|
Білім беру ұйымының атауы |
|
||||||||||||||||||
|
Пәні: |
Қазақстан тарихы |
||||||||||||||||||
|
Бөлім: |
5.2.Сақтар |
||||||||||||||||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
||||||||||||||||||
|
Күні: |
|
||||||||||||||||||
|
Сынып: 5 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Сақтар туралы тарихи мәліметтер. Зерттеу сұрағы: Қандай тарихи дереккөздер сақтар туралы мәлімет береді? |
||||||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
5.3.1.1 картадан тайпалық одақтардың орналасуын көрсету; 5.3.1.2 ежелгі мемлекеттік бірлестіктердің құрылуын түсіндіру |
||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Сақ тайпаларының мекендеген жерлері және қандай дереккөздері сақтар туралы мәлімет беретінін барлығына толық түсіндіру. |
||||||||||||||||||
|
Құндылықтарға баулу |
Тарихтың мәдениет пен тілдің бір тұтастығы дағдыларын қалыптастыру. |
||||||||||||||||||
|
Сабақтың барысы |
|||||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі//уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||
|
Ұйымдастыру Өзін-өзі тексеру Өткен білімді еске түсіру |
Ой шақыру Бастапқы ынталандырушы материал ретінде презентацияның слайдын көрсету арқылы ұсынылған деректен Томерис патшайымын тану үшін үзінді беріледі,екінші слайд арқылы сақтар туралы мәлімет дереккөзін анықтайды. М.Тарихымызда ел қорғаған батыр, ел билеген патша қыздар көп болған. Әсіресе... заманында патшайым қыздардың даңқы алысқа тарады. Томерис патшайымы, сақ жайында зерттеген деректер.Тақырыпты болжау үшін беріледі.
-Ойланып көріңіз,сабақтың тақырыбы қандай болмақ? Болжам жасаңыз. Сабақтың тақырыбы, оқу мақсаттарымен бағалау критерийлерімен таныстыру |
Оқушылар өз ойларын ортаға салады. Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу ЕББоқушыға тапсырма шығарылып беріледі. |
Мадақ тау |
Тақырып тық суреттер |
|||||||||||||||
|
Жаңа білім |
Карта мен жұмыс: Қазақстан аумағындағы тайпалық одақтар. Тапсырма-1:Сақтардың мекендеген жерлерін көрсету.Сақ тайпаларының атауларын мекендеген жеріне сай жазу «Жылжымалы карта
ЕБҚ оқушылар негізгі термин сөздерді мәтіннен анықтайды; Тапсырма-2. Мәтінмен жұмыс. Қосымша 1.Сақтар туралы мәліметтер. Сақтардың мекендеген жерін сипаттайтын мәтін ұсыну. Сақ тайпаларының мағанасын және орналасқан жерін жазу Атауы мағанасы мекендеген жері
Тиграухада
Парадария
Хаумаворга Зерттеу мен талдау Ой шақыру стратегиясы:. Сақ тайпалары туралы бейнематериалдан үзінді көрсетіледі. Бехистун жазбаларынан үзінді. ЕБҚ оқушыға дереккөздің форматын үлкейтіп, қолдау жасау Тапсырма-3. Кестемен жұмыс. Тақырыпқа қатысты кестені толтыру.
Оқушылар деректерді атап,босатылған сөздерді
орынорнына қояды. ЕБҚ оқушылар маңызды тірек сөздерді жазып алады; |
Әр оқушы келіп сақтардың орналасуын есіне сақтап,тобына жеткізіп ауызша түсіндіреді
Критерийлері: Тапсырманың мазмұнын ашу Образды ашуда таңдалған сақ түрлерінің атрибутын көрсету Креативті таныстыру,жеткізу
Оқушылар «Бехистун жазбаларынан үзінді» бейнебаянды қарайды,бірінші оқушы кілт сөздерін жазады,екінші оқушы тыңдайды
Оқушылар сақтар туралы деректерге талдау жасайды
|
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
«Ең үздік жауап»
«Алақан-жұдырық»
«Жұлдызшалар»
|
Ақпараттық мәтін
карта
https://www.youtube.com/watch?v=xJH_Boye4p8 «Ерден атаның әңгімелері».Тарихи анимациялық бағдарлама.Сақтар туралы,(1.26-минуттан бастау)
https://www.youtube.com/watch?v=e8pskSiTx2M Сақ тайпалары
Ежелгі Қазақстан тарихы. 1-бөлім, Т.С. Садыков, А.Т. Толеубаев, Г. Халидуллин, Б.С. Сарсекеев. - Алматы: Атамұра, 2011. |
|||||||||||||||
|
Бекіту
|
Сабақты қорытындылау Сөйлемдерді толықтыр. 1.Шошақ бөрік киіп жүретін сақтар (тиграхауда) –
2.---Сырдарияның орта ағысы, Тянь-Шань,
Жетісу.
4.----Қара теңіздің солтүстігі, Арал
теңізінің маңы, Сырдария мен Амударияның төменгі
ағысы. 6.---------Мургаб аңғары. Үйге тапсырма Сақтар |
Сабақтың тақырыбын қорытындылау |
«Ең үздік жауап» |
Ақпараттық карточка
|
|||||||||||||||
|
Кері байланыс |
|
Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады
|
Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды |
А4, конспект
|
|||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Сақ тайпалары ашық сабақ
Сақ тайпалары ашық сабақ
|
Білім беру ұйымының атауы |
|
||||||||||||||||||
|
Пәні: |
Қазақстан тарихы |
||||||||||||||||||
|
Бөлім: |
5.2.Сақтар |
||||||||||||||||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
||||||||||||||||||
|
Күні: |
|
||||||||||||||||||
|
Сынып: 5 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Сақтар туралы тарихи мәліметтер. Зерттеу сұрағы: Қандай тарихи дереккөздер сақтар туралы мәлімет береді? |
||||||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
5.3.1.1 картадан тайпалық одақтардың орналасуын көрсету; 5.3.1.2 ежелгі мемлекеттік бірлестіктердің құрылуын түсіндіру |
||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Сақ тайпаларының мекендеген жерлері және қандай дереккөздері сақтар туралы мәлімет беретінін барлығына толық түсіндіру. |
||||||||||||||||||
|
Құндылықтарға баулу |
Тарихтың мәдениет пен тілдің бір тұтастығы дағдыларын қалыптастыру. |
||||||||||||||||||
|
Сабақтың барысы |
|||||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі//уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||
|
Ұйымдастыру Өзін-өзі тексеру Өткен білімді еске түсіру |
Ой шақыру Бастапқы ынталандырушы материал ретінде презентацияның слайдын көрсету арқылы ұсынылған деректен Томерис патшайымын тану үшін үзінді беріледі,екінші слайд арқылы сақтар туралы мәлімет дереккөзін анықтайды. М.Тарихымызда ел қорғаған батыр, ел билеген патша қыздар көп болған. Әсіресе... заманында патшайым қыздардың даңқы алысқа тарады. Томерис патшайымы, сақ жайында зерттеген деректер.Тақырыпты болжау үшін беріледі.
-Ойланып көріңіз,сабақтың тақырыбы қандай болмақ? Болжам жасаңыз. Сабақтың тақырыбы, оқу мақсаттарымен бағалау критерийлерімен таныстыру |
Оқушылар өз ойларын ортаға салады. Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу ЕББоқушыға тапсырма шығарылып беріледі. |
Мадақ тау |
Тақырып тық суреттер |
|||||||||||||||
|
Жаңа білім |
Карта мен жұмыс: Қазақстан аумағындағы тайпалық одақтар. Тапсырма-1:Сақтардың мекендеген жерлерін көрсету.Сақ тайпаларының атауларын мекендеген жеріне сай жазу «Жылжымалы карта
ЕБҚ оқушылар негізгі термин сөздерді мәтіннен анықтайды; Тапсырма-2. Мәтінмен жұмыс. Қосымша 1.Сақтар туралы мәліметтер. Сақтардың мекендеген жерін сипаттайтын мәтін ұсыну. Сақ тайпаларының мағанасын және орналасқан жерін жазу Атауы мағанасы мекендеген жері
Тиграухада
Парадария
Хаумаворга Зерттеу мен талдау Ой шақыру стратегиясы:. Сақ тайпалары туралы бейнематериалдан үзінді көрсетіледі. Бехистун жазбаларынан үзінді. ЕБҚ оқушыға дереккөздің форматын үлкейтіп, қолдау жасау Тапсырма-3. Кестемен жұмыс. Тақырыпқа қатысты кестені толтыру.
Оқушылар деректерді атап,босатылған сөздерді
орынорнына қояды. ЕБҚ оқушылар маңызды тірек сөздерді жазып алады; |
Әр оқушы келіп сақтардың орналасуын есіне сақтап,тобына жеткізіп ауызша түсіндіреді
Критерийлері: Тапсырманың мазмұнын ашу Образды ашуда таңдалған сақ түрлерінің атрибутын көрсету Креативті таныстыру,жеткізу
Оқушылар «Бехистун жазбаларынан үзінді» бейнебаянды қарайды,бірінші оқушы кілт сөздерін жазады,екінші оқушы тыңдайды
Оқушылар сақтар туралы деректерге талдау жасайды
|
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
«Ең үздік жауап»
«Алақан-жұдырық»
«Жұлдызшалар»
|
Ақпараттық мәтін
карта
https://www.youtube.com/watch?v=xJH_Boye4p8 «Ерден атаның әңгімелері».Тарихи анимациялық бағдарлама.Сақтар туралы,(1.26-минуттан бастау)
https://www.youtube.com/watch?v=e8pskSiTx2M Сақ тайпалары
Ежелгі Қазақстан тарихы. 1-бөлім, Т.С. Садыков, А.Т. Толеубаев, Г. Халидуллин, Б.С. Сарсекеев. - Алматы: Атамұра, 2011. |
|||||||||||||||
|
Бекіту
|
Сабақты қорытындылау Сөйлемдерді толықтыр. 1.Шошақ бөрік киіп жүретін сақтар (тиграхауда) –
2.---Сырдарияның орта ағысы, Тянь-Шань,
Жетісу.
4.----Қара теңіздің солтүстігі, Арал
теңізінің маңы, Сырдария мен Амударияның төменгі
ағысы. 6.---------Мургаб аңғары. Үйге тапсырма Сақтар |
Сабақтың тақырыбын қорытындылау |
«Ең үздік жауап» |
Ақпараттық карточка
|
|||||||||||||||
|
Кері байланыс |
|
Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады
|
Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды |
А4, конспект
|
|||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз














