Бекітемін:
|
Мұғалімнің аты-жөні: |
|
||||||||||||||||||||
|
Пән/Сынып: |
6 сынып Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
||||||||||||||||||||
|
Күні: |
|
||||||||||||||||||||
|
Тарау немесе бөлім атауы: |
6.1В Рационал сандар және оларға амалдар қолдану |
||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Санның модулі |
||||||||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: |
6.1.1.9 санның модулі анықтамасын білу және оның мәнін табу; |
||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты: |
Рационал сандардың модулін табуда,айнымалысы модуль таңбасының ішінде берілген теңдеуді шешуде алған білімдерін тиянақтау,толықтыру,бекіту. |
||||||||||||||||||||
|
Сабақ барысы: |
|||||||||||||||||||||
|
Уақыты |
Кезең дері |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||
|
5 минут |
Ұйымдастыру |
Сәлеметсіздерме! Бүгін, Санның модулі тақырыптарын қарастырамыз Бүгінгі сабақта меңгеретініңіз: -санның модулі анықтамасын білу және оның мәнін табу; -
-координаталық түзуде нүктелердің арақашықтығын табу; 1.Ұйымдастыру. 2. Үй жұмысын тексеру. Алдын ала даярлық тапсырма бойынша сұрақтар: • Координаталық түзудегі қашықтықты өрнектейтін сандардың: - ұқсастығын __________________________________________ - айырмашылығын _____________________________________ қалай анықтадыңдар? Кестені толтыр.
|
Амандасады.
Үй жұмысын айтады. |
Ынталандыру сөздерін қолдану «жақсы», «жарайсың», «өте жақсы»
|
Оқулық
|
||||||||||||||||
|
10 мин |
Жаңа сабақ |
Санның модулі дегеніміз координаталық түзудегі санды кескіндейтін нүктенің санақ басынан (бірлік кесіндімен алынған) қашықтығы. • Модуль латынша modus – «мөлшер» деген мағынаны береді. Кейбір жағдайда «модульді» абсолюттік шама деп атайды.Модуль латынша modulus – қазақша «мөлшер» деген мағынаны білдіреді. Кейбір жағдайда «модульдің» орнына абсолюттік шама деп те атайды. Санның модулі дегеніміз координаталық түзудегі санды кескіндейтін нүктенің санақ басынан (бірлік кесінді есебімен алынған) қашықтығы. Ара қашықтығы оң санмен немесе нөл санымен жазылатыны белгілі. Онда санның модулі координаталық түзуде берілген санды кескіндейтін нүктенің санақ басынан қашықтығы болғандықтан, модуль теріс санмен жазылмайды. Координаталық түзуде 0 санын кескіндейтін нүкте санақ басымен беттеседі. Онда І0І = 0. Нөл санының модулі 0-ге тең. Теріс санның модулі оған қарам қарсы санға тең. Оң санның модулі сол санның өзіне тең.
ОЕ = ОF. Онда І-3І = 3 |
Сұрақтарға жауап береді
Тақырып бойынша ресурстарды қарап, танысады
|
|
Оқулық, сызғыш Слайд |
||||||||||||||||
|
20 минут
|
Бекіту тапсырмасы |
Деңгейлік тапсырмалар: І деңгей тапсырмалары 1. Сандардың модульдерін табыңдар: |10|=_____;
|24,8|=______; |-10|=____;
|-24,8|=_____;
II деңгей тапсырмалары 2. Амалдарды орындаңдар: |-6|+4=_________________; |-3,7|+|3,7|=_________________; |14|+|-8|=_______________; 8+|-0,9|=___________________; |-36|+|-2|=_______________; |-0,05|+|-5|=_________________;
III деңгей тапсырмалары _________________________________ 3. Теңдеуді координаталық түзуді пайдаланып шешіңдер: а)
|x|=2; ә) |y|=3,5;
б) Үлгі: |x|=5; x=5; x=-5.
|
|
Дескриптор: -Модуль анықтама сын біледі. -Модульге амалдар қолдана алады. Дескриптор: Теңдеуді координаталық түзуді пайдаланып шешіңдер |
Слайд 7-8
|
||||||||||||||||
|
5мин |
Жеке жұмыс |
Оқулықтан №280, №282
|
Тапсырманы орындайды |
Мониторинг |
Оқулық |
||||||||||||||||
|
5 минут
|
|
Бүгінгі сабақта: - санның модулі анықтамасын білу және оның мәнін табады; -
-координаталық түзуде нүктелердің арақашықтығын табады. Рефлексия. «Жетістік» баспалдағы.
Үйге тапсырма. №281, №284 |
Тақырыпты меңгергенін анықтау |
Кері байланыс |
|
||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Санның модулі
Санның модулі
Бекітемін:
|
Мұғалімнің аты-жөні: |
|
||||||||||||||||||||
|
Пән/Сынып: |
6 сынып Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
||||||||||||||||||||
|
Күні: |
|
||||||||||||||||||||
|
Тарау немесе бөлім атауы: |
6.1В Рационал сандар және оларға амалдар қолдану |
||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Санның модулі |
||||||||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: |
6.1.1.9 санның модулі анықтамасын білу және оның мәнін табу; |
||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты: |
Рационал сандардың модулін табуда,айнымалысы модуль таңбасының ішінде берілген теңдеуді шешуде алған білімдерін тиянақтау,толықтыру,бекіту. |
||||||||||||||||||||
|
Сабақ барысы: |
|||||||||||||||||||||
|
Уақыты |
Кезең дері |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||
|
5 минут |
Ұйымдастыру |
Сәлеметсіздерме! Бүгін, Санның модулі тақырыптарын қарастырамыз Бүгінгі сабақта меңгеретініңіз: -санның модулі анықтамасын білу және оның мәнін табу; -
-координаталық түзуде нүктелердің арақашықтығын табу; 1.Ұйымдастыру. 2. Үй жұмысын тексеру. Алдын ала даярлық тапсырма бойынша сұрақтар: • Координаталық түзудегі қашықтықты өрнектейтін сандардың: - ұқсастығын __________________________________________ - айырмашылығын _____________________________________ қалай анықтадыңдар? Кестені толтыр.
|
Амандасады.
Үй жұмысын айтады. |
Ынталандыру сөздерін қолдану «жақсы», «жарайсың», «өте жақсы»
|
Оқулық
|
||||||||||||||||
|
10 мин |
Жаңа сабақ |
Санның модулі дегеніміз координаталық түзудегі санды кескіндейтін нүктенің санақ басынан (бірлік кесіндімен алынған) қашықтығы. • Модуль латынша modus – «мөлшер» деген мағынаны береді. Кейбір жағдайда «модульді» абсолюттік шама деп атайды.Модуль латынша modulus – қазақша «мөлшер» деген мағынаны білдіреді. Кейбір жағдайда «модульдің» орнына абсолюттік шама деп те атайды. Санның модулі дегеніміз координаталық түзудегі санды кескіндейтін нүктенің санақ басынан (бірлік кесінді есебімен алынған) қашықтығы. Ара қашықтығы оң санмен немесе нөл санымен жазылатыны белгілі. Онда санның модулі координаталық түзуде берілген санды кескіндейтін нүктенің санақ басынан қашықтығы болғандықтан, модуль теріс санмен жазылмайды. Координаталық түзуде 0 санын кескіндейтін нүкте санақ басымен беттеседі. Онда І0І = 0. Нөл санының модулі 0-ге тең. Теріс санның модулі оған қарам қарсы санға тең. Оң санның модулі сол санның өзіне тең.
ОЕ = ОF. Онда І-3І = 3 |
Сұрақтарға жауап береді
Тақырып бойынша ресурстарды қарап, танысады
|
|
Оқулық, сызғыш Слайд |
||||||||||||||||
|
20 минут
|
Бекіту тапсырмасы |
Деңгейлік тапсырмалар: І деңгей тапсырмалары 1. Сандардың модульдерін табыңдар: |10|=_____;
|24,8|=______; |-10|=____;
|-24,8|=_____;
II деңгей тапсырмалары 2. Амалдарды орындаңдар: |-6|+4=_________________; |-3,7|+|3,7|=_________________; |14|+|-8|=_______________; 8+|-0,9|=___________________; |-36|+|-2|=_______________; |-0,05|+|-5|=_________________;
III деңгей тапсырмалары _________________________________ 3. Теңдеуді координаталық түзуді пайдаланып шешіңдер: а)
|x|=2; ә) |y|=3,5;
б) Үлгі: |x|=5; x=5; x=-5.
|
|
Дескриптор: -Модуль анықтама сын біледі. -Модульге амалдар қолдана алады. Дескриптор: Теңдеуді координаталық түзуді пайдаланып шешіңдер |
Слайд 7-8
|
||||||||||||||||
|
5мин |
Жеке жұмыс |
Оқулықтан №280, №282
|
Тапсырманы орындайды |
Мониторинг |
Оқулық |
||||||||||||||||
|
5 минут
|
|
Бүгінгі сабақта: - санның модулі анықтамасын білу және оның мәнін табады; -
-координаталық түзуде нүктелердің арақашықтығын табады. Рефлексия. «Жетістік» баспалдағы.
Үйге тапсырма. №281, №284 |
Тақырыпты меңгергенін анықтау |
Кері байланыс |
|
||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз






















