Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді сабақ жоспары


    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 5.3А

    Мектеп: Индер ауданы

    Қалам Есқалиев атындағы орта мектебі

    КҮНІ:

    Мұғалімнің аты-жөні:

    Шмиров Бейбіт Қанатұлы

    СЫНЫП: 5

    Қатысқандар:

    Қатыспағандар:

    Сабақ тақырыбы

    Сақ патшайымы Томирис

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаты (оқу бағдарламасына сілтеме)

    5.3.2.1.Сақ,сармат тайпаларының халықаралық аренадағы орнын анықтау;



    Сабақ мақсаты

    Барлық оқушы:Қазақстан жерінде сақ, сармат тайпаларының өмір сүргендігін біледі;

    Басым бөлігі: Сақ патшайымы Томиристің ел билегендегі саясатын және тәуелсіздік жолындағы ерлік істерін анықтайды;

    Кейбір оқушылар: Томирис патшайымның жеңіске жету жолындағы қосқан үлесін сипаттап, дереккөздерімен жұмыстанады;

    Бағалау критерийлері

    -Қазақстан жеріндегі сақ, сармат тайпаларының өмірін сипаттай алады;

    -Сақ патшайымы Томиристің ел билігіндегі саясатын анықтайды:

    -Сақ патшайымы Томиристің тәуелсіздік жолындағы ерлік істері туралы пікір білдіреді;

    Тілдік мақсаттар

    Диалог және жазылымға арналған тармақтар:

    -Сақтардың тәуелсіздігі жолындағы Томиристің бейнесі туралы

    «Бейнефильм» көріп, өз ойларын айтады.(айтылым дағдысы)

    -Тақырып бойынша топтар мәтіндік тапсырмалар алып, оқиды

    (оқылым дағдысы)

    -Тарихи дереккөздерді тауып, дәптерлеріне жазады.

    (жазылым дағдысы)

    Құндылықтарға баулу

    Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке баулу.

    Пәнаралық байланыс

    Дүние жүзі тарихы-Томиристің тарихта алатын орны

    География- картамен жұмыс

    Алдыңғы білім

    «Мұртты» обаларды зерттеу арқылы сақтардың шаруашылығы мен дүниетанымы туралы біледі.




    Сабақ барысы


    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

    Ресурстар

    Сабақтың басы





    2 минут














    2 минут









    4 минут

    Ұйымдастыру бөлімі

    Мұғалім мен оқушылар бір-бірімен амандасады. Өзара сыйластықтарын дамыту мақсатында «Өзіндік таным» психологиялық тренинг өткізеді.

    Әр оқушы тақтада жабысып тұрған нақыл сөздерді өздерінің қалауы бойынша таңдап алады.

    Нақыл сөздерге байланысты бүгінгі сабақта оқушылар не ұғатыны жайлы айтып өтемін.

    *Тәуелсіздік-еліміздің жеңісі.

    *Батырлар-ел қорғаны.

    *Ерлік-жан-дүниенің ұлы қасиеті.


    Осылайша «Тәуелсіздік»,«Батырлар»,«Ерлік» болып үш топқа бөлінеді.


    Миға шабуыл.

    Сақ,сар мат тайпалары туралы түрлі суреттер көрсетіліп, ашық сұрақтар беріледі:

    1. Сақтар, сарматтар туралы қандай мәлімет білдіңдер?

    2. Сақтар мен сарматтар туралы қандай деректер бар?

    3. Патша деген кім?

    Сабақ тақырыбы, оқу мақсаттары таныстырылады.

    Сабақтың тақырыбы, мақсатымен бірге оқушылармен айқындалып, түсінік беріледі;





    Нақыл сөздер жазылған стикерлер












    Бейнебаян

    Twig-Bilim беру ресурсы













    Сабақтың ортасы




    15 минут











































    7 минут





















    8 минут





    Топқа тапсырма: «Сақ, сармат тайпаларының тұрмысы» атты бейнекөрсетілім арқылы өз ойларын ортаға салады.

    1. «Бірге ойлаймыз» әдісі

    Оқушыларға жұмыс парағы таратылады. Жұмыс мақсаты, жұмыс барысымен танысады.

    І- топ тапсырмасы: «Сақ, сармат тайпаларының тұрмысын сипаттаңыздар»

    ІІ-топ тапсырмасы: «Сақ, сармат тайпаларының әскери өнері туралы баяндаңыздар»

    ІІІ- топ тапсырмасы: «Томиристің ел қорғаушы ретіндегі бейнесін сомдаңыздар»

    Топтағы оқушылар бірлесе отырып берілген тапсырманы орындайды, постер қорғайды.

    Бағалау критерийі

    Дескриптор

    Қазақстан жеріндегі сақ, сармат тайпалары

    ның өмірін сипаттай алады;

    -Сақ,сармат тайпаларының тұрмысын сипаттайды;

    -Сақ, сармат тайпаларының әскери өнері туралы баяндайды;

    - Томиристің ел қорғаушысы ретіндегі бейнесін сомдайды;



    ҚБ «Қол шапалақ» арқылы топтар өздерін бағалайды.


    Жұпқа тапсырма: «Мәтін арқылы Томирис патшайымның бейнесін сомдау»

    1. «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі

    Мәтін: «Массагет тайпаларының ханшайымы (б. з. б. 531–528) Томирис ержүрек, батыр болып тәрбиеленеді. Геродоттың естелігінше Парсы патшасы Кир Томириспен соғыста қаза болған. Кир 530 ж. Массагеттерге ашық соғыс жариялайды. Соғыста Томиристің баласы Спаргапес тұтқынға түседі. Томирис баласын босатуын сұрайды. Бірақ, Спаргаписес ұяттан өзін-өзі өлтіреді. Томирис айтқанын тыңдамаған Кирге қарсы шабуылға шығады. Шайқаста массагеттер жеңіп Кирдің өзі өлтіріледі де, әскерінің көпшілігі қаза табады. Томирис торсықты қанға толтырып, оған Кирдің басын салуға бұйрық береді: «Сен қанға құмартып едің, енді шөлің қансың!» дейді. Томирис патша өз елінде бұдан кейін де талай жылдар билік етіп, қара қылды қақ жарған әділдігімен, данышпандығымен, көрегендігімен халқын талай таң қалдырды. Олар өз басшысы туралы жыр толғап, оның атын жырға айналдырған. Бұл аңыз жырлар Томирис патшаның есімі ізін басқан жауынгер әйелдің есімі ретінде ұрпақтан-ұрпаққа жеткізіп, ұлы дала аспаны астында ғасырлар бойы мәңгі жасады...»

    І-жұп тапсырмасы: Томирис патшайымның бейнесін баяндау.

    ІІ- жұп тапсырмасы: Томирис Кирге қандай жаза қолданды?

    ІІІ-жұп тапсырмасы: Томиристің тарихта алатын орнын анықтау.


    Бағалау критерийі

    Дескриптор

    Сақ патшайымы Томиристің ел билігіндегі саясатын анықтайды

    -Томирис патшайымның бейнесін баяндайды;

    -Томиристің Кирге қолданғанын жазасын түсіндіреді;

    -Томиристің тарихта алатын орнын анықтайды;

    ҚБ «Бағдаршам» арқылы бағаланады.


    Жеке тапсырма: үш топқа тапсырма беріледі, әр оқушы жеке өз ойларын түйіндейді.

    1. «Бір айналым сөйлесу» әдісі

    І топ. «Томирис патшайымның ерлігін қай оқиғадан байқадыңыз?»

    ІІ топ. «Кир патшаның сақ патшайымы Томириске қарсы жорығы неліктен сәтсіз аяқталды?»

    ІІІ топ. «Томирис әскері бұл ұрыста қалай жеңіске жетті?»

    Берілген тақырыпша туралы оқушылар ой топтастыру арқылы талқылап, ойларын түйіндейді


    Бағалау критерийі

    Дескриптор

    Сақ патшайымы Томиристің тәуелсіздік жолындағы ерлік істері туралы пікір білдіреді;

    .

    -Оқиғадағы Томирис патшайымның ерлігін анықтайды;

    -Кир патшаның сақ патшайымы Томириске қарсы жорығы сәтсіз аяқталу себебін түсіндіреді;

    -Томирис әскері ұрыста жеңіске жеткенін баяндайды;


    ҚБ «Басбармақ» арқылы ынталандырылады




    Жұмыс парақтары,

    А3 форматын-дағы қағаз, семантика

    лық карта








    Бағалау парағы















    А4 форматын-дағы қағаз, мәтін, стикерлер









    Бағалау парағы




















    А4 форматын-дағы қағаз,

    маркерлер,

    тақырыпқа байланысты суреттер


















    Сабақтың соңы


    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Шмиров Бейбіт Канатович
    29 Қаңтар 2023
    490
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Сақ патшайымы Томирис

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Сақ патшайымы Томирис

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Материалда Қазақстан тарихы пәнінен "Сақ патшайымы-Томирис" тақырыбындағы сабақтың қысқа мерзімді жоспары берілген.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді сабақ жоспары


    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 5.3А

    Мектеп: Индер ауданы

    Қалам Есқалиев атындағы орта мектебі

    КҮНІ:

    Мұғалімнің аты-жөні:

    Шмиров Бейбіт Қанатұлы

    СЫНЫП: 5

    Қатысқандар:

    Қатыспағандар:

    Сабақ тақырыбы

    Сақ патшайымы Томирис

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаты (оқу бағдарламасына сілтеме)

    5.3.2.1.Сақ,сармат тайпаларының халықаралық аренадағы орнын анықтау;



    Сабақ мақсаты

    Барлық оқушы:Қазақстан жерінде сақ, сармат тайпаларының өмір сүргендігін біледі;

    Басым бөлігі: Сақ патшайымы Томиристің ел билегендегі саясатын және тәуелсіздік жолындағы ерлік істерін анықтайды;

    Кейбір оқушылар: Томирис патшайымның жеңіске жету жолындағы қосқан үлесін сипаттап, дереккөздерімен жұмыстанады;

    Бағалау критерийлері

    -Қазақстан жеріндегі сақ, сармат тайпаларының өмірін сипаттай алады;

    -Сақ патшайымы Томиристің ел билігіндегі саясатын анықтайды:

    -Сақ патшайымы Томиристің тәуелсіздік жолындағы ерлік істері туралы пікір білдіреді;

    Тілдік мақсаттар

    Диалог және жазылымға арналған тармақтар:

    -Сақтардың тәуелсіздігі жолындағы Томиристің бейнесі туралы

    «Бейнефильм» көріп, өз ойларын айтады.(айтылым дағдысы)

    -Тақырып бойынша топтар мәтіндік тапсырмалар алып, оқиды

    (оқылым дағдысы)

    -Тарихи дереккөздерді тауып, дәптерлеріне жазады.

    (жазылым дағдысы)

    Құндылықтарға баулу

    Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке баулу.

    Пәнаралық байланыс

    Дүние жүзі тарихы-Томиристің тарихта алатын орны

    География- картамен жұмыс

    Алдыңғы білім

    «Мұртты» обаларды зерттеу арқылы сақтардың шаруашылығы мен дүниетанымы туралы біледі.




    Сабақ барысы


    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

    Ресурстар

    Сабақтың басы





    2 минут














    2 минут









    4 минут

    Ұйымдастыру бөлімі

    Мұғалім мен оқушылар бір-бірімен амандасады. Өзара сыйластықтарын дамыту мақсатында «Өзіндік таным» психологиялық тренинг өткізеді.

    Әр оқушы тақтада жабысып тұрған нақыл сөздерді өздерінің қалауы бойынша таңдап алады.

    Нақыл сөздерге байланысты бүгінгі сабақта оқушылар не ұғатыны жайлы айтып өтемін.

    *Тәуелсіздік-еліміздің жеңісі.

    *Батырлар-ел қорғаны.

    *Ерлік-жан-дүниенің ұлы қасиеті.


    Осылайша «Тәуелсіздік»,«Батырлар»,«Ерлік» болып үш топқа бөлінеді.


    Миға шабуыл.

    Сақ,сар мат тайпалары туралы түрлі суреттер көрсетіліп, ашық сұрақтар беріледі:

    1. Сақтар, сарматтар туралы қандай мәлімет білдіңдер?

    2. Сақтар мен сарматтар туралы қандай деректер бар?

    3. Патша деген кім?

    Сабақ тақырыбы, оқу мақсаттары таныстырылады.

    Сабақтың тақырыбы, мақсатымен бірге оқушылармен айқындалып, түсінік беріледі;





    Нақыл сөздер жазылған стикерлер












    Бейнебаян

    Twig-Bilim беру ресурсы













    Сабақтың ортасы




    15 минут











































    7 минут





















    8 минут





    Топқа тапсырма: «Сақ, сармат тайпаларының тұрмысы» атты бейнекөрсетілім арқылы өз ойларын ортаға салады.

    1. «Бірге ойлаймыз» әдісі

    Оқушыларға жұмыс парағы таратылады. Жұмыс мақсаты, жұмыс барысымен танысады.

    І- топ тапсырмасы: «Сақ, сармат тайпаларының тұрмысын сипаттаңыздар»

    ІІ-топ тапсырмасы: «Сақ, сармат тайпаларының әскери өнері туралы баяндаңыздар»

    ІІІ- топ тапсырмасы: «Томиристің ел қорғаушы ретіндегі бейнесін сомдаңыздар»

    Топтағы оқушылар бірлесе отырып берілген тапсырманы орындайды, постер қорғайды.

    Бағалау критерийі

    Дескриптор

    Қазақстан жеріндегі сақ, сармат тайпалары

    ның өмірін сипаттай алады;

    -Сақ,сармат тайпаларының тұрмысын сипаттайды;

    -Сақ, сармат тайпаларының әскери өнері туралы баяндайды;

    - Томиристің ел қорғаушысы ретіндегі бейнесін сомдайды;



    ҚБ «Қол шапалақ» арқылы топтар өздерін бағалайды.


    Жұпқа тапсырма: «Мәтін арқылы Томирис патшайымның бейнесін сомдау»

    1. «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі

    Мәтін: «Массагет тайпаларының ханшайымы (б. з. б. 531–528) Томирис ержүрек, батыр болып тәрбиеленеді. Геродоттың естелігінше Парсы патшасы Кир Томириспен соғыста қаза болған. Кир 530 ж. Массагеттерге ашық соғыс жариялайды. Соғыста Томиристің баласы Спаргапес тұтқынға түседі. Томирис баласын босатуын сұрайды. Бірақ, Спаргаписес ұяттан өзін-өзі өлтіреді. Томирис айтқанын тыңдамаған Кирге қарсы шабуылға шығады. Шайқаста массагеттер жеңіп Кирдің өзі өлтіріледі де, әскерінің көпшілігі қаза табады. Томирис торсықты қанға толтырып, оған Кирдің басын салуға бұйрық береді: «Сен қанға құмартып едің, енді шөлің қансың!» дейді. Томирис патша өз елінде бұдан кейін де талай жылдар билік етіп, қара қылды қақ жарған әділдігімен, данышпандығымен, көрегендігімен халқын талай таң қалдырды. Олар өз басшысы туралы жыр толғап, оның атын жырға айналдырған. Бұл аңыз жырлар Томирис патшаның есімі ізін басқан жауынгер әйелдің есімі ретінде ұрпақтан-ұрпаққа жеткізіп, ұлы дала аспаны астында ғасырлар бойы мәңгі жасады...»

    І-жұп тапсырмасы: Томирис патшайымның бейнесін баяндау.

    ІІ- жұп тапсырмасы: Томирис Кирге қандай жаза қолданды?

    ІІІ-жұп тапсырмасы: Томиристің тарихта алатын орнын анықтау.


    Бағалау критерийі

    Дескриптор

    Сақ патшайымы Томиристің ел билігіндегі саясатын анықтайды

    -Томирис патшайымның бейнесін баяндайды;

    -Томиристің Кирге қолданғанын жазасын түсіндіреді;

    -Томиристің тарихта алатын орнын анықтайды;

    ҚБ «Бағдаршам» арқылы бағаланады.


    Жеке тапсырма: үш топқа тапсырма беріледі, әр оқушы жеке өз ойларын түйіндейді.

    1. «Бір айналым сөйлесу» әдісі

    І топ. «Томирис патшайымның ерлігін қай оқиғадан байқадыңыз?»

    ІІ топ. «Кир патшаның сақ патшайымы Томириске қарсы жорығы неліктен сәтсіз аяқталды?»

    ІІІ топ. «Томирис әскері бұл ұрыста қалай жеңіске жетті?»

    Берілген тақырыпша туралы оқушылар ой топтастыру арқылы талқылап, ойларын түйіндейді


    Бағалау критерийі

    Дескриптор

    Сақ патшайымы Томиристің тәуелсіздік жолындағы ерлік істері туралы пікір білдіреді;

    .

    -Оқиғадағы Томирис патшайымның ерлігін анықтайды;

    -Кир патшаның сақ патшайымы Томириске қарсы жорығы сәтсіз аяқталу себебін түсіндіреді;

    -Томирис әскері ұрыста жеңіске жеткенін баяндайды;


    ҚБ «Басбармақ» арқылы ынталандырылады




    Жұмыс парақтары,

    А3 форматын-дағы қағаз, семантика

    лық карта








    Бағалау парағы















    А4 форматын-дағы қағаз, мәтін, стикерлер









    Бағалау парағы




















    А4 форматын-дағы қағаз,

    маркерлер,

    тақырыпқа байланысты суреттер


















    Сабақтың соңы


    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    doc
    Оқу ісінің меңгерушісі Тест 7 сынып
    29.01.2023
    490
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Шмиров Бейбіт Канатович
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации