Қасым Аманжолов таныдағы ЖОББМ
|
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Көрсеткіштік және логарифмдік функциялар |
|
|
Педагогтің аты-жөні: |
Танатарова Фарида Миратовна |
|
Күні: |
20.01.2025 |
|
Сыныбы: 11Ә |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Санның логарифмі және оның қасиеттері |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
11.3.1.16-санның логарифмі, ондық және натурал логарифмдер анықтамаларын білу; 11.3.1.17-логарифм қасиеттерін білу және оларды логарифмдік өрнектерді түрлендіруде қолдану; |
|
Сабақтың мақсаты: |
-санның логарифмі, ондық және натурал логарифмдер анықтамаларын біледі; -логарифм қасиеттерін білу және оларды логарифмдік өрнектерді түрлендіруде қолданады; |
Сабақтың барысы:
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Санның логарифмі және оның қасиеттері тақырыбына қмж
Санның логарифмі және оның қасиеттері тақырыбына қмж
Қасым Аманжолов таныдағы ЖОББМ
|
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Көрсеткіштік және логарифмдік функциялар |
|
|
Педагогтің аты-жөні: |
Танатарова Фарида Миратовна |
|
Күні: |
20.01.2025 |
|
Сыныбы: 11Ә |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Санның логарифмі және оның қасиеттері |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
11.3.1.16-санның логарифмі, ондық және натурал логарифмдер анықтамаларын білу; 11.3.1.17-логарифм қасиеттерін білу және оларды логарифмдік өрнектерді түрлендіруде қолдану; |
|
Сабақтың мақсаты: |
-санның логарифмі, ондық және натурал логарифмдер анықтамаларын біледі; -логарифм қасиеттерін білу және оларды логарифмдік өрнектерді түрлендіруде қолданады; |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы |
Оқушылармен амандасады, түгендейді. Жағымды психологиялық ахуал орнатады. Үйге берілген тапсырма «сиқырлы қалам» стратегиясы арқылы өзін-өзі бағалаумен жүзеге асырылады. |
Оқушыларға дәреже қасиеттерін естеріне түсіру, олардың негізінде логарифм қасиеттерін қорытып шығаруды ұсыну. an = bn = logab
logab1 + logab2 = logab1b2
logab1–
logab2
=
loga mlogab =logabm
Аталған қасиеттерді қоданатын бірнеше мысал жазуды ұсыныңыз. Егер оқушыларға көмек керек болған жағдайда, олар өздеріне жұп таңдауға мүмкіндік береді. |
«Мадақтау сөз» әдісіарқылы бағалайды: «Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы! Талпын!» |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы |
Логарифм қасиеттерін бекітуге оқушыларға үш топқа бөліп, келесі карточкадағы тапсырманы орындауды ұсыныңыз. Үлестірме Логарифм мәнін есептеңіз, алынған жауапқа сәйкес әріпті кестеге толтырыңыз. Кестені толтырып болғаннан кейін, сіз физика-математика ғылымының докторы, Қазақстан Республикасының халықтық Академиясының мүшесі, Қазақстан Республикасының ғылым саласындағы мемлекеттік сыйлығының лауреаты, экономикалық қауымдастық ұйымы «Ғылым және технология» номинациясы бойынша сыйлығының лауреаты, Л. Н. Гумилев атындағы университет жанындағы Евразиялық математикалық институты директорының аты – жөні анықталады.
Аты
Тапсырма
Жауабы: ОТЕЛБАЕВ МУХТАРБАЙ
|
Дескриптор: -1-ші сұраққа жауап береді. 1-балл -2-ші сұраққа жауап береді. 1-балл -3-ші сұраққа жауап береді. 1-балл Әрбір дұрыс жауапка 1 балл қойылады
|
Сұрақтар топтамасы. Оқулық 11-сынып.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы |
Сабақ соңында оқушылар «Бағдаршам» стратегиясы бойынша рефлексия жүргізеді |
Үйге тапсырма:
|
Бағалау. Оқушылар бір-бірін ауызша критерий бойынша бағалайды. - Кейбір оқушыларға мұғалім тарапынан кері байланыс беріледі. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз







































