Бөлім:
|
Рационал сандар және оларға амалдар
қолдану
|
Педагогтің
аты-жөні:
|
Ақерке
Құралқызы
|
Күні:
|
10.10.2024ж
|
Сынып:
6
|
Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
Санның модулі
|
Оқу бағдарламасына сәйкес
оқыту мақсаттары:
|
6.2.1.11 өрнегінің геометриялық
мағынасын түсіну;
6.3.3.1
координаталық түзуде
нүктелердің арақашықтығын
табу;
|
Сабақтың
мақсаты:
|
Рационал сандардың модулін
табуда, айнымалысы модуль таңбасының ішінде берілген теңдеуді
шешуде алған білімдерін тиянақтау, толықтыру,
бекіту
|
Құндылықтар
|
•
Мінез-құлық
нормаларын білу және оларды сақтаудың маңызын
түсіну
•
Командада жұмыс
істей білу
•
Басқалармен
бірлескен жұмыстың нәтижесін қорғай
білу
•
Өзгені тыңдау,
түсіну және диалог жүргізе
алу
•
Өзгелерге
мейірімділік, жанашырлық таныта
білу
• Айналасындағыларға көмек
көрсету
|
Сабақ
барысы:
|
Уақыты/
кезеңдері
|
Педагогтің
әрекеті
|
Оқушының
әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Ұйымдас-
тыру
кезеңі
5мин
|
Сәлемдесу;
Сыныптағы
оқушылардың көңіл күйлерін сұрап, жағымды ахуал
туындату;
Оқушыларды
түгелдеу;
«Қоржындағы тиын»
әдісімен топқа бөлу
1-ші топ: Оң
сандар
2 –ші топ: Теріс
сандар
3 – ші топ 0
саны
Сабақтың мақсатымен
таныстыру
«Мен көршіме
сенемін» әдісімен үй тапсырмасын
тексеру
№319
|
Мұғаліммен
сәлемдесу;
Сыныпта жағымды
ахуал туындату, бір-біріне жақсы тілектерін
білдіру;
Сабақтың мақсатын
мұғаліммен бірге ашу, сұрақтар туындаса мұғалімнің көмегіне
жүгіну
№319
|-200| + |-76|
+|23| =
299
|-343|
-
|-299|
+
|-88|
=
132
|901|
+
|-252|
-
|-348|
=
805
|116|
+
|-304|
+
|-64|
=
484
|
Ауызша бағалауды
қоданамын
«Өте
жақсы»
«Жарайсың»
Уй тапсырмасы дұрыс
орындалған оқушылар үшін
+1
балл
|
Тақта;
Оқулық;
Лед
эран
|
Сабақтың
басы
10
минут
|
«Миға шабуыл» әдісі өткен сабақты еске түсіру
ЖИ
1.Санның модулі деген не?
2.Теріс санның модулі қандай санмен өрнектеледі?мысал
келтір.
3.Оң санның модулі қандай санмен өрнектеледі?Мысал
келтір.
4.Қандай санның модулі 0-ге
тең?
5.Қарама-қарсы сандар деп қандай сандарды
айтады?
6.Қандай сандар бүтін сандар жиынын
құрайды?
7.Қандай сандарды рационал сандар
дейміз.
8.0 санына қарама-қарсы қандай
сан?
|
Санның
модулі дегеніміз координаталық
түзудегі санды кескіндейтін нүктенің санақ басынан (бірлік
кесіндімен алынған)
қашықтығы.
•
Модуль латынша modus
– «мөлшер» деген мағынаны береді. Кейбір жағдайда «модульді»
абсолюттік шама деп атайды.Модуль
латынша modulus
– қазақша
«мөлшер» деген мағынаны
білдіреді. Кейбір жағдайда «модульдің» орнына
абсолюттік
шама деп те
атайды.
Нөл санының модулі 0-ге
тең.
Теріс санның модулі оған қарам
қарсы санға тең.
Оң санның модулі сол санның
өзіне тең.
|
Мактау мадақтау арқылы
бағалау:
Жарайсың!
Өте
жақсы!
Жақсы!
Керемет!
Толық жауап берген
оқушыларға
+1
балл
|
Интерактивті тақта
6-сыныбына арн. /
Оқулық авторы: А.Е.Әбілқасымова;. - Алматы: Мектеп,
2018
|
Сабақтың
ортасы
жеке
жұмыс
|
«Қызықты акварим»
әдісі
Берілген сандардың модулін
табыңыз:
o
+5
o
-3
o
0
|
o
+6
o
-7
o
0
|
o
+8
o
-14
o
0
|
Дескриптор
Санның модулінің
анықтамасын біледі;
Оң және теріс
сандардың модулін таба
алады;
+2
балл
|
Слайд
Тақта
Бор
Сол толтырылған құты
Кітап
Дәптер
|
Топтық
жұмыс
|
«Ойлан, топтас»
әдісі арқылы
1-топ
2-тапсырма:
3-тапсырма:
Тапсырма:
Автобус аялдамасынан 5м сол жағында дүкен
орналасқан, ал оң жақ бетінде 6м қашықтықта мектеп бар. Дүкен мен
мектептің арақашықтығын қанша?
Теңдеуді
шеш
Амалды
орында:
3)
|
-
7|x| - 5|x| =
12
-
3|x| =12
-
|x| =
12/3
-
|x| =
4
x1
= -4
x2
=
4
|7,5|+|-5,3| = 7,5+5,3 =
12,8
1,1|x| + 4,9|x| =
24
6|x| =
24
|x| =
24/6
|x| =
4
x1
= -4
x2
=
4
1,2|x| =
2,4/1,2
|x| =
2
x1
= -2
x2
=
2
=
|
Дескриптор
Санның модулінің
анықтамасын біледі;
Оң және теріс
сандардың модулін таба
алады;
Модулі бар өрнектің
мәнін табады
Сандар мен
координаталық түзудің сәйкестіктерін орнатып, өз жауабын түсіндіріп
бере алады
+3
балл
|
Интерактивті
тақта
6-сыныбына арн. /
Оқулық авторы: А.Е.Әбілқасымова;. - Алматы: Мектеп,
2018
Интернет
ресурстар
Жасанды
интелект
QazGPT
сайтты
|
Оқулықпе
жұмыс
|
№329
Бекіту тапсырмасы. «Миллион
кімге бұйырады» әдісі
https://learningapps.org/watch?v=pmog5vz9a24
|
Дескриптор
Санның модулінің
анықтамасын біледі;
Оң және теріс
сандардың модулін таба
алады;
+2
балл
+1
балл
|
Слайд
Тақта
Бор
Кітап
Дәптер
6-сыныбына арн. /
Оқулық авторы: А.Е.Әбілқасымова;. - Алматы: Мектеп, 2018 1
бөлім
77 бет
|
Сабақтың
соңы
5
минут
|
Кері байланыс.
Инстаграмм
|
Үйге
тапсырма. Оқулықтан
№328
Анықтамаларды
жаттау
|
Бағалау парақтары
бойына жинаған ұпаймен бағалану
|
ББҮ
кестесі;
оқулық
|