Материалдар / «Сақтар» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

«Сақтар» бөлімі бойынша жиынтық бағалау

Материал туралы қысқаша түсінік
«Сақтар» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
30 Сәуір 2021
2060
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



«Сақтар» бөлімі бойынша жиынтық бағалау

Тақырып

Берел қорғандары

Тасмола археологиялық мәдениеті

Сақ патшайымы Томирис

Оқу мақсаты


5.2.2.1 археологиялық ескерткіштерді сипаттау

5.1.2.2 әлеуметтік топтардың ерекшеліктерін түсіндіру

5.3.2.1 Қазақстан аумағындағы ерте көшпелілердің халықаралық сахнадағы орнын анықтау

Бағалау критерийі


Білім алушы

Сақтардың археологиялық ескерткіштерінің ерекшеліктерін сипаттайды

Сақ қоғамындағы әлеуметтік топтардың ерекшеліктерін сәйкестендіреді

Сақ батырларының еркіндік үшін күрестегі ерліктерін салыстыра отырып, ерте көшпелілердің халықаралық сахнадағы орнын анықтайды

Ойлау дағдыларының деңгейі

Білу және түсіну

Қолдану

Орындау уақыты

20 минут



1-тапсырма

Сақ ескерткіштерінің ерекшеліктерін тиісті қатардың біріне орналастырыңыз.

  1. «Мұртты» оба ескерткіштерінен тұрады

  2. Бұзылмай сақталған 13 жирен жылқы табылды

  3. Мәйіттерді ұзақ сақтау үшін бальзамдаудың құпия әдістері қолданылған

  4. Екі жерлеу орнынан тұрады

  5. Орталық Қазақстан аумағында орналасқан

  6. Шығыс Қазақстан аумағында орналасқан


Тасмола мәдениеті

Берел қорғаны






(7 минут)






2-тапсырма

Сақ қоғамындағы адамдардың әлеуметтік топтарын сәйкестендіріңіз


Әлеуметтік топ өкілі

ерекше белгісі

1

Абыздар

А

қызыл түсті киім киді, иран тілінде «ратайштар» деп аталды

2

Жауынгерлер

В

сары және көк түсті киім киді, иран тілінде «сегізаяқтылар» деп аталды

3

Малшылар мен егіншілер

С

ақ түсті киім киді, ерекше бас киімі мен қолында тостағаны болды


1-

2-

3-


(3 минут)

3-тапсырма

Сақ батырлары ерліктерінің ұқсастығы мен айырмашылықтарын Венн диаграммасында көрсетіңіз.


Томирис

айырмашылығы

ұқсастығы

Шырақ

айырмашылығы

1





1.

1


2





2



(10 минут)

















Бағалау критерийі

Тапсырма

Дескриптор

Балл

Білім алушы

Сақтардың археологиялық ескерткіштерінің ерекшеліктерін сипаттайды




1

Тасмола мәдениетінің 1-ерекшелігін ажыратады

1

Тасмола мәдениетінің 2-ерекшелігін ажыратады

1

Тасмола мәдениетінің 3-ерекшелігін ажыратады

1

Берел қорғанының 1-ерекшелігін ажыратады

1

Берел қорғанының 2-ерекшелігін ажыратады

1

Берел қорғанының 3-ерекшелігін ажыратады

1

Сақ қоғамындағы әлеуметтік топтардың ерекшеліктерін сәйкестендіреді



2



Абыздардың ерекше белгісін сәйкестендіреді

1

Жауынгерлердің ерекше белгісін сәйкестендіреді

1

Малшылар мен егіншілердің ерекше белгісін сәйкестендіреді

1

Сақ батырларының еркіндік үшін күрестегі ерліктерін салыстыра отырып, ерте көшпелілердің халықаралық сахнадағы орынын анықтайды




3



Томиристің ерлігі туралы 1-айырмашылықты анықтайды

1

Томиристің ерлігі туралы 2-айырмашылықты анықтайды

1

Шырақтың ерлігі туралы 1-айырмашылықты анықтайды

1

Шырақтың ерлігі туралы 2-айырмашылықты анықтайды

1

Томирис пен Шырақтың ерліктеріндегі 1-ортақ ұқсастықты анықтайды

1

Жалпы балл

14


«Сақтар» бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты

ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика


Білім алушының аты - жөні _____________________________________________



Бағалау критерийі


Оқу жетістіктерінің деңгейі

Төмен

Орта

Жоғары

Сақтардың археологиялық ескерткіштерінің ерекшеліктерін сипаттайды

СShape1 ақтардың археологиялық ескерткіштерінің ерекшеліктерін сипаттауда қиналады


Shape2 Сақтардың археологиялық ескерткіштерінің ерекшеліктерін сипаттауда қателіктер жібереді

СShape3 ақтардың археологиялық ескерткіштерінің ерекшеліктерін сипаттайды

Сақ қоғамындағы әлеуметтік топтардың ерекшеліктерін сәйкестендіреді

СShape4 ақ қоғамындағы әлеуметтік топтардың ерекшеліктерін сәйкестендіруде қиналады

СShape5 ақ қоғамындағы әлеуметтік топтардың ерекшеліктерін сәйкестендіруде қателіктер жібереді


СShape6 ақ қоғамындағы әлеуметтік топтардың ерекшеліктерін сәйкестендіреді

Сақ батырларының еркіндік үшін күрестегі ерліктерін салыстыра отырып, ерте көшпелілердің халықаралық сахнадағы орынын анықтайды


Сақ батырларының еркіндік үшін күрестегі ерліктерін салыстыра отырып, ерте көшпелілердің халықаралық сахнадағы орынын анықтауда

қShape7 иналады

СShape8 ақ батырларының еркіндік үшін күрестегі ерліктерін салыстыра отырып, ерте көшпелілердің халықаралық сахнадағы орынын анықтауда қателіктер жібереді


Сақ батырларының еркіндік үшін күрестегі ерліктерін салыстыра отырып, ерте көшпелілердің халықаралық сахнадағы орынын анықтайды

Shape9











В Бөлімі


Тоқсан бойынша жиынтық бағалау тапсырмалары


«ЕЖЕЛГІ КӨШПЕЛІЛЕР ӨМІРІ» ЖӘНЕ «САҚТАР»


(Қазақстан тарихы, 5-сынып)














2-тоқсан бойынша жиынтық бағалау тапсырмаларының сипаттамасы


Бөлім

Тексерілетін мақсат

Ойлау дағдыларының деңгейі

Тапсырма саны*

тапсырма*№

Тапсырма түрі*

Орындау уақыты, мин*

Балл*

Бөлім бойынша балл

Ежелгі көшпелілер өмірі

5.4.2.2 Металл өндірісі жетілуінің шаруашылық салаларына тигізген ықпалын түсіндіру

Білу және түсіну

3

1-3

КТБ

6

3

15

5.3.1.2 Ежелгі мемлекеттік бірлестіктердің құрылуын түсіндіру


Білу және түсіну

1

4

5

4

5.4.1.2 Көшпелі мал шаруашылығы мен егіншіліктің қалыптасуын түсіндіру


Қолдану



2

5


ТЖ


11

5

6

ҚЖ

7

3

Сақтар


5.2.2.4 Есік обасынан табылған «Алтын адам» археологиялық олжасының ерекшеліктерін анықтау



Қолдану




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!