 1 ұпаймен бағаланады.

    1. Өрнектің мәнін тап: log216+log22

    А)4 Ә)5 Б)6 В)4,5 Д)18

    2. Өрнектің мәнін тап: log1236+log124

    А)2 Ә)12 Б)6 В)0 Д)40

    3.Өрнектің мәнін тап: log27-log2

    А)3 Ә)4 Б)1 В)16 Д)


    4. егер log3a=0,5 болса , онда log 3 өрнегінің мәнін тап.

    А)2,75 Ә)2 Б)3 В)5 Д)27

    5.Өрнектің мәнін тап: 42log43

    А)9 Ә)1 Б)6 В)8 Д)4


    Дескриптор:

    • Есептің берілгенін дәптерге түсіреді.

    • Берілген есепке сәйкес формуланы табады.

    • Мәндерін қояды.

    • Сандық логарифмді есептейді.




    С деңгейі:

    1.10 негізі бойынша логарифмде: 100(аb3c)1\2

    А)2+ lga+ lgb+ lgc Б) lga+ lgb+lgc+2

    Ә) lga+ lgb+ lgc В) 2lga+3 lgb+2lgc+2

    2.х-санын тап: lgx= lg9- lg8

    А) Ә) Б) В)6 Д) 1

    3.х-ті тап : lgx= lg12 + lg15 –lg8

    А)10 Ә) 1 Б)0,1 В) Д)-10

    4.х-ті тап : lоg

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Математика Сабақ жоспары 11 сынып
    27.04.2021
    694
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Жуманова Маржан Пернеқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации