«Сақтар» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
|
Тақырып |
Берел қорғандары Тасмола археологиялық мәдениеті Сақ патшайымы Томирис |
|
Оқу мақсаты |
5.2.2.1 археологиялық ескерткіштерді сипаттау 5.1.2.2 әлеуметтік топтардың ерекшеліктерін түсіндіру 5.3.2.1 Қазақстан аумағындағы ерте көшпелілердің халықаралық сахнадағы орнын анықтау |
|
Бағалау критерийі |
Білім алушы Сақтардың археологиялық ескерткіштерінің ерекшеліктерін сипаттайды Сақ қоғамындағы әлеуметтік топтардың ерекшеліктерін сәйкестендіреді Сақ батырларының еркіндік үшін күрестегі ерліктерін салыстыра отырып, ерте көшпелілердің халықаралық сахнадағы орнын анықтайды |
|
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Білу және түсіну Қолдану |
|
Орындау уақыты |
20 минут
|
1-тапсырма
Сақ ескерткіштерінің ерекшеліктерін тиісті қатардың біріне орналастырыңыз.
-
«Мұртты» оба ескерткіштерінен тұрады
-
Бұзылмай сақталған 13 жирен жылқы табылды
-
Мәйіттерді ұзақ сақтау үшін бальзамдаудың құпия әдістері қолданылған
-
Екі жерлеу орнынан тұрады
-
Орталық Қазақстан аумағында орналасқан
-
Шығыс Қазақстан аумағында орналасқан
|
Тасмола мәдениеті |
Берел қорғаны |
|
|
|
(7 минут)
2-тапсырма
Сақ қоғамындағы адамдардың әлеуметтік топтарын сәйкестендіріңіз
|
№ |
Әлеуметтік топ өкілі |
№ |
ерекше белгісі |
|
1 |
Абыздар |
А |
қызыл түсті киім киді, иран тілінде «ратайштар» деп аталды |
|
2 |
Жауынгерлер |
В |
сары және көк түсті киім киді, иран тілінде «сегізаяқтылар» деп аталды |
|
3 |
Малшылар мен егіншілер |
С |
ақ түсті киім киді, ерекше бас киімі мен қолында тостағаны болды |
|
1- |
2- |
3- |
(3 минут)
3-тапсырма
Сақ батырлары ерліктерінің ұқсастығы мен айырмашылықтарын Венн диаграммасында көрсетіңіз.
|
Томирис айырмашылығы |
ұқсастығы |
Шырақ айырмашылығы |
||
|
1 |
|
1. |
1 |
|
|
2 |
|
2 |
|
|
(10 минут)
|
Бағалау критерийі |
Тапсырма № |
Дескриптор |
Балл |
|
Білім алушы |
|||
|
Сақтардың археологиялық ескерткіштерінің ерекшеліктерін сипаттайды |
1 |
Тасмола мәдениетінің 1-ерекшелігін ажыратады |
1 |
|
Тасмола мәдениетінің 2-ерекшелігін ажыратады |
1 |
||
|
Тасмола мәдениетінің 3-ерекшелігін ажыратады |
1 |
||
|
Берел қорғанының 1-ерекшелігін ажыратады |
1 |
||
|
Берел қорғанының 2-ерекшелігін ажыратады |
1 |
||
|
Берел қорғанының 3-ерекшелігін ажыратады |
1 |
||
|
Сақ қоғамындағы әлеуметтік топтардың ерекшеліктерін сәйкестендіреді |
2 |
Абыздардың ерекше белгісін сәйкестендіреді |
1 |
|
Жауынгерлердің ерекше белгісін сәйкестендіреді |
1 |
||
|
Малшылар мен егіншілердің ерекше белгісін сәйкестендіреді |
1 |
||
|
Сақ батырларының еркіндік үшін күрестегі ерліктерін салыстыра отырып, ерте көшпелілердің халықаралық сахнадағы орынын анықтайды |
3 |
Томиристің ерлігі туралы 1-айырмашылықты анықтайды |
1 |
|
Томиристің ерлігі туралы 2-айырмашылықты анықтайды |
1 |
||
|
Шырақтың ерлігі туралы 1-айырмашылықты анықтайды |
1 |
||
|
Шырақтың ерлігі туралы 2-айырмашылықты анықтайды |
1 |
||
|
Томирис пен Шырақтың ерліктеріндегі 1-ортақ ұқсастықты анықтайды |
1 |
||
|
Жалпы балл |
14 |
||
«Сақтар» бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты
ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика
Білім алушының аты - жөні _____________________________________________
|
Бағалау критерийі |
Оқу жетістіктерінің деңгейі |
||
|
Төмен |
Орта |
Жоғары |
|
|
Сақтардың археологиялық ескерткіштерінің ерекшеліктерін сипаттайды |
С |
|
С |
|
Сақ қоғамындағы әлеуметтік топтардың ерекшеліктерін сәйкестендіреді |
С |
С |
С |
|
Сақ батырларының еркіндік үшін күрестегі ерліктерін салыстыра отырып, ерте көшпелілердің халықаралық сахнадағы орынын анықтайды
|
Сақ батырларының еркіндік үшін күрестегі ерліктерін салыстыра отырып, ерте көшпелілердің халықаралық сахнадағы орынын анықтауда
қ |
С |
Сақ батырларының еркіндік үшін күрестегі ерліктерін салыстыра отырып, ерте көшпелілердің халықаралық сахнадағы орынын анықтайды
|
В Бөлімі
Тоқсан бойынша жиынтық бағалау тапсырмалары
«ЕЖЕЛГІ КӨШПЕЛІЛЕР ӨМІРІ» ЖӘНЕ «САҚТАР»
(Қазақстан тарихы, 5-сынып)
2-тоқсан бойынша жиынтық бағалау тапсырмаларының сипаттамасы
|
Бөлім |
Тексерілетін мақсат |
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Тапсырма саны* |
тапсырма*№ |
Тапсырма түрі* |
Орындау уақыты, мин* |
Балл* |
Бөлім бойынша балл |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ежелгі көшпелілер өмірі |
5.4.2.2 Металл өндірісі жетілуінің шаруашылық салаларына тигізген ықпалын түсіндіру |
Білу және түсіну |
3 |
1-3 |
КТБ |
6 |
3 |
15 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
5.3.1.2 Ежелгі мемлекеттік бірлестіктердің құрылуын түсіндіру |
Білу және түсіну |
1 |
4 |
5 |
4 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
5.4.1.2 Көшпелі мал шаруашылығы мен егіншіліктің қалыптасуын түсіндіру |
Қолдану |
2 |
5 |
ТЖ |
11 |
5 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
6 |
ҚЖ |
7 |
3 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сақтар |
5.2.2.4 Есік обасынан табылған «Алтын адам» археологиялық олжасының ерекшеліктерін анықтау |
Қолдану
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу 1 - айлық Материал тарифі-96% жеңілдік 00 05 00 ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз 1 990 ₸ 49 000₸ 1 айға қосылу Материалға шағымдану Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз Жариялаған: Ізбас Сенім АйтжанқызыШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз «Сақтар» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Тақырып бойынша 11 материал табылды
«Сақтар» бөлімі бойынша жиынтық бағалауМатериал туралы қысқаша түсінік
«Сақтар» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Материалдың қысқаша нұсқасы
«Сақтар» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
1-тапсырма Сақ ескерткіштерінің ерекшеліктерін тиісті қатардың біріне орналастырыңыз.
(7 минут) 2-тапсырма Сақ қоғамындағы адамдардың әлеуметтік топтарын сәйкестендіріңіз
(3 минут) 3-тапсырма Сақ батырлары ерліктерінің ұқсастығы мен айырмашылықтарын Венн диаграммасында көрсетіңіз.
(10 минут)
«Сақтар» бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика Білім алушының аты - жөні _____________________________________________
В Бөлімі Тоқсан бойынша жиынтық бағалау тапсырмалары «ЕЖЕЛГІ КӨШПЕЛІЛЕР ӨМІРІ» ЖӘНЕ «САҚТАР»
(Қазақстан тарихы, 5-сынып) 2-тоқсан бойынша жиынтық бағалау тапсырмаларының сипаттамасы
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||













