Материалдар / Санның логарифмі және оның қасиеттері (6/1)

Санның логарифмі және оның қасиеттері (6/1)

Материал туралы қысқаша түсінік
• Санның логарифмінің формулаларын біледі, мәндерін табады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Сәуір 2021
550
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

«Бекітемін»

Мектеп директоры:

..................Е.Махашев


Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

11.3. VI тарау. Көрсеткіштік және логарифмдік функциялар (11 сағат)

Күні: 28.01.2021

Сынып: 11 «А»

Мектеп: Т. Рысқұлов атындағы ЖОМ

Мұғалімнің аты-жөні: М.П.Жуманова


Қатысқандар: 14 Қатыспағандар:0

Сaбaқтың тaқырыбы

Санның логарифмі және оның қасиеттері (6/1)

Oсы сaбaқтa қoл жеткiзетiн oқу мaқсaттaры

11.3.1.16-санның логарифмі, ондық және натурал логарифмдер анықтамаларын білу;


Сaбaқтың мaқсaты

Санның логарифмін білу және есептер шығару барысында қолдану;

Бaғaлaу критерийлерi

  • Санның логарифмінің формулаларын біледі, мәндерін табады.

Тiлдiк мaқсaттaр

Пәнге қатысты лексика мен терминология:

  • Сан;

  • Логарифм;

  • Ондық логарифм;

  • Натурал логариф;

  • е саны

Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

  • .........сандарның негізі ....болатын логарифмдерін табайық.

  • Логарифмді есептейік:

  • ...............өорнегін логарифмдейік.

  • ..................мәндерін есептейік.

  • ...................теңдігіндегі х-тің мәнән табайық.

  • ................теңдіктердің ақиқаттылығын тексереміз.

Құндылықтaрғa бaулу

Ынтымақтастық: Белсенді қарым- қатынас, өзіндік шешім қабылдауды үйрену, жаңаны тез игеруге дайын болу, өзгенің пікірін құрметтеу және тыңдай білу.

Академиялық адалдық: Жұмыстану барысында бір – бірінің пікірлері мен ерекшеліктерін құрметтеу, жауапкершілік, мақсатқа ұмтылу, академиялық адалдық ұстанымдарын сақтау.

Пәнaрaлық бaйлaныс

Шеңбер, шар, сфера, дөңгелек ұғымын қалыптастыру геометрия пәніндегі терминдердің мағынасын түсінуге ықпал етеді. Есеп шығару барысында Жаратылыстану пәнінен планеталардың ауданын табады.

Aлдыңғы бiлiм

Көрсеткішті функция, оның қасиеттері мен графигі.

Сaбaқ бaрысы

Сaбaқтың жoспaрлaнғaн кезеңдерi

Сaбaқтaғы жoспaрлaнғaн жaттығу түрлерi

Ресурстар

Сaбaқтың бaсы (1-5 мин)

Ұйымдaстыру кезеңi.

1.Сәлемдесу, oқушылaрды түгендеу, жaқсы көңiл-күй сыйлау

2. Топқа бөлу: «Алтын сандық » деген әдіспен топтарға бөлемін. Топқа бөлу барысында қорапта оқушыларды теңдей 2 топқа бөлетін графиктер берілген, оқушылар графитерді құрастыру арқылы 2 топқа бөлініп отырады.

3.Топтағы оқушылар дәптерлерін алмастыру арқылы ұсынылған дайын жауаптарды қолданып бір-бірінің үй жұмысын тексеріп, комментарий жазу арқылы бағалайды.



Мақсаты: Оқушыларды тез ойлап, шапшаң жауап беруін және алған білімдерін жүйелеу.

Мұғалім: Оқушыларға өтілген тақырыпты түйіндеу мақсатында оқушылар сабақтағы ережелерді қайталаймыз.

Мұғалім: Қайтала! Есіңе сақта!

Мұғалім: Көрсеткіштік функция деп?

Оқушылардың көпшілігі: у= , а>0, а≠1 формулаы арқылы берілген функцияны атаймыз.

Мұғалім: Егер екі көрсеткіштік функцияның негіздері өзара кері сандар болса ......

Оқушылардың көпшілігі: онда ол функциялардың графиктері Оу осіне қарағанда симметриялы.

Мұғалім: Симметрия дегеніміз не?

Оқушылардың жартысы: Оу немесе Ох осьтеріндегі графиктердің теріс мәндер берілген кезде бағыттас бетке өзгермей ауысуы.



Жаңа сабақты түсіндіру.

Мақсаты: Санның логарифмін білу және есептер шығару барысында қолдану;

Бағалау критерийі:

Санның логарифмінің формулаларын табады.

Мұғалім: Алған білімдеріңді жетілдіру мақатынды мына формулалармен таныс болайық. Оқушылар оқулығымыздың 80 бетін ашамыз. Берілген санның логарифмін табу формулаларын оқимыз, жазамыз және есте сақтаймыз.

Анықтаманы дәптерімізге жазамыз. Негізі а болатын оң Б санының логарифмі деп Б санына тең болатын негіздің дәреже көрсеткішін айтамыз.

Логарифмнің белгіленуі: log

Логарифмнің жалпы түрі; b, мұндағы а – логарифмнің негізі, б- логарифм таңбасының астындағы өрнек.

Анықтама бойынша logа б =х, а>0, а≠1, б>0.

Формула.










Слайд (Жауаптар слайдтан көрсетіледі)






















Слайд(формулалар слайдта беріледі.)


















Сaбaқтың oртaсы (6-37 мин)

Жаңа тaқырыпты бекiту.

Деңгейлік тапсырмалар

Мақсаты: Санның логарифмін білу және есептер шығару барысында қолдану;

Бағалау критерийі:

Санның логарифмінің формулаларын біледі, мәндерін табады.

А деңгейі:

Әр дұрыс жауап 1 ұпаймен бағаланады.

Келесі тапсырмаларды орында:

1. 2 негізі бойынша 8-дің логарифмін тап.

А)4; Ә) 3 Б)6 В)2 Д)1

2. 3 негізі бойынша санының логарифмін тап.

А)-3 Ә)3 Б)9 В)5 Д)6

3. Есепте: log381

А)5 Ә)4 Б)8 В)27 Д)1

4. х-ті тап : log3х= -1

А)4 Ә)-3 Б) В)3 Д)1

5. х-ті тап : log 5х= 0

А)5 Ә)1 Б)25 В)2 Д)

.

В деңгейі:


Әр дұрыс жауап 1 ұпаймен бағаланады.

  1. Өрнектің мәнін тап: log216+log22

А)4 Ә)5 Б)6 В)4,5 Д)18

2. Өрнектің мәнін тап: log1236+log124

А)2 Ә)12 Б)6 В)0 Д)40

3.Өрнектің мәнін тап: log27-log2

А)3 Ә)4 Б)1 В)16 Д)


4. егер log3a=0,5 болса , онда log 3 өрнегінің мәнін тап.

А)2,75 Ә)2 Б)3 В)5 Д)27

5.Өрнектің мәнін тап: 42log43

А)9 Ә)1 Б)6 В)8 Д)4


Дескриптор:

  • Есептің берілгенін дәптерге түсіреді.

  • Берілген есепке сәйкес формуланы табады.

  • Мәндерін қояды.

  • Сандық логарифмді есептейді.




С деңгейі:

1.10 негізі бойынша логарифмде: 100(аb3c)1\2

А)2+ lga+ lgb+ lgc Б) lga+ lgb+lgc+2

Ә) lga+ lgb+ lgc В) 2lga+3 lgb+2lgc+2

2.х-санын тап: lgx= lg9- lg8

А) Ә) Б) В)6 Д) 1

3.х-ті тап : lgx= lg12 + lg15 –lg8

А)10 Ә) 1 Б)0,1 В) Д)-10

4.х-ті тап : lоg

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ