Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Санның логарифмі және оның қасиеттері (6/1)
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
«Бекітемін»
Мектеп директоры:
..................Е.Махашев
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 11.3. VI тарау. Көрсеткіштік және логарифмдік функциялар (11 сағат) Күні: 28.01.2021 Сынып: 11 «А» |
Мектеп: Т. Рысқұлов атындағы ЖОМ Мұғалімнің аты-жөні: М.П.Жуманова Қатысқандар: 14 Қатыспағандар:0 |
|||
Сaбaқтың тaқырыбы |
Санның логарифмі және оның қасиеттері (6/1) |
|||
Oсы сaбaқтa қoл жеткiзетiн oқу мaқсaттaры |
11.3.1.16-санның логарифмі, ондық және натурал логарифмдер анықтамаларын білу; |
|||
Сaбaқтың мaқсaты |
Санның логарифмін білу және есептер шығару барысында қолдану; |
|||
Бaғaлaу критерийлерi |
|
|||
Тiлдiк мaқсaттaр |
Пәнге қатысты лексика мен терминология:
Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:
|
|||
Құндылықтaрғa бaулу |
Ынтымақтастық: Белсенді қарым- қатынас, өзіндік шешім қабылдауды үйрену, жаңаны тез игеруге дайын болу, өзгенің пікірін құрметтеу және тыңдай білу. Академиялық адалдық: Жұмыстану барысында бір – бірінің пікірлері мен ерекшеліктерін құрметтеу, жауапкершілік, мақсатқа ұмтылу, академиялық адалдық ұстанымдарын сақтау. |
|||
Пәнaрaлық бaйлaныс |
Шеңбер, шар, сфера, дөңгелек ұғымын қалыптастыру геометрия пәніндегі терминдердің мағынасын түсінуге ықпал етеді. Есеп шығару барысында Жаратылыстану пәнінен планеталардың ауданын табады. |
|||
Aлдыңғы бiлiм |
Көрсеткішті функция, оның қасиеттері мен графигі. |
|||
Сaбaқ бaрысы |
||||
Сaбaқтың жoспaрлaнғaн кезеңдерi |
Сaбaқтaғы жoспaрлaнғaн жaттығу түрлерi |
Ресурстар |
||
Сaбaқтың бaсы (1-5 мин) |
Ұйымдaстыру кезеңi. 1.Сәлемдесу, oқушылaрды түгендеу, жaқсы көңiл-күй сыйлау 2. Топқа бөлу: «Алтын сандық » деген әдіспен топтарға бөлемін. Топқа бөлу барысында қорапта оқушыларды теңдей 2 топқа бөлетін графиктер берілген, оқушылар графитерді құрастыру арқылы 2 топқа бөлініп отырады. 3.Топтағы оқушылар дәптерлерін алмастыру арқылы ұсынылған дайын жауаптарды қолданып бір-бірінің үй жұмысын тексеріп, комментарий жазу арқылы бағалайды.
Мақсаты: Оқушыларды тез ойлап, шапшаң жауап беруін және алған білімдерін жүйелеу. Мұғалім: Оқушыларға өтілген тақырыпты түйіндеу мақсатында оқушылар сабақтағы ережелерді қайталаймыз. Мұғалім: Қайтала! Есіңе сақта! Мұғалім: Көрсеткіштік функция деп? Оқушылардың көпшілігі: у= , а>0, а≠1 формулаы арқылы берілген функцияны атаймыз. Мұғалім: Егер екі көрсеткіштік функцияның негіздері өзара кері сандар болса ...... Оқушылардың көпшілігі: онда ол функциялардың графиктері Оу осіне қарағанда симметриялы. Мұғалім: Симметрия дегеніміз не? Оқушылардың жартысы: Оу немесе Ох осьтеріндегі графиктердің теріс мәндер берілген кезде бағыттас бетке өзгермей ауысуы.
Жаңа сабақты түсіндіру. Мақсаты: Санның логарифмін білу және есептер шығару барысында қолдану; Бағалау критерийі: Санның логарифмінің формулаларын табады. Мұғалім: Алған білімдеріңді жетілдіру мақатынды мына формулалармен таныс болайық. Оқушылар оқулығымыздың 80 бетін ашамыз. Берілген санның логарифмін табу формулаларын оқимыз, жазамыз және есте сақтаймыз. Анықтаманы дәптерімізге жазамыз. Негізі а болатын оң Б санының логарифмі деп Б санына тең болатын негіздің дәреже көрсеткішін айтамыз. Логарифмнің белгіленуі: log Логарифмнің жалпы түрі; b, мұндағы а – логарифмнің негізі, б- логарифм таңбасының астындағы өрнек. Анықтама бойынша logа б =х, а>0, а≠1, б>0. Формула.
|
Слайд (Жауаптар слайдтан көрсетіледі) Слайд(формулалар слайдта беріледі.) |
||
Сaбaқтың oртaсы (6-37 мин) |
Жаңа тaқырыпты бекiту. Деңгейлік тапсырмалар Мақсаты: Санның логарифмін білу және есептер шығару барысында қолдану; Бағалау критерийі: Санның логарифмінің формулаларын біледі, мәндерін табады. А деңгейі: Әр дұрыс жауап 1 ұпаймен бағаланады. Келесі тапсырмаларды орында: 1. 2 негізі бойынша 8-дің логарифмін тап. А)4; Ә) 3 Б)6 В)2 Д)1 2. 3 негізі бойынша санының логарифмін тап. А)-3 Ә)3 Б)9 В)5 Д)6 3. Есепте: log381 А)5 Ә)4 Б)8 В)27 Д)1 4. х-ті тап : log3х= -1 А)4 Ә)-3 Б) В)3 Д)1 5. х-ті тап : log 5х= 0 А)5 Ә)1 Б)25 В)2 Д) . В деңгейі:
Әр дұрыс жауап 1 ұпаймен бағаланады.
А)4 Ә)5 Б)6 В)4,5 Д)18 2. Өрнектің мәнін тап: log1236+log124 А)2 Ә)12 Б)6 В)0 Д)40 3.Өрнектің мәнін тап: log27-log2 А)3 Ә)4 Б)1 В)16 Д) 4. егер log3a=0,5 болса , онда log 3 өрнегінің мәнін тап. А)2,75 Ә)2 Б)3 В)5 Д)27 5.Өрнектің мәнін тап: 42log43 А)9 Ә)1 Б)6 В)8 Д)4 Дескриптор:
С деңгейі: 1.10 негізі бойынша логарифмде: 100(аb3c)1\2 А)2+ lga+ lgb+ lgc Б) lga+ lgb+lgc+2 Ә) lga+ lgb+ lgc В) 2lga+3 lgb+2lgc+2 2.х-санын тап: lgx= lg9- lg8 А) Ә) Б) В)6 Д) 1 3.х-ті тап : lgx= lg12 + lg15 –lg8 А)10 Ә) 1 Б)0,1 В) Д)-10
4.х-ті тап :
lоg Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |