Қысқа мерзімді жоспар
|
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 5.3.Сақтар Мектеп: С.Сейфуллин атындағы №74 ЖББМ, Алматы қаласы Күні: 07.02.2022 Мұғалімнің аты-жөні: Бекбаулова Гульмира Берликовна Пәні: Қазақстан тарихы Сынып: 5 «Ә» |
|
|
Сабақтың тақырыбы |
Сақ патшайымы Томирис (2-сабақ) |
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сәйкес) |
5.3.2.1 Қазақстан аумағындағы ерте көшпелілердің халықаралық сахнадағы орнын анықтау |
|
Сабақ мақсаты |
Барлық оқушылар орындайды: Сақ патшайымы Томиристі ел басқарушы тұлға ретінде біледі (білу, түсіну) Басым бөлігі орындайды: Сақ патшайымы Томиристің тәуелсіздікті қорғаудағы рөлін сипаттап,сақтардың жеңілмейтін халық екенін дәлелдейді; (қолдану) Кейбір оқушылар орындайды: Томирис патшайымның қаһармандық ерлігін бағалайды. (қолану, талдау) |
|
Бағалау критерийі |
|
|
Тілдік мақсаттар |
Глоссарий: патшайым, шайқас (оқылым, айтылым, тыңдалым, жазылым) «Аквариум» әдісімен мәтінді топта оқиды, талқылайды, келесі топтарға барып, түсіндіреді. Постермен жұмыс жасайды. (оқылым, айтылым, тыңдалым, жазылым) «Кесте толтыру» жұппен орындайды. (оқылым, айтылым, тыңдалым, жазылым) |
|
Құндылықтарға баулу |
-Шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау; -Қарым-қатынас жасау қабілеті; -Өзгелердің мәдениетіне және көзқарастарына құрметпен қарау; -Жауапкершілік; -Денсаулық, достық және айналадағыларға қамқорлық көрсету; -Өмір бойы оқуға дайын болу. |
|
Пәнаралық байланыс |
Дүниежүзі тарихы, жаратылыстану |
|
Алдыңғы білім |
«Сақ патшасы Томирис 1-сабақ» тақырыбын еске түсіру үшін Сұрақтары бар қорап әдісі арқылы, өткен сабақ соныңдағы сұрақтарды талқылай отыра, қортындылаймын |
Сабақ барысы
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Сақ патшайымы Томирис
Сақ патшайымы Томирис
Қысқа мерзімді жоспар
|
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 5.3.Сақтар Мектеп: С.Сейфуллин атындағы №74 ЖББМ, Алматы қаласы Күні: 07.02.2022 Мұғалімнің аты-жөні: Бекбаулова Гульмира Берликовна Пәні: Қазақстан тарихы Сынып: 5 «Ә» |
|
|
Сабақтың тақырыбы |
Сақ патшайымы Томирис (2-сабақ) |
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сәйкес) |
5.3.2.1 Қазақстан аумағындағы ерте көшпелілердің халықаралық сахнадағы орнын анықтау |
|
Сабақ мақсаты |
Барлық оқушылар орындайды: Сақ патшайымы Томиристі ел басқарушы тұлға ретінде біледі (білу, түсіну) Басым бөлігі орындайды: Сақ патшайымы Томиристің тәуелсіздікті қорғаудағы рөлін сипаттап,сақтардың жеңілмейтін халық екенін дәлелдейді; (қолдану) Кейбір оқушылар орындайды: Томирис патшайымның қаһармандық ерлігін бағалайды. (қолану, талдау) |
|
Бағалау критерийі |
|
|
Тілдік мақсаттар |
Глоссарий: патшайым, шайқас (оқылым, айтылым, тыңдалым, жазылым) «Аквариум» әдісімен мәтінді топта оқиды, талқылайды, келесі топтарға барып, түсіндіреді. Постермен жұмыс жасайды. (оқылым, айтылым, тыңдалым, жазылым) «Кесте толтыру» жұппен орындайды. (оқылым, айтылым, тыңдалым, жазылым) |
|
Құндылықтарға баулу |
-Шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау; -Қарым-қатынас жасау қабілеті; -Өзгелердің мәдениетіне және көзқарастарына құрметпен қарау; -Жауапкершілік; -Денсаулық, достық және айналадағыларға қамқорлық көрсету; -Өмір бойы оқуға дайын болу. |
|
Пәнаралық байланыс |
Дүниежүзі тарихы, жаратылыстану |
|
Алдыңғы білім |
«Сақ патшасы Томирис 1-сабақ» тақырыбын еске түсіру үшін Сұрақтары бар қорап әдісі арқылы, өткен сабақ соныңдағы сұрақтарды талқылай отыра, қортындылаймын |
Сабақ барысы
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы: 7 минут |
Білім алушылармен сәлемдесемін, сыныпты түгендеймін, сыныпты 3-топқа түрлі-түсті смайликтер арқылы бөлемін, бүгінгі жаңа сабақтың тақырыбымен оқу мақсаттарын, бағалау критерийлерімен таныстырамын. «Ой шақыру» әдісі арқылы өткен сабақты қайталап,жаңа білімге көпір салу 1. Томирис қай сақ тайпасының патшайымы? (массагет) 2.Томирис қай жылдары өмір сүрді? (б.з.д.570-520) 3.Томирис туралы негізгі деректерді қандай авторлар қалдырды? (грек тарихшысы Геродот «Тарих», рим тарихшысы Помпей Трог) |
түрлі смайликтер |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 30 минут |
Барлық оқушылар орындайды: Сақ патшайымы Томиристі ел басқарушы тұлға ретінде біледі Видеотүсіндіру «Сақ патшайымы Томирис пен парсы патшасы Кирдің соғысы» 1-тапсырма. Сәйкестендіру тесті Тұлғаны таны
Дескриптор: білім алушы- - кестені толтырады; -Кир, Геродот, Спаргапис, Томирис, Помпей Трог кім екенін айта алды;
Қалыптастырушы бағалау: «5 саусақ» әдісі
Басым бөлігі орындайды: Геродоттың «Тарих» кітабыгдағы жазба деректерін талдау Томириске мінездеме бере алады; 2-тапсырма. Деректерді талдаңдар.
Дескриптор: білім алушы- - деректерді талдайды, сипаттайды; - Томирис патшайымға мінездеме береді; -Топтық бағалайды.
Қалыптастырушы бағалау:«5 саусақ» әдісі
Кейбір оқушылар орындайды: Кестемен жеке жұмыс жасайды 3-тапсырма:
Дескриптор: білім алушы- - Томирис Кир патшадан жеңілді ақиқат/жалған екенің жазады - Кир патшаның әскері екі есе күшті болды ақиқат/жалған екенің жазады - Сақ ханшайымы Томирис ақиқат/жалған екенің жазады - Кир Македония патшасы ақиқат/жалған екенің жазады - Томирис тәуелсіздік үшін шайқасты ақиқат/жалған екенің жазады -Кестеге жазады, сынып алдында өз жұмыстарын таныстырады; -Топық бағалау;
Қалыптастырушы бағалау:«5 саусақ» әдісі |
оқулық, қосымша мәтіндер, постер қағаздарын А3 форматты, түрлі түсті маркерлер, картамен жұмыс, бағалау парақтары
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
.Сабақтың соңы 5 минут |
Кері байланыс: «Бас бармақ» әдісі бойынша
Оқушылар әрқайсысы жеке өз жауаптарын бармақпен көрсетеді және парақтарға жазады. Мен (мұғалім)сабақтан соң жазуларды қарап шығып, қорытынды жасаймын. Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? Екендігіне көз жеткіземін.
|
Плакат, смайликтер |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Саралау- сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті балаларға қандай тапсырма? |
Бағалау- Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
|
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Барлық оқушылар орындады: Сақ патшайымы Томиристі ел басқарушы тұлға ретінде білді, кестені толтырды; Кир, Геродот, Спаргапис, Томирис, Помпей Трог кім екенін айта алды Басым бөлігі карта және кестемен жұппен орындады. Геродоттың жазба деректерін талдау арқылы соғыстың сылтауы мен себебін ажыратып, Томириске мінездеме бере алды; деректерді талдады, сипаттады; Томирис патшайымға мінездеме берді; Кейбір оқушылар кестемен жеке жұмыс жасады. Томирис патшайымның қаһармандық ерлігін бағалады. Томирис Кир патшадан жеңілді ақиқат/жалған екенің, Кир патшаның әскері екі есе күшті болды ақиқат/жалған екенің, Сақ ханшайымы Томирис ақиқат/жалған екенің, Кир Македония патшасы ақиқат/жалған екенің, Томирис тәуелсіздік үшін шайқасты ақиқат/жалған екенің, Кестеге жазды, сынып алдында өз жұмыстарын таныстырды; Сабақта, мен саралаудың тапсырма, қарқын, дереккөздер, диалог және қолдау көрсету, бағалау, жіктеу, қорытынды тәсілдерін қолдандым. |
Қалыптастырушы бағалау: «5 саусақ» әдісі Қалыптастырушы бағалау: «5 саусақ» әдісі Қалыптастырушы бағалау:
«5 саусақ» әдісі Мысалы, қылмыстық құқық ұғымын анықтауда бағалау критерийілері арқылы сабақта мен «5 саусақ» әдісі арқылы қол жеткіздім.
Кері байланыс: «Бас бармақ» әдісі бойынша
Оқушылар әрқайсысы жеке өз жауаптарын бармақпен көрсетеді және парақтарға жазады. Мен (мұғалім)сабақтан соң жазуларды қарап шығып, қорытынды жасаймын. Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? Екендігіне көз жеткіземін.
|
Тарих кабинетінде техника қауіпсіздік ережесіне сай орындалады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз















