|
Білім беру ұйымының атауы |
№40 мектеп-лицейі |
|||||||||||||||
|
Пәні: |
Қазақстан тарихы |
|||||||||||||||
|
Бөлім: |
5.3 Сақтар |
|||||||||||||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
Канайкулова Гулшат Оразкуловна |
|||||||||||||||
|
Күні: |
|
|||||||||||||||
|
Сынып: 5 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Сақ патшайымы Томирис. Зерттеу сұрағы: Тарихи деректерде Томиристің бейнесі қалай сипатталған? |
|||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
5.3.2.1 Қазақстан аумағындағы ерте көшпелілердің халықаралық сахнадағы орнын анықтау |
|||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Томиристің ел қорғаудағы роліне сипаттама беру.Сақтардың Тәуелсіздік үшін күресін туралы мәліметтер |
|||||||||||||||
|
Сабақтың барысы |
||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі//уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||
|
Ұйымдастыру Өзін-өзі тексеру Өткен білімді еске түсіру |
Ой қозғау Бейне ролик көрсету.
|
Оқушылар өз ойларын ортаға салады. Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу |
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады |
Мұғалім презентациясы https://www.youtube.com/watch?v=DML1MwqeH0E |
||||||||||||
|
Жаңа білім |
Мәтінмен жұмыс Сақтарға Кирдің жорығы 1-тапсырма Тұлғаны таны
Тарихи диктант Тарихи диктант Томирис .......... өмір сүрді. Кейбір деректерде ................... атымен аталады. Томиристің қас жауы ..................... елінің билеушісі ................. болды. Тұмардың ұлы ............................. Кирге тұтқынға түседі. Томирис Кирге соғыс ашып «аңыз бойынша шайқаста ........................ жеңіп Кирдің ................ алады. Томирис тарихта орны ......................... ретінде қалды. Тапсырма Берілген дереккөздер негізінде сақ-парсы, сақ-грек қарым-қатынасын анықтаңыз 1.Парсы патшасы Кирмен келіссөз жүргізуден бас тартқан Томирис (б.з.б. 570-520 ж.ж) парсылармен соғысады. «Әйел болса да, жаудың шапқыншылығынан қорыққан жоқ. Томирис көп әскермен Кирге қарсы аттанып, 200 мың парсыны жойып жібереді» - деп жазды Помпей Трог 2. Б.з.б. IV ғасырдың 30-жылдары гректер сақ жерiне қауiп төндiрдi. Александр Македонский бастаған грек әскерлерi Орта Азияға басып кiрiп, Сырдария өңiрiне қарай аттанады. «Жеңiлмейтiн әскер» атанып келген Александрдың қалың қолына сақ тайпалары қарсы тұрып, олардың алға жылжуына кедергi жасаған |
Мәтінмен жұмыс
Мәтіннен негізгі идеяны анықтайды
Дескриптор: -Болған оқиғаларды сәйкестендіре алады; -Томиристің ерлігі мен беделін әңгімелей алады; -Осы тақырып бойынша тарихи диктант жаза алады.
Дескриптор: сақтардың парсы елдерімен қарым-қатынасын анықтайды; сақтардың грек елдерімен қарым-қатынасын анықтайды
|
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
«Ең үздік жауап»
«Алақан-жұдырық»
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
«Өзін-өзі бағалау
|
Ақпараттық мәтін
https://yandex.kz/images/search?pos=0&from=tabbar&img_url=https%3A%2F%2Fpbs.twimg.com%2
таратпа материал дар
Деректер
ҚБ парағы
|
||||||||||||
|
Бекіту |
Сабақты қорытындылау Үйге тапсырма Кир патшаның сақтарға жорығы
|
Сабақтың тақырыбын қорытындылау |
«Ең үздік жауап» |
Ақпараттық карточка
|
||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Сақ патшайымы Томирис. Қазақстан тарихы. 5 сынып
Сақ патшайымы Томирис. Қазақстан тарихы. 5 сынып
|
Білім беру ұйымының атауы |
№40 мектеп-лицейі |
|||||||||||||||
|
Пәні: |
Қазақстан тарихы |
|||||||||||||||
|
Бөлім: |
5.3 Сақтар |
|||||||||||||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
Канайкулова Гулшат Оразкуловна |
|||||||||||||||
|
Күні: |
|
|||||||||||||||
|
Сынып: 5 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Сақ патшайымы Томирис. Зерттеу сұрағы: Тарихи деректерде Томиристің бейнесі қалай сипатталған? |
|||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
5.3.2.1 Қазақстан аумағындағы ерте көшпелілердің халықаралық сахнадағы орнын анықтау |
|||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Томиристің ел қорғаудағы роліне сипаттама беру.Сақтардың Тәуелсіздік үшін күресін туралы мәліметтер |
|||||||||||||||
|
Сабақтың барысы |
||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі//уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||
|
Ұйымдастыру Өзін-өзі тексеру Өткен білімді еске түсіру |
Ой қозғау Бейне ролик көрсету.
|
Оқушылар өз ойларын ортаға салады. Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу |
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады |
Мұғалім презентациясы https://www.youtube.com/watch?v=DML1MwqeH0E |
||||||||||||
|
Жаңа білім |
Мәтінмен жұмыс Сақтарға Кирдің жорығы 1-тапсырма Тұлғаны таны
Тарихи диктант Тарихи диктант Томирис .......... өмір сүрді. Кейбір деректерде ................... атымен аталады. Томиристің қас жауы ..................... елінің билеушісі ................. болды. Тұмардың ұлы ............................. Кирге тұтқынға түседі. Томирис Кирге соғыс ашып «аңыз бойынша шайқаста ........................ жеңіп Кирдің ................ алады. Томирис тарихта орны ......................... ретінде қалды. Тапсырма Берілген дереккөздер негізінде сақ-парсы, сақ-грек қарым-қатынасын анықтаңыз 1.Парсы патшасы Кирмен келіссөз жүргізуден бас тартқан Томирис (б.з.б. 570-520 ж.ж) парсылармен соғысады. «Әйел болса да, жаудың шапқыншылығынан қорыққан жоқ. Томирис көп әскермен Кирге қарсы аттанып, 200 мың парсыны жойып жібереді» - деп жазды Помпей Трог 2. Б.з.б. IV ғасырдың 30-жылдары гректер сақ жерiне қауiп төндiрдi. Александр Македонский бастаған грек әскерлерi Орта Азияға басып кiрiп, Сырдария өңiрiне қарай аттанады. «Жеңiлмейтiн әскер» атанып келген Александрдың қалың қолына сақ тайпалары қарсы тұрып, олардың алға жылжуына кедергi жасаған |
Мәтінмен жұмыс
Мәтіннен негізгі идеяны анықтайды
Дескриптор: -Болған оқиғаларды сәйкестендіре алады; -Томиристің ерлігі мен беделін әңгімелей алады; -Осы тақырып бойынша тарихи диктант жаза алады.
Дескриптор: сақтардың парсы елдерімен қарым-қатынасын анықтайды; сақтардың грек елдерімен қарым-қатынасын анықтайды
|
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
«Ең үздік жауап»
«Алақан-жұдырық»
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
«Өзін-өзі бағалау
|
Ақпараттық мәтін
https://yandex.kz/images/search?pos=0&from=tabbar&img_url=https%3A%2F%2Fpbs.twimg.com%2
таратпа материал дар
Деректер
ҚБ парағы
|
||||||||||||
|
Бекіту |
Сабақты қорытындылау Үйге тапсырма Кир патшаның сақтарға жорығы
|
Сабақтың тақырыбын қорытындылау |
«Ең үздік жауап» |
Ақпараттық карточка
|
||||||||||||
шағым қалдыра аласыз













