Ұйымдастыру
Өзін-өзі
тексеру
Өткен білімді еске
түсіру
|
Оқушылармен амандасу
тренингі
Балалардың көңіл-күйін
анықтау Топқа бөлу ою тандау арқылы 2 топқа
бөлінеді. Оқушылар
«Томирис»,«Кир» деп екі топқа
бөлінеді.
Бағалау парақшасын
тарату
«Асықтар дорбасы» әдісі
арқылы бағалау
«Білім қазынасы» әдісін пайдалану арқылы үй
тапсырмасына қатысты сұрақтар
қойылады.
Үйге берілген тапсырманы
сұрақ-жауап арқылы сұраймын.
Әр дұрыс жауапқа жұлдызша
беріледі.
«Шатасқан
әріптер»
ҚАС ШТМАПАЙЫ
РИОСТИМИ
Сабақ тақырыбын оқушылар осы
әдіс арқылы анықтайды.
Оқушылардың ойларын
тыңдағаннан кейін сабақ тақырыбы мен оқу мақсаттары
айтылады.
|
Оқушылар өз ойларын ортаға
салады.
Оқушылар жауаптары арқылы жаңа
тақырыпқа көшу
|
ҚБ
Мұғалім оқушылар жауабын
мұқият тыңдап әрбір дұрыс жауапқа АСЫҚ беріп
отырады
|
Тақырып
тық
суреттер
|
Жаңа
білім
1
тапсырма
2
тапсырма
3
тапсырма
4
тапсырма
|
«Диктоглосс
әдісі»
Оқушыларға
бейнематериал ұсынып, төмендегі сұрақтарды
қойыңыз.
-
Бейнематериалдағы негізгі
кейіпкерлерді атаңыз.
-
Қандай оқиға желісі
баяндалған?
-
Сақ патшайымы Томиристің Кирге
берген жауабын түсіндіріңіз.
Бейнематериалда қандай маңызды
идея қарастырылған?
Мәтін мен жұмыс жасайды
(Почта
әдісі арқылы
әр топ
тапсырма алады)
-Кир патшаның сақтарға жорық
жасаудағы басты мақсаты
қандай?
-Сақ патшайымы Томириске Кирді
жеңуі үшін қандай қолайсыз жағдай түрткі
болды?
«Тарихи тұлғаны таны»
деректермен жұмыс тапсырмасы (оқулықпен
жұмыс)
1
топ Деректер не
туралы?
2
топ Тарихшылар Томирис патшайымға
қандай мінездеме береді?
«Тарихи тұлға» топтық
жұмыс
1-қадам Томирис сөзінен
басталатын 3 сипаттама сөйлем
құрастырыңдар.
Томирис......
|
Томирис......
|
Томирис......
|
|
Жекелей
жұмыс. Деректердің ақиқат/жалған
екенін анықта.
№
|
Сұрақтар
|
Ақи
қат
|
Жал
ған
|
1
|
Томирис Кир патшадан
жеңілді
|
|
+
|
2
|
Кир патшаның әскері екі есе
күшті болды
|
+
|
|
3
|
Сақ ханшайымы
Томирис
|
+
|
|
4
|
Кир Македония
патшасы
|
|
+
|
5
|
Томирис тәуелсіздік үшін
шайқасты
|
+
|
|
|
Оқушылар
бейнематериал көріп сұрақтарға жауап
береді.
Мәтінмен
жұмыс
Мәтіннен негізгі
идеяны анықтайды
Дескриптор
1.Деректерді
талдайды, сипаттайды
2. Томирис
патшайымға мінездеме береді
3. Топтық
бағалайды
Дескриптор
1.Кир патшаға
сипаттама береді
2.Томирис ханшайымға
сипаттама береді
3. Екеуінің ортақ
қасиетін анықтайды
Дескриптор
1. Томиристің ел
қорғаушы ретіндегі ролін
тізбектейді.
2. Томирсті
сипаттайтын 3 сөйлем
құрастырады.
3. Томиристің ролі
туралы өз пікірлерін
білдіреді.
Дескриптор
1.Сұрақтардың
ақиқат/жалған екенін
анықтайды
|
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын
мұқият тыңдап кері байланыс беріп
отырады
«асықтар»
Әр дұрыс
жауапқа
«асықтар»
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын
мұқият тыңдап кері байланыс беріп
отырады
«асықтар»
«Өзін-өзі
бағалау
|
https://www.youtube.com/watch?v=rNicdnYJby0
https://kk.wikipedia.org/wiki/%D0%A2%D2%B1%D0%BC%D0%B0%D1%80_%D1%85%D0%B0%D0%BD%D1%88%D0%B0
ҚБ
парағы
«Ақиқат және Жалған»
кестесі
|
Бекіту
|
Сабақты
қорытындылауда «Картамен
жұмыс».
Сақ тайпаларын
Қазақстан картасына белгілеу
Сабақты
қорытындылау
Үйге
тапсырма
«Сақ
патшайымы-Томирис»
|
Оқушылар қағазға
бүгінгі сабақтың тақырыбына байланысты сақ тайпаларын Қазақстан
картасына орналастырады
Сабақтың тақырыбын
қорытындылау
|
«Ең үздік
жауап»
|
Ақпараттық
карточка
|