Санның пайызын және пайызы бойынша санды табу

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Санның пайызын және пайызы бойынша санды табу

Материал туралы қысқаша түсінік
Санның пайызы және пайызы бойынша санды табу
Материалдың қысқаша нұсқасы



Бөлім

5 сыныпта өтілген материалды қайталау

Мұғалімнің аты-жөні:

Ж.А.Досимбекова

Пән/Сынып:

6 сынып Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:

Күні:

07.09.2023

Сабақтың тақырыбы:

Санның пайызын және пайызы бойынша санды табу

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

5.1.2.36 берілгенпайызыбойыншасандытабу

Сабақтың мақсаты:

  • Берілген санның пайызын есептейді,пайызы бойынша санды анықтайды

  • Пайызға байланысты мәтінді есептерді шығара отырып талдайды,алгоритмін қолданады

  • Пайыз ұғымын өмірде қолдана алады,есептер құрастыра алады


Сабақ барысы:

Уақыты

Кезең дері

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

5минут


Ұйымдастыру

Сәлеметсіздерме!

Бүгін, Берілген санның процентін табу.Проценті бойынша санды табу

тақырыптарын қарастырамыз

Бүгінгі сабақта меңгеретініңіз:

бөлшекті пайызға және пайызды бөлшекке айналдыру; берілген пайызы бойынша санды табу

Оқушылармен амандасу, түгендеу, сабаққа дайындықтарын тексеру.

1.Ұйымдастыру.

2. Үй жұмысын тексеру

Сәлемдесу


Үй тапсырмасын тексерту



Сұрактарга жауап береді

Ынталандыру сөздерін қолдану «жақсы», «жарайсың», «өте жақсы»




Оқулық



5мин

Жаңа сабақ

«Миға шабуыл»

І топқа: 60км-дің 1%-ы, 20метрдің 1%-ы

ІІ топқа: 1%-ы 10-ға тең, 1%-ы 5-ке тең болатын санды табу керек


Сұрақтарға жауап береді


Тақырып бойынша ресурстарды қарап, танысады




Оқулық


25

минут
























Бекіту тапсырмасы

1.Тақырыппен, сабақ мақсатымен және күтілетін нәтижемен таныстыру.

І топқа: Берілген санның пайызын табу

ІІ топқа: Пайызы бойынша санды табу

Екі топ бір-бірін «Бағдаршам әдісі» арқылы бағалайды

«Кім жылдам» (бекіту жаттығулары)

Shape1

?

Shape2

?

Shape3

200


Shape4

4%

Shape5

25%





Shape6

?

Shape7

?

Shape8

?


Shape9

2%

Shape10

50%

Shape11

75%

Shape12

3.2





«Өрмекші» ойыны (деңгейлік тапсырмалар,оқулықпен жұмыс құндылыққа байланысты есептер)


А деңгейі

А) Бұйымның бағасы 15%-ке қымбаттады. Егер осы бұйымның алғашқы бағасы 5000 тг болса, оның қымбаттаған бағасы бағасы неше теңге.

В) Еркін флэшкасына 50%-өлең жазды.3 гигабайт флэшкада қанша бос орын бар.


В деңгейі

А)Банк салымшыларға қысқа мерзімді салым бойынша 3,5% жылдық сыйақы төлейді ( сосын жыл сайын 3,5% -ға өсіп отырады.) Бір жылдан соң салымшы 207000 теңге алса, ол банкке алғашқыда қанша теңге салған?

В) Мектеп кітапханасында 2800 оқулық бар. Бұл ондағы барлық кітаптың 85%-і. Мектеп кітапханасында барлығы неше кітап бар?

С деңгейі

А) Атай жинақ кассасына 10%-тік өсіммен 36 мың теңге ақша салады. Атайдың ақшасы 3 жылдан соң қанша теңге болады?

В) Мұнай қоймасына әрқайсысы т-дан 30 цистерна мұнай әкелінді. Бірінші күні әкелінген мұнайдың 30%-ы,екінші күні қалған мұнайдың 80%-і сатуға жіберілді.Қоймада қанша мұнай қалды?

Топтық жұмыс

  1. топ

Берілгені: бағасы-420теңге

15 % арзандатылды

7 ойыншыққа неше теңге үнемделді?

2 топ

2.

Берілгені: жылдамдық 50 км/сағ, 3 сағ

20% арттырды, 2 сағ

Орташа жылдамдығы?


3 топ

Қоланың-85% мыс,5кг қоланың құрамындағы мыс қалайыдан қанша

кг. артық ?

«Математикалық лото» логикалық сұрақтар:
1. Жүгіру жарысынан Асет, Марат, Талғат үш орынды алды, егер: Марат екінші орын алмаса, ал Талғат – бірінші орын алмаса, кім қандай орын алды? Жауабы: 1 - Марат, 2 - Асет, 3 - Талғат
2. Бес шырпы таяқшасынан екі үшбұрыш құру керек. Құраңдар.
3. Қараңғы бөлмеде майшам мен керосин лампасы бар. Бірінші не жағасыз? Жауабы: шырпы
4. Менің атым Медет. Менің тәтемнің бір ғана інісі бар. Менің тәтемнің інісінің аты кім? Жауабы: Медет
5. Допты лақтырғанда, доп сол ізімен кері қайту үшін оны қалай лақтыру керек? Жауабы: жоғары

Тақырып бойынша ресурстарды қарап, танысады



Сұрақтарға жауап береді



Мысалдар келтіреді.







































1.Шешуі: 420*0,15=63

63*7=441

Жауабы : 441 теңге



2.Шешуі:

50+50*0,2=60

(50*3+60*2)/(3+2)=54км/сағ

3.Шешуі: 5*0,85=4,25

5-4,25=0,75

4,25-0,75=3,5

Жауабы: 3,5 артық


.






«Шапалақ» арқылы бағалайды









Дескриптор:


Берілген санның процентін табуды;

Проценті бойынша санды табуды біледі.

























«Бес жұлдыз» арқылы оқушылар ды бағалаймын.












Слайд



5мин

Жеке жұмыс

Оқулықпен жұмыс. №44

Тапсырманы орындайды



5 минут








Бүгінгі сабақта:

бөлшекті пайызға және пайызды бөлшекке айналдыру; берілген пайызы бойынша санды табу

Сабақты қорытындылау:

«Бес сұрақ» стикерде жазылған бес сұраққа «ия» немесе «жоқ» деп жауап беру арқылы сабақты қорытындылаймыз

Үйге тапсырма. №49.

Тақырыпты меңгергенін анықтау




Кері байланыс





Презентация







Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
10.10.2023
448
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі