Материалдар / Сақ патшайымы Томирис
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Сақ патшайымы Томирис

Материал туралы қысқаша түсінік
Сақ патшасы Томирис ержүре,ел басқару ісінің қыр-сырларын жақсы игерген,Батыр әрі садақ атудын қас шебері болган,Томиристің есімі Сақ еліңде гана емес бүкіл әлем танымал болган,Томирис әйел болсада жауынан қорықпайтын батыл болған
Авторы:
03 Ақпан 2024
169
12 рет жүктелген
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Білім беру ұйымының атауы

Тасшалқар ауылының ЖОББМ

Пәні:

Дүниежүзі тарихы

Бөлім:

Грекия өркениеті

Педагогтің аты-жөні:

Рыздық Гулжан

Күні:

05.01.2024

Сынып:

5 а

Тақырыбы

Ежелгі Грекия Өркениеті Бастауын Қайдан Алады

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

5.3.2.1 Қазақстан территориясындағы ерте көшпелілердің халықаралық аренадағы орнын анықтау

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар: Ежелгі Грекия туралы біледі.

Оқушылардың басым бөлігі: Томирис патшайымның қай жерлерде шайқасқанын атайды.

Кейбір оқушылар: Сақ патшайымы Томиристің бейнесін топтастырады және ол жайында толық пікірін білдіреді.

Құндылықтарды дарыту

«Мәңгілік ел» идеясы. Сақ патшайымы Томиристің елін, жерін қорғау жолындағы күресін ашып көрсету арқылыоқушыларды ұлттық бірлікке бейбітшілікке баулу.

«Ұлы Даланың жеті қыры» 4 бөлімі.


Сабақтың барысы

Сабақ-тың жоспар-ланған кезеңдері

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар 1

Сабақтың басы

2 минут


I.Ұйымдастыру.

Сәлемдесу.

Психологиялық дайындық

Күн жарығын алақанға саламын

Жүрегіме басып ұстай қаламын

Ізгі, әрі нәзік, жарық мейірімді

Болып кетер сонда менің жан-жағым!

1.Мұғаліммен сәлемдеседі.

2.Өлең шумағын айтады

Жарайсыңдар!


2 минут






5 минут


Тапсырма 1. «Тасмола археологиялық мәдениеті» тақырыбы бойынша «Еркін микрофон» әдісі арқылы үй жұмысын бір-бірінен сұрату.

  1. Шығыс Қазақстаннан табылған археологиялық олжалар.

  2. Мұртты обалардан табылған жәдігерлер неше топқа бөлінеді.

  3. Мұртты обалардың түрлерін ата.

  4. Қазақстан аумағында қаншадан астам мұртты оба ескерткіштері анықталды.

ҚБ «Шапалақ»

Оқушылар Сақ патшайымы Томириске байланысты суреттер көрсетіледі. Оқушылар суреттердің мағынасын

түсіндіре отырып жаңа сабақтың тақырыбын ашады.

«Ұлы Даланың жеті қыры» 4 бөлімі туралы мәлімет.

Оқушылардың ойларын тыңдағаннан кейін сабақ тақырыбы мен оқу мақсаттары айтылады.



Оқушыларды топқа бөлу. Оқушыларға «патша», «патшайым» деген сөздер жазылған стикерлер таратылады. Оқушы таңдауы бойынша сәйкес топқа отырады.








Оқушылар микрофон арқылы үй тапсырмасын айтады








Бейне жазба қарайды









«Еркін микрофон» әдісі














https://www.youtube.com/watch?v=DML1MwqeH0E





стикерлер


Сабақтың ортасы

10 минут


















10 минут
















5 минут




6 минут

1-жұп. Патша : Кир патшаның сақтарға жорық жасаудағы басты мақсаты қандай? Дала патшайымының қарсыласы кім болды?

2-жұп . Патшайым: Томирис қандай болған? Сақ патшайымы Томириске Кирді жеңуі үшін қандай қолайсыз жағдай түрткі болды ?




Мағынаны тану кезеңі «Тарихи тұлға»

1-жұп: Суретті пайдалана отырып, Томиристің ел қорғаушы ретіндегі ролін тізбектеп жазыңыздар.


2-жұп: Томирис сөзінен басталатын 4 сипаттама сөйлем құрастырыңдар.


Томирис......

Томирис......

Томирис......

Томирис......



Сергіту сәт



«Элективті тест». Мұғалім «А,В,С,Д» әріптері бар карточкаларды таратады. Оқушылар дұрыс жауаптарын табу үшін тиісті карточканы көтереді.

1.Сақ-массагеттер патшайымы Томирис туралы мәліметтер кездеседі.

А) Рим тарихшыларында;

В) Геродот жазбаларында;

С) Парсы деректерінде;

Д) Тарих деректерінде;

2.Соғыс өнерін жетік меңгерген, садақ атудың хас шебері, ел басқару ісінің қыр-сырларын жақсы игерген сақ патшасы

А) Зарина; В) Спаргапис; С) Анахарсис; Д) Томирис;

3. «Томирис әйел болса да жауынан қорықпайтын батыл болған» деп жазған кім?

А) Помпей Трог, В) Геродот; С) Страбон; Д) Арриан;

4. «Әлемнің төрт бұрышының, билеушісі» және «патшалардың патшасы» атанған патша.

А) Томирис; В) Дарий; С) Кир; Д) Спитамен;

5. «Вавилонды жеңгеннен кейін парсы патшасы Кир массагеттерге соғыс ашып, оларды бағындырмақ болды» деп жазған кім?

А) Геродот; В) Помпей Трог; С) Страбон; Д) Арриан;

6. Парсы патшасы Кир массагеттерге қарсы соғыс жорығын бастады.

А) Б.з.б.519ж; В) Б.з.б.530ж; С) Б.з.б.490ж; Д) Б.з.б.484ж;

7.Кир Египет пен Грекияны жаулап алмас бұрын солтүстікте кімдерді бағындыруды көздеді.

А) ғұндарды; В) сарматтарды; С)сақтарды; Д) үйсіндерді;




Мәтін мен жұмыс жасайды



Әр топ бірін-бірі бағалайды









Топтар берілген тапсырманы топ арқылы орындайды
















Музыка




Оқушылар тестке жауап береді карточка арқылы






«Термометр»











«Жапондық әдіс бағалау»























«А,В,С,Д» карточка арқылы























Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!