"Сапар мен Парта"

Тақырып бойынша 11 материал табылды

"Сапар мен Парта"

Материал туралы қысқаша түсінік
Қолдану Бүгінгі сабағымызда « Тізбектеп оқу» әдісі арқылы «Сапар мен Парта» мысалын оқимыз. Адырбек Сопыбеков – балалар ақыны. Мәнерлеп оқу Талдау – табыс кілті • Өлеңнің мысалға жататынын неден аңғаруға болады? • Парта Сапарға неге ренжіді? • Қалай ойлайсың, Сапар өз кінәсін мойындады ма? Оны өлеңнің қай шумағынан аңғаруға болады? • Мысалдан партаның ішкі сезімін білдіру үшін өздігінен сөйлеп кеткен жерін тауып оқы. Сенің өзіңмен-өзің сөйлескен кезің болды ма?
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сабақтың тақырыбы:

Адырбек Сопыбеков.

Сапар мен парта.

Мұғалімнің аты-жөні: С. Орынбекова

Күні: 22.11.2017ж

СЫНЫП: 2


Қатысқан оқушылар саны:


Қатыспаған оқушылар саны:

Сабақ негізделген оқу мақсаттары

2.2.6.1 – кейіпкерлердің сыртқы келбетін сипаттау, мінез-құлқы мен іс- әрекетін бағалау

2.1.5.1 - өз ойы мен сезімін тірек сөздерді пайдалана отырып жеткізу

Сабақ нәтижесі:


Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.

Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.

Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:

Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.

Бағалау критерийі

. кейіпкерлердің сыртқы келбетін сипаттайды, мінез-құлқы мен іс- әрекетін бағалайды

өз ойы мен сезімін тірек сөздерді пайдалана отырып жеткізеді

Дескриптор

. кейіпкерлердің сыртқы келбетін сипаттайды

. кейіпкерлердің мінез-құлқы мен іс- әрекетін бағалайды

өз ойы мен сезімін тірек сөздерді пайдалана отырып жеткізеді

Ресурстар

Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.

Әдіс-тәсілдер

Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.

Пәнаралық байланыс

Музыка, қазақ тілі.

Сабақтың жоспары

Жоспарланғануақыт

Сабақ барысы :

Бағалау түрлері

Басталуы

5 минут

Ұйымдастыру кезеңі 2 минут

Психологиялық ахуал қалыптастыру: 3 минут

Шаттық шеңбері

Топтарға бөлу. «Сұрақ –жауап» әдісі арқылы үй жұмысын сұраймын, әрі топқа да бөліп аламын.

1-топ: Мектеп

2-топ: Кітап

3-топ: Парта

4-топ: Тақта

Тренинг.

Жаңа білім

8 минут



Білу және түсіну

Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады.

«Алтын сақа» ойыны арқылы оқулықтағы жұмбақтарды төрт топқа бөліп беремін.


Оқулық,

мәтіндер.

Ортасы

7 минут







Қолдану

Бүгінгі сабағымызда « Тізбектеп оқу» әдісі арқылы «Сапар мен Парта» мысалын оқимыз. Адырбек Сопыбеков – балалар ақыны.

Мәнерлеп оқу

Талдау – табыс кілті

Өлеңнің мысалға жататынын неден аңғаруға болады?

Парта Сапарға неге ренжіді?

Қалай ойлайсың, Сапар өз кінәсін мойындады ма? Оны өлеңнің қай шумағынан аңғаруға болады?

Мысалдан партаның ішкі сезімін білдіру үшін өздігінен сөйлеп кеткен жерін тауып оқы. Сенің өзіңмен-өзің сөйлескен кезің болды ма?

Ойлан

Парта неден жасалады?

Емен ағашы туралы не білеміз?

Ағаш туралы қандай мақал-мәтел білесің?


Ой толғаныс

Алтын ереже

Мектеп мүлкін күтіп ұста

Партаны сызба

Партаны бүлдірме

Орындықты ырғыма

Шкафтың есігін жай ашып, жай жап

Кабинет есігін қатты жаппа

Партаны күтіп ұста

Әр бейсенбіде партаны тазалап сүрт.


Сыныптағы белсенді оқушы басқаларға бағыт беріп отырады. Топтық талқыға салады,ойланады.

Сергіту сәті

2 минут

Өлең шумағы

видеожазба

Аяқталуы

Сабақты бекіту

7 минут

Синтез

«Сұрақ- жауап» әдісі

Өлең неліктен “Сапар мен Парта” деп аталған?

Бұл мысалдың негізгі ойы не?

Үйге: “Сапар мен Парта” мысалын оқу



.



Бағалау


8 минут














Кері байланыс

3 минут

Бағалау парақшасы Дұрыс жауапқа 1 балл.

Бағалау критерийлері

Дескрипторлар

Балл

1.

«Сапар мен парта» өліңінің авторы кім, оның туған жері қай жер?

Адырбек Сопыбеков


Ақын


1


1

2.

Сапарға қандай кеңес берер едің?

Партаға сызба


Сыныпты таза ұста


Партаны күтіп ұста

1


1


1



Жалпы балы


5


«Белгілер» әдісі


Бағалау парақшасы




«Белгілер» әдісі. Рефлексия парағы.

Үйге тапсырма: оқу, дәптермен жұмыс.

Саралау – Сіз қосымша

көмек көрсетуді қалай

жоспарлайсыз? Сіз

қабілеті жоғары

оқушыларға тапсырманы

күрделендіруді қалай

жоспарлайсыз?

Бағалау - Оқушылардың

үйренгенін тексеруді

қалай жоспарлайсыз?












Пəнаралық байланыс

Қауіпсіздік жəне еңбекті

қорғау ережелері

АКТ-мен байланыс

Құндылықтардағы

байланыс


Рефлексия

Сабақ / оқумақсаттары шынайы ма?

Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал

қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?

Мен берілген

уақыт ішінде

үлгердім бе? Мен

өз жоспарыма

қандай түзетулер

енгіздім жəне

неліктен?







Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.

Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес

келетін сұрақтарға жауап беріңіз.

Қорытынды бағамдау

Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:


2:


Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:


2:


Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды

жетілдіруге көмектесетін не білдім?















Оқу ісі меңгерушісі:







Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
31.05.2018
976
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі