|
Сабақтың тақырыбы: Адырбек Сопыбеков. Сапар мен парта. |
Мұғалімнің аты-жөні: С. Орынбекова Күні: 22.11.2017ж |
||||||||||||||||||||||
|
СЫНЫП: 2 |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспаған оқушылар саны: |
|||||||||||||||||||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
2.2.6.1 – кейіпкерлердің сыртқы келбетін сипаттау, мінез-құлқы мен іс- әрекетін бағалау 2.1.5.1 - өз ойы мен сезімін тірек сөздерді пайдалана отырып жеткізу |
||||||||||||||||||||||
|
Сабақ нәтижесі: |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
. кейіпкерлердің сыртқы келбетін сипаттайды, мінез-құлқы мен іс- әрекетін бағалайды өз ойы мен сезімін тірек сөздерді пайдалана отырып жеткізеді |
||||||||||||||||||||||
|
Дескриптор |
. кейіпкерлердің сыртқы келбетін сипаттайды . кейіпкерлердің мінез-құлқы мен іс- әрекетін бағалайды өз ойы мен сезімін тірек сөздерді пайдалана отырып жеткізеді |
||||||||||||||||||||||
|
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
||||||||||||||||||||||
|
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Музыка, қазақ тілі. |
||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспары |
|||||||||||||||||||||||
|
Жоспарланғануақыт |
Сабақ барысы : |
Бағалау түрлері |
|||||||||||||||||||||
|
Басталуы 5 минут |
Ұйымдастыру кезеңі 2 минут Психологиялық ахуал қалыптастыру: 3 минут Шаттық шеңбері Топтарға бөлу. «Сұрақ –жауап» әдісі арқылы үй жұмысын сұраймын, әрі топқа да бөліп аламын. |
1-топ: Мектеп 2-топ: Кітап 3-топ: Парта 4-топ: Тақта Тренинг. |
|||||||||||||||||||||
|
Жаңа білім 8 минут |
Білу және түсіну Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады. «Алтын сақа» ойыны арқылы оқулықтағы жұмбақтарды төрт топқа бөліп беремін. |
Оқулық, мәтіндер. |
|||||||||||||||||||||
|
Ортасы 7 минут |
Қолдану Бүгінгі сабағымызда « Тізбектеп оқу» әдісі арқылы «Сапар мен Парта» мысалын оқимыз. Адырбек Сопыбеков – балалар ақыны. Мәнерлеп оқу Талдау – табыс кілті • Өлеңнің мысалға жататынын неден аңғаруға болады? • Парта Сапарға неге ренжіді? • Қалай ойлайсың, Сапар өз кінәсін мойындады ма? Оны өлеңнің қай шумағынан аңғаруға болады? • Мысалдан партаның ішкі сезімін білдіру үшін өздігінен сөйлеп кеткен жерін тауып оқы. Сенің өзіңмен-өзің сөйлескен кезің болды ма? Ойлан ▪ Парта неден жасалады? ▪ Емен ағашы туралы не білеміз? ▪ Ағаш туралы қандай мақал-мәтел білесің? Ой толғаныс Алтын ереже • Мектеп мүлкін күтіп ұста • Партаны сызба • Партаны бүлдірме • Орындықты ырғыма • Шкафтың есігін жай ашып, жай жап • Кабинет есігін қатты жаппа • Партаны күтіп ұста • Әр бейсенбіде партаны тазалап сүрт. |
Сыныптағы белсенді оқушы басқаларға бағыт беріп отырады. Топтық талқыға салады,ойланады. |
|||||||||||||||||||||
|
Сергіту сәті 2 минут |
Өлең шумағы |
видеожазба |
|||||||||||||||||||||
|
Аяқталуы Сабақты бекіту 7 минут |
Синтез «Сұрақ- жауап» әдісі ▪ Өлең неліктен “Сапар мен Парта” деп аталған? ▪ Бұл мысалдың негізгі ойы не? Үйге: “Сапар мен Парта” мысалын оқу |
. |
|||||||||||||||||||||
|
Бағалау 8 минут Кері байланыс 3 минут |
Бағалау парақшасы Дұрыс жауапқа 1 балл.
«Белгілер» әдісі
|
Бағалау парақшасы
«Белгілер» әдісі. Рефлексия парағы. |
|||||||||||||||||||||
|
Үйге тапсырма: оқу, дәптермен жұмыс. |
|||||||||||||||||||||||
|
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
|
Пəнаралық байланыс Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс |
|||||||||||||||||||||
|
Рефлексия Сабақ / оқумақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен?
|
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||||||||||||||||||||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1:
2:
Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1:
2:
Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?
|
|||||||||||||||||||||||
Оқу ісі меңгерушісі:
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
"Сапар мен Парта"
"Сапар мен Парта"
|
Сабақтың тақырыбы: Адырбек Сопыбеков. Сапар мен парта. |
Мұғалімнің аты-жөні: С. Орынбекова Күні: 22.11.2017ж |
||||||||||||||||||||||
|
СЫНЫП: 2 |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспаған оқушылар саны: |
|||||||||||||||||||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
2.2.6.1 – кейіпкерлердің сыртқы келбетін сипаттау, мінез-құлқы мен іс- әрекетін бағалау 2.1.5.1 - өз ойы мен сезімін тірек сөздерді пайдалана отырып жеткізу |
||||||||||||||||||||||
|
Сабақ нәтижесі: |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
. кейіпкерлердің сыртқы келбетін сипаттайды, мінез-құлқы мен іс- әрекетін бағалайды өз ойы мен сезімін тірек сөздерді пайдалана отырып жеткізеді |
||||||||||||||||||||||
|
Дескриптор |
. кейіпкерлердің сыртқы келбетін сипаттайды . кейіпкерлердің мінез-құлқы мен іс- әрекетін бағалайды өз ойы мен сезімін тірек сөздерді пайдалана отырып жеткізеді |
||||||||||||||||||||||
|
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
||||||||||||||||||||||
|
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Музыка, қазақ тілі. |
||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспары |
|||||||||||||||||||||||
|
Жоспарланғануақыт |
Сабақ барысы : |
Бағалау түрлері |
|||||||||||||||||||||
|
Басталуы 5 минут |
Ұйымдастыру кезеңі 2 минут Психологиялық ахуал қалыптастыру: 3 минут Шаттық шеңбері Топтарға бөлу. «Сұрақ –жауап» әдісі арқылы үй жұмысын сұраймын, әрі топқа да бөліп аламын. |
1-топ: Мектеп 2-топ: Кітап 3-топ: Парта 4-топ: Тақта Тренинг. |
|||||||||||||||||||||
|
Жаңа білім 8 минут |
Білу және түсіну Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады. «Алтын сақа» ойыны арқылы оқулықтағы жұмбақтарды төрт топқа бөліп беремін. |
Оқулық, мәтіндер. |
|||||||||||||||||||||
|
Ортасы 7 минут |
Қолдану Бүгінгі сабағымызда « Тізбектеп оқу» әдісі арқылы «Сапар мен Парта» мысалын оқимыз. Адырбек Сопыбеков – балалар ақыны. Мәнерлеп оқу Талдау – табыс кілті • Өлеңнің мысалға жататынын неден аңғаруға болады? • Парта Сапарға неге ренжіді? • Қалай ойлайсың, Сапар өз кінәсін мойындады ма? Оны өлеңнің қай шумағынан аңғаруға болады? • Мысалдан партаның ішкі сезімін білдіру үшін өздігінен сөйлеп кеткен жерін тауып оқы. Сенің өзіңмен-өзің сөйлескен кезің болды ма? Ойлан ▪ Парта неден жасалады? ▪ Емен ағашы туралы не білеміз? ▪ Ағаш туралы қандай мақал-мәтел білесің? Ой толғаныс Алтын ереже • Мектеп мүлкін күтіп ұста • Партаны сызба • Партаны бүлдірме • Орындықты ырғыма • Шкафтың есігін жай ашып, жай жап • Кабинет есігін қатты жаппа • Партаны күтіп ұста • Әр бейсенбіде партаны тазалап сүрт. |
Сыныптағы белсенді оқушы басқаларға бағыт беріп отырады. Топтық талқыға салады,ойланады. |
|||||||||||||||||||||
|
Сергіту сәті 2 минут |
Өлең шумағы |
видеожазба |
|||||||||||||||||||||
|
Аяқталуы Сабақты бекіту 7 минут |
Синтез «Сұрақ- жауап» әдісі ▪ Өлең неліктен “Сапар мен Парта” деп аталған? ▪ Бұл мысалдың негізгі ойы не? Үйге: “Сапар мен Парта” мысалын оқу |
. |
|||||||||||||||||||||
|
Бағалау 8 минут Кері байланыс 3 минут |
Бағалау парақшасы Дұрыс жауапқа 1 балл.
«Белгілер» әдісі
|
Бағалау парақшасы
«Белгілер» әдісі. Рефлексия парағы. |
|||||||||||||||||||||
|
Үйге тапсырма: оқу, дәптермен жұмыс. |
|||||||||||||||||||||||
|
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
|
Пəнаралық байланыс Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс |
|||||||||||||||||||||
|
Рефлексия Сабақ / оқумақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен?
|
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||||||||||||||||||||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1:
2:
Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1:
2:
Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?
|
|||||||||||||||||||||||
Оқу ісі меңгерушісі:
шағым қалдыра аласыз














