Сақтар туралы тарихи мәліметтер

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Сақтар туралы тарихи мәліметтер

Материал туралы қысқаша түсінік
Сақтар туралы тарихи мәліметтер
Материалдың қысқаша нұсқасы

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 5.3А Сақтар

Мектеп:


Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып: 5


Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы

Сақтар туралы тарихи мәліметтер

Сабақтың түрі

Жаңа білімді игеру сабағы


Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)


5.3.2.1 сақ тайпаларының халықаралық аренадағы орнын анықтау

Бағалау критерийлері


Сақ-парсы қатынасын анықтайды.

-Томиристің ел қорғаудағы роліне сипаттама береді.

-Сақтардың Тәуелсіздік үшін күресіне ой-пікірін білдіреді.


Тілдік мақсаттар

Пәнге қатысты лексика мен терминология

Тайпа,тайпалық бірлестік, абыздар,жауынгерлер,егіншілер мен малшылар

Мемлекет,көсем,патша, әскери демократия, археология, оба, қорған,ескерткіш

ат әбзелдері

Жазылымға арналған тіркестер:

Мемлекет,көсем,патша, әскери демократия, батырлық, жауынгерлік, патшайым, қорған, массагет


Құндылықтарды дарыту

Осы тақырыпты оқыта отыра оқушыларды елін, жерін, Отанын қорғауға, ынтымақтастыққа тәрбиелеу.


Пәнаралық байланыстар

Дүние жүзі тарихы. Томиристің дүние жүзі тарихындағы ролін анықтайды


АКТ қолдану дағдылары

Сабақ кезінде оқушыларға тақырыпқа байланысты бейне ролик , презентация көрсету.

Бастапқы білім

Берел қорымынан табылған олжалар сақтардың мәдениетін қалай сипаттайды.


Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту кезеңі

3-мин

3-мин

Оқушылармен сәлемдесу

«Шатасқан әріптер»

Сабақ тақырыбын оқушылар осы әдіс арқылы анықтайды.

Оқушылардың ойларын тыңдағаннан кейін сабақ тақырыбы мен оқу мақсаттары айтылады.

Оқушыларды топқа бөлу. Оқушыларға «патша», «патшайым» деген сөздер жазылған стикерлер таратылады. Оқушы таңдауы бойынша сәйкес топқа отырады.




1-слайд



https://www.youtube.com/watch?v=DML1MwqeH0E


Сабақтың ортасы


10-мин







6-мин




10-мин









8-мин









5-мин













2 - сабақ



10-мин
















5-мин










Топтарға тапсырмалар беріледі.

Мәтін мен жұмыс жасайды

1-топ. Патша : Кир патшаның сақтарға жорық жасаудағы басты мақсаты қандай?

2-топ. Патшайым: Сақ патшайымы Томириске Кирді жеңуі үшін қандай қолайсыз жағдай түрткі болды ?

Әр топ бірін-бірі бағалайды. (Бас бармақ)

Бейне ролик көрсету.

Оқушылар бейнероликті көріп болғаннан кейін оқушылар жұптыққ жұмыс жасайды.

Жұптық жұмыс: Диалог құру .

(Мұғалім, оқушы.) Сөйлеу дағдысы.

1- сұрақ. Кир туралы айтып беріңізші?

2-сұрақ. Кир патшаның әскерінің ерекшелігі неде ?

3-сұрақ. Кир патшаның сақ патшайымы Томириске қарсы жорығы неліктен сәтсіз аяқталды?

4-сұрақ. Томирис әскері бұл ұрыста қалай жеңіске жетті?

Әр жұпқа әр түрлі сұрақтар беріледі.

Диалог жазуға пайдалы сөздер тізбегі:

Мемлекет,көсем,патша, әскери демократия, батырлық, жауынгерлік, патшайым, қорған, массагет.

Жұптарды қалған оқушылар бағалайды. Смайликтермен бағалайды.

Сергіту сәті « таңда да таста» «Таңда да таста» стратегиясы қолданылады.

Оқушылар қағазға бүгінгі сабақтың тақырыбына байланысты сөздерді жазып, умаждап бір-біріне лақтырып ойнайды.

Содан кейін бір қағазды таңдап алып ішіндегі сөзді оқиды.

Сол сөз бүгінгі сабақтың тақырыбына сәйкес келетіндігін анықтайды, мағынасы ашады.

«Диктоглосс әдісі»

М Оқушыларға бейнематериал ұсынып, төмендегі сұрақтарды қойыңыз.

  1. Бейнематериалдағы негізгі кейіпкерлерді атаңыз.

  2. Қандай оқиға желісі баяндалған?

  3. Сақ патшайымы Томиристің Кирге берген жауабын түсіндіріңіз.

Бейнематериалда қандай маңызды идея қарастырылған?

Мағынаны тану кезеңі «Тарихи тұлға»

1-қадам Суретті пайдалана отырып, Томиристің ел қорғаушы ретіндегі ролін тізбектеп жазыңыздар.

2-қадам Томирис сөзінен басталатын 4 сипаттама сөйлем құрастырыңдар.




Томирис......

Томирис......

Томирис......

Томирис......


«Сен маған, мен саған» әдісі арқылы оқушылар өз пікірлерін ортаға салады.


Критерий

Дескриптор

Томиристің ел қорғаудағы ролін сипаттайды.

1. Томиристің ел қорғаушы ретіндегі ролін тізбектейді.

2. Томирсті сипаттайтын 4 сөйлем құрастырады.

3. Томиристің ролі туралы өз пікірлерін білдіреді.

Сұрақтар

Ақиқат

Жалған

1

Томирис Кир патшадан жеңілді



2

Кир патшаның әскері екі есе күшті болды



3

Сақ ханшайымы Томирис



4

Кир Македония патшасы



5

Томирис тәуелсіздік үшін шайқасты






2-слайд









https://www.youtube.com/watch?v=2kmPE0sz-gc

0:58-07-12


3-слайд












4-слайд











https://www.youtube.com/watch?v=DML1MwqeH0E

5- слайд















6-слайд

https://kk.wikipedia.org/wiki/%D0%A2%D2%B1%D0%BC%D0%B0%D1%80_%D1%85%D0%B0%D0%BD%D1%88%D0%B0













7- слайд











Сабақтың соңы

Қорытындылау кезеңі

15-мин








10-мин








5-мин


ЖShape1 Shape2 Shape3

Айырмашлығы

Shape4

Айырмашлығы

ұқсастығы

ұптық жұмыс. Венн диаграммасы арқылы Кир патшамен Томирис ханшайымға сиппатама беру, ортақ қасиеттерін анықтау.









Кері байланыс: «Сұрақ қорытынды» стратегиясы


1Бүгінгі сабақтағы басты оқиға?

2Не қызықты болды?

3Бүгінгі сабақтан не үйрендіңіздер, қандай жаңалық алдыңыздар?

(1-сұраққа бірнеше оқушы жауап бере алады)

Мұғалім оқушыларды бағалайды.




8-слайд












Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы


Тілдік қабілеті жоғары оқушылар тілдік қабілеті төмен оқушылармен араластырылып отырғызылады.

Қабілеті жоғары оқушылар ой қорытынды жасайды, тапсырмалар бойынша 3-тен артық дәлелдер келтіре алады

Сабақтың әр кезеңінде оқушылардың материалды меңгеруі қандай деңгейде екенін анықтау үшін бағалау критерийіне сәйкес топтар өзара бір-бірін бағалайды, мұғалім оқушыларды өзі бағалайды, оқушылар өзін-өзі бағалайды.


Компьютерді, ноутбуктерді тек тапсырма кезінде аз уақыт жұмыс жасап өшіру, интерактивті тақтаны қажет емес уақытта сөндіріп қою.

Сабақ бойынша рефлексия


Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.

Оқу мақсаттары дұрыс құрылған. Барлық оқушылар бүгінгі сабақта белсене араласып өз мақсаттарына жетті. Сабақ уақыттар берілген минут кестелеріне байланысты нақты сақталды. Сабақ кезінде сабақ жоспарынан еш ауытқулар болмады.















Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
23.01.2019
638
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі