Бөлім:
|
Рационал сандар және оларға амалдар
қолдану
|
Педагогтің
аты-жөні:
|
Ақмырзаева
И.Қ
|
Күні:
|
11.10.2024
|
Сынып:
6
|
Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
Санның модулі
|
Оқу бағдарламасына сәйкес
оқыту мақсаттары:
|
6.2.1.11 өрнегінің геометриялық
мағынасын түсіну;
6.3.3.1координаталық түзуде
нүктелердің арақашықтығын табу;
|
Сабақтың
мақсаты:
|
Рационал сандардың модулін
табуда,айнымалысы модуль таңбасының ішінде берілген теңдеуді шешуде
алған білімдерін
тиянақтау,толықтыру,бекіту
|
Құндылықтар:
|
Бірлік және
ынтымақ
- Командада жұмыс істей білу
;
-Өзгелерге
мейірімділік, жанашырлық таныта білу
;
- Айналасындағыларға
көмек көрсету;
Әділдік және
жауапкершілік
- Басқалар үшін
маңызды тапсырмаларды орындаудың қажеттілігі мен маңыздылығын
түсіну.
- Бастаған ісін соңына дейін
жеткізе білу
|
Сабақ
барысы:
|
Уақыты/
кезеңдері
|
Педагогтің
әрекеті
|
Оқушының
әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Ұйымдас-
тыру
кезеңі
5мин
|
Сәлемдесу;
Сыныптағы
оқушылардың көңіл күйлерін сұрап, жағымды ахуал
туындату;
Оқушыларды
түгелдеу;
Сабақтың мақсатымен
таныстыру
|
Мұғаліммен
сәлемдесу;
Сыныпта жағымды
ахуал туындату, бір-біріне жақсы тілектерін
білдіру;
Сабақтың мақсатын мұғаліммен
бірге ашу, сұрақтар туындаса мұғалімнің көмегіне
жүгіну
|
Ауызша бағалауды
қоданамын
«Өте
жақсы»
«Жарайсың»
|
Тақта;
Оқулық;
|
Сабақтың
басы
10
минут
|
1.Санның модулі деген не?
2.Теріс санның модулі қандай санмен өрнектеледі?мысал
келтір.
3.Оң санның модулі қандай санмен өрнектеледі?Мысал
келтір.
4.Қандай санның модулі 0-ге
тең?
5.Қарама-қарсы сандар деп қандай сандарды
айтады?
6.Қандай сандар бүтін сандар жиынын
құрайды?
7.Қандай сандарды рационал сандар
дейміз.
8.0 санына қарама-қарсы қандай
сан?
|
Санның
модулі дегеніміз координаталық
түзудегі санды кескіндейтін нүктенің санақ басынан (бірлік
кесіндімен алынған) қашықтығы.
•
Модуль латынша modus –
«мөлшер» деген мағынаны береді. Кейбір жағдайда «модульді»
абсолюттік шама деп атайды.Модуль
латынша modulus
– қазақша
«мөлшер» деген мағынаны
білдіреді. Кейбір жағдайда «модульдің» орнына
абсолюттік
шама деп те
атайды.
Нөл санының модулі 0-ге
тең.
Теріс санның модулі оған қарам
қарсы санға тең.
Оң санның модулі сол санның
өзіне тең.
|
Мактау мадақтау арқылы
бағалау:
Жарайсың!
Өте
жақсы!
Жақсы!
Керемет!
|
6-сыныбына арн. /
Оқулық авторы: А.Е.Әбілқасымова;. - Алматы: Мектеп,
2018
|
Сабақтың
ортасы
25минут
|
№328 теңдеуді
шеш
№329 теңдеуді
шеш
|
№330 тепе-теңдікті
анықта
1)
2,05
№334 амалды
орында
|
Светофор адісімен
бағалайды
Немесе фигуралар
адісімен.
Жасыл-өте
жаксы
Сары-жаксы
Кызыл-орташа
|
Тақта
Бор
Кітап
Дәптер
|
|
Тапсырмала
1)
О
-2 0
2
2)
О
1,5 0
1,5
3)
О
2. Сандардың модульдерін
табыңдар:
|10|=
|24,8|=
|-10|=
|-24,8|=
|
3.Амалдарды
орындаңдар:
|-6|+4=
|-3,7|+|3,7|=
|14|+|-8|=
8+|-0,9|=
|-36|+|-2|=_
|-0,05|+|-5|=
4. Теңдеуді
координаталық түзуді пайдаланып
шешіңдер:
а)
|x|=2;
ә)
|y|=3,5;
Дескриптор
Санның модулінің
анықтамасын біледі;
Оң және теріс сандардың
модулін таба алады;
|
«Басбармақ» әдісімен
бір – бірін бағалау жүргізіледі
|
6-сыныбына арн. / Оқулық
авторы: А.Е.Әбілқасымова;. - Алматы: Мектеп,
2018
|
|
5. |x|-ті
табыңдар:
Егер х
|
12,36
|
-23,8
|
-99
|
2,93
|
6
|
|x|-ті
тап
|
|
|
|
|
|
Дескриптор
Санның модулінің
анықтамасын біледі;
Оң және теріс сандардың
модулін таба алады;
Модулі бар өрнектің
мәнін табады
Рационал сандарды
салыстыра алады
Сандар мен координаталық
түзудің сәйкестіктерін орнатып, өз жауабын түсіндіріп бере
алады
|
ҚБ: Жұпта өзара
бағалау «+», « -
», қызықты
|
Тақта
Бор
Кітап
Дәптер
|
Сабақтың
соңы
5
минут
|
Қорытындылау.
|
ББҮ кестесін
толтыру
Білемін
|
Не білгім
келеді?
|
Үйрендім
|
|
|
|
Үйге
тапсырма. Оқулықтан
№
Анықтамаларды
жаттау
|
Бағалау парақтары
бойына жинаған ұпаймен бағалану
|
ББҮ
кестесі;
оқулық
|